criuser έγραψε:
Επί της ουσίας μέρος της χρεωκοπίας αφορά και τα φαραωνικά έργα που έγιναν και γίνονται όπως κάποιοι κάθετοι της Εγνατίας και άλλοι δρόμοι με κίνηση που δεν δικαιλογεί δρόμο ανώτερο από ταχείας κυκλοφορίας .
Kατά τη γνώμη σου τα αυτοκίνητα και ειδικά τα φορτηγά έπρεπε ακόμα να περνάνε απο Κατάρα και Καστανιά?
Μάλλον δεν έχεις δει κίνηση προ κρισης!
Τέλος πάντων,τα έργα πρέπει να γίνονται με ορίζοντα αιώνα+ κι όχι σαν το Περιφερειακό Θεσ/νίκης που ακόμα στήνουμε αερογέφυρες και τελικά είναι....στενός!
Το κράτος αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμη είχε χρεοκωπήσει σε λιγότερο απο μια δεκαετία,ήδη απ το 1990 κι επειτα η Σοβιετία των Βαλκανίων ζει με δανεικά χωρίς ίχνος παραγωγης.
Οσο αναφορά το καθαρά το κόστος των έργων,αυτά υπερκοστολογήθηκαν γιατί κυβερνάνε λαμόγια με πολιτες που κλεινουν τα μάτια μπας και βρεξει θεσούλα στο δημόσιο.
Οσο αναφορά τις απαλλοτριώσεις ο κάθε χιμπατζής που ειχε 10 στρέμματα άγονης γης σε σεληνιακές τοποθεσιες είχε βρει την ευκαιρια να μπλοκάρει τα εργα δια της δικαστικής οδού προσβλέποντας σε ένα καλό οικονομικό πακέτο,και πολλοι πήραν καλα λεφτα απ ολη την ιστορία,αρκετοι "φτιάχτηκαν" μάλιστα.
Δε φταίνε λοιπόν τα έργα,απλά ο λαός είναι τόσο άθλιος όσο και οι πολιτιοί του,τοσο απλά,και είναι εμφανές ότι στον ορισμό της ανάπτυξης ο λαός παθαινει υστερία,ο λαός θέλει τη μεσανατολίτικη νοοτροπία του.
criuser έγραψε:τα ημερήσια είναι η Β' θέση 55,60 € με επιστροφή , στα νυχτερινά 30,80 και η πρώτη θέση στα νυχτερινά 43 και στα ημερήσια 67,80 .
Οι τιμές είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τα ισχύοντα στο εξωτερικό και σε ένα χρόνο που θα λειτουργεί πλήρως το ηλεκτρικό δίκτυο και η διάρκεια θα είναι 3.15 , ακόμα και 20 % να ανέβουν θα είναι ασυναγώνιστες .
Οι τιμές ειναι χαμηλές αλλά δεν έχουμε τραίνα.
Επίσης εχουμε καλοπληρωμένους μηχανοδηγούς χωρις τραίνα!
Τωρα για την υπόλοιπη κατάσταση,οτι και ν ασχολιασω θα είναι λίγο,απ τη διαδικασία εκδοσης εισητηριων(ταξι να παρω να παω στο σταθμό ποιό λιγα θα πληρωσω απ το τηλ τους κέντρο)......