Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#474733 Το θέμα μου είναι να υπάρχουν έτοιμες υποδοχές για ηχεία ψηλά στις γωνίες των τοίχων, τα οποία να χρησιμοποιούνται είτε για home theater είτε για μουσική. Φυσικα δεν θέλω να περνάω καλώδια και κανάλια κάθε φορά που αλλάζω ηχεία ή σύστημα.

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#474746 Καλώδια για ηχεία μια φορά θα περάσεις. Μην μπλέξεις με καλώδια εικόνας.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#474750
g8777 έγραψε:Καλώδια για ηχεία μια φορά θα περάσεις. Μην μπλέξεις με καλώδια εικόνας.



Εφόσον μπουν ήχου θα αφήσω κενό για να περάσω ότι θέλω στο μέλλον.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#474897 Αυτά που σου λένε. Γιατί αλλιώς μπορούμε να σου προτείνουμε, γιατί μόνο ένα HDMI, βάλε δύο για να έχεις 2 εναλλακτικές χωρίς να εξαρτάσαι από τυχόν ενισχυτή κλπ. Και πέρνα κι ένα ethernet καλώδιο, όλα πλέον έξυπνα είναι συνδέονται δικτυακά καλύτερα με καλώδιο να έχεις σίγουρη και γρήγορη σύνδεση. Πέρνα και καλώδιο ρεύματος για τυχόν προβολέα κοκ.

Στο θέμα των καλωδίων ηχείων σκέψου λίγο σοβαρά από που θέλεις να ξεκινάνε και που θα καταλήγουν. Να μελετήσεις ακριβώς που θα βάλεις τα συστήματα ώστε να έχεις και αρεκτές μπρίζες και τηλεφώνου και κεραίας/κεραιών κλπ. Και οι θέσεις που θα βγαίνουν τα καλώδια να είναι οι σωστές πχ τα εμπρός όχι κοντά στις γωνίες, σχετικά συμμετρικά κλπ. Και να έχουν ίδιο μήκος το δεξί και το αριστερό καλώδιο άσχετα αν είναι σε άλλη απόσταση.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#474901 Όχι ρε γμτ, μόλις αυτοκτόνησε ο ντιμίκ. Σκνιπερ θες να μας ξεκάνεις όλους;;; :protest: Μπιλντεμπεργκ;; Τριμερης; Skullone & bones; Tennis Club; ΤΙ;;; :x
Άβαταρ μέλους
By dimik
#474902 Ethernet θα μπει παντού και για λόγους αυτοματισμού, από εκεί και πέρα θα γίνει μια σοβαρή μελέτη της τοποθεσίας των ηχείων, η TV και ο καναπές θα είναι σε στάνταρ θέση οπότε αυτό διευκολύνει λίγο τα πράγματα.
Να δω και μπορεί να γίνει κάπως καλαίσθητα όλο αυτό.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#478113 Από καιρό ήθελα να βγάλω από την αποθήκη μερικά μηχανήματα για να ακούω στο μηχανουργείο, και γιατί είναι κρίμα να κάθονται ανενεργά, σαν 1η δόση έβγαλα ένα ραδιοενισχυτή Pioneer SX-1050, το τελευταίο και πιο εξελιγμένο οικιακό της Teac 8030S και όχι μόνο της teak εξαιρουμένων των Nacamichi Dragon, 1000 και 700.
Ένα πικάπ της Thorens TD 166 mkII με μια μικρή βελτίωση που του έχω κάνει κλείνοντας το σασί του με MDF και κρύσταλλο για καπάκι, βάζοντας δέρμα στο πλατό και φτιάχνοντας ένα αντίβαρο που πατάει τον δίσκο, τα ηχεία είναι τα Roister status 8 και έβγαλα και ένα δίσκο άμεσης κοπής της Seffield lab με την μεγάλη ορχήστρα του Harry James για να ακούσω την εξαίρετη ποιότητα των οργάνων της καταπληκτικής αυτής ορχήστρας, το κασετόφωνο όπως και τα υπόλοιπα είχαν να λειτουργήσουν από το 2011, οι κασσέτες δε ήταν πολλά χρόνια παλαιότερες, είχα και κάποιες εγγραφές από το ράδιο από εκπομπές του radio gold του Μαστοράκη, δεν περίμενα να παίζουν ακόμα και έμεινα έκπληκτος από την ποιότητα, λες και δεν πέρασε μια ημέρα, το ίδιο και εγγραφές από δίσκους που είχα κάνει πρίν 15 χρόνια, λες και άκουγα το cd ή το πικάπ που τις είχα γράψει, τελικά το κασετόφωνο είναι μηχάνημα ακριβείας και όχι ένα απλό κασετόφωνο.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#479051 Tεχνολογία 70΄ς, τετραφωνία, ο πρόδρομος του surrund και όπως αυτό εξελίχθηκε, ακριβή τεχνολογία τότε με ακριβά μηχανήματα και ειδικούς δίσκους, από το πικάπ μέχρι τους δίσκους, τους αποκωδικοποιητές, προενισχυτές, ενισχυτές και ηχεία όλα Χ4.

Είχα αυτόν τον ενισχυτή και μου τον έκλεψαν, ακόμα τον κλαίω.

https://www.youtube.com/watch?v=1eb961nWa48
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#482003 KAΛΩΔΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


Τα καλώδια είναι το μήλο της Έριδας μεταξύ των ενισχυτικών βαθμίδων και των υπόλοιπων συσκευών, καθώς και αυτά που συνδέουν τον ενισχυτή ισχύος με τα ηχεία μιας και πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτά τα καλώδια από μόνα τους είναι ικανά να υποσκελίσουν ή να αναβαθμίσουν τον ήχο ενός συγκροτήματος.

Πριν γίνει αναφορά στην τεχνική πλευρά του θέματος θα ήταν χρήσιμο να σημειωθούν δύο γεγονότα.

1ον Μέχρι σήμερα ( τουλάχιστον από όσο γνωρίζουμε ) δεν έχει δημοσιευθεί ποτέ κανένα εργαστηριακό τεστ για το συγκεκριμένο αντικείμενο στον Ελληνικό ή διεθνή ειδικό τύπο, ενώ όλα τα περιοδικά αποφεύγουν να δημοσιεύουν τυφλά συγκριτικά τεστ που θα γίνονταν από μια ομάδα δοκιμαστών. Αντίθετα δημοσιεύεται σωρεία δοκιμών, διθυράμβων, κατά καιρούς, για διάφορα καλώδια, ενώ μερικοί δοκιμαστές που αρχικά αμφισβήτησαν την πραγματική επίδραση των καλωδίων στο ηχητικό αποτέλεσμα, κατόπιν έντονων πιέσεων από τους κατασκευαστές, αναγκάστηκαν να τηρήσουν πιο διαλλακτική στάση.

2ον Οι θεωρήσεις που ακολούθως αναφέρονται έχουν αμελητέα αποτελέσματα στις συχνότητες που περιλαμβάνει το ακουστικό φάσμα και τα όποια μεγέθη προκύπτουν από αυτές είναι έξω από τα όρια διακριτότητας του ανθρώπινου αυτιού. Στην προσπάθεια να αιτιολογηθούν οι όποιες, ακουστές, διαφορές που προκαλούνται από τη χρήση διαφορετικών καλωδίων στο ίδιο σύστημα υπάρχουν κυρίως δύο προσεγγίσεις, η πρώτη που θεωρεί το καλώδιο σαν γραμμή μεταφοράς και η δεύτερη που προσομοιάζει το καλώδιο σαν δίκτυο και το αναλύει σαν τέτοιο.

ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Αυτή η προσέγγιση κατά την γνώμη του γράφοντος είναι ατυχής μιας και ένα καλώδιο μήκους τεσσάρων μέτρων είναι συγκρίσιμο με το 1/3000 του μήκους κύματος της συχνότητας των 20ΚΗΖ. Από την άλλη ο τερματισμός του καλωδίου γίνεται μ’ ένα φορτίο που κάθε άλλο παρά σταθερό είναι ( όπως είναι σε όλους γνωστό η σύνθετη αντίσταση του ηχείου μεταβάλλεται σημαντικά σε σχέση με την συχνότητα )

Αν και όπως προαναφέρθηκε η προσομοίωση, του καλωδίου διασύνδεσης, με γραμμή μεταφοράς είναι ατυχής, μιας και το τερματικό φορτίο κάθε άλλο παρά σταθερό είναι, μέσα στην συχνοτική περιοχή λειτουργίας, ας ακολουθήσουμε για λίγο αυτόν το δρόμο και ας δεχτούμε ότι μέρος της ενέργειας που αποδίδει ο ενισχυτής δεν απορροφάται από το φορτίο αλλά ανακλάται και επιστρέφει πίσω, δηλαδή μιλάμε για την δημιουργία στάσιμων κυμάτων.

Σε αυτήν την περίπτωση και για ένα μήκος καλωδίου 10m ένας ηλεκτρικός παλμός
θα κάνει γύρω στα 66ns για να επιστρέψει στον ενισχυτή, χρόνος που αντιστοιχεί σε περίοδο ενός σήματος συχνότητας 15ΜΗΖ που φυσικά είναι έξω από τα όρια ακοής οποιουδήποτε έμβιου όντος. Σημειωτέον ότι στην παραπάνω περίπτωση δεν αναφέραμε το γεγονός ότι το ανακλώμενο σήμα είναι μερικές εκατοντάδες φορές μικρότερο του αρχικού σήματος πράγμα που ελαχιστοποιεί περαιτέρω τις όποιες επιδράσεις αυτού του φαινομένου. Αντίθετα με την παραπάνω προσέγγιση, η ανάλυση σε δικτύωμα του καλωδίου έχει να προσφέρει αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΩΔΙΟΥ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΑΝ ΔΙΚΤΥΟ

Αφού οι αλληλεπιδράσεις του ενισχυτή με το καλώδιο μπορούν να θεωρηθούν αμελητέες ας δούμε πως επιδρά το ηχείο στο σύστημα ‘ ενισχυτής / καλώδιο ‘. Αν και σχετικά εύκολα μπορούμε να προσδιορίσουμε τις τιμές της αντίστασης, χωρητικότητας, και αυτεπαγωγής για το καλώδιο, δύσκολα μπορούμε να υπολογίσουμε τις αντίστοιχες τιμές του ηχείου. Έτσι προκειμένου να πετύχουμε μια ικανοποιητική προσέγγιση λαμβάνουμε τις δύο ακραίες συνθήκες φόρτισης του καλωδίου εξαιτίας του ηχείου.

Στις χαμηλές συχνότητες το ηχείο όσο και το καλώδιο συμπεριφέρονται σχεδόν ωμικά, πράγμα το οποίο δεν ισχύει απόλυτα στις υψηλές συχνότητες. Σε αυτές τόσο το ηχείο όσο και το καλώδιο παρουσιάζουν υψηλές τιμές σύνθετης αντίστασης λόγω της επαγωγικής τους συμπεριφοράς, οπότε αρχίζουν να υπάρχουν αισθητές απώλειες εξαιτίας του καλωδίου.

Έτσι οι κατασκευαστές πρέπει να φροντίζουν να κρατάνε σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα την ισοδύναμη αυτεπαγωγή του καλωδίου, ενώ δεν πρέπει να αγνοούμε το γεγονός ότι όσο μεγαλύτερο το μήκος έχει το καλώδιο τόσο αυξάνεται η αυτεπαγωγή του. Ένα άλλο σημείο που είναι αιτία απωλειών είναι η ωμική αντίσταση του καλωδίου που πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη ώστε να μην επηρεάζει την ισχύ που αποδίδει το ηχείο, ιδιαίτερα στην περιοχή που αυτό παρουσιάζει μικρές τιμές σύνθετης αντίστασης.

Με ικανοποιητική προσέγγιση μπορούμε να δεχτούμε ότι αν το υπό χρήση καλώδιο έχει αντίσταση μικρότερη από το 1/10 της ελάχιστης αντίστασης που παρουσιάζει το ηχείο θα έχουμε ικανοποιητική απόδοση. Το τρίτο στοιχείο του καλωδίου, η χωρητικότητα, μπορεί και αυτό κάτω από ορισμένες συνθήκες να επηρεάσει το ακουστικό αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι ενισχυτές είναι έτσι σχεδιασμένοι ώστε να είναι σταθεροί όταν καλούνται να οδηγήσουν επαγωγικά ή προσομοιωμένα χωρητικά φορτία.

Πολλοί όμως από αυτούς αρχίζουν να ταλαντώνουν σε μία υψηλή συχνότητα όταν καλούνται να οδηγήσουν ένα χωρητικό φορτίο μερικών nF, χωρητικότητα που παρουσιάζεται σε αρκετά ‘ εξωτικά ‘ καλώδια. Έτσι με την τοποθέτηση ενός τέτοιου καλωδίου ο ενισχυτής αρχίζει να ταλαντώνει προκαλώντας μία ηχητική μεταβολή, σίγουρα όχι προς το καλύτερο.

ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ
- ΗΧΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ - ΤΟΥ ΚΑΛΩΔΙΟΥ

Μέχρι αυτό το σημείο αναφερθήκαμε στις επιδράσεις που μπορεί να έχουν τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του καλωδίου και πριν ολοκληρώσουμε καλό είναι να αναφερθούμε εν συντομία και σε μερικά άλλα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν ή λέγεται ότι επηρεάζουν την απόδοση ενός καλωδίου.

1ον Γεωμετρικά χαρακτηριστικά του καλωδίου:

Έχει παρατηρηθεί ότι όσο αυξάνει η συχνότητα το ρεύμα που διαρρέει έναν αγωγό τείνει να κινείται προς τα επιφανειακά στρώματά του ( επιδερμικό φαινόμενο ) κατ΄αύτόν τον τρόπο αυξάνεται η αντίσταση του καλωδίου στις υψηλές συχνότητες. Η επίδραση του επιδερμικού φαινομένου είναι μεν μικρή αλλά υπαρκτή σε συχνότητες μεγαλύτερες από 10 χιλιόκυκλους. Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το επιδερμικό φαινόμενο καλό είναι να χρησιμοποιούνται αγωγοί με την μεγαλύτερη δυνατή επιφάνεια και την μικρότερη δυνατή διατομή ή αγωγός που να αποτελείται από πολλά μικρά και μονωμένα μεταξύ τους σύρματα.

2ον. Το υλικό της μόνωσης του καλωδίου :

Αν και πολύς λόγος γίνεται για το συγκεκριμένο θέμα, γεγονός είναι ότι για το φάσμα των ακουστικών συχνοτήτων ακόμα και το πιο φθηνό χρησιμοποιούμενο υλικό, το PVC, παρουσιάζει άριστες ιδιότητες μονωτή και τα όποια ελαττώματα του εμφανίζονται σε πολύ υψηλότερες συχνότητες. Έτσι το μόνο θέμα που θα έπρεπε να απασχολεί είναι η αντοχή του υλικού στη γήρανση, στις μηχανικές και τις θερμικές καταπονήσεις που σημειωτέον είναι περιορισμένες μέσα στο οικιακό περιβάλλον, και αντεπεξέρχονται άριστα σε αυτές όλοι οι ευρέως χρησιμοποιούμενοι μονωτές.

3ον Το υλικό κατασκευής και η καθαρότητα του χρησιμοποιούμενου μετάλλου :

Αν και πολλοί που ‘ ακούνε ‘ διαφορές ανάμεσα στα καλώδια, υποστηρίζουν ότι η κρυσταλλική δομή του αγωγού μπορεί να αλλοιώσει το σήμα, τέτοια φαινόμενα δεν έχουν κατορθώσει να ανιχνευτούν και να μετρηθούν εργαστηριακά. Ο μόνος παράγοντας που εξαρτάται από το υλικό κατασκευής του αγωγού και μπορεί να επηρεάσει την απόδοση ενός καλωδίου είναι η ειδική αντίσταση του αγωγού και αυτό μόνο στην περίπτωση που θα χρησιμοποιηθούν πολλές δεκάδες μέτρα.

Τα όσα παραπάνω αναφέρθηκαν αφορούν φυσικά και τα καλώδια διασύνδεσης των διάφορων συσκευών με τον προενισχυτή μόνο που σε αυτήν την περίπτωση οι επιδράσεις είναι ακόμα μικρότερες αφού οι αντιστάσεις εισόδου – εξόδου των συσκευών είναι σταθερές αλλά και τα ρεύματα που διαρρέουν τους αγωγούς είναι πολύ μικρά έτσι το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι αυτό του θορύβου που μπορεί να επαχθεί στο καλώδιο και αυτό αντιμετωπίζεται επαρκέστατα με τη χρήση θωρακισμένων αγωγών.

Το μόνο σημείο που πρέπει να προσεχθεί προκειμένου να αποφύγουμε χρωματισμούς στο άνω μέρος του ακουστικού φάσματος είναι αυτό της χωρητικότητας του καλωδίου που συνδέει τον βραχίονα του αναλογικού πικάπ με τον προενισχυτή. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει το άθροισμα των χωρητικοτήτων της φωνογραφικής εισόδου και των καλωδίων σύνδεσης της κεφαλής να είναι περίπου ίσο με το χωρητικό φορτίο που συνιστά ο κατασκευαστής της κεφαλής.

Με το άρθρο αυτό ολοκληρώνει τις απόψεις του ο Β.Μαρκουλής γύρω από το θέμα των υλικών υψηλής πιστότητας, ολόκληρο το άρθρο βρίσκεται δημοσιευμένο στον ΗΧΟ τεύχος 227.

Με την παρουσίαση άρθρων των ανθρώπων που ανέλυσαν, δοκίμασαν, κατέγραψαν συσκευές αναπαραγωγής του ήχου, που μας έμαθαν την υψηλή και υπερυψηλή πιστότητα, που ήταν και θα μείνουν οι πρωτοπόροι οι οποίοι με τις γνώσεις και την γραφή τους άφησαν το στίγμα τους στο χώρο, θα συνεχίσω να παρουσιάζω την δουλειά τους για να θυμόμαστε οι παλιοί και για να μαθαίνουν οι νεώτεροι πως γινόντουσαν οι αναλύσεις των τεχνικών θεμάτων που μας απασχολούσαν στην αρχή του Hi-Fi στην Ελλάδα του ’70-‘80’-90, τότε που ακόμα υπήρχαν αναλογικές αξίες και δεν είχαν ισοπεδωθεί τα πάντα στα bit, όχι δεν είναι κακό αυτό, αλλά να θυμόμαστε κάπου-κάπου από που ξεκίνησαν όλα αυτά τα θαυμαστά σήμερα.

Τα άρθρα το 1980 του Θ. Σπίνουλα για την σωστή τροφοδοσία των ενισχυτών προηγήθηκαν της εποχής του και οι ενισχυτές παγκοσμίως απέκτησαν σωστά τροφοδοτικά μεταγενέστερα, δεν γίνεται λοιπόν να περνάει στο ντούκου μια τέτοια πρωτοπορία.

Πάμε για άλλα λοιπόν
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#482064 Πριν 10 χρόνια είχα αγοράσει ένα Αkai CD-79, οι αναφορές του εξωτερικού στα περιοδικά ήχου το ανέφεραν σαν master reference, είναι ένα μηχάνημα βάρους 9.3kg το οποίο εσωτερικά είναι χωρισμένο με φυσικό τρόπο με λαμαρίνα σε 3 τμήματα, στο αριστερό τμήμα είναι η τροφοδοσία, στο κεντρικό το audio τμήμα και ο μηχανισμός του cd και στο δεξιό το ψηφιακό τμήμα, το καπάκι του μηχανήματος όταν ο άνοιξα μου έκανε εντύπωση το πάχος της λαμαρίνας του, είναι 3.2mm αν είναι δυνατόν.
Specifications
Disc format: CD
Digital converter: 2 x PCM63P-K, 20 bit, 8 x oversampling
CD Mechanism: KSS-150A / KSS-210A
Frequency response: 2Hz to 20kHz
Dynamic range: 101dB
Signal to Noise Ratio: 116dB
Total harmonic distortion: 0.0018%
Line output: 2V
Digital outputs: coaxial, optical
Dimensions: 425 x 120 x 348mm
Weight: 9.3kg
Accessories: remote control

H μουσικότητα του και η ακρίβεια στις ατάκες των οργάνων δικαιολογούν τον τίτλο του σαν reference, είναι μηχάνημα που το αγοράζεις και το κρύβεις αφού η αξία του σαν μηχάνημα είναι πολλαπλάσια της αξίας του σαν αγορά, είναι μηχάνημα που το όνομα του κατασκευαστή του δεν σε προδιαθέτει για hi-end καταστάσεις αλλά έτσι είναι, το ίδιο συμβαίνει και με τον ολοκληρωμένο ενισχυτή που έβγαλε εκείνη την εποχή, τον AM-95 Digital master reference.

Έτσι μετά από λίγο καιρό το μικρόβιο είναι μικρόβιο και δε σε αφήνει εύκολα, αποφάσισα να του βάλω χέρι και να το αναβαθμίσω, οπότε ξηλώθηκε όλο, το εσωτερικό του σασί καλύφθηκε από φύλλο χαλκού 0.5mm και αλλάχθηκαν όλες οι αντιστάσεις του, παρόλο που ήταν τύπου metal film ακρίβειας 5%, τοποθέτησα μεγαλύτερης ακρίβειας 1% πάλι metal film. Προσέθεσα και πυκνωτές αυξάνοντας την ήδη τεράστια για cd player τροφοδοσία του τοποθετώντας και αποζεύξεις με πλαστικούς πυκνωτές τύπου MKP και MKS της Wima, μιας εταιρίας που αυτούς τους τους πυκνωτές της χρησιμοποιούν τα κορυφαία μηχανήματα ήχου ανεξάρτητα από τιμή.

Άξιο αναφοράς είναι το τροφοδοτικό του που έχει 2 μετασχηματιστές, έναν για το ακουστικό κομμάτι και έναν για το ψηφιακό, όλο το τροφοδοτικό αποτελείται από 5 επιμέρους τροφοδοτικά, τα δύο για το audio, τα άλλα δύο για το digital και ένα για τον χειρισμό του και τον τηλεχειρισμό του, την οθόνη κλπ.
Ειδικά το τμήμα audio η Akai το έχει εξοπλίσει με ότι καλύτερο κυκλοφορούσε την εποχή σε μετατροπείς DA / AD, είχε τους PCM63P της η Burr Brown όχι της απλής σειράς αλλά της σειράς Κ που ήταν όπως έλεγε η Burr Brown διαλεγμένα στο χέρι, πράγματι αυτούς τους μετατροπείς τους φορούσαν μηχανήματα των 2+ εκατομμυρίων τότε, το ταπεινό μου Akai το είχα αγοράσει 122.000 δρχ.

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν στο audio τμήμα πάλι που στα κρίσιμα σημεία του κυκλώματος οι πυκνωτές ήταν οι περίφημοι Black Gate που οι reviwers των περιοδικών έλεγαν πως αν ανοίξεις ένα μηχάνημα και βρεις μέσα πυκνωτές black gate τότε αυτό είναι hi-end. Είναι περιττό να πω ότι με την βελτίωση το μηχάνημα απογειώθηκε και πέρασε από πολλά σπίτια που ήθελαν να το ακούσουν και συγκρίθηκε ακουστικά με τα μεγάλα players της εποχής και στάθηκε επάξια, ρόλο στην ακρίβεια του έπαιξε και το αλουμιμινένιο πλατό που έχω τοποθετήσει στο επάνω μέρος του μηχανισμού και σταθεροποιεί με την αδράνεια του τις στροφές του cd

Eδώ όμως και ένα χρόνο ο μηχανισμός της Sony με κωδικό KSS-210A άρχισε να μη διαβάζει όλα τα CD, κλασσική βλάβη όλων των CD players αφού θολώνει ο πλαστικός φακός με τα χρόνια από την αλλοίωση του υλικού και δεν διαβάζει, μετά άρχισε να παρουσιάζει το φαινόμενο μόλις το άναβες έβγαζε έξω το συρτάρι και όταν το έβαζες μέσα αυτό σαν μουλάρι επέμενε και το έβγαζε πάλι έξω.
Σήμερα το άνοιξα και είδα στο ψηφιακό τμήμα ένα τετράγωνο τσιπ της Sony να έχει σημάδια υπερθέρμανσης και μιας και δεν έχω το service manual ούτε σταθμό αποκόλλησης το βλέπω να πηγαίνει στον γιατρό.

Αυτό είναι το μηχάνημα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#482095 Μπορει να μην απανταμε/γράφουμε αλλα διαβαζουμε μανιωδώς τα οσα γράφεις... Δώσε γνωση στον λαό!!

< >