- 24 Νοέμ 2017, 18:27
#457670
Συμμερίζομαι σε μεγάλο βαθμό τους Πατρινοί, αλλά μάλλον δεν θα διατεθούν τα κονδύλια για την υπογειοποίηση του σιδηρόδρομου. Απ' ότι φαίνεται επιφανειακός θα γίνει, ευτυχώς το τελευταίο. Μάλλον πάνε για ανοιχτό όρυγμα, ήτοι το τρένο να είναι υπογειοποιημένο μερικώς αλλά να είναι καμπριολέ, να μην έχει σήραγγα παρά μόνο έργα περιτοίχισης της γραμμής δεξιά και αριστερά.
Να πούμε στους άσχετους με την περιοχή ότι η πόλη είναι ιδιαίτερη περίπτωση λόγω του τεράστιου σε μήκος περιφραγμένου λιμανιού που αποκόβει την πρόσβαση των κατοίκων και επισκεπτών στην θάλασσα για πολύ μεγάλο μήκος, βασικά η πόλη σε μεγάλο βαθμό είναι παραθαλάσσια και θάλασσα δε βλέπει, δεν γνωρίζω για άλλη παρόμοια περίπτωση.
Στα καπάκια και η παλιά μετρική σιδηροδρομική γραμμή που εφάπτεται σε αρκετό μήκος του λιμανιού, που σε περίπτωση που παραμείνει επίγεια και ίδια στη χάραξή της στο νέο έργο θα φαρδύνει και θα γίνει περί τα 15-20 μέτρα, περιφραγμένα και αυτά. Σε συνδυασμό με το λιμάνι, αλλά και κάποιες οδούς και άνω και κάτω διαβάσεις που υποχρεωτικώς πρέπει να γίνουν σε αυτή την περίπτωση, θα προκύψει ένα πρακτικά αδιαπέραστο μπλοκ σιδηρόδρομου, ηχοπετασμάτων, περιφράξεων, άνω και κάτω διαβάσεων, θεμελιώσεων, ηλεκτροκαλωδίων, επιφανειακών οδών και λιμανιού που θα δώσει τη χαριστική βολή στην όποια πρακτικότητα και προσβασιμότητα έχει η πόλη στο κέντρο της στο μέτωπο αυτό.
Μια μισάωρη βόλτα σε Αιγείρα, Πλάτανο ή Διακοπτό είναι αρκετή για να καταλάβουμε τι θα γίνει και στην Πάτρα, εννοείτε πρέπει να γνωρίζει κάποιος να υψώνει στον κύβο μία ποσότητα για να αντιληφθεί τι θα προκύψει τελικά στην Πάτρα.