Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#813692 3.402,00 ευρω.

Λαποτοπ-Κινητο-Καταστροφεα.

Με τα 1.701,00:

Σαξονας στα φερνει σπιτι.

Ριχνει ενα σφουγγαρισμα.

Σου φερνει τις παντοφλες σου.




Στο στομα του.



Τετοια ολικη ανακαινιση εχουμε αν δουμε απο εποχες Τρικουπη .
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#814974 Il signor Gerapetriti, il consigliere, nella stazione ferroviaria di Larissa

Νομίζω μάθαμε και ποιανού ιδέα ήταν ο "τοπικός πίνακας τηλεδιοίκησης". :lol:

Ο άνθρωπος είναι καταπληκτικός, μόνον ένας Βαγγέλης Βενιζέλος είναι καλύτερός του γιατί διατηρεί την ψυχραιμία του λέγοντας τρομερά ψεύδη (ο δεύτερος). Ο Γεραπετρίτης δεν έχει κανένα πρόβλημα να πει ψέματα, απλώς εκνευρίζεται πιο εύκολα.
:s_wacko :s_sarcastic


Για όσους αρέσκονται στις λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε τις οθόνες πίσω. Όπου βλέπετε χρώμα στις γραμμές και στα σύμβολα, αυτά τα σήματα είναι ενεργά, δηλαδή είναι "ζωντανά". Όπου βλέπετε γκρι χρώμα, τα σήματα είναι τυφλά, δηλαδή δεν υπάρχουν στον OPC server που διαβάζει τα σήματα αυτά.
Αν δείτε λίγο καλύτερα, θα δείτε πως από Λάρισα και πάνω, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΕ, είναι όλα γκρι. :s_dance

Να πούμε εδώ πως όταν πήγε ο Τσίπρας στον ίδιο χώρο πριν λίγο καιρό, τον κατηγορούσαν τα αντικειμενικά© ΜΜΕ πως πήγε σε λάθος κτήριο, εκεί που είναι ένα γιαπί και δεν πήγε στο σωστό κτήριο, με τον "τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης".
:s_crazy
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#814989 Μεσογειακή Ισπανία .Ναι ο ίδιος νότος με εμάς όπως μας έλεγαν κάποιοι.Τα τρένα ιδιωτικά βέβαια.Tο εισητηριο 20 ευρω για 150 χμ διαδρομής που γίνεται σε 50 λεπτά.

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#815002 H Renfe είναι ιδιωτική; Είσαι σίγουρος;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#815004
mirage έγραψε:H Renfe είναι ιδιωτική; Είσαι σίγουρος;

Σωστος ο mirage, 100% ανηκει στο κρατος

https://en.wikipedia.org/wiki/Renfe
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#815015 Οκ λάθος.Ακομα χειρότερα για τη σύγκριση.
Προσέξτε πόσο καθαρός είναι ο χώρος που βρίσκονται οι ράγες.
Η τελευταία φωτό είναι οι τουαλέτες.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#815017 Το πιο συγκλονιστικό είναι η τιμή βέβαια…

Και αυτοί έχουν και ήλιο όσο να ναι :lol:
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#815251
Anonymous Founder έγραψε:Il signor Gerapetriti, il consigliere, nella stazione ferroviaria di Larissa

Νομίζω μάθαμε και ποιανού ιδέα ήταν ο "τοπικός πίνακας τηλεδιοίκησης". :lol:

Ο άνθρωπος είναι καταπληκτικός, μόνον ένας Βαγγέλης Βενιζέλος είναι καλύτερός του γιατί διατηρεί την ψυχραιμία του λέγοντας τρομερά ψεύδη (ο δεύτερος). Ο Γεραπετρίτης δεν έχει κανένα πρόβλημα να πει ψέματα, απλώς εκνευρίζεται πιο εύκολα.
:s_wacko :s_sarcastic


Για όσους αρέσκονται στις λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε τις οθόνες πίσω. Όπου βλέπετε χρώμα στις γραμμές και στα σύμβολα, αυτά τα σήματα είναι ενεργά, δηλαδή είναι "ζωντανά". Όπου βλέπετε γκρι χρώμα, τα σήματα είναι τυφλά, δηλαδή δεν υπάρχουν στον OPC server που διαβάζει τα σήματα αυτά.
Αν δείτε λίγο καλύτερα, θα δείτε πως από Λάρισα και πάνω, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΕ, είναι όλα γκρι. :s_dance

Να πούμε εδώ πως όταν πήγε ο Τσίπρας στον ίδιο χώρο πριν λίγο καιρό, τον κατηγορούσαν τα αντικειμενικά© ΜΜΕ πως πήγε σε λάθος κτήριο, εκεί που είναι ένα γιαπί και δεν πήγε στο σωστό κτήριο, με τον "τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης".
:s_crazy

εγω δεν εχω καταλαβει πως αυτος ο ανθρωπος που εχει αμεση σχεση με την τερνα μπηκε υπουργος...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#822659 Βάλε πλάτη Ευδοκία, να πάρουμε την αυτοδυναμία.
Ευδοκία Τσαγκλή: Πήραν σηκωτή την επιζήσασα των Τεμπών σε ομιλία του Μητσοτάκη
https://www.news247.gr/koinonia/eydokia ... 88656.html
Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς καμία δικαιολογία απομάκρυναν την Ευδοκία Τσαγκλή από την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως η ίδια καταγγέλλει η εκ των επιβατών του τρένου που συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη.

Σε μία οργισμένη ανάρτηση προχώρησε η Ευδοκία Τσαγκλή, μια εκ των επιβατών του τρίτου βαγονιού του επιβατικού τρένου που συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη, το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, καθώς, όπως καταγγέλλει, βρέθηκε την Τετάρτη (21/06) στην ομιλία που πραγματοποίησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Θεσσαλονίκη και χωρίς καμία δικαιολογία την έβγαλαν έξω σηκωτή.

"Μόλις πήγα μόνη μου, χωρίς πανό, χωρίς κανέναν να τον κοιτάξω στα μάτια και με βγάλανε σηκωτή! Με κουβαλήσανε, κατάλαβες; Με κουβαλήσανε έξω. Δεν έχω τίποτα πάνω μου, ούτε τσάντα και με βγάλανε έξω! Με αρπάξανε και με διώξανε! Αυτοί είστε, αυτή είναι η Νέα Δημοκρατία", αναφέρει φανερά φορτισμένη σε ανάρτησή της στο Instagram.

και
"Όσοι με γνωρίζουν μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι ποτέ δεν ήμουν με κανένα κόμμα, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ, δεν έχω κανέναν τέτοιο συμφέρον. Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι πια στην Ελλάδα δεν έχουμε δημοκρατία. Αυτό είναι το χειρότερο", είπε κλαίγοντας.

Υπερβολές, δεν είμαστε και Ουγγαρία (ακόμη). :s_biggrin
Μπείτε στο link έχει και βιντεάκι που τα λέει μόνη της. :s_blush
Εδώ που τα λέμε, δεν γίνεται η Ευδοκία να αμφισβητεί κοτζάμ "τοπική τηλεδιοίκηση" σωστά; :s_blush
Στο φως τα κυβερνητικά ψεύδη για την τραγωδία των Τεμπών
https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/39 ... ton-tempon
Την Εκθεση Πραγματογνωμοσύνης υπογράφουν δύο μηχανικοί οι οποίοι διορίστηκαν την επομένη του δυστυχήματος από το Τμήμα Τροχαίας Λάρισας και την Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας με εντολή να δώσουν απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Το πόρισμα των 258 σελίδων παραδόθηκε 110 μέρες αργότερα, στις 19 Ιουνίου, ενώ εκείνο της «Επιτροπής Γεραπετρίτη» (228 σελίδες) ολοκληρώθηκε με διαδικασίες «fast track» σε 50 μέρες («Πόρισμα εξπρές με μισόλογα για να προλάβουν τις κάλπες», «Εφ.Συν.», 21/4/23). Υπενθυμίζεται ότι κάθε πραγματογνωμοσύνη για λογαριασμό διωκτικών αρχών έχει εκ των πραγμάτων έναν πιο περιορισμένο ρόλο καθώς αφορά την απόδοση ποινικών ευθυνών, ενώ τα τεχνικά πορίσματα αποσκοπούν σε μια εξαντλητικά αναλυτική καταγραφή των λαθών που έγιναν σε κάθε επίπεδο ώστε αυτά να μην επαναληφθούν στο μέλλον.

Παρά ταύτα, το πόρισμα των δικαστικών εμπειρογνωμόνων επιτυγχάνει να ρίξει φως σε μια εντατική προσπάθεια συσκότισης που επιχείρησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη τις πρώτες εβδομάδες μετά το δυστύχημα, ρίχνοντας όλο το βάρος στο ανθρώπινο λάθος και υποστηρίζοντας ότι υπήρχαν και λειτουργούσαν σύγχρονα συστήματα:

■ Το πιο προβεβλημένο στοιχείο αυτής της προσπάθειας ήταν το φιάσκο που υπέστη ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες στις 20 Μαρτίου, όταν μετέβη στο σταθμαρχείο Λάρισας και επέμενε ότι η «τοπική τηλεδιοίκηση λειτουργεί, λειτουργούσε και τη νύχτα του δυστυχήματος», ενώ δίπλα του εργαζόμενος εξηγούσε ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση αλλά «τοπικός χειρισμός». Λίγο μετά, ο εργαζόμενος έλαβε εντολή σιωπής από τον παριστάμενο διευθυντή του ΟΣΕ Ζ. Στουρνάρα, ο οποίος και καλείται σε απολογία στις 10 Ιουλίου 2023 – πρώτος ανάμεσα στα στελέχη του ΟΣΕ εις βάρος των οποίων ασκήθηκαν διώξεις.

■ «Το σύστημα της τοπικής τηλεδιοίκησης στη Λάρισα λειτουργούσε απολύτως την κρίσιμη νύχτα. Το επαναλαμβάνω με έμφαση. Προκύπτει από όλα τα στοιχεία τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας, η τοπική τηλεδιοίκηση στη Λάρισα είναι υπαρκτή, πραγματική και ακόμα και σήμερα όλες οι διαδρομές γίνονται με αυτόματες χαράξεις», έλεγε και στις 18/3 ο τότε υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης.

■ Δύο μέρες πιο νωρίς (16/3), σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών επέμενε και πάλι να μιλά για «τοπική τηλεδιοίκηση» και πρόσθετε: «Ενημερώνουμε ότι την κρίσιμη μέρα του δυστυχήματος τα δρομολόγια από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη συντελέστηκαν με αυτόματη χάραξη. Το τελευταίο δρομολόγιο που έγινε με τον τρόπο αυτό ήταν περί ώρα 22.20, λίγο πριν το δυστύχημα, και ακολούθησε μετά το δυστύχημα δοκιμαστική χάραξη περί ώρα 01.00 που επιβεβαίωσε την ορθή λειτουργία του πίνακα. Προς τούτο, βρίσκεται στη διάθεση των ανακριτικών αρχών σχετική ανάλυση κινήσεων, όπως αυτές έχουν καταγραφεί από το αυτόματο σύστημα που διαθέτει ο τοπικός πίνακας».

■ Στις 15/3, ενώπιον της Βουλής, επίσης ο κ. Γεραπετρίτης επέμενε: «Επαναλαμβάνω και θέλω να καταγραφεί ρητά στα πρακτικά. Το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργούσε απολύτως. Γιατί λειτουργούσε απολύτως; Πώς αποδεικνύεται; Αποδεικνύεται από το γεγονός ότι όλη εκείνη την ημέρα όλες οι δρομολογήσεις αμαξοστοιχιών έγιναν με αυτόματη χάραξη, μέσω του κέντρου τηλεδιοίκησης». Και λίγο παρακάτω πρόσθετε: «Δέκα λεπτά μετά την αποχώρηση (σ.σ. της αμαξοστοιχίας 62) από τη Λάρισα, ο πίνακας έδειχνε κίνηση στην αντίθετη τροχιά».

Σε όλο το παραπάνω κυβερνητικό αφήγημα, η Εκθεση Πραγματογνωμοσύνης έρχεται να απαντήσει με τρία «δυστυχώς» και τρεις νέες αποκαλύψεις: Για τη βλάβη ακόμη και στον «τοπικό πίνακα χειρισμών», την απενεργοποίηση ενός «μαύρου κουτιού» και ακόμη μια διάψευση για τις «αυτόματες χαράξεις»:

1) «Δυστυχώς, στις 28/02/2023» στη σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Λάρισας-Νέων Πόρων «σε όλα τα επιμέρους πεδία και στα δύο ρεύματα, ανόδου και καθόδου, τα συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων γραμμής και η φωτοσήμανση αυτών, ενώ ήταν εγκατεστημένα, δεν λειτουργούσαν. Εξαιτίας αυτής της βλάβης δεν λειτουργούσε επίσης και το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει Κεντρικός Χειριστής που να επιτηρεί τον Σταθμάρχη Λάρισας και να μπορεί να παρέμβει σε περίπτωση λανθασμένων χειρισμών».

2) «Δυστυχώς», επειδή δεν λειτουργούσαν τα παραπάνω συστήματα, τα τρένα έπαιρναν εντολή να παραβιάζουν «ερυθρό σηματοδότη» και ήταν απενεργοποιημένο το σύστημα αυτόματης πέδησης ETCS: «Για το ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου συρμών (ETCS) η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη δεν υπάρχει ως επιλογή και για τον λόγο αυτό η κίνηση των συρμών, στο συγκεκριμένο κομμάτι σιδηροδρομικής γραμμής, πραγματοποιούνταν με απενεργοποιημένα τα επί συρμού στοιχεία του ETCS».

3) «Κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής της χώρας μας έχει αναπτυχθεί, πιστοποιηθεί και αδειοδοτηθεί δίκτυο GSM-R μόνο φωνής που επιτρέπει την απρόσκοπτη επικοινωνία σταθμών και αμαξοστοιχιών. Δυστυχώς όμως γίνεται χρήση μόνο από τα σταθμαρχεία μιας και οι αμαξοστοιχίες δεν ήταν εφοδιασμένες με κατάλληλη πιστοποιημένη συσκευή προς χρήση».


Τέσπα, μην ξεχνάμε πως δεν φταίει η κυβέρνηση για τα Τέμπη. Φταίνε όλοι οι άλλοι, ο λαός έχει πάρει θέση και σε αυτό ως γνωστόν.
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By nass
#822763 Μάλλον όλοι ανάλογα με την πολιτική τους επιδίωξη παίζουν με τις λέξεις :dizzy: Αν και αυτά που αναφέρονται στην παραπάνω δημοσίευση δεν είναι αμοιβαίως αποκλειόμενα, απλά δεν χρησιμοποιούνται ορθά οι όροι (πχ. "τοπική" και "ΤΗΛΕδιοίκηση" είναι αντίφαση :vava: ), πιθανότατα με δόλο.

Φαίνεται ότι τοπικός χειρισμός εντός της περιοχής του σταθμού Λάρισας (που περιελάμβανε και αυτόματη χάραξη διαδρομής, για όποιον ήξερε να το κάνει, εκείνο το βράδυ μάλλον δεν χρησιμοποιήθηκε) υπήρχε, το απαρχαιωμένο ηλεκτρο-μηχανολογικό σύστημα, που βλέπαμε:

Εικόνα

Κανονική-Πλήρης τηλεδιοίκηση (= ο επόπτης σταθμάρχης στην Αθήνα να μπορεί βλέπει τι γίνεται σε όλη τη γραμμή και να επεμβαίνει αν χρειαστεί), "συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων γραμμής και η φωτοσήμανση αυτών", ETCS και GSM-R με τα τρένα, δεν υπήρχε.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#822764
nass έγραψε:Μάλλον όλοι ανάλογα με την πολιτική τους επιδίωξη παίζουν με τις λέξεις :dizzy: Αν και αυτά που αναφέρονται στην παραπάνω δημοσίευση δεν είναι αμοιβαίως αποκλειόμενα, απλά δεν χρησιμοποιούνται ορθά οι όροι (πχ. "τοπική" και "ΤΗΛΕδιοίκηση" είναι αντίφαση :vava: ), πιθανότατα με δόλο.

Φαίνεται ότι τοπικός χειρισμός εντός της περιοχής του σταθμού Λάρισας (που περιελάμβανε και αυτόματη χάραξη διαδρομής, για όποιον ήξερε να το κάνει, εκείνο το βράδυ μάλλον δεν χρησιμοποιήθηκε) υπήρχε, το απαρχαιωμένο ηλεκτρο-μηχανολογικό σύστημα, που βλέπαμε:

Εικόνα

Κανονική-Πλήρης τηλεδιοίκηση (= ο επόπτης σταθμάρχης στην Αθήνα να μπορεί βλέπει τι γίνεται σε όλη τη γραμμή και να επεμβαίνει αν χρειαστεί), "συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων γραμμής και η φωτοσήμανση αυτών", ETCS και GSM-R με τα τρένα, δεν υπήρχε.

Εικόνα

Αν μείνουμε στο τι λένε και τα δύο περίσματα και ξεχάσουμε τι λένε οι πολιτικοί ένθεν κακείθεν, είναι σαφή νομίζω τα παρακάτω:
1.Δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση. Το τοπική τηλεδιοίκηση είναι ένας βλακώδης όρος που μπήκε για πολιτικούς λόγους. Άρα, άπαξ και γινόταν ανθρώπινο λάθος, κανείς δεν θα μπορούσε να το σταματήσει, ούτε καν να το δει.
2.Τηλεδιοίκηση (κάποιας μορφής σίγουρα) υπήρχε παλιότερα, και έπαψε να λειτουργεί. Αυτό λένε και τα δύο πορίσματα.
3.Υπήρχε τοπικό πίνακας χειρισμού και μέσω αυτού γινόταν ο έλεγχος. Αυτόν τον πίνακα δεν χειρίστηκε σωστά ο σταθμάρχης, ούτε συνεργάστηκε σωστά με τον μηχανοδηγό και έγινε το δυστύχημα. Εκεί είναι και η ευθύνη του σταθμάρχη, στον (περίπου σίγουρα λάθος χειρισμό).

Για τα δύο πρώτα οι ευθύνες είναι στον ΟΣΕ και στο Υπουργείο/Υπηρεσία και κατ' επέκταση και στην Κυβέρνηση. Για το 3, η ευθύνη είναι ξεκάθαρα στον σταθμάρχη (και δυστυχώς νομίζω και σε ένα βαθμό και στον εκλειπόντα μηχανοδηγό, που δεν ενημέρωσε/έλεγξε κι αυτός αν όλα είναι καλά).

Τα υπόλοιπα, είναι απλώς η σκόνη που σήκωσαν κάποιοι για να κρύψουν τις ευθύνες τους. Γνώμη μου, δεν θα γίνει τίποτε απολύτως, ήδη χάρη στο νόμο Βενιζέλου, όλες οι ευθύνες υπουργών έχουν παραγραφεί αν δεν κάνω λάθος.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#822794
Anonymous Founder έγραψε:[...]

Τα υπόλοιπα, είναι απλώς η σκόνη που σήκωσαν κάποιοι για να κρύψουν τις ευθύνες τους. Γνώμη μου, δεν θα γίνει τίποτε απολύτως, ήδη χάρη στο νόμο Βενιζέλου, όλες οι ευθύνες υπουργών έχουν παραγραφεί αν δεν κάνω λάθος.


Αυτός ο νόμος είναι ο ορισμός της ανυπαρξίας ισονομίας σε μια χώρα... Σε κάθε περίπτωση, ας μπουν φυλακή 2-3 γενικοί γραμματείς, κτλ... Τουλάχιστον οι μη-υπουργοί να έχουν την έγνοια όταν (συν-)υπογράφουν ότι μπορεί να έρθει η στιγμή που θα φοβούνται να σκύψουν να μαζέψουν το σαπούνι...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#822798 Σωστά ολα αυτα, όμως έτσι η ευθύνη πέφτει στο ελληνικό δημόσιο που μερικοί θέλουν να παραμείνει στο κουμάντο όπως τόσα χρόνια.
Μια δυνατή δημόσια διοίκηση από γνώστες του αντικειμένου καλοπληρωμενους, ώστε να έχουν το κινητρο να διοικούν σωστά απο τέτοιες υπεύθυνες θέσεις τέτοιους οργανισμους, είναι το ζητούμενο.

.