Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#391132 Γιατί το λές για το βύθισμα??
Εγώ βλέπω τις τρείς βάσεις να είναι πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Εκτός αν βγάζουν αυτές και μένει μόνο η μεγάλη στο βυθό. Ξαναλέω, δεν κατέχω πολλά :) :)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#391150 Μea culpa, νόμιζα ότι αναφερόσουν στην βάση στον βυθό :)

Λογικά θα μαρκαριστεί, θα μπει και καμιά σημαδούρα/φάρος πάνω. Υπάρχουν και πιο επικίνδυνα πράματα στα νερά: https://en.wikipedia.org/wiki/SS_Richard_Montgomery
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#391155
drdino έγραψε:Θα πρέπει να έχει ελαφρώς μεγάλο βύθισμα το πλοίο για να κινδυνεύει μάλλον. :lol: :)


Τα "πόδια" προεξέχουν από την επιφάνεια, μόνο το topside αφαιρέθηκε, οπότε είναι σαν τεχνητοί σκόπελοι. Όσον αφορά τον ενδεχόμενο κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα, αφ'εν'ος η θέση τους είναι γνωστή (η πλατφόρμα υπήρχε εκεί εδώ και 40+ χρόνια), αφ'ετέρου φαντάζομαι ότι θα έβαλαν σημαδούρες, δεν θα το άφησαν έτσι. :lol:

Τα drilling rigs (που τρυπάνε) είναι πλωτά και μεταφέρονται από πεδίο σε πεδίο για να κάνουν τη δουλειά τους, κι έπειται εγκαθίστανται οι μόνιμες εξέδρες άντλησης. Αυτές μπορεί να είναι πακτωμένες στο βυθό, μπορεί νομίζω να είναι και αγκυροβολημένες semi-submersible.

Εικόνα

Η Βόρεια Θάλασσα είναι ως επί το πλείστον αρκετά ρηχή (Fourties, Dogger Bang, Broad fourteens κλπ), σε αντίθεση λχ. με τη Μεσόγειο, οπότε αυτό επηρεάζει το τι είδους τεχνικές και εξοπλισμός χρησιμοποιείται.

Γενικώς, στο oil & gas, πολλά λεφτά θα πέφτουν τώρα στο decommissioning. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#391278 Ενδιαφέρουσες πληροφορίες και από τους τρείς!!
Thanks
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#392129
Χρήστος Λάππας έγραψε:Το topaz, με 147 μέτρα το 5ο μεγαλύτερο κότερο στον κόσμο, είναι αυτή τη στιγμή αραχτο στον κόλπο της Βάρκιζας. Φωτό από αύριο που λογικά θα έχω τον υπολογιστή.


Σήμερα το πήρα στα χέρια μου :lipsealed:

Anyway, το κτηνάκι:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#398689
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#398721 Πιπες...πχ μια χαρα πληρωνουν tonnage tax τα πλοια κατω των 6 ετων. Και ναι, οποια χωρα θελει να προσελκυσει το ναυτιλιακο κεφαλαιο, ετσι φορολογει. Γιατι δεν κανουν ενα αφιερωμα και για την Ολλανδια που ακομα επιδοτει την σημαια της με μειωσεις φορων στους εργαζομενους οταν εμεις εδω τους εχουμε παει στο θεο?

https://www.tax-consultants-internation ... x_regime#7
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#398723 Και το Γερμανικο μοντελο...

http://www.deutsche-flagge.de/en/financ ... al-matters
http://www.deutsche-flagge.de/en/german ... s#Overview

Ας σκεφτουμε λοιπον γιατι τοση πρεμουρα απο τους υπολοιπους Ευρωπαιους για την Ελληνικη ναυτιλια...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#398754 Η Γερμανία έχει λυσσάξει να πατώσει η ναυτιλία μας και δεν έχει χωνέψει ακόμα τις αποτυχίες των δικών τους εφοπλιστών και ότι πήραν οι Έλληνες κοψοχρονιά πολλά κατασχεμένα πλοία τους από τις τράπεζες τους.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#407915 Ειλικρινά απορώ πως είναι δυνατόν ένα αντιτορπιλικό με ένα σωρό ραντάρ κλπ να τρακάρει στην μέση του πελάγου με άλλο πλοίο... Δηλαδή αν του την πέσουν πολεμικά πλοία ή α/φ τι θα πάθει; :tomato:

http://www.bbc.com/news/world-asia-4031 ... e=facebook