- 26 Ιουν 2015, 01:15
#128499
otso έγραψε:re πιπινε σε αγαπαω σε εκτιμαω και μου υπερασπιζεσαι τα καθικια τι να πω.
Υπάρχουν όλων των ειδών καθηγητές, ακριβώς όπως και σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί. Ένα 10% είναι προβληματικοί, δεκτόν. Αυτό που θα μπορούσα να πω είναι ότι στην "καλή" περιοχή οι καθηγητές είναι περισσότερο ψωνισμένοι και προβληματικοί σε σχέση με αυτούς στην "λαϊκή" περιοχή. Τον πόλεμο που δέχθηκα στην καλή περιοχή δεν τον είχα φανταστεί. Επιθέσεις από τον Δντη, επιθέσεις από συναδέλφους, προσπάθειες να με μειώσουν κτλ. Ένας μου είπε: το να κάνεις μάθημα σε ΤΕΙ δεν είναι υποβάθμιση; Εγώ το είχα για ξεφτίλα όταν ξεκίνησα το διδακτορικό. Εγώ του απάντησα (και έγινα αντιπαθής): γι' αυτό παράτησες το διδακτορικό και τα ΤΕΙ και άρχισες μάθημα στο Λύκειο που το επίπεδο είναι ανεβασμένο...!!!
otso έγραψε:η λυση που συμφερει εμενα ειναι οπως σε πολλες χωρες του πολιτισμενου κοσμου εκπαιδευση στο σπιτι και αντιτοιχα εκπτωση στη φορολογια .
Είναι κάτι που μπορεί να γίνει, αρκεί να τηρηθούν οι προδιαγραφές που έχει θέσει το δημόσιο για το πώς θέλει να είναι μορφωμένος ο μέσος πολίτης του κράτους. Αυτό λύνεται εύκολα με εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα στο τέλος της χρονιάς.
otso έγραψε:επισης δεν πληρωνω μια στην παραεκπαιδευση ,υπαρχει απιστευτη βιβλιοθηκη στο σπιτι , και συλλογες κομιξ και υπαρχει και το ιντερνετ. μια απιστευτη γνωση ενα κλικ μακρια.
Επίσης δεν διαφωνώ. Αν το παιδί έχει όρεξη για διάβασμα δεν χρειάζεται φροντιστήριο. Αρκεί να θέλει να μάθει και υπάρχουν και βοηθήματα και στο διαδίκτυο αρκετό υλικό πλέον.
otso έγραψε:δεν υπαρχουν απωθημενα για χαρτια πανεπιστημιων και ετσι κανουμε οτι μας αρεσει.
Το χαρτί δεν λέει τίποτε για το κράτος, πέραν των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Από την άλλη η φοίτηση σε μια Σχολή σου ανοίγει ορίζοντες (ή σου κλείνει καμιά φορά) που με απλό διάβασμα δεν μπορείς να φανταστείς. Είναι απαραίτητη και η επικοινωνία και η συναναστροφή, που με απλό διάβασμα στο σπίτι δεν μπορεί να γίνει. Π.χ. όση Φυσική κι αν διαβάζεις μόνος σου, άλλο πράγμα είναι να μιλάς με άλλους 10 επιστήμονες για τις εξελίξεις στο CERN κι άλλο απλά να τα διαβάζεις.
otso έγραψε:προχτες περπατησαν με ενα φιλο που εχει ανεβει εβερεστ κατι διεθνη μονοπατια , εμαθαν αρκετα αλλα καμμια ιδιαιτερη εντυπωση , οποτε ορειβασια τελος.
μεχρι στιγμης εχουμε μεινει στην παρατηρηση βυθου και θαλασιας ζωης , απολιθωματα και κομπιουτερ.ελπιζω να γινουν καλοι μηχανικοι , υδραυλικοι η αγροτες. αλλα οχι ελλαδα και ειναι πολυ τυχερα γιατι με τα διαβατηρια που εχουν μπορουν να δουλεψουν οουδηποτε στον κοσμο.
Μπορώ να σου γράψω την δική μου εμπειρία. Είχα ξεκινήσει μουσική, συγκεκριμένα πιάνο, αρκετά μικρός. Δεν το ήθελα με τίποτε, δεν είχα και μουσικό αυτί. Όταν το σταμάτησα μετά από 8 χρόνια (λόγω πανελληνίων) χαλάρωσα και ένιωσα ανακουφισμένος. Σήμερα, όμως, αισθάνομαι ότι θα ήθελα να άρχιζα πάλι να παίζω, καθώς είχα φτάσει σε εξαιρετικά καλό επίπεδο. Οι εμπειρίες, λοιπόν, σήμερα μπορεί να φαίνονται βαρετές, αλλά στο μέλλον μπορεί να γίνουν θετική πηγή έμπνευσης και δραστηριότητας. Δώσε όσα περισσότερα μπορείς στα παιδιά και, όταν μεγαλώσουν, θα διαλέξουν αυτά τα χόμπι τους που - κατά την δική μου άποψη - καλό είναι να αλλάζουν κατά καιρούς.
otso έγραψε:αλλα φορους για να τα παρουν οι κηφηνες συναδελφοι του πιπινου δεν θα πληρωσουμε ποτε.
το σχεδιο ειναι μολις φυγει και το τελευταιο παιδι , θα πουληθουν τα παντα τα χρηματα εξω και τελος με το ελλαδα..
πιπινε εσυ και η φαρα σου οι καραβαναδες οι μπατσοι και ολος ο συρφετος του δημοσιου μην περιμενεται απο την δικη μου οικογενεια να σας πληρωσουμε μισθους και συνταξεις
καλυτερα να πληρωνουμε της νορβηγιας η της ν ζηλανδιας.
και δεν θα μας λειψετε
Σε αυτό το σημείο σου αναφέρω αυτό που έγραψα πιο πάνω. Υπάρχουν καλοί, υπάρχουν και κακοί. Από τη δική μου εμπειρία οι περισσότεροι είναι καλοί και ενδιαφέρονται για τα παιδιά. Μην τους αδικείς, όμως, θεωρώντας ότι πρέπει να κάνουν την υπέρβαση που κι εσύ ο ίδιος δεν κάνεις. Ξέρεις τι μου είπαν, όταν διαμαρτυρήθηκα για τους υψηλούς βαθμούς (στην "καλή" περιοχή) που δεν αντιστοιχούν σε πραγματική απόδοση; Εμείς θα ξεκινήσουμε την επανάσταση; Αυτοί, όμως, είναι 5 στους 20 ενός σχολείου και μόνο σε μία περιοχή. Στην "λαϊκή" περιοχή οι βαθμοί ήταν αντικειμενικοί και κοντά στην πραγματική απόδοση των μαθητών. Κι εσύ, την ίδια στιγμή, δεν κάθεσαι να αντιμετωπίσεις το σύστημα και να δώσεις την μάχη, αλλά φεύγεις στο εξωτερικό για να αποφύγεις τον κόπο. Λυπάμαι, αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, οπότε από έναν pipinos1976 και μερικούς ακόμη διάσπαρτους ιδεολόγους και ρομαντικούς δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, χωρίς βοήθεια. Το χειρότερο, όμως, ξέρεις ποιο είναι; Ότι ακόμη κι αν εφαρμοστεί η αξιολόγηση (όπως έλεγε η προηγούμενη κυβέρνηση) οι ίδιοι οι γονείς (όπως έγινε στην δική μου περίπτωση) θα προτιμήσουν τον καθηγητή που βάζει βαθμούς, όσο γίνεται μεγαλύτερους, και όχι τον αντικειμενικό. Από ΟΛΟΥΣ του Συλλόγου, ήμουν αυτός που έπεσε μέσα στους βαθμούς στο 100% των περιπτώσεων με απόκλιση μικρότερη (και πάντα προς τα πάνω) της ΜΙΑΣ μονάδας. Ο Δντης, όταν το είπα δημόσια για να τους πικάρω, έστριψε το κεφάλι: "Παρά τις πιέσεις που δέχθηκα, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, οι βαθμοί που έβαλα ήταν απολύτως αντικειμενικοί και ακριβώς στο επίπεδο της απόδοσης των μαθητών...", τους είπα και... η συνέχεια σε νέο post πιο κάτω.
Τώρα, για τα υπόλοιπα πρέπει να σκεφθείς τα εξής:
1. Και τους καθηγητές στις άλλες χώρες θα τους πληρώσεις και, το πιο πιθανόν, ακριβότερα και για μικρότερη ύλη.
2. Αναφέρεσαι σε συρφετό του Δημοσίου. Γιατί συρφετός; Θεωρείς ότι οι καθηγητές π.χ. σε ένα ιδιωτικό σχολείο είναι καλύτεροι; Ότι διδάσκουν πιο αποδοτικά; Και πώς κρίνεις την απόδοση; Δες αυτά που έχω γράψει στο παρελθόν και θα δεις γιατί φαίνεται ότι τα ιδιωτικά σχολεία είναι καλύτερα.
3. Από την πλευρά σου έκανες όλα όσα μπορούσες για να έχεις καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα; Εγώ δεν είδα φέτος κανέναν γονιό να έρχεται στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί για την ευνοιοκρατία προς ορισμένους μαθητές. Αντιθέτως, είδα πολλούς να ζητούν μεγαλύτερους βαθμούς χωρίς λόγο (π.χ. της είχα 15, λέω στη μάνα ότι δεν προσπαθεί καθόλου και δεν θα γράψει καθόλου καλά, αλλά το 15 το πήρε για να περάσει οριακά, η μανά μού επιτέθηκε και, τελικά, η μικρή έγραψε 04 στο τέλος), να φωνάζουν για ανίκανους καθηγητές κτλ, αλλά οι ίδιοι να μην έχουν ενδιαφέρον για την αντικειμενική αξία του παιδιού και τον τρόπο βαθμολόγησης των υπολοίπων μαθητών.
otso έγραψε:και αν αναρωτιεσται γιατι αυτο το παραλληρημα ,χθες εφτιαξα την φορολογικη δηλωση
και ηταν χειροτερη απο το χειροτερο σεναριο τρομου που ειχα πλασει στο μυαλο μου.
και πρεπει να διαλεξω αν θα πεθανουμε απ την πεινα και θα πληρωσουμε τους πιπινους
η θα μεινουμε χρεωμενοι στο ελλ μεχρι δευτερα παρουσια.
η αποφαση που ληφθηκε οικογενειακα ηταν οτι θα γινει και αλλαγη ονοματων στο εξωτερικο, μην περασουμε καμμια φορα απο δω και μας πιασουν για χρεη στο δημοσιο.
Πρέπει να δεις την δική μου δήλωση. Από την άλλη, όσα νεύρα κι αν έχεις (πίστεψέ με έχω περισσότερα για αυτό το κράτος και τον τρόπο που με έχει αντιμετωπίσει) θα πρέπει να παλέψεις για την αλλαγή. Με την φυγή γίνεσαι ρίψασπις και αφήνεις την προσπάθεια για αλλαγή σε ακόμη λιγότερους ανθρώπους. Μην παραπονίεσαι, λοιπόν, για την κατάσταση γιατί διάλεξες κι εσύ την διαιώνισή της. Στο σχολείο της "καλής" περιοχής, είμαστε 3 άτομα που προσπαθούμε να αλλάξουμε κάτι. Οι δύο έχουν βύσμα, οπότε ο Δντης δεν τους πειράζει (άλλωστε είναι μειοψηφία), εγώ που δεν έχω (ή μάλλον δε θέλω να χρησιμοποιήσω) βύσμα είμαι το εύκολο θύμα και δέχομαι όλες τις επιθέσεις, γιατί θέλω να αλλάξω τα πράγματα προς το ρεαλιστικότερο και αποτελεσματικότερο. Ένας κούκος, όμως, δεν φέρνει την άνοιξη και, χωρίς υποστήριξη, είναι θέμα χρόνου να με στείλουν, όχι σε 3 που ήμουν φέτος, αλλά σε 5 σχολεία στις άκρες της Διεύθυνσης για εκδίκηση, ώστε να προσκυνήσω (πράγμα που δε θα κάνω ποτέ, βέβαια, αλλά λέμε τώρα) κι εγώ και να τους αφήσω ήσυχους.
Ευχαριστώ.