- 10 Οκτ 2015, 00:38
#171486
Η ταχύτητα των 160km/h σήμερα ειναι ταχύτητα
peak σε ευθειες όπως στο νομό Λάρισας και με μια σχετικά ανεκτή μεση ταχυτητα -όπου δεν είναι 160km/h- μέχρι το Δομοκό όπου αλλάζουν οι μηχανές,από κει και κάτω θεωρώ ότι είμαστε χειρότεροι κι απ το Μπαγκλαντές,βέβαια προέχει ο συνδικαλισμός η αριστερίστικη νοοτροπία του πασοκισμού και οι μισθοδοσίες πάνω απ ολα!!
Ο κρατικός συνδικαλισμός στο Ελλαδιστάν υπάρχει για να διεκδικεί ΜΟΝΟ τα περί μισθοδοσίας του και διαμαρτύρεται όταν το συνδικάτο κυνδινεύει να περάσει σε άλλα χέρια.Μεχρι εκείνο το σημείο οι συνδικαλιστές για δεκαετίες δεν γνώριζαν ότι τα αφεντικά που τους βόλεψαν αγόραζαν συρμούς που δεν ταιριάζουν στο Ελληνικό δίκτυο!!!
Τέλος πάντων στο δια ταύτα,4:15 δεν εκανε ποτε το τραινο Αθηνα-Θεσ/νικη,οι Τρεις ωρες και ένα τέταρτο είναι και πάλι υπερβολικός χρόνος για τα σημερινά δεδομένα και σε ένα υπποτίθεται συγχρονο δίκτυο,αλλα προφανως εμεις ακόμα έχουμε ως πρότυπο το σιδηρόδρομο της Ινδίας,γι αυτό και δε λέμε να εξευρωπαιστούμε ποτέ!
Οι στάσεις στις μεγάλες πόλεις μπορούν να γίνουν σε χρόνους τρίλεπτου,αλλά απαιτείται εκπαιδευτική ακρίβεια κι αλλοι συρμοι,όχι ντιζελάμαξες που μέχρι να ξεκινήσουν έχουν φτάσει στην επόμενη πόλη σέρνοντας!
Τα όρια ταχύτητας των Shinkansen και των tgv ειναι στο μεσο ορο στα 250-350km/h,τα 580km/h ειναι τα μεγιστα που μπορουν να πιάσουν και ποτέ δεν ταξιδεύουν με τόσα,απλά ορίζουν τα επιπεδα ασφάλειας στα 350kh/h τα οποία βεβαιως δεν ειναι οριακη τιμη για μια αμαξοστοιχία.
Τα οφέλη που αποκομίζει μια χωρα απο ενα συγχρονο τραίνο ειναι πολλά,μπορεί να εργαζεται κόσμος σε σχετικά μεγαλες αποστασεις χωρις να χρειαζεται να εγκατασταθει στις μεγαλουπόλεις,άμεση συμδεση με Ευρωπαικο δίκτυο κλπ.
Ο ΟΣΕ πρέπει να αναληφθει από ξένη εταιρια,δυστυχως.........και το ταχυτερο δυνατο.