Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Alxnks
#171679
vasilis έγραψε:με 50€ το αεροπλάνο, πόσο πρέπει να έχει το Θεσσαλονίκη-Αθήνα με κάποιο express στις 3 ώρες;

Ποια 50ευρω; με 19.99 βρίσκεις πια αεροπορικο εισιτήριο αθηνα-θεσσαλονικη κι άλλο τόσο για πισω. Με τέτοια τιμή για αεροπλανο, δεν ξερω ποιος θα πηγαίνει με τραίνο.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#171690 Πάντως και με το τρένο έχει ωραιότατες προσφορές με 9 €. Οπότε όσο διατηρείται μια τέτοια αναλογία, θα είναι ανταγωνιστικό.
Άβαταρ μέλους
By G60
#171728
Hellenic tifosi έγραψε:Επίσης, το τρένο έχει τεράστιο πλεονέκτημα έναντι του αεροπλάνου στην άνεση ταξιδιου.


Και στους χρόνους αναμονής,κατι που δεν υπολογίζει σχεδόν κανείς.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171732 πραγματικα δεν βλεπω τον λογο να λεμε οτι η ελλαδα δεν θελει αυτο και δεν θελει εκεινο κτλ κτλ
θα χαλαγε κανεναν να υπηρχε ενα high speed δικτυο απο αλεξανδρουπολη μεχρι πατρα/καλαματα?
διαβαστε και αυτο http://www.aerospaceamerica.org/Documen ... 2012-2.pdf
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171742
bibendum έγραψε:Μα και να ειχε δεν θα ειχαμε λεφτα να το παρουμε. Οποτε;

in order to make money you have to spend money...
το θεμα μας δεν ειναι τα λεφτα το θεμα ειναι η εμπιστοσυνη που ΔΕΝ μας εχει κανεις
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171746
bibendum έγραψε:Εννοω οτι δεν θα ειχαν πελατες.

γιατι?δεν το βλεπω να κανει κανα 150ρι π.χ..
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#171750 Διοτι αν ειχες υπερσυγχρονο δικτυο, πιστευω οτι θα ειχες και τα αντιστοιχα ακριβα εισιτηρια.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#171752
bibendum έγραψε:Διοτι αν ειχες υπερσυγχρονο δικτυο, πιστευω οτι θα ειχες και τα αντιστοιχα ακριβα εισιτηρια.

αμα δεν εχεις ανταγωνισμο σαφως αλλιως δεν εχει νοημα
Άβαταρ μέλους
By otso
#171788 G60 ο γνωστος G60 απο σαλλονικη; ο μηχανικος;η απο κατερινη ηταν τα εχω μπερδεψει και ειχε κατεβει αθηνα μετα ;
αν ειναι καλως ηρθες και αν δεν ειναι παλι καλως ηρθες βεβαια.


καλα το καταλαβα , τωρα το ειδα στο Re: Νέα μέλη - Καλωσήρθατε!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#171794
Alxnks έγραψε:Ποια 50ευρω; με 19.99 βρίσκεις πια αεροπορικο εισιτήριο αθηνα-θεσσαλονικη κι άλλο τόσο για πισω. Με τέτοια τιμή για αεροπλανο, δεν ξερω ποιος θα πηγαίνει με τραίνο.



Ε, καλά... αυτό το εισητήριο είναι για 10 θέσεις σε δρομολόγιο που κάνει ο πιλότος με καμιά αεροσυνοδό και ίσως κανέναν ξεχασμένο... :lol: Συνήθως...
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#171810
Alxnks έγραψε:Ποια 50ευρω; με 19.99 βρίσκεις πια αεροπορικο εισιτήριο αθηνα-θεσσαλονικη κι άλλο τόσο για πισω. Με τέτοια τιμή για αεροπλανο, δεν ξερω ποιος θα πηγαίνει με τραίνο.


Ίσως, αν το κλείσεις κανά μήνα πριν. Αν το κλείσεις μια μέρα πριν θα έχει 50αρι σίγουρα. Στα τρένα συνήθως οι τιμές είναι φιξ.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#171833 Έχω φίλο που πηγαινοέρχεται (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα) με 30 το τελευταίο περίπου τρίμηνο. Κλείσιμο συνήθως 2-3 εβδομάδες πριν. Κάποιες φορές με το πρωινό κοντά στις 7 - 7.30, κάποιες μεσημεριανές ώρες (no pattern δηλαδή).
Άβαταρ μέλους
By criuser
#171918
cabala10 έγραψε:πραγματικα δεν βλεπω τον λογο να λεμε οτι η ελλαδα δεν θελει αυτο και δεν θελει εκεινο κτλ κτλ
θα χαλαγε κανεναν να υπηρχε ενα high speed δικτυο απο αλεξανδρουπολη μεχρι πατρα/καλαματα?
διαβαστε και αυτο http://www.aerospaceamerica.org/Documen ... 2012-2.pdf

Θα πείραζε κανένα να πήγαινε το 200 μ. Κνωσσός στο δρομολόγιο Πειραιά-Κουφονήσι-Πειραιά ?
Τι διαβάζουμε :omg:

Επί της ουσίας μέρος της χρεωκοπίας αφορά και τα φαραωνικά έργα που έγιναν και γίνονται όπως κάποιοι κάθετοι της Εγνατίας και άλλοι δρόμοι με κίνηση που δεν δικαιλογεί δρόμο ανώτερο από ταχείας κυκλοφορίας .

Για τα τρένα υπάρχουν εισιτήρια 9 , 19 και 29 € ανά διαδρομή , αλλά και η κανονική τιμή στα ημερήσια είναι η Β' θέση 55,60 € με επιστροφή , στα νυχτερινά 30,80 και η πρώτη θέση στα νυχτερινά 43 και στα ημερήσια 67,80 .

Οι τιμές είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τα ισχύοντα στο εξωτερικό και σε ένα χρόνο που θα λειτουργεί πλήρως το ηλεκτρικό δίκτυο και η διάρκεια θα είναι 3.15 , ακόμα και 20 % να ανέβουν θα είναι ασυναγώνιστες .