- 11 Οκτ 2015, 11:13
#171918
cabala10 έγραψε:πραγματικα δεν βλεπω τον λογο να λεμε οτι η ελλαδα δεν θελει αυτο και δεν θελει εκεινο κτλ κτλ
θα χαλαγε κανεναν να υπηρχε ενα high speed δικτυο απο αλεξανδρουπολη μεχρι πατρα/καλαματα?
διαβαστε και αυτο http://www.aerospaceamerica.org/Documen ... 2012-2.pdf
Θα πείραζε κανένα να πήγαινε το 200 μ. Κνωσσός στο δρομολόγιο Πειραιά-Κουφονήσι-Πειραιά ?
Τι διαβάζουμε
Επί της ουσίας μέρος της χρεωκοπίας αφορά και τα φαραωνικά έργα που έγιναν και γίνονται όπως κάποιοι κάθετοι της Εγνατίας και άλλοι δρόμοι με κίνηση που δεν δικαιλογεί δρόμο ανώτερο από ταχείας κυκλοφορίας .
Για τα τρένα υπάρχουν εισιτήρια 9 , 19 και 29 € ανά διαδρομή , αλλά και η κανονική τιμή στα ημερήσια είναι η Β' θέση 55,60 € με επιστροφή , στα νυχτερινά 30,80 και η πρώτη θέση στα νυχτερινά 43 και στα ημερήσια 67,80 .
Οι τιμές είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τα ισχύοντα στο εξωτερικό και σε ένα χρόνο που θα λειτουργεί πλήρως το ηλεκτρικό δίκτυο και η διάρκεια θα είναι 3.15 , ακόμα και 20 % να ανέβουν θα είναι ασυναγώνιστες .