Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#39983 Watch Japan's Maglev Train Reach Speeds Of 500km/h

November 17, 2014 | by Kristy Hamilton

Εικόνα
photo credit: Screen capture from BBC footage.

A train that zips between cities at speeds of up to 500 kilometers per hour (311 miles per hour) was taken for a test run in Japan. The BBC has released footage of 100 passengers experiencing the first ride on the high-speed maglev Shinkansen train as part of an eight day trial run by the Central Japan Railway Company.

Maglev stands for magnetic levitation because it “floats” the train above the tracks via magnets instead of wheels. This means the maglev is smoother and quieter than most of the trains we are accustomed to.

This particular train whooshed between the cities of Uenohara and Fuefuki faster than the current commercial record-holder—the Shanghai Maglev Train—which reaches speeds of up to 431 kilometers per hour (268 miles per hour).

Watch the footage below.



Πηγή: http://www.iflscienc...h-speeds-500kmh
Άβαταρ μέλους
By pjathan
#39992 Εντυπωσιακό.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#40000 Πλέον τα Maglev "πλησιάζουν" τις ταχύτητες των αεροπλάνων. Το ερώτημα είναι τι στοιχίζει η τοποθέτηση μιας τέτοιας γραμμής (υποθέτω τρομακτικά πολλά χρήματα), τι συντήρηση χρειάζεται και τι λειτουργικά κόστη έχει. Θα μπορέσει άραγε ποτέ να αποτελέσει βιώσιμη εναλλακτική στις αερομεταφορές;
Άβαταρ μέλους
By pjathan
#40005 Δεν γνωρίζω τι κόστος έχει,αλλά λογικά οι Ιάπωνες θα έχουν κάνει μελέτες και έρευνες γύρω από το θέμα.Εναλλακτική βιώσιμη απέναντι στις αερομεταφορές δύσκολα νομίζω θα υπάρξει,κυρίως λόγω αποστάσεων.
Άβαταρ μέλους
By criuser
#60583 Χτες η Κομισιόν , της ΕΕ των τραπεζουπαλλήλων έκλεισε τις Κυπριακές Αερογραμμές . Αλλη μιά μικρή εταιρεία της Ευρώπης με ιστορία , χάνεται . Βέβαια οι αεροπορικές εταιρείες δεν είναι τόσο πρόβλημα , αφού υπάρχουν εναλλακτικές και περισσότερο είναι ηθικό το θέμα .

Το πρόβλημα είναι ότι γιά τον ίδιο λόγο , μπορεί να μας κλείσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , των κρατικών επιδοτήσεων , αν δεν ιδιωτικοποιηθεί .

Και γαμώ τις Ευρώπες ρε πούστη μου .
Ιδιωτικοποιήστε την ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ των τρένων , αλλιώς την κλείνουμε , γιατί πρέπει να μας γυρίσετε πίσω 800 εκ.
Μπράβο ρε μάγκες και εγώ θέλω να ιδιωτικοποιηθεί , αφού το κράτος δεν πρέπει να κάνει άλλες δουλειές , όπως λέμε εμείς οι φιλελεύθεροι .

Αλλά όταν μου λέτε ότι θέλω να τον ιδιωτικοποιήσετε , αλλά θα σας πούμε εμείς σε ποιούς θα τον πουλήσετε , τότε ρε παληκάρια , αυτό δεν είναι φιλελευθερισμός . Μαφιόζικο νταβατζηλίκι είναι .
Άβαταρ μέλους
By nass
#60591 Δηλαδή συνωστίζονταν οι υποψήφιοι αγοραστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά οι κακοί των Βρυξελλών μας υπέδειξαν σε ποιόν να την πουλήσουμε ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By criuser
#60597 Εμφανίστηκαν οι Γάλλοι , σφύριξαν αδιάφορα και έφυγαν . Εμειναν μόνο οι Ρώσοι , αλλά επειδή υπήρξε το προηγούμενο με την ΔΕΠΑ που οι Ευρωπαίοι δεν δέχθηκαν να την αγοράσουν οι Ρώσοι με αστείες δικαιολογίες , ζήτησαν εγγυήσεις ότι δεν θα τους πετάξουν στο τέλος .

Το θέμα βάλτωσε και αν ζητήσει η κομισιόν τα λεφτά , τότε το τρένο πρέπει να κλείσει .
Μήπως γιατί ενόχλησε το Ρόττερνταμ με το εμπορικό δρομολόγιο ?

Θα πρέπει η νέα κυβέρνηση να πεί ξεκάθαρα ότι πρόκειται περί εθνικής στρατηγικής σημασίας θέμα και προφανώς δεν μπαίνει σε συζήτηση .
Άβαταρ μέλους
By nass
#60603
criuser έγραψε:Εμφανίστηκαν οι Γάλλοι , σφύριξαν αδιάφορα και έφυγαν .


Μας λέει κάτι αυτό ή μπα ?
Ομοίως και οι Ρουμάνοι.
Και γω που νόμιζα ότι η ΕΕ μας επέβαλε αγοραστή.

criuser έγραψε:Εμειναν μόνο οι Ρώσοι , αλλά επειδή υπήρξε το προηγούμενο με την ΔΕΠΑ που οι Ευρωπαίοι δεν δέχθηκαν να την αγοράσουν οι Ρώσοι με αστείες δικαιολογίες , ζήτησαν εγγυήσεις ότι δεν θα τους πετάξουν στο τέλος .


Ρώσοι-Αζέροι καμία διαφορά, ένα και το αυτό ?
Άβαταρ μέλους
By criuser
#60607 Δηλαδή δεν υπήρξε παρέμβαση της ΕΕ εναντίον των Ρώσων γιά την ΔΕΠΑ ?
Δεν είπαν οι Ρώσσοι τι θα γίνει με αυτό το θέμα γιά την τραινοσέ ?

Σαφέστατο μήνυμα προς όλους τους αποδέκτες για τις προθέσεις της Επιτροπής Γιούνκερ για τα ζητήματα του ανταγωνισμού και των κρατικών ενισχύσεων - «μνημονιακού» και μη ενδιαφέροντος- απέστειλε την Παρασκευή η επίτροπος Ανταγωνισμού της Ε.Ε., κυρία Μαγκρέιτε Βέστεϊγιερ, η οποία οδηγεί σε «ξαφνικό θάνατο» τις Κυπριακές Αερογραμμές για παράνομες κρατικές ενισχύσεις.

Στο υπουργείου Υποδομών εξέλαβαν την δυσάρεστη είδηση ως ένα κυνικό προηγούμενο για την περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία, σύμφωνα τόσο με προηγούμενες δηλώσεις του γενικού γραμματέα το υπουργείου, κ. Νίκου Σταθόπουλου όσο και του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) στη Βουλή, στην περίπτωση που δεν ιδιωτικοποιηθεί, οι Βρυξέλλες θα ζητήσουν ανάκτηση κρατικών ενισχύσεων ύψους 800 εκατ. ευρώ και η εταιρία αναπόφευκτα θα οδηγηθεί σε «λουκέτο».




Συντάκτης: Αχιλλέας Χεκίμογλου

Πηγή: tovima.gr
Άβαταρ μέλους
By nass
#60620
criuser έγραψε:Δηλαδή δεν υπήρξε παρέμβαση της ΕΕ εναντίον των Ρώσων γιά την ΔΕΠΑ ?


Σε ρώτησα κάτι σαφές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι το θέμα, γιατί, αφού υποτίθεται ότι η ΕΕ δε γουστάρει Ρώσους και μας υποδεικνύει αγοραστή (συ είπας), αποσύρθηκε από το διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η SNCF (αλλά και οι Ρουμάνοι), δηλαδή ποιός είναι τέλος πάντων ο αγοραστής, που μας υποδεικνύει η ΕΕ ?

Και η απάντησή σου είναι για τη ΔΕΠΑ :dizzy:

Ναι, για τη ΔΕΠΑ είναι σαφές και γνωστό στους πάντες, ότι εδώ και πολλά χρόνια παίζεται ένα γεωπολιτικό παιχνίδι ελέγχου της προμήθειας πετρελαίου-αερίου μεταξύ ΕΕ (και από πίσω και ΗΠΑ) και Ρωσίας, και κατά συνέπεια η Ελλάδα δεν πρέπει να κάνει ό,τι γουστάρει σε φάση το ποντίκι που βρυχάται. Και δεν μπορεί άλλωστε πχ. είδαμε τι έγινε με τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη και ποιοί μας τράβηξαν το χαλί -ΔΕΝ ήταν η κακή ΕΕ πάντως...

Ομως τι σχέση έχουν αυτά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ = άλλον έναν καταχρεωμένο zero present value κρατικό λεβιάθαν τύπου Ολυμπιακής, εσύ θα πρέπει να μας εξηγήσεις.

Οσο για το Ρότερνταμ, νταξ... πάνε λες να κλείσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή η συνέργεια Cosco-ΤΡΑΙΝΟΣΕ το απειλεί, λες και, αν κλείσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν μπορεί αύριο η Cosco να αγοράσει 5 εμπορικές αμαξοστοιχίες και να εκτελεί μια χαρά τα δρομολόγιά της (και φτηνότερα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απλά έχει συμφωνήσει με την Κυβέρνηση στο κομμάτι αυτό)
Άβαταρ μέλους
By criuser
#60628 Αλλα πράγματα διαβάζεις .

Θα με κάνεις και κρατιστή τώρα ?? Τι ανακατεύεις την ολυμπιακή ? :dizzy:

Αποσύρθηκαν οι Γάλλοι , γιά τους Ρουμάνους :s_crazy και έμειναν οι Ρώσοι , οι οποίοι είπαν δεν υποβάλλουμε προσφορά , αν δεν μας εγγυηθείτε ότι αν είμαστε οι πλειοδότες θα μας την δώσετε και δεν θα την κάνετε όπως με την ΔΕΠΑ .
Τί επρεπε να κάνουν ? Να πιαστούν δεύτερη φορά μαλάκες ? Η απλά να φύγουν και μετά να έρθουν οι Γάλλοι και να μας πουν πάρτε ένα καθρεφτάκι , γιατί αλλιώς θα σας αναγκάσουμε να την κλείσετε .

Στο θέμα της ΔΕΠΑ , όπου σαν χώρα ΧΑΣΑΜΕ ΦΡΑΓΚΑ , θεωρείς θετικό την παρέμβαση των αλητών των τραπεζών ?

Και μιά και είσαι τόσο έξυπνος , γιά πες μας , πως θα βάλει 5 τρένα η κόσκο σε ΚΛΕΙΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ?

Δες επίσης ότι οι Κινέζοι ανέλαβαν ήδη να ξαναφτιάξουν την γραμμή Βουδαπέστη - Βελιγράδι και συνεννοούνται με τους Σκοπιανούς γιά να την προχωρήσουν προς τα κάτω .
Άβαταρ μέλους
By nass
#60640
criuser έγραψε:Αλλα πράγματα διαβάζεις .


Και συ σε άλλα απαντάς

criuser έγραψε:Θα με κάνεις και κρατιστή τώρα ?? Τι ανακατεύεις την ολυμπιακή ? :dizzy:


Εσύ γιατί ανακατεύεις τη ΔΕΠΑ ?
Δεν είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μια δεύτερη Ολυμπιακή ? Καταχρεωμένη και με πρακτικά μηδενική αξία ?
Τώρα που κατάλαβες ότι "θα σε κάνω κρατιστή" :help:

criuser έγραψε:Αποσύρθηκαν οι Γάλλοι


Γιατί ντε ? Αυτό θέλω να εξηγήσεις... Αν η ΕΕ δε γουστάρει Ρώσους, γιατί δε μας έλεγε (που ο ίδιος είπες ότι η ΕΕ μας υποδεικνύει αγοραστή) "δώστε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Γάλλους" ?

criuser έγραψε: , γιά τους Ρουμάνους :s_crazy και έμειναν οι Ρώσοι , οι οποίοι είπαν δεν υποβάλλουμε προσφορά , αν δεν μας εγγυηθείτε ότι αν είμαστε οι πλειοδότες θα μας την δώσετε και δεν θα την κάνετε όπως με την ΔΕΠΑ .


Στην περίπτωση της ΔΕΠΑ οι Ρώσοι είχαν πει:

η ρωσική εταιρεία ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο διαγωνισμό για τη ΔΕΠΑ τελικά διότι δεν έλαβε επαρκείς εγγυήσεις ότι η οικονομική κατάσταση της ελληνικής εταιρείας δεν θα επιδεινωθεί έως τη στιγμή της ολοκλήρωσης της αγοράς της.


http://www.naftemporiki.gr/finance/story/663561/gazprom-den-upebale-prosfora-gia-ti-depa.

Μας λες ότι δεν ήταν αυτός ο λόγος, για τεκμηρίωσέ το.

criuser έγραψε:Τί επρεπε να κάνουν ? Να πιαστούν δεύτερη φορά μαλάκες ?


Πότε πιάστηκαν μαλάκες ? Σάμπως έκαναν και καμιά δεσμευτική προσφορά ? Λόγια και μόνο λόγια βλέπω από Ρωσία μεριά μέχρι στιγμής, τράβηγμα του χαλιού σε όλες της περιπτώσεις, που τους εμπιστευτήκαμε (πχ. Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη) και υποσχέσεις. Επειδή η ουσία είναι το show me the money, μόνο οι Αζέροι μετράνε. Εσύ λες ότι οι Ρώσοι πιάστηκαν μαλάκες ή ότι θέλουν να πιάσουν όλους τους άλλους μαλάκες ?

criuser έγραψε:Η απλά να φύγουν και μετά να έρθουν οι Γάλλοι και να μας πουν πάρτε ένα καθρεφτάκι , γιατί αλλιώς θα σας αναγκάσουμε να την κλείσετε .


Και ένα καθρεφτάκι πολύ είναι για τη σημερινή ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μια χάντρα νομίζω είναι ΟΚ.
Είδαμε πως ήρθαν δεκάδες επενδυτές για άλλα -και καλά- "φιλέτα"

criuser έγραψε:Στο θέμα της ΔΕΠΑ , όπου σαν χώρα ΧΑΣΑΜΕ ΦΡΑΓΚΑ , θεωρείς θετικό την παρέμβαση των αλητών των τραπεζών ?


Βλ. παραπάνω.

criuser έγραψε:Και μιά και είσαι τόσο έξυπνος , γιά πες μας , πως θα βάλει 5 τρένα η κόσκο σε ΚΛΕΙΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ?


Για ποιά "κλειστή γραμμή" μιλάς ? Για την ίδια κλειστή γραμμή που πάνε τώρα τα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ευρώπη ? (Βουδαπέστη νομίζω)
Υπενθυμίζω ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρέχει μεταφορικό έργο, το δίκτυο (= η γραμμή που λες) δεν είναι δικό της αλλά του ΟΣΕ.

criuser έγραψε:Δες επίσης ότι οι Κινέζοι ανέλαβαν ήδη να ξαναφτιάξουν την γραμμή Βουδαπέστη - Βελιγράδι και συνεννοούνται με τους Σκοπιανούς γιά να την προχωρήσουν προς τα κάτω .


Ακριβώς αυτό που λέω, οι Κινέζοι δεν θα μασήσουν από κανένα κλειστό ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Άβαταρ μέλους
By criuser
#60647 Αντε να το ξεκαθαρίσουμε .

Γιά την ΔΕΠΑ έγινε διαγωνισμός βγήκαν οι Ρώσοι και οι Ευρωπαίοι είπαν δεν το δίνεται σε αυτούς .

Αλλά επειδή πρέπει να φύγω σε λίγο , ας τελειώσουμε την τραινοσέ που είναι πιό εύκολη .

Η υποδομή ανήκει στον ΟΣΕ , τα δρομολόγια στην Τραινοσέ , τα έργα στην Εργοσε και η συντήρηση στην Ρόκστα ή όπως λέγεται .

Τρένα με κλειστή τραινοσέ , χλωμό το βλέπω .

Η τραινοσέ δεν είναι με πρακτικά μηδενική αξία , αλλά το πρόβλημα είναι το κλείσιμο της εταιρείας με αφορμή τις επιδοτήσεις , όπως λέει και το άρθρο .
Άβαταρ μέλους
By nass
#60649
criuser έγραψε:Τρένα με κλειστή τραινοσέ , χλωμό το βλέπω .


Coscotrain :rtfm:

Ακόμα δεν μας είπες γιατί την κοπάνησαν οι Γάλλοι και ποιόν υποδεικνύουν οι τραπεζοϋπάλληλοι της ΕΕ ως αγοραστή αλλά μη σε κρατάμε άλλο :s_bye
Άβαταρ μέλους
By criuser
#60886 Γιά τους Γάλλους δεν ξέρω . Λες να μην τους συνέφερε , η να περίμεναν να δώσουν προσφορά οι Ρώσοι , να τους πουν ότι εσείς δεν την παίρνεται και μετά να ξαναγυρίσουν οι Γάλλοι και να την πάρουν όσο θέλουν .

Τώρα αν εσύ την θεωρείς απαξιωμένη την τραινοσέ σαν την Ολυμπιακή η οποία είχε πολλά προβλήματα τι να πω .
Αλλωστε νομίζω η τραινοσέ από το 2013 έχει και λειτουργικά κέρδη .