dimik έγραψε:Μα και ο straight bihlas δεν γράφει κάτι τραγικό
Ας μην ανατρέξουμε στο σχετικό τοπικ.
dimik έγραψε:Μα και ο straight bihlas δεν γράφει κάτι τραγικό
xenos έγραψε:dimik έγραψε:Μα και ο straight bihlas δεν γράφει κάτι τραγικό
Ας μην ανατρέξουμε στο σχετικό τοπικ.
"Δεν θα πω αν ειμαι γυναικα ή αντρας ουτε αν ειμαι ετεροφυλοφιλος/η ή ομοφυλοφιλος/η θα πω ομως οτι ημουν και εγω στο pride parade για πρωτη φορα εδω στην αθηνα.Το φετινο σλογκαν ηταν το "θεμα παιδειας" και εδω ειναι που ερχεται η μεγαλη αντιφαση...και την ιδια αποψη θα ειχα για οποιοδηποτε event ειχε αυτο το σλογκαν και εβλεπα αυτα που ειδα.Προσωπικα δεν ειδα καμια παιδεια.Ειδα πολλους μεθυσμενους να χορευουν (και οχι μονο) ημιγυμνοι (οχι ολοι) σε δημοσιο χωρο..και ας παει στα κομματια αυτο.χεστηκα αν ο αλλος ή αλλη θελει να χει τον κωλο του εξω σε δημοσια θεα ειναι πιο πολυ δικο του θεμα.Αλλα τι σκατα παιδεια ειναι αυτη που αφηνει μια ολοκληρη πλατεια μες στα σκουπιδια οταν τελειωνει το event?Δεν νομιζω οτι αυτο δειχνει παιδεια και αναπτυγμενο πολιτισμο.Και εχω και μια απορια.Γιατι το ολο θεμα να μετατραπει σε παρτυ?Γιατι να μην γινοταν κατι πιο ουσιωδες?Γιατι τους ενισχυετε την κλασικη |λογοκρισία| που λενε οτι πχ "γκέυ ειναι αυτος που του αρεσει να τον παιρνει απο πισω" και να μην δειξετε οτι το ολο θεμα εχει να κανει με ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ?Γιατι να μην δειξετε οτι γκέυ ή λεσβία ή οποιοσδηποτε αλλος ΑΓΑΠΑΕΙ εναν αλλον ανθρωπο ανεξαρτητα με το φυλο και τα υπολοιπα?Απλα χθες ηθελα πραγματικα να δω ατομα με παιδεια και δεν ειδα.Και δυστυχως αυτο γινεται καθε μερα,ειτε αυτα τα ατομα ειναι ομοφυλοφιλα,ετεροφυλοφιλα,χριστιανοι,μουσουλμανοι,ελληνες,αλλοδαποι κλπ κλπ....Γιατι να ζουμε σε μια τοσο ισοπεδωμενη κοινωνια?"
Έχει γούστο το γεγονός ότι η ομάδα των ακροδεξιών που προσπάθησαν να εμποδίσουν την παρέλαση ομοφυλόφιλης περηφάνιας στη Θεσσαλονίκη αυτοονομαζοταν "Ιερός Λόχος".
Και έχει γούστο διότι σύμφωνα με τις περισσότερες πηγές ο θηβαϊκός Ιερός Λόχος, που επέτρεψε στη Θήβα να ηγεμονεύσει για μικρό διάστημα στην Ελλάδα, κατανικώντας τους Σπαρτιάτες, απαρτιζόταν από 150 ζευγάρια, από εραστές και ερωμένους.
Λέει ο Πλούταρχος,
τὸ δ’ ἐξ ἐρωτικῆς φιλίας συνηρμοσμένον στῖφος ἀδιάλυτον εἶναι καὶ ἄῤῥηκτον, ὅταν οἱ μὲν ἀγαπῶντες τοὺς ἐρωμένους, οἱ δ’ αἰσχυνόμενοι τοὺς ἐρῶντας, ἐμμένωσι τοῖς δεινοῖς ὑπὲρ ἀλλήλων....
Ο μεν αγαπάει τον γκόμενό του και τον υπερασπίζεται, ο δε ντρέπεται να φανεί δειλός στα μάτια του γκόμενού του, κι έτσι ο λόχος που απαρτίζεται από ερωτικά ζευγάρια είναι αδύνατο να διαλυθεί και να διασπαστεί.
Y.V έγραψε:Εμενα μου φαινεται σαν αυτους να ειχαν οι Θηβαιοι, αυτους να εβαλαν και μετα εψαξε ο Πλουταρχος να στηριξει θεωρια.
Αν ηταν ετσι ολοι οι στρατοι θα το υιοθετουσαν.
xenos έγραψε:Το εχω ξαναδιαβασει για τον ιερο λοχο. Και για τους σπαρτιατες εχω διαβασει αντιστοιχα. Οπως ειπωθηκε, πολεμουσαν καλυτερα για να μην παθει κατι ο γκομενος.
The 1901 Dorland’s Medical Dictionary defined heterosexuality as an “abnormal or perverted appetite toward the opposite sex.” More than two decades later, in 1923, Merriam Webster’s dictionary similarly defined it as “morbid sexual passion for one of the opposite sex.” It wasn’t until 1934 that heterosexuality was graced with the meaning we’re familiar with today: “manifestation of sexual passion for one of the opposite sex; normal sexuality.”
....................................................
“Prior to 1868, there were no heterosexuals,” writes Blank. Neither were there homosexuals. It hadn’t yet occurred to humans that they might be “differentiated from one another by the kinds of love or sexual desire they experienced.”
.................................................
So what changed? Language.
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]