Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#476209 Όχι ρε γαμώτο, να τον χαίρεστε.

Εγώ έκανα σε 3 βαπόρια με τον ίδιο 1ο, σε ένα με Doxford και 2 με Sultzer, ήταν πάντα με το βιβλίο στο χέρι και έτοιμος να μετρήσει ότι ξηλώναμε, από τα Holset turbo των ηλεκτρικών των Paxman μέχρι τα turbo της ABB που φόραγαν οι Sultzer, βγάζαμε τον στρόβιλο και τον βάζαμε σε ένα μεγάλο χαμηλό βαρέλι που είχαμε και τον αφήναμε όλη τη νύχτα στο νερό να μαλακώνουν και να διαλυθούν τα κατάλοιπα της καύσης και το άλλο πρωϊ με ξύλινες σπάτουλες ξύναμε προσεκτικά τα πτερύγια του.

Μια φορά μπήκε πρωϊ στην Doxford να μετρήσει με το φίλερ τα διάκενα στα κομβία βάσης του στροφάλου με τον 2ο και δεν μας είπε ότι θα μείνει μέσα μόνος να ρίξει μια ματιά στο παξιμάδι της μπιέλας του επάνω εμβόλου και έκλεισα όλες τις πόρτες της μηχανής αφήνοντας τον μέσα και βγήκε κατάμαυρος αργά το απόγευμα αππό την μέση της μηχανής από τον οχετό της σάρωσης, πάλι καλά που είχαμε βγάλει τις επάνω πόρτες, :lol: το μόνο που είπε ήταν, έκανα |λογοκρισία| που δεν είπα στον 2ο ότι θα μείνω ακόμα μέσα.

Αφεντάκης Νίκος από την Αμφιάλη, αν ζεί ακόμα καλή του ώρα, εξαίρετος μηχανικός και άνθρωπος, με ήθελε πάντα δίπλα του όταν κάναμε λεπτοδουλειές, ήμουνα και ο μόνος που δούλευα καλά το οξυγόνο, αυτός ήταν άριστος τορναδόρος.

Εκεί στο πλοίο ( στο Mayfair Prestige της Mavroleon brothers ) που είχε την doxford οι ηλεκτρικές ήταν δύο με ατμό και DC ρεύμα, δικύλινδρες, το πλοίο ήταν φορτηγοποστάλι με δύο ακομοδέσια, η μια έπαθε βλάβη όταν είμαστε κάπου στον Καναδά, σε ένα χωριό έξω από το Μόντρεαλ μέσα στο ποτάμι όταν έσπασε ένα χιτώνιο και έπιασε ο αθεόφοβος γιατί δεν ήθελε να κροσάρουμε τον Ατλαντικό με μια ηλεκτρική να φτιάξει χιτώνιο από σωλήνες που είχαμε spare για άλλες δουλειές, μας πήρε 3 ημέρες αλλά τα καταφέραμε, ενισχύσαμε εξωτερικά τη σωλήνα με ραφές και την καθαρίσαμε στη διάμετρο στον τόρνο και το θηρίο δούλεψε.

Άλλη φορά μπαλώσαμε με εσωτερικό πουκάμισο από λαμαρίνα ένα σάπιο μαντεμένιο καπάκι από την μια Jacket που τρύπησε γιατί δεν μας έπερνε ο χρόνος να μας στείλουν στις Ινδίες άλλο από την Αγγλία, και εκεί δεν υπήρχε ίδιο που να ταιριάζει, είχαμε φτιάξει και τορνάκι που το βιδώναμε επάνω στον συλλέκτη της ηλεκτρικής και τον πέρναμε πάσο, μετά ξεμικάρισμα κλπ.

Ρε τι θυμάμαι ο άνθρωπος σαββατιάτικα.

Aυτό είναι
Εικόνα
Mayfair virginia, πουλήθηκε από την LOF στην Mavroleon Bros και μετονομάστηκε σε Mayfair Prestige, έκανα 18 μήνες εκεί, τον καιρό εκείνο για να σου κάνει τα εισητήρια επιστροφής η εταιρία έπρεπε να κλείσεις 12 μήνες αν ήσουνα Ευρώπη ή 18 μήνες αν είσουνα Ασία.

Πάντως εγώ αν και μηχανικός έμενα στο εμπρός κομοδέσιο, είχα απόλυτη ησυχία από θορύβους και μια τεράστια καμπίνα λες και ήμουνα καπετάνιος, το πλοίο όπως προείπα ήταν φορτηγοποστάλι, δεξαμενόπλιο με μπίγες και έπερνε και επιβάτες στην προηγούμενη ζωή του, οπότε ήμουνα μέσα στην πολυτέλεια, είχαμε 8 Ινδούς καμαρωτάκια, δεν προλάβαινες να βγάλεις τη φόρμα δσου και την έπερναν και την έπλεναν για να τους δώσεις χαρτζιλίκι στο λιμάνι, έτρωγα στην εμπρός τραπεζαρία με τους αξ/κούς της κουβέρτας, εκεί πήγα δόκιμος και σε 3 μήνες με έκανε 3ο ο αρχιμηχανικός της εταιρίας σε μια επίσκεψη του μετά από μια έντονη αλλά κόσμια συζήτηση με επιχειρήματα που είχα που δεν μπορούσε να μην παραδεχθεί. Όλα μου τα λίγα χρόνια που ταξίδεψα ήμουνα στην Mavroleon, δεν άλλαξα εταιρία, πέρασα πολύ καλά.

Σε αυτό έκανα 14 μήνες, ήταν SD14 από τα λεγόμενα και αντιλίμπερτυ που έφτιαχνε ο Μαυρολέων στα δικά του ναυπηγεία στο Σάτερλαντ, είχε 5κύλινδρη sultzer
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από 21 quadra και 20 Ιαν 2018, 20:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#476210 Παναγιώτη πόσα χρόνια έκανες ναυτικός αν επιτρέπεται; Ήταν πριν γίνεις μηχανουργός; Πως και ξεμπάρκαρες;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#476221
REALZEUS έγραψε:Παναγιώτη πόσα χρόνια έκανες ναυτικός αν επιτρέπεται; Ήταν πριν γίνεις μηχανουργός; Πως και ξεμπάρκαρες;


Έκανα από το 1968 μέχρι το 1976 με εξαίρεση τα χρόνια του στρατού + μια υποχρεωτική διακοπή 6 περίπου μηνών που δεν είχα αποδημία για να φύγω, δεν μου έδινε η Χούντα.

Μέχρι τότε δούλευα σε συνεργείο σαν φανοποιός πηγαίνοντας σε ναυτική νυχτερινή σχολή μηχανικών. ( να πω εδώ ότι δουλεύω από 9ετών, από την 4η δημοτικού ) Μετά το 1976 έπιασα δουλειά σε εμπορική επιχείρηση για να δώ πως είναι το εμπόριο, πήγα για 3 χρόνια σε μια απογευματινή πολύ γνωστή σχολή για διακόσμηση και γραφικές τέχνες όπου γνώρισα και τη γυναίκα μου, παντρεύτηκαμε το 1978 και το 1980 άνοιξα δική μου δουλειά με υλικά συσκευασίας, μηχανουργός έγινα το 1982 όταν αποφάσισα να ανοίξω μηχανουργείο να φτιάχνω μηχανές συσκευασίας, είχα τότε 2 ΕΠΕ, μια εμπορική για υλικά συσκευασίας και μια κατασκευαστική για τις μηχανές, 2 καρπούζια σε μια μασχάλη και τρέξιμο κάπως σαν το Βέγγο, ταξίδια εδώ και έξω, παραγγελίες, σχέδια, κατασκευές, 7 άτομα προσωπικό, άστα να πάνε, μεγάλη κούραση και άχγος, είχα κάνει και τα 2 παιδιά, πολύ τρέξιμο.

Τα παράτησα από κούραση για 5 χρόνια και τα ξανάνοιξα όταν συνήρθα μέχρι που σιχάθηκα τη συσκευασία και τον κόσμο της, τα πισώπλατα μαχαιρώματα και όλες τις καλοσύνες που έρχονται όταν παραγνωριστείς με τους Έλληνες της πιάτσας, έτσι αποφάσισα να κινηθώ σε αχαρτογράφητα νερά για 10 χρόνια φτιάχνοντας ανοξείδωτες ρομποτικές συσκευαστικές τροφίμων μέχρι την κρίση, οπότε έκλεισα το μηχανουργείο και μαζεύτηκα κάτω από το σπίτι μου φτιάχνοντας διάφορα κυρίως για αυτοκίνητα και ειδικότερα βελτιωτικά φρένα που είναι το ψώνιο μου για όσο αντέξω περιμένοντας το αναπόφεκτο :lol: :lol: :lol: και ελπίζοντας το κύκνειο άσμα μου σαν κατασκευαστής να είναι το CNC που παλεύω να φτιάξω :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#476244 Ευχαριστώ για την απάντηση!

Όσο για τα υλικά συσκευασίας, δεν θεωρώ ότι οι άλλοι εμπορικοί κλάδοι είναι καλύτεροι. Τα ίδια χάλια παντού... Μάλιστα ίσως να είναι καλύτερα η χονδρική, παρά η λιανική.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#477467 Το Liberty μουσείο στον Πειραιά, το είχαμε επισκεφθεί μαζί με τους D-Jet / 224 / Dim8 πρίν 2+ χρόνια

https://www.youtube.com/watch?v=jyH24U9iluc

Εδώ είναι ένα άλλο Liberty μουσείο και αυτό αλλά σε λειτουργία, δείτε την παλινδρομική ατμομηχανή του και το μηχανοστάσιο

https://www.youtube.com/watch?v=HfnXk1nccQs

Το 2ο σε λειτουργία

https://www.youtube.com/watch?v=p5zEzZ8hSUo
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#477665 Ωραίες αναμνήσεις κουαντρα :s_howdy

Τωρα που μιλάμε ταξιδεύω για Ισπανία απο Νεα Ορλεάνη με το τερατάκι
Εικόνα

Μόλις καβατζάραμε Miami και συνεχίζουμε για Βόρειο Ατλαντικό όπου προβλέπεται π$τσα :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#477742 καλες θαλασσες να εχεις Ντριφτερ!!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#477766
rx8_drifter έγραψε:Ωραίες αναμνήσεις κουαντρα :s_howdy

Τωρα που μιλάμε ταξιδεύω για Ισπανία απο Νεα Ορλεάνη με το τερατάκι
Εικόνα

Μόλις καβατζάραμε Miami και συνεχίζουμε για Βόρειο Ατλαντικό όπου προβλέπεται π$τσα


Από καιρό ή από δουλειά η π$τσα?

Καλές θάλασσες καπετάνιο!


Από το Redmi Note 4