Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#809874 Σε ένα ενδιαφέρον απόσπασμα από τη συνέντευξή του στον Σταύρο Θεοδωράκη, ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης εξηγεί, έστω στο περίπου, τι σημαίνει η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων, αναδεικνύοντας άθελά του πολλά στραβά και παράλογα ζητήματα των ιδιωτικοποιήσεων δημοσίων υποδομών και κοινωνικών αγαθών. Το πώς δηλαδή, ο ιδιώτης αναλαμβάνει μόνο τα οφέλη και το Δημόσιο συνεχίζει να καλύπτει τις ζημιές. Και το πώς επίσης, οι «επενδύσεις» του ιδιώτη, δεν είναι εκ των ων ουκ άνευ, όπως θα περίμενε κανείς από οποιαδήποτε επιχείρηση, αλλά είναι αποτέλεσμα «διαπραγμάτευσης».

https://thepressproject.gr/ti-simainei- ... 5KYZWUSIH0

Αξιζει να το διαβασετε ολο. Απο το δημοσιευμα..

Ας διαβάσουμε όμως το τι λέει ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο ατζέντης κάθε είδους ιδιωτικών συμφερόντων, για το πως λειτουργεί η «ιδιωτικοποίηση» στον σιδηρόδρομο. Το ελληνικό κράτος έχει τις γραμμές και την υποχρέωση της ανάπτυξης των γραμμών. Η «Ρυθμιστική Αρχή» είναι ανέκδοτο, όπως και με την Ενέργεια, αλλά, ας χώσουμε σε ρυθμιστική αρχή και το Νερό, τι μπορεί να πάει στραβά; Η εταιρεία βάζει μόνο τα τρένα. Και, αυτό που δεν λέγεται, είναι ότι βγάζει μόνο τα κέρδη. Αυτό που επίσης δεν λέγεται, ότι ότι η εταιρεία δεν είναι καν ιδιωτική. Η Ferrovie dello Stato, στην οποία, με εντολή της τρόικας, ξεπουλήσαμε τα τρένα επί ΣΥΡΙΖΑ, είναι εταιρεία που ανήκει στο ιταλικό κράτος. Γι αυτό, εξάλλου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέει ότι θα «καθίσει κάτω και με την ιταλική κυβέρνηση».

Σας φαίνεται λογικό να βάζει άλλος τα λεφτά και άλλος να βγάζει τα έσοδα;

Το αν η εταιρεία στην οποία προσφέραμε ένα μονοπώλιο θα κάνει «επενδύσεις», είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης. Την ίδια στιγμή βέβαια, επιδοτείται από το ελληνικό Δημόσιο με 50 εκατ. τον χρόνο, με τη σύμβαση να προβλέπει ότι το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» θεωρείται «άγονη γραμμή». Mε την τελευταία συμφωνία εταιρείας και Δημοσίου, σβήστηκαν 600 εκατ. ευρώ «επενδύσεων» και το Δημόσιο απέφυγε τη δέσμευση να ολοκληρώσει εντός χρονοδιαγράμματος τα έργα ασφάλειας.



και παρακατω...

. Τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν τον ενδιαφέρει να πάρει η Ελλάδα μερίδιο στην «Hellenic Train». Θέλει απλώς, αν γίνεται και με κάποιο φυσικά έξτρα κόστος για το Δημόσιο (έτσι είναι οι διαπραγματεύσεις) να μην μας φέρνουν σαπάκια και, αν γίνεται επίσης, να εκπαιδεύει το προσωπικό της.

Το ίδιο λέει πάντως εδώ και ο Αλέξης Τσίπρας. Στη συνέντευξή του στο Mega, αφού υποστήριξε πως το ξεπούλημα ήταν «σχεδόν αναγκαστικό», δεν ανέφερε κουβέντα για κρατικοποίηση, αλλά αρκέστηκε να μιλήσει απλώς για επαναδιαπραγμάτευση, ώστε να φτάσουμε στα προηγούμενα επίπεδα της συμφωνίας επί ΣΥΡΙΖΑ για τις «επενδύσεις».

Αλήθεια, δεν είναι περίεργο που μία εταιρεία στην οποία έχει ξεπουληθεί δημόσιος πλούτος, πρέπει να υποχρεωθεί σε επίμονη διαπραγμάτευση για να βάλει λεφτά στην «επένδυσή της»;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#809876
markvag έγραψε:Επίσης, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον για μένα ότι η ΑΙ έχει μεγαλύτερους ηθικούς φραγμούς από ανθρώπους... ΟΚ είναι πως θα προγραμματιστεί...

Είναι που δεν αντλεί τα δεδομένα της από Ελλάδα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809879
bebes έγραψε:Παίζουν με τις λέξεις...

σε άλλα νέα, ξεκίνησαν σιγά σιγά τα δρομολόγια των τραίνων.
Φήμες οτι θα σερβίρονται δωρεάν ροφήματα και κολατσό απο καλλίπυγες κορασίδες στους τολμηρούς επιβάτες, ελέγχονται ως ανακριβείς

Στις ράγες μπήκαν σήμερα, 22 ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα τρένα και ο προαστιακός.

https://www.capital.gr/epikairotita/370 ... dromologia


:lol:
Από νωρίς, εκατοντάδες επιβάτες βρέθηκαν στις αποβάθρες του Σταθμού Λαρίσης αλλά και των άλλων σταθμών του Προαστιακού δείχνοντας να εμπιστεύονται το τρένο για τις μετακινήσεις τους.

Ωστόσο, οι περισσότεροι επέλεξαν να ταξιδέψουν στα πίσω βαγόνια με αποτέλεσμα το πρώτο βαγόνι να είναι σχεδόν άδειο.

To ένα και μοναδικό αυτή την στιγμή σχόλιο λεει τα πάντα:
onlinejgeorg πριν 1 ώρες
0 ψήφοι
Ηλεκτρονικό-αυτόματο σύστημα αποτροπής ανθρωπίνων λαθών έχουν όπως διαθέτουν πλέον ακόμη και το ΠΑΚΙΣΤΑΝ και η ΙΝΔΙΑ ή απλά προχωράμε ελπίζοντας 2 βυσμάτα σταθμάρχες να μην κάνουν το τραγικό λάθος που έκανε το ένα βυσμα σταθμάρχης?

Επίσης ποιος πιστοποίησε ότι είναι ασφαλείς οι σιδηρόδρομοι πλέον? Μπορούμε να δούμε το πιστοποιητικό και ποιος το υπογράφει?

Να πούμε εδώ πως σύμφωνα με την τελευταία κυβερνητική γραμμή, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφάλειας: το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης ( :s_sarcastic :s_sarcastic ) εγγυάται την ασφάλεια.
:s_roses

Ξαναλέω, οι τύποι δεν έχουν κανένα θέμα να μας κοροϊδέψουν κατάμουτρα, και προφανώς στα @@ τους για την ασφάλεια. Την επανεκλογή τους σκέφτονται, όχι αν είναι ο κόσμος ασφαλής στα τρένα. Γι'αυτό και η κοροϊδία στα μούτρα μας τόσες μέρες.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#809887
Anonymous Founder έγραψε:Ξαναλέω, οι τύποι δεν έχουν κανένα θέμα να μας κοροϊδέψουν κατάμουτρα, και προφανώς στα @@ τους για την ασφάλεια. Την επανεκλογή τους σκέφτονται, όχι αν είναι ο κόσμος ασφαλής στα τρένα. Γι'αυτό και η κοροϊδία στα μούτρα μας τόσες μέρες.

Δες ποιους εκλέγουμε τις τελευταίες δεκαετίες και θα καταλάβεις γιατί και αυτοί λειτουργούν έτσι. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#809890 Προσωπικά, τέτοιο ξεφτυλίκι on camera μπορώ να θυμηθώ μόνον εδώ, να λέει άλλα η υπουργάρα και να λέει ακριβώς τα αντίθετα ο υπάλληλος και να του λέει ο κομμάταρχης τέλος.

https://www.news247.gr/koinonia/tiledio ... 80517.html
Τι άλλο δηλαδή πρέπει να ειπωθεί για να κλείσει το ζήτημα; Προφανώς, για κάποιους δεν έχει κλείσει και μπορούμε να το συζητάμε κι άλλο και να λέμε πως φταίνε οι ζαίοι και πως ο Τσίπρας πήγε σε λάθος κτήριο, και όχι στο σωστό με την "τοπική τηλεδιοίκηση". :s_hang
H επικοινωνιακή τακτική της κυβέρνησης βέβαια, απευθύνεται σε άλλο κοινό, και συνοψίζεται στο παρακάτω tweet:

Για να τελειώνει η σύγχυση:

1️⃣ Υπάρχουν 3 είδη τηλεδιοίκησης στο εθνικό δίκτυο:

1. Τηλεδιοίκηση τοπικού χειρισμού :s_sarcastic :s_rofl :s_rofl
2. Η τηλεδιοίκηση τελευταίας τεχνολογίας :s_wacko :s_dance
3. Τηλεδιοίκηση Προαστιακού

Για ΚΑΘΑΡΑ επικοινωνιακούς λόγους, βαφτίζεται ένας τοπικός πίνακας "τοπική τηλεδιοίκηση" και πρέπει όλοι να πιστέψουμε αυτή την μπαρούφα, την οποία την λέει ΜΟΝΟΝ η κυβέρνηση.
Προσπαθώ να καταλάβω και για ποιο λόγο το κάνουν, και ακόμη δεν έχω καταλάβει, γιατί βαφτίζεται το μαύρο άσπρο. Θεωρούν πως έτσι θα πείσουν κάποιους; Μάλλον ναι. Υπάρχει κάτι άλλο επιβαρυντικό που δεν το γνωρίζουμε (νομικά ή συμβατικά θέματα;) ; Μπορει και ναι, ποιος ξέρει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#809947
Νίκος Παππάς έγραψε:
Σας φαίνεται λογικό να βάζει άλλος τα λεφτά και άλλος να βγάζει τα έσοδα;


Μα, έτσι δεν δουλεύει το σύστημα;; Η ΤΙΝΑ που μας λένε...

Α, και μιας που τα συζητάμε, ετοίμασε μερικά χιλιάρικα ακόμα για τις τράπεζες, έρχεται. :s_airkiss

Νίκος Παππάς έγραψε:Το αν η εταιρεία στην οποία προσφέραμε ένα μονοπώλιο θα κάνει «επενδύσεις», είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης. Την ίδια στιγμή βέβαια, επιδοτείται από το ελληνικό Δημόσιο με 50 εκατ. τον χρόνο, με τη σύμβαση να προβλέπει ότι το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» θεωρείται «άγονη γραμμή». Mε την τελευταία συμφωνία εταιρείας και Δημοσίου, σβήστηκαν 600 εκατ. ευρώ «επενδύσεων» και το Δημόσιο απέφυγε τη δέσμευση να ολοκληρώσει εντός χρονοδιαγράμματος τα έργα ασφάλειας.[/i]


Εντωμεταξύ αν τα δίναμε αυτά τα λεφτά σε αναδιοργάνωση του ΟΣΕ και επενδύσεις, το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο για όλου μας (εκτός από κάποιους)... Αλλά, ξέχασα... είναι καλύτερο να δίνεις τα πολλά λεφτά σε ιδιώτες από το να δίνεις λίγα σε κάτι δημόσιο... Μην ξεχνάμε ότι ο ιδιώτης φοράει γραβάτα και έχει και πτυχίο από καλό πανεπιστήμιο...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#809975 Ναι ο αντίλογος σε αυτό βέβαια λέει ότι επι 50 χρόνια το δημόσιο δε κατάφερε ή δεν ήθελε να κάνει τον ΟΣΕ να δουλέψει σωστά οπότε πώς θα το καταφέρει τώρα? Επίσης τα χάλια του δημόσιου δικτύου τα είδαμε ....
Η φάση είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#809980
kostis20 έγραψε:Ναι ο αντίλογος σε αυτό βέβαια λέει ότι επι 50 χρόνια το δημόσιο δε κατάφερε ή δεν ήθελε να κάνει τον ΟΣΕ να δουλέψει σωστά οπότε πώς θα το καταφέρει τώρα? Επίσης τα χάλια του δημόσιου δικτύου τα είδαμε ....
Η φάση είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.


Δεν ήθελε.

Ενώ ο ιδιώτης τα κατάφερε καταπληκτικά.

Το θέμα είναι πως μιλάμε για φυσικά μονοπώλια, πάνω στα οποία ο ιδιώτης μόνο θεωρητικά έχει κίνητρο να επενδύσει,, γιατί πολύ πιθανό να μην έχει το απαραίτητο Return On Investment... Από την άλλη το δημόσιο έχει άλλα κριτήρια, όχι το κέρδος, και επιπλέον έχουμε κάποιο λόγο σε αυτό και κάποια ελπίδα να το επηρεάσουμε. Και, γιατί να πληρώνουμε εμείς τις επενδύσεις μίας ιδιωτικής εταιρείας στο κάτω κάτω; Θα μας δώσει μέρισμα; Ή μήπως η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι άγονη και χρειάζεται επιδότηση; :s_crazy

Να σημειώσω εδώ πως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο καλά (για το κοινό) μπορεί να στηθεί ένα δίκτυο υποδομών από το δημόσιο είναι το δίκτυο ηλεκτροδότησης, που πήγε ρεύμα σε κάθε χωριουδάκι της χώρας... Κάτι που κανένας ιδιώτης δεν θα έκανε, εκτός εάν είχε τρελή επιδότηση...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#809981 Τα τρελά ελλείματα του κρατικού ΟΣΕ ποιος τα πλήρωνε και πληρώνει δηλαδή?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#809984
kostis20 έγραψε:Τα τρελά ελλείματα του κρατικού ΟΣΕ ποιος τα πλήρωνε και πληρώνει δηλαδή?
Οι ίδιοι που τα πλήρωναν.
Το θέμα είναι ότι τον πουλήσαμε και κρατήσαμε αυτά που δεν έχουν κέρδη αλλά μόνο έξοδα, ανάπτυξη, συντήρηση, βελτίωση και επιδοτούμε από πάνω τον ιδιώτη με 50 εκατομμύρια κάθε χρόνο!!

Ο οποίος ιδιώτης αγόρασε τον ΟΣΕ με 47!

Ο ορισμός του "και κερατάς και δαρμενος"

.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#809988 Αν δεν τον πουλούσαμε θα έπρεπε να πληρώσουμε 1 δις σχεδόν. Από τις συνεχείς επιδοτήσεις λόγω των συνεχών ελλειμάτων που μαντέψτε ποιος τα δημιούργησε. Όχι κάποιος ιδιώτης πάντως.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#809990
Anonymous Founder έγραψε:
δεστε και αυτο το βιντεο ειδικα προς το τελος που του λεει ΤΕΛΟΣ.
https://www.youtube.com/watch?v=UrOnYSS ... e=emb_logo
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#809996 ναι φιλε δεν εχει κανενα προβλημα να τα πει αυτα μπροστα στις καμερες.
Μεγαλοι Δημοκρατες.
Μπραβο στον σταθμαρχη που δεν μασησε,και στην δημοσιογραφο για τις επιμονες ερωτησεις περι τηλεδιοικησης κλπ.
Φυσικα δεν επαιξε πουθενα σε κανενα καναλι.Και εδω μεσα τα τριμπουρδελα διαφωνουσαν για το #107 και κανανε πλακιτσα.
χρρρρρρφτουυυυυυ.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#810001
dimviii έγραψε:ναι φιλε δεν εχει κανενα προβλημα να τα πει αυτα μπροστα στις καμερες.
Μεγαλοι Δημοκρατες.
Μπραβο στον σταθμαρχη που δεν μασησε,και στην δημοσιογραφο για τις επιμονες ερωτησεις περι τηλεδιοικησης κλπ.
Φυσικα δεν επαιξε πουθενα σε κανενα καναλι.Και εδω μεσα τα τριμπουρδελα διαφωνουσαν για το #107 και κανανε πλακιτσα.
χρρρρρρφτουυυυυυ.



Φυσικά κι έπαιξε (το έβαλα και στη προηγούμενη σελίδα), αλλά έκαναν κάτι ακόμα χειρότερο, έβαλαν τον ΔΑΚΕ (που λέει 'τέλος') να παίξει τη μουχρίτσα βαφτίζοντας το πίνακα με τα κλειδιά του σταθμού 'τοπική τηλεδιοίκηση':