QsisVTS έγραψε:Zorz έγραψε:markvag έγραψε:Σιγά σιγά, ακόμα και η Ελλάδα ξεκολλάει από τα άπειρα κολλήματα που είχε, κολλήματα χωρίς κανένα νόημα ή όφελος για κανέναν...
Κάποια άλλα κολλήματα πάντως παραμένουν:
https://www.kar.org.gr/2018/02/13/den-i ... -seferlis/
Συγχωρέστε με, αλλά οι χίλιοι άνθρωποι που κακαρίζουν μπροστά στο ευτελές χιούμορ δεν είναι λαός. Είναι ένα τμήμα όχλου που μπολιάζεται με σεξισμό, εθνολαϊκισμό και μία απόλυτα απλουστευτική, λαϊκίστικη προσέγγιση των πραγμάτων. Οχι, ο Σεφερλής δεν παίρνει το λαϊκό θυμικό για να το ανεβάσει στη σκηνή. Χορηγεί ψυχαγωγική νομιμοποίηση σε ταπεινά ένστικτα. Στη σκηνή του Σεφερλή ο Ελληνάρας έχει πάντα δίκιο, η γυναίκα είναι μόνο για κρεβάτι ή για τα σκουπίδια, οι δύσμορφοι για πλάκα και οι gay για ξεφωνητό. Και όλα αυτά το λαϊκό ακροατήριο τα παίρνει μαζί του ως αποδεκτά, σχεδόν καθαγιασμένα από τον ίδιο τον Μάρκο.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.kar.org.gr/2018/02/13/den-i ... -seferlis/
υπερβολές θα έλεγα.. και στην τελική όταν μιλάμε για "τέχνη" ή "σάτιρα" υποτίθεται ότι ο καλλιτέχνης θα πρέπει να μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα
όσο ενοχλεί ο σεφερλής, άλλο τόσο η περισσότερο μπορεί να ενοχλούσε και ο πανούσης ο οποίος δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι είχε κάποια ευγενή κίνητρα
ο καθένας ας λέει ό,τι θέλει και ας τον κρίνει το κοινό του
Δεν είπε κανείς να μην εκφράζεται ελεύθερα, η κριτική είναι στο περιεχόμενο. Ούτε ζήτησε ποτέ κανείς να απαγορευτούν οι παραστάσεις του, αυτό θα ήταν άθλιο συνήθως.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα