https://thepressproject.gr/ti-simainei- ... 5KYZWUSIH0
Αξιζει να το διαβασετε ολο. Απο το δημοσιευμα..
Ας διαβάσουμε όμως το τι λέει ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο ατζέντης κάθε είδους ιδιωτικών συμφερόντων, για το πως λειτουργεί η «ιδιωτικοποίηση» στον σιδηρόδρομο. Το ελληνικό κράτος έχει τις γραμμές και την υποχρέωση της ανάπτυξης των γραμμών. Η «Ρυθμιστική Αρχή» είναι ανέκδοτο, όπως και με την Ενέργεια, αλλά, ας χώσουμε σε ρυθμιστική αρχή και το Νερό, τι μπορεί να πάει στραβά; Η εταιρεία βάζει μόνο τα τρένα. Και, αυτό που δεν λέγεται, είναι ότι βγάζει μόνο τα κέρδη. Αυτό που επίσης δεν λέγεται, ότι ότι η εταιρεία δεν είναι καν ιδιωτική. Η Ferrovie dello Stato, στην οποία, με εντολή της τρόικας, ξεπουλήσαμε τα τρένα επί ΣΥΡΙΖΑ, είναι εταιρεία που ανήκει στο ιταλικό κράτος. Γι αυτό, εξάλλου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέει ότι θα «καθίσει κάτω και με την ιταλική κυβέρνηση».
Σας φαίνεται λογικό να βάζει άλλος τα λεφτά και άλλος να βγάζει τα έσοδα;
Το αν η εταιρεία στην οποία προσφέραμε ένα μονοπώλιο θα κάνει «επενδύσεις», είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης. Την ίδια στιγμή βέβαια, επιδοτείται από το ελληνικό Δημόσιο με 50 εκατ. τον χρόνο, με τη σύμβαση να προβλέπει ότι το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» θεωρείται «άγονη γραμμή». Mε την τελευταία συμφωνία εταιρείας και Δημοσίου, σβήστηκαν 600 εκατ. ευρώ «επενδύσεων» και το Δημόσιο απέφυγε τη δέσμευση να ολοκληρώσει εντός χρονοδιαγράμματος τα έργα ασφάλειας.
και παρακατω...
. Τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν τον ενδιαφέρει να πάρει η Ελλάδα μερίδιο στην «Hellenic Train». Θέλει απλώς, αν γίνεται και με κάποιο φυσικά έξτρα κόστος για το Δημόσιο (έτσι είναι οι διαπραγματεύσεις) να μην μας φέρνουν σαπάκια και, αν γίνεται επίσης, να εκπαιδεύει το προσωπικό της.
Το ίδιο λέει πάντως εδώ και ο Αλέξης Τσίπρας. Στη συνέντευξή του στο Mega, αφού υποστήριξε πως το ξεπούλημα ήταν «σχεδόν αναγκαστικό», δεν ανέφερε κουβέντα για κρατικοποίηση, αλλά αρκέστηκε να μιλήσει απλώς για επαναδιαπραγμάτευση, ώστε να φτάσουμε στα προηγούμενα επίπεδα της συμφωνίας επί ΣΥΡΙΖΑ για τις «επενδύσεις».
Αλήθεια, δεν είναι περίεργο που μία εταιρεία στην οποία έχει ξεπουληθεί δημόσιος πλούτος, πρέπει να υποχρεωθεί σε επίμονη διαπραγμάτευση για να βάλει λεφτά στην «επένδυσή της»;
Fiat Panda 7,6l/100km