Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#407948 Επειδή είμαι τελείως άσχετος θα την κάνω την ερώτηση και ας με πάρετε με τις ντομάτες :tomato:
Τι γίνεται με την περίφημη ελληνική φορολογία σε ελληνική σημαία vs γερμανικής? Τι γίνεται και έχουν ψιλοοργιάσει τα ΜΜΕ?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#407996
REALZEUS έγραψε:Ειλικρινά απορώ πως είναι δυνατόν ένα αντιτορπιλικό με ένα σωρό ραντάρ κλπ να τρακάρει στην μέση του πελάγου με άλλο πλοίο... Δηλαδή αν του την πέσουν πολεμικά πλοία ή α/φ τι θα πάθει; :tomato:

http://www.bbc.com/news/world-asia-4031 ... e=facebook


Υπόθεση κάνω από την μικρή μου εμεπιρία στη θάλασσα, αν έπρεπε να αλλάξει πορεία το εμπορικό και του κόλλησε το τιμόνι κάτι που δεν είναι ασύνηθες, μέχρι να καταλάβει και να αντιδράσει το πολεμικό ή όποιο άλλο πλοίο αυτού του μεγέθους υπάρχει ένας χρόνος που πολλές φορές δεν είναι αρκετός, αν δεν είσαι στη γέφυρα δεν μπορείς να ξέρεις τι έγινε ακριβώς, το μαθαίνεις μετά από το πόρισμα.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#408000 Και να μην ξεχναμε οτι το πλοιο δεν ειναι μοτοσακο για να κανει ευκολα και κεραυνοβολα τις οποιες μανουβρες.Θελει ΧΡΟΝΟ και ΧΩΡΟ.....
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#408088 Πηγή euronews: Νεκροί οι 7 αγνοούμενοι ναύτες του USS Fitzgerald http://gr.euronews.com/2017/06/18/nekro ... -fitgerald
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#408089
DAP έγραψε:Και να μην ξεχναμε οτι το πλοιο δεν ειναι μοτοσακο για να κανει ευκολα και κεραυνοβολα τις οποιες μανουβρες.Θελει ΧΡΟΝΟ και ΧΩΡΟ.....


Προφανώς. Αλλά είσαι πολεμικό καράβι που εννοείται πρέπει συνεχώς να εποπτεύεις για απειλές τόσο με τα ηλεκτρονικά σου μέσα, όσο και δια οράσεως, βλέπεις ένα πλοίο στα 1-2 μίλια με διασταυρούμενη πορεία και δεν κάνεις τίποτα; Ας μην ξεχνάμε ότι τα αντιτορπιλικά είναι πολύ πιο ευκίνητα από τα μεγάλα φορτηγά. Θα έχει ενδιαφέρον το πόρισμα. Ή κάποιος "κοιμόταν", ή έπαιξε κάποιου είδους καουμποϊλίκι... Βλάβη να έπαθαν και τα δύο πλοία δύσκολο μου φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#408102 Το ανέκδοτο θα είχε εφαρμογή εδώ αν δεν είχαν σκοτωθεί οι ναυταίοι. Θα πέσει ξήλωμα φαντάζομαι...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#408124 Είναι πολύ χοντρό αυτό που έγινε, λίγες περισσότερες πληροφορίες αλιευμένες απ το gcaptain:

What we know:
- Two ships, both heading towards Tokyo Bay collide on a clear night with good visibility.
- From the AIS we know that the ACX Crystal was steaming at 18.5 kts on a heading of 068 degr.
- Exact speed and heading of the USS Fitzgerald is not known. (AIS switched off??)
(It may be assumed that they were at near same but converging courses)
- The USS Fitzgerald is struck near midships on her Stbd. side.
- The Container ship ACX Crystal sustained damages on her Port bow.
Εικόνα
What we not yet know:
- Who were the overtaking vessel in accordance with the COLREGS?

It seams to me that when that last question is answered we know who's to blame.
Why this happened will take some more investigation, and openness from both parties.

PS> If the above MarineTraffic plot represent the course and speed of the USS Fitzgerald we may have the answer of who to blame, but not why a fast and maneuverable warship could not avoid collision with a large container ship on an apparent converging course, even if they had the right of way.

It appears to me that the container ship was manuvering pretty erratic just prior to the collision. It reversed course twice and made some hard turns which might indicate a steering malfunction.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#408231 Inside J Class yacht Svea – what it’s really like to race on board the newest member of the fleet
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#416380

Κι ενα lengthening..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#416385 Πολύ εντυπωσιακά και τα δύο!
Το lengthening δικαιολογεί το κόστος του; Εννοώ, μπήκαν στον κόπο να κάνουν όλη αυτή τη φασαρία, για ποιο λόγο; Για να κερδίσουν σε χώρους; Δεν φαίνεται σημαντικό σε σχέση με το υπόλοιπο μέγεθος. Υποθέτω κερδίζουν βέβαια και σε καλύτερο ταξίδι, αφού αυξάνει το μήκος του σκάφους...
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#416393 In 2007 the cruise Ship Balmoral, part of the Fred Olsen Fleet, was overhauled at Blohm+Voss shipyard in Hamburg.
Within 2 months, not only the entire interiour was refurbished, but also a middle segment was added, increasing the overall capacity by more than a third.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#416394 Tις προάλλες είχα δει αυτό το θηρίο: :omg:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#416518 Και προφανώς για την ίδια υπηρεσιακή ταχύτητα θα έχει και λιγότερη κατανάλωση λόγω της αύξησης του μήκους του, εντυπωσιακές και οι δύο κατασκευές, αλλά εμένα μου έφεραν θλίψη γιατί ο άκρατος κομματισμός χέρι - χέρι με την απληστία επί 10ετίες κατέστρεψαν μια πολύ γερή ( τεχνικά ) βιομηχανία, μια ολόκληρη περιοχή και ένα σημαντικό κομμάτι της εθνικής οικονομίας μας, και θα έπρεπε να θαυμάζουμε τα δικά μας ναυπηγεία που είχαν όλη την τέχνη και την τεχνική να είναι στην κορυφή της ευρύτερης περιοχής μας.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#416520 Αυτό ακριβώς μου ήρθε κι εμένα στο μυαλό βλέποντας τα "αλλοδαπά" ναυπηγεία.