KiloMeater έγραψε:Nikos! έγραψε:KiloMeater έγραψε:Μια εταίρια που λέγεται Google δεν την έχεις ακουστά Ε;
Τι, είναι προϊόν της?
Είσαι λίγο άσχετος ε;
Οτι αυτη η εταιρία εχει κάποια ειδικα "ψαχτηρια" , ενα που το ονομαζει http://www.google.com ?
Εχει ενα κενο πεδιο εκει μεσα, γραφεις τις αγνωστες σου λεξεις (πχ COBIT5) και σου λεει τι ειναι
Touché
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:"Αν κάνεις το χόμπι σου δουλειά, δεν θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου"
+1
rx8_drifter έγραψε:Aυτή την παπαριά να την πείτε σε μουσικούς, χορευτές κλπ κλπ
την λέμε, μοιράσου την και εσύ
που και ο χορευτής έχει μαύρες μέρες όπως έχει και ο γλύπτης και ο γιατρός
KiloMeater έγραψε:Nikos! έγραψε:KiloMeater έγραψε:Μια εταίρια που λέγεται Google δεν την έχεις ακουστά Ε;
Τι, είναι προϊόν της?
Είσαι λίγο άσχετος ε;
Οτι αυτη η εταιρία εχει κάποια ειδικα "ψαχτηρια" , ενα που το ονομαζει http://www.google.com ?
Εχει ενα κενο πεδιο εκει μεσα, γραφεις τις αγνωστες σου λεξεις (πχ COBIT5) και σου λεει τι ειναι
Τι λίγο... Πολύ!
http://mashable.com/2014/11/29/35-career-goals
[οι εσωτερικοί λύγκες έχουν παραληφθεί λόγω βαρεμάρας. Άλλωστε το "μην παραλείπεις εσωτερικούς λύγκες" είναι στη λίστα για τα 40 και έχουμε καιρό ακόμα ]
red_monster έγραψε:rx8_drifter έγραψε:Aυτή την παπαριά να την πείτε σε μουσικούς, χορευτές κλπ κλπ
την λέμε, μοιράσου την και εσύ
που και ο χορευτής έχει μαύρες μέρες όπως έχει και ο γλύπτης και ο γιατρός
Ο γιατρός έχει μόνο μαύρες μέρες...
When the going gets tough, the tough get going
PeterPan έγραψε:red_monster έγραψε:rx8_drifter έγραψε:Aυτή την παπαριά να την πείτε σε μουσικούς, χορευτές κλπ κλπ
την λέμε, μοιράσου την και εσύ
που και ο χορευτής έχει μαύρες μέρες όπως έχει και ο γλύπτης και ο γιατρός
Ο γιατρός έχει μόνο μαύρες μέρες...
Αμα δεν γουστάρει να πάει να ανοίξει κρέπα μπουγάτσα τόστ. Ή μικελ.
Τζιμαρ γιατί δεν πηγαίνεις να παίξεις στον αυτοκινητόδρομο; βράδυ. Και να βρέχει. Με διακοπή ρεύματος.
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Και πως θα γίνει αυτό; Νομίζω ότι ισχύει ακόμα ο ορισμός της επιχειρηματικής Στρατηγικής από τον Μάϊκλ Πότερ: "Στρατηγική είναι η δημιουργία ενός ιδανικού μείγματος επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που θα επιτρέψει σε μια εταιρεία να κάνει συγχρόνως πολλά σωστά πράγματα αλληλοδιαπλεκόμενα μεταξύ τους με τέτοιο τρόπο που ν’ απωθεί τις επιθετικές διαθέσεις του ανταγωνισμού”.
Τα παραπάνω ισχύοντα κατάλοιπα προηγούμενων δεκαετιών δίνουν ακόμα και σήμερα, δυστυχώς για μας, το μέτρο της απόστασης που χωρίζει τη χώρα μας από τις προηγμένες επιχειρηματικά χώρες.
Και για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο απογοητευτικά, διαβάστε στη συνέχεια τα βασικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν το επερχόμενο επιχειρηματικό τοπίο.
Όπως επισημάνθηκε στο φετινό φόρουμ στο Νταβός:
* Νέες τεχνολογίες στην παραγωγή, όπως η τεχνική νοημοσύνη, η ρομποτική, η νανοτεχνολογία, η 3D εκτύπωση θα προκαλέσουν αναστάτωση στα επιχειρηματικά μοντέλα και στην αγορά εργασίας ως το 2020.
* κατά τα επόμενα πέντε χρόνια η αναστάτωση αυτή θα είναι τέτοια που 7,1 εκατ. θέσεις εργασίας θα χαθούν, λόγω κυρίως των αυτοματισμών.
* Από αυτές θα αναπληρωθούν οι 2,1 εκατ. θέσεις σε εξειδικευμένες περιοχές ειδικοτήτων.
* Συγχρόνως, σύμφωνα με εκτιμήσεις της παγκόσμιας τράπεζας την επομένη δεκαετία από το 1 δισ. νέων που θα μπουν στην αγορά εργασίας μόνο το 40% θα απασχοληθεί σε επαγγέλματα που υπάρχουν σήμερα. Οι υπόλοιποι θα απορροφηθούν από νέα επαγγέλματα του ιδιωτικού τομέα.
* Σε πέντε χρόνια, πάνω από το ένα τρίτο των δεξιοτήτων, οι οποίες θεωρούνται σημαντικές για το σημερινό εργατικό δυναμικό θα έχει αντικατασταθεί από άλλες.
Κάπως πιο ενθαρρυντικά είναι τα χαρακτηριστικά που προσδίδουν ειδικό βάρος στο προφίλ των νέων επιχειρηματιών Μικρομεσαίων επιχειρήσεων, και της χώρας μας:
Η τρέχουσα ελληνική γενιά είναι η πρώτη που αποστασιοποιείται από τις παρελθούσες ελληνικές γενιές. Με την έννοια ότι μοιράζεται περισσότερα κοινά στοιχεία με τους νέους του υπόλοιπου κόσμου, παρά με τις τελευταίες. Με νέο επιχειρηματικό πνεύμα, με τεχνολογική αντίληψη εφάμιλλη των προηγμένων κρατών, με διεθνείς παραστάσεις και κοινωνική ευαισθησία οι σημερινοί νέοι μας δεν διαφέρουν κατά τίποτα από τους άλλους νέους διεθνώς.
Όπως και σε όλο τον κόσμο έτσι και στην Ελλάδα, την οικονομία θα οδηγήσουν επιχειρηματίες που κατά κανόνα ανήκουν στους ούτω καλούμενους Millennials. Πρόκειται για τη γενιά που έχει γεννηθεί μεταξύ του 1980 και του 2000.
Τα βασικά χαρακτηριστικά τους είναι:
- Έχουν μάθει περισσότερα για τη ζωή μέσα από τον ψηφιακό κόσμο, παρά διαβάζοντας βιβλία.
- Σε μεγάλο ποσοστό υπήρξαν για κάποιο διάστημα άνεργοι και με χαμηλότερη αγοραστική δύναμη αυτής των γονιών τους.
- Το επικρατούν καταναλωτικό τους υπόδειγμα που ισχύει συγχρόνως και για τους νέους καταναλωτές προϊόντων και υπηρεσιών: Τους αρέσουν τα ταξίδια, η ψυχαγωγία, η υψηλή τεχνολογία, τα κοινωνικά δίκτυα, η συνδρομητική τηλεόραση, οι αλυσίδες εστιατορίων, οι πλατφόρμες ψηφιακής διανομής, η αναπαραγωγή βίντεο και μουσικής.
- Χαρακτηρίζονται από έντονη ροπή προς την εμπειρία μάλλον παρά προς την ιδιοκτησία, ενώ έχουν απομακρυνθεί από την απόκτηση πολυτελών αγαθών.
Σηματοδοτούν την πρώτη χαμένη γενιά ης Ευρώπης μετά από 80 χρόνια.
Αυτά, σε συνδυασμό με τα παρακάτω χαρακτηριστικά των νεοφυών επιχειρήσεων μπορεί να αποτελέσουν το διαβατήριο για συμμετοχή των νέων Ελλήνων επιχειρηματιών στις ομάδες που διεθνώς πρόκειται να αλλάξουν τον επιχειρηματικό χάρτη του κόσμου.
Τα χαρακτηριστικά των νεοφυών επιχειρήσεων:
- Λιγότερο κράτος: Το όλο οικοσύστημα δημιουργείται από τα κάτω. Μακριά από την κακή ποιότητα του κράτους, τις πολλές άδειες, τη γραφειοκρατία, τη διαφθορά. Ξεκινούν με στοχευμένες συζητήσεις με άτυπους θεσμούς, συμμετέχουν σε ομοειδείς ομάδες για δικτύωση, γνωριμίες και ανταλλαγή ιδεών. Εργάζονται με το βλέμμα προς τα έξω και τα νότα στραμμένα στο μίζερο ελληνικό περιβάλλον. Εκμεταλλεύονται τις υπηρεσίες του διαδικτύου για την ανάπτυξη νέου τύπου εφαρμογών ευρέως ενδιαφέροντος.
- Όχι μεγάλα κεφάλαια: Η ανάγκη μεγάλων κεφαλαίων δεν είναι βασικό προαπαιτούμενο. Το αντίθετο: Η διαθεσιμότητα κεφαλαίου δεν σημαίνει και υψηλό ποσοστό νεοφυών επιχειρήσεων. Αντιθέτως, οι τελευταίες προσελκύουν κεφάλαια στην περιοχή. Ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης το κεφάλαιο ψάχνει τις ιδέες και όχι το αντίθετο. Έξαλλου, οι νεοφυείς δραστηριοποιούνται κυρίως στις Υπηρεσίες, όπου δε απαιτούνται μεγάλες επενδύσεις σε πάγια ενώ δεν χρειάζονται και πολύ προσωπικό.
- Έχουν εξωτερικό προσανατολισμό: Στόχος των νεοφυών είναι η μεγάλη και υγιής παγκόσμια αγορά και όχι η μικρή και προβληματική ελληνική. Στρατηγική αιχμή τους ο εντοπισμός μιας ευκαιρίας. Κλειδί η ανάπτυξη μιας ειδικής τεχνογνωσίας αποτελεσματικότερης των ανταγωνιστών που θα αποτελέσει και τη βάση του προϊόντος που θα προσφέρουν.
- Υποκίνηση υψηλής εσωτερικής καύσεως: Ο τυπικός νέος επιχειρηματίας δεν ξεκινά την επιχείρησή του για να γίνει πλούσιος. Περισσότερο το κάνει για να ικανοποιήσει άλλες ανάγκες, εσωτερικής εντάσεως σημαντικές ή επειδή δεν μπορεί να δουλεύει για άλλους. Τέλος η αισιοδοξία και η αγάπη του για την επιτυχία αντιβαίνει στην κυρίαρχη απαισιοδοξία. Και αυτό τους ξεχωρίζει: Είναι συγχρόνως και ελίτ και κυνηγημένη μειοψηφία.
Στην τελευταία έκθεση του Endeavor Greece αναφέρεται: Η Eλλάδα χρειάζεται τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Όχι όμως για να δημιουργήσουν βραχυπρόθεσμα θέσεις εργασίας. Πολύ περισσότερο για να δημιουργήσουν υγιή πρότυπα που θα εμπνεύσουν άλλους να δημιουργήσουν περισσότερες νεοφυείς, που θα οδηγήσουν τελικά σε περισσότερα scale-ups. Ο τελικός στόχος θα πρέπει να είναι ακριβώς αυτός: Περισσότερα scale-ups, τα οποία θα οδηγήσουν σε μαζικότερη δημιουργία θέσεων εργασίας στα επόμενα χρόνια.
Για το κλείσιμο διάλεξα την απάντηση, σε δημοσιογραφική ερώτηση, του Γιάννη Π.Α. Ιωαννίδη, κορυφαίου ερευνητή και καθηγητή στο Στάφορντ, την οποία βρίσκω αντιπροσωπευτικότατη του τρόπου σκέψης των νέων επιχειρηματιών μας.
Η ερώτηση: "Θα επιστρέφατε κάποτε στην Ελλάδα;”
Η απάντηση: "Μου αρέσει να μην μένω στάσιμος, να αναιρώ, να εντοπίζω και να διορθώνω τα λάθη μου. Αναζητώ νέες ιδέες και πηγαίνω εκεί που θα τις βρω. Αυτό δίνει ζωή στον επιστήμονα. Σας απάντησα;”
Tου Γιώργου Κωστούλα
Ποσο θα κοστιζε η δημιουργια του e-shop για ενα καταστημα με γυρω στους 500 κωδικους, κορνιζες, τζαμια, περιθωρια-πασπαρτου. Να ειναι ομορφο, ευκολο και θελκτικο στον επισκεπτη.
Δεν θελω ακριβη τιμη, δεδομενου οτι αυτη ειναι σχετικη, αλλα να παρω μια ιδεα αφου αν μου πει καποιος 1000€ η 5000€ εμενα το ιδιο μου κανει Τοση αγνοια
Επισης τι γινεται με τις αποστολες εμπορευματων και την ασφαλεια τους.
Η δικη μου μικρη εμπειρια λεει οτι 3 φορες που εστειλα πραγματα την μια πηγαν με ζημιες ( σπασμενα τζαμια, φθορες στις κορνιζες) και τις αλλες δυο πηγαν μια χαρα.
Ακομα 5 φορες που παρελαβα απο προμηθευτη , τις δυο ειχα φθορες , τις αλλες τρεις οχι.
Γνωριζω οτι μπορω να ερθω σε συμφωνια για χαμηλη τιμη με εταιρια courier αλλα δεν ξερω αν υπαρχει εταιρια που να προσεχει περισσοτερο ευθραυστα.
Και το πιο κρισιμο ερωτημα: Εσεις θα επιλεγατε ενα ηλεκτρονικο καταστημα για κατι τετοιο η θα προτιμουσατε να δειτε με τα ματια σας αυτο που θα επιλεξετε για το αντικειμενο που θα κορνιζαρετε;
Ευχαριστω και καθε γνωμη ευπροσδεκτη
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:Λοιπον, αφου το σκεφτηκα αρκετα μιας και καποιοι μου προτειναν να κανω την επιχειρηση με κορνιζες που εχω e-shop και να την κανω απο την Αθηνα, θελω να σας ρωτησω μερικα πραγματα να δω αν ειναι εφικτο κατι τετοιο.
Ποσο θα κοστιζε η δημιουργια του e-shop για ενα καταστημα με γυρω στους 500 κωδικους, κορνιζες, τζαμια, περιθωρια-πασπαρτου. Να ειναι ομορφο, ευκολο και θελκτικο στον επισκεπτη.
Δεν θελω ακριβη τιμη, δεδομενου οτι αυτη ειναι σχετικη, αλλα να παρω μια ιδεα αφου αν μου πει καποιος 1000€ η 5000€ εμενα το ιδιο μου κανει Τοση αγνοια
Επισης τι γινεται με τις αποστολες εμπορευματων και την ασφαλεια τους.
Η δικη μου μικρη εμπειρια λεει οτι 3 φορες που εστειλα πραγματα την μια πηγαν με ζημιες ( σπασμενα τζαμια, φθορες στις κορνιζες) και τις αλλες δυο πηγαν μια χαρα.
Ακομα 5 φορες που παρελαβα απο προμηθευτη , τις δυο ειχα φθορες , τις αλλες τρεις οχι.
Γνωριζω οτι μπορω να ερθω σε συμφωνια για χαμηλη τιμη με εταιρια courier αλλα δεν ξερω αν υπαρχει εταιρια που να προσεχει περισσοτερο ευθραυστα.
Και το πιο κρισιμο ερωτημα: Εσεις θα επιλεγατε ενα ηλεκτρονικο καταστημα για κατι τετοιο η θα προτιμουσατε να δειτε με τα ματια σας αυτο που θα επιλεξετε για το αντικειμενο που θα κορνιζαρετε;
Ευχαριστω και καθε γνωμη ευπροσδεκτη
http://www.kornizes.gr/ δες π.χ αυτόν, σύγκρινε, σκέψου τι προϊόντα προσφέρεις εσύ, ποιες η διαφορές σε υλικά, στυλ, ύφος, ποιότητα, τιμές.
Οραματίσου πως θα ήθελες ένα φυσικό μαγαζί να είναι, μπαρόκ, σύγχρονο, μινιμαλιστικό;
Τώρα οραματίσου το στύλ της σελίδας σου.
Από εκεί και πέρα η δημιουργία μόνο του eshop δεν λέει κάτι, πρέπει να το κάνεις γνωστό, να κάνεις Search engine optimization, να προσφέρει κάτι παραπάνω από ότι το φυσικό μαγαζί και γενικά να είναι θελκτικότερο είτε σε τιμές είτε σε εξυπηρέτηση-ευκολία.
Η δικη μου η δουλεια ειναι να φτιαχνω κορνιζες στα μετρα του πελατη για την φωτο, πτυχιο, αφισα, πινακα που εχει.
Κατι τετοιο θα ηταν περισσοτερο του γουστου μου
https://www.frameshop.com.au/custom-picture-frames/
Ολες η διαθεσιμες κορνιζες να διαλεξει ο πελατης, να μπορει να ανεβασει το θεμα του, να διαλεξει πασπαρτου και τζαμι και να δει πως θα δειχνει οταν θα ειναι ετοιμο.
Υποθετω αυτα που λες περι να το κανω γνωστο και Search engine optimization, τα κανει καποια εταιρια. Αυτη που θα φτιαξει το e-shop η αλλη;
Γενικα δεν εχω ιδεα απο αυτα οποτε καθε βοηθεια- αναλυση θα μου ανοιξει τα ματια.
Fiat Panda 7,6l/100km