Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By gianik
#127130
otso έγραψε:μεχρι στιγμης εχουμε μεινει στην παρατηρηση βυθου και θαλασιας ζωης , απολιθωματα και κομπιουτερ.ελπιζω να γινουν καλοι μηχανικοι , υδραυλικοι η αγροτες. αλλα οχι ελλαδα και ειναι πολυ τυχερα γιατι με τα διαβατηρια που εχουν μπορουν να δουλεψουν οουδηποτε στον κοσμο.
αλλα φορους για να τα παρουν οι κηφηνες συναδελφοι του πιπινου δεν θα πληρωσουμε ποτε.
το σχεδιο ειναι μολις φυγει και το τελευταιο παιδι , θα πουληθουν τα παντα τα χρηματα εξω και τελος με το ελλαδα..
πιπινε εσυ και η φαρα σου οι καραβαναδες οι μπατσοι και ολος ο συρφετος του δημοσιου μην περιμενεται απο την δικη μου οικογενεια να σας πληρωσουμε μισθους και συνταξεις
καλυτερα να πληρωνουμε της νορβηγιας η της ν ζηλανδιας.

η αποφαση που ληφθηκε οικογενειακα ηταν οτι θα γινει και αλλαγη ονοματων στο εξωτερικο, μην περασουμε καμμια φορα απο δω και μας πιασουν για χρεη στο δημοσιο.



στάσου Otso , μην παρατάς έτσι τα όπλα ξανασκέψου το... :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#127133
otso έγραψε: θα πουληθουν τα παντα τα χρηματα εξω και τελος με το ελλαδα..
πιπινε εσυ και η φαρα σου οι καραβαναδες οι μπατσοι και ολος ο συρφετος του δημοσιου μην περιμενεται απο την δικη μου οικογενεια να σας πληρωσουμε μισθους και συνταξεις

Μα γιατί, δουλεύουν - προσφέρουν - φορολογούνται - κάνουν λειτούργημα όχι επάγγελμα - δουλεύουν πολύ πληρώνονται 3 και 60 - ψωνίζουν στο μαγαζί σου - μορφώνουν το παιδί σου, τι άλλο θες αχάριστε EL;
Θα τον νοσταλγήσεις και θα μπαίνεις κρυφά στο φόρουμ να τον διαβάζεις...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#127136 Otso λυπάμαι που στο λέω αλλά πλέον γίνεται βιομετρικο σκαναρισμα στα αεροδρόμια. Θα πρέπει να αλλάξεις φύλο, με τις απαραίτητες πλαστικές στο πρόσωπο :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By dimitris
#127351
g8777 έγραψε:Otso λυπάμαι που στο λέω αλλά πλέον γίνεται βιομετρικο σκαναρισμα στα αεροδρόμια. Θα πρέπει να αλλάξεις φύλο, με τις απαραίτητες πλαστικές στο πρόσωπο :s_drinks

Θα αλλάξει όνομα είπε, δεν είπε θα βγάλει πλαστό διαβατήριο και θα βάψει το μαλλί α λα Χριστόδουλος Ξηρός .
"Otso Ronaldo Xiaoping Stroganov" θα το έκανα εγώ για να εχει πέραση και στα BRIC countries και να μην κινεί υποψίες.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#127700
otso έγραψε:re πιπινε σε αγαπαω σε εκτιμαω και μου υπερασπιζεσαι τα καθικια τι να πω.
η λυση που συμφερει εμενα ειναι οπως σε πολλες χωρες του πολιτισμενου κοσμου εκπαιδευση στο σπιτι και αντιτοιχα εκπτωση στη φορολογια .
επισης δεν πληρωνω μια στην παραεκπαιδευση ,υπαρχει απιστευτη βιβλιοθηκη στο σπιτι , και συλλογες κομιξ και υπαρχει και το ιντερνετ. μια απιστευτη γνωση ενα κλικ μακρια.
δεν υπαρχουν απωθημενα για χαρτια πανεπιστημιων και ετσι κανουμε οτι μας αρεσει.
προχτες περπατησαν με ενα φιλο που εχει ανεβει εβερεστ κατι διεθνη μονοπατια , εμαθαν αρκετα αλλα καμμια ιδιαιτερη εντυπωση , οποτε ορειβασια τελος.
μεχρι στιγμης εχουμε μεινει στην παρατηρηση βυθου και θαλασιας ζωης , απολιθωματα και κομπιουτερ.ελπιζω να γινουν καλοι μηχανικοι , υδραυλικοι η αγροτες. αλλα οχι ελλαδα και ειναι πολυ τυχερα γιατι με τα διαβατηρια που εχουν μπορουν να δουλεψουν οουδηποτε στον κοσμο.
αλλα φορους για να τα παρουν οι κηφηνες συναδελφοι του πιπινου δεν θα πληρωσουμε ποτε.
το σχεδιο ειναι μολις φυγει και το τελευταιο παιδι , θα πουληθουν τα παντα τα χρηματα εξω και τελος με το ελλαδα..
πιπινε εσυ και η φαρα σου οι καραβαναδες οι μπατσοι και ολος ο συρφετος του δημοσιου μην περιμενεται απο την δικη μου οικογενεια να σας πληρωσουμε μισθους και συνταξεις
καλυτερα να πληρωνουμε της νορβηγιας η της ν ζηλανδιας.
και δεν θα μας λειψετε
και αν αναρωτιεσται γιατι αυτο το παραλληρημα ,χθες εφτιαξα την φορολογικη δηλωση
και ηταν χειροτερη απο το χειροτερο σεναριο τρομου που ειχα πλασει στο μυαλο μου.
και πρεπει να διαλεξω αν θα πεθανουμε απ την πεινα και θα πληρωσουμε τους πιπινους
η θα μεινουμε χρεωμενοι στο ελλ μεχρι δευτερα παρουσια.
η αποφαση που ληφθηκε οικογενειακα ηταν οτι θα γινει και αλλαγη ονοματων στο εξωτερικο, μην περασουμε καμμια φορα απο δω και μας πιασουν για χρεη στο δημοσιο.

Πότε φεύγεις;


Υπογραφή pipinos1976 :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#128488 Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όσα μπορώ. Ξεκινώ με τα πιο εύκολα και χιουμοριστικά.

The Ace έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:...Η γυναίκα του χαμένου είχε κάνει εκστρατεία τεράστια και πλεύριζε καθηγητές για να μαζέψει ψήφους....


Στην πρώτη ανάγνωση το διάβασα "πλάγιαζε" και είπα "ωπ, τι έχουμε εδώ ?" :metalo:


Αν το δοκίμαζε, ο άντρας της θα έχανε ψήφους:



120kg, στην ζωή της όλα με μέσον και βύσμα κτλ κτλ.

Panosss έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:
Panosss έγραψε:Ας κάνουν ένα κλόπι πέιστ από κάποιο πετυχημένο βιβλίο κάποιου πετυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος άλλης χώρας, έλεος με τους EL μεταρρυθμιστές - <<<<εκπαιδευτικούς>>>>> που ανακαλύπτουν κάθε τόσο τον τροχό.


Το τελευταίο κομμάτι που αναφερόταν σε εμένα το έκανα report και το προσπερνάω.

:lol: α ρε πιπίνε τι τραβάς κι εσύ.
Τώρα το 'δα.
Άρα κατατάσσεις τον εαυτό σου στους "EL μεταρρυθμιστές - <<<<εκπαιδευτικούς>>>>> που ανακαλύπτουν κάθε τόσο τον τροχό".
Οπότε τον εαυτό σου έπρεπε να κάνεις report, όχι εμένα.


Έχεις κάνει λάθος στο κομμάτι. Το κομμάτι στο οποίο αναφερόμουν είναι αυτό που έχει σβηστεί από τη διαχείριση:

Panosss έγραψε:Έλεος με τους edit[mod]


@bill33

Αυτό μπορεί να το έγραφες εσύ. Η δική μου θεωρία λέει ότι σε αυτόν τον τόπο είμαστε λίγοι και τους χρειαζόμαστε όλους, αρκεί να έχουν επιθυμία να δουλέψουν για να πάμε μπροστά. Όσοι είναι της αρπαχτής και της ρεμούλας και δήθεν υπερασπίζονται την πρόοδο, ναι, συμφωνώ, είναι προς το συμφέρον όλων να φύγουν. Σου δίνω παράδειγμα: χρήστης έχει δηλώσει ότι κλέβει συστηματικά την εφορία, την ίδια στιγμή που θέλει το κράτος να δουλέψει, η ιδιωτική πρωτοβουλία να ανθίσει κτλ. Αυτός ο χρήστης που με τον όρο ιδιωτική πρωτοβουλία εννοεί την κλοπή (οποιασδήποτε μορφής) είναι άχρηστος για το κράτος και, αν φύγει (με τον οποιονδήποτε τρόπο), θα μας κάνει καλό και όχι κακό.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#128499
otso έγραψε:re πιπινε σε αγαπαω σε εκτιμαω και μου υπερασπιζεσαι τα καθικια τι να πω.


Υπάρχουν όλων των ειδών καθηγητές, ακριβώς όπως και σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί. Ένα 10% είναι προβληματικοί, δεκτόν. Αυτό που θα μπορούσα να πω είναι ότι στην "καλή" περιοχή οι καθηγητές είναι περισσότερο ψωνισμένοι και προβληματικοί σε σχέση με αυτούς στην "λαϊκή" περιοχή. Τον πόλεμο που δέχθηκα στην καλή περιοχή δεν τον είχα φανταστεί. Επιθέσεις από τον Δντη, επιθέσεις από συναδέλφους, προσπάθειες να με μειώσουν κτλ. Ένας μου είπε: το να κάνεις μάθημα σε ΤΕΙ δεν είναι υποβάθμιση; Εγώ το είχα για ξεφτίλα όταν ξεκίνησα το διδακτορικό. Εγώ του απάντησα (και έγινα αντιπαθής): γι' αυτό παράτησες το διδακτορικό και τα ΤΕΙ και άρχισες μάθημα στο Λύκειο που το επίπεδο είναι ανεβασμένο...!!!

otso έγραψε:η λυση που συμφερει εμενα ειναι οπως σε πολλες χωρες του πολιτισμενου κοσμου εκπαιδευση στο σπιτι και αντιτοιχα εκπτωση στη φορολογια .


Είναι κάτι που μπορεί να γίνει, αρκεί να τηρηθούν οι προδιαγραφές που έχει θέσει το δημόσιο για το πώς θέλει να είναι μορφωμένος ο μέσος πολίτης του κράτους. Αυτό λύνεται εύκολα με εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα στο τέλος της χρονιάς.

otso έγραψε:επισης δεν πληρωνω μια στην παραεκπαιδευση ,υπαρχει απιστευτη βιβλιοθηκη στο σπιτι , και συλλογες κομιξ και υπαρχει και το ιντερνετ. μια απιστευτη γνωση ενα κλικ μακρια.


Επίσης δεν διαφωνώ. Αν το παιδί έχει όρεξη για διάβασμα δεν χρειάζεται φροντιστήριο. Αρκεί να θέλει να μάθει και υπάρχουν και βοηθήματα και στο διαδίκτυο αρκετό υλικό πλέον.

otso έγραψε:δεν υπαρχουν απωθημενα για χαρτια πανεπιστημιων και ετσι κανουμε οτι μας αρεσει.


Το χαρτί δεν λέει τίποτε για το κράτος, πέραν των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Από την άλλη η φοίτηση σε μια Σχολή σου ανοίγει ορίζοντες (ή σου κλείνει καμιά φορά) που με απλό διάβασμα δεν μπορείς να φανταστείς. Είναι απαραίτητη και η επικοινωνία και η συναναστροφή, που με απλό διάβασμα στο σπίτι δεν μπορεί να γίνει. Π.χ. όση Φυσική κι αν διαβάζεις μόνος σου, άλλο πράγμα είναι να μιλάς με άλλους 10 επιστήμονες για τις εξελίξεις στο CERN κι άλλο απλά να τα διαβάζεις.

otso έγραψε:προχτες περπατησαν με ενα φιλο που εχει ανεβει εβερεστ κατι διεθνη μονοπατια , εμαθαν αρκετα αλλα καμμια ιδιαιτερη εντυπωση , οποτε ορειβασια τελος.
μεχρι στιγμης εχουμε μεινει στην παρατηρηση βυθου και θαλασιας ζωης , απολιθωματα και κομπιουτερ.ελπιζω να γινουν καλοι μηχανικοι , υδραυλικοι η αγροτες. αλλα οχι ελλαδα και ειναι πολυ τυχερα γιατι με τα διαβατηρια που εχουν μπορουν να δουλεψουν οουδηποτε στον κοσμο.


Μπορώ να σου γράψω την δική μου εμπειρία. Είχα ξεκινήσει μουσική, συγκεκριμένα πιάνο, αρκετά μικρός. Δεν το ήθελα με τίποτε, δεν είχα και μουσικό αυτί. Όταν το σταμάτησα μετά από 8 χρόνια (λόγω πανελληνίων) χαλάρωσα και ένιωσα ανακουφισμένος. Σήμερα, όμως, αισθάνομαι ότι θα ήθελα να άρχιζα πάλι να παίζω, καθώς είχα φτάσει σε εξαιρετικά καλό επίπεδο. Οι εμπειρίες, λοιπόν, σήμερα μπορεί να φαίνονται βαρετές, αλλά στο μέλλον μπορεί να γίνουν θετική πηγή έμπνευσης και δραστηριότητας. Δώσε όσα περισσότερα μπορείς στα παιδιά και, όταν μεγαλώσουν, θα διαλέξουν αυτά τα χόμπι τους που - κατά την δική μου άποψη - καλό είναι να αλλάζουν κατά καιρούς.

otso έγραψε:αλλα φορους για να τα παρουν οι κηφηνες συναδελφοι του πιπινου δεν θα πληρωσουμε ποτε.
το σχεδιο ειναι μολις φυγει και το τελευταιο παιδι , θα πουληθουν τα παντα τα χρηματα εξω και τελος με το ελλαδα..
πιπινε εσυ και η φαρα σου οι καραβαναδες οι μπατσοι και ολος ο συρφετος του δημοσιου μην περιμενεται απο την δικη μου οικογενεια να σας πληρωσουμε μισθους και συνταξεις
καλυτερα να πληρωνουμε της νορβηγιας η της ν ζηλανδιας.
και δεν θα μας λειψετε


Σε αυτό το σημείο σου αναφέρω αυτό που έγραψα πιο πάνω. Υπάρχουν καλοί, υπάρχουν και κακοί. Από τη δική μου εμπειρία οι περισσότεροι είναι καλοί και ενδιαφέρονται για τα παιδιά. Μην τους αδικείς, όμως, θεωρώντας ότι πρέπει να κάνουν την υπέρβαση που κι εσύ ο ίδιος δεν κάνεις. Ξέρεις τι μου είπαν, όταν διαμαρτυρήθηκα για τους υψηλούς βαθμούς (στην "καλή" περιοχή) που δεν αντιστοιχούν σε πραγματική απόδοση; Εμείς θα ξεκινήσουμε την επανάσταση; Αυτοί, όμως, είναι 5 στους 20 ενός σχολείου και μόνο σε μία περιοχή. Στην "λαϊκή" περιοχή οι βαθμοί ήταν αντικειμενικοί και κοντά στην πραγματική απόδοση των μαθητών. Κι εσύ, την ίδια στιγμή, δεν κάθεσαι να αντιμετωπίσεις το σύστημα και να δώσεις την μάχη, αλλά φεύγεις στο εξωτερικό για να αποφύγεις τον κόπο. Λυπάμαι, αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, οπότε από έναν pipinos1976 και μερικούς ακόμη διάσπαρτους ιδεολόγους και ρομαντικούς δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, χωρίς βοήθεια. Το χειρότερο, όμως, ξέρεις ποιο είναι; Ότι ακόμη κι αν εφαρμοστεί η αξιολόγηση (όπως έλεγε η προηγούμενη κυβέρνηση) οι ίδιοι οι γονείς (όπως έγινε στην δική μου περίπτωση) θα προτιμήσουν τον καθηγητή που βάζει βαθμούς, όσο γίνεται μεγαλύτερους, και όχι τον αντικειμενικό. Από ΟΛΟΥΣ του Συλλόγου, ήμουν αυτός που έπεσε μέσα στους βαθμούς στο 100% των περιπτώσεων με απόκλιση μικρότερη (και πάντα προς τα πάνω) της ΜΙΑΣ μονάδας. Ο Δντης, όταν το είπα δημόσια για να τους πικάρω, έστριψε το κεφάλι: "Παρά τις πιέσεις που δέχθηκα, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, οι βαθμοί που έβαλα ήταν απολύτως αντικειμενικοί και ακριβώς στο επίπεδο της απόδοσης των μαθητών...", τους είπα και... η συνέχεια σε νέο post πιο κάτω.

Τώρα, για τα υπόλοιπα πρέπει να σκεφθείς τα εξής:

1. Και τους καθηγητές στις άλλες χώρες θα τους πληρώσεις και, το πιο πιθανόν, ακριβότερα και για μικρότερη ύλη.

2. Αναφέρεσαι σε συρφετό του Δημοσίου. Γιατί συρφετός; Θεωρείς ότι οι καθηγητές π.χ. σε ένα ιδιωτικό σχολείο είναι καλύτεροι; Ότι διδάσκουν πιο αποδοτικά; Και πώς κρίνεις την απόδοση; Δες αυτά που έχω γράψει στο παρελθόν και θα δεις γιατί φαίνεται ότι τα ιδιωτικά σχολεία είναι καλύτερα.

3. Από την πλευρά σου έκανες όλα όσα μπορούσες για να έχεις καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα; Εγώ δεν είδα φέτος κανέναν γονιό να έρχεται στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί για την ευνοιοκρατία προς ορισμένους μαθητές. Αντιθέτως, είδα πολλούς να ζητούν μεγαλύτερους βαθμούς χωρίς λόγο (π.χ. της είχα 15, λέω στη μάνα ότι δεν προσπαθεί καθόλου και δεν θα γράψει καθόλου καλά, αλλά το 15 το πήρε για να περάσει οριακά, η μανά μού επιτέθηκε και, τελικά, η μικρή έγραψε 04 στο τέλος), να φωνάζουν για ανίκανους καθηγητές κτλ, αλλά οι ίδιοι να μην έχουν ενδιαφέρον για την αντικειμενική αξία του παιδιού και τον τρόπο βαθμολόγησης των υπολοίπων μαθητών.

otso έγραψε:και αν αναρωτιεσται γιατι αυτο το παραλληρημα ,χθες εφτιαξα την φορολογικη δηλωση
και ηταν χειροτερη απο το χειροτερο σεναριο τρομου που ειχα πλασει στο μυαλο μου.
και πρεπει να διαλεξω αν θα πεθανουμε απ την πεινα και θα πληρωσουμε τους πιπινους
η θα μεινουμε χρεωμενοι στο ελλ μεχρι δευτερα παρουσια.
η αποφαση που ληφθηκε οικογενειακα ηταν οτι θα γινει και αλλαγη ονοματων στο εξωτερικο, μην περασουμε καμμια φορα απο δω και μας πιασουν για χρεη στο δημοσιο.


Πρέπει να δεις την δική μου δήλωση. Από την άλλη, όσα νεύρα κι αν έχεις (πίστεψέ με έχω περισσότερα για αυτό το κράτος και τον τρόπο που με έχει αντιμετωπίσει) θα πρέπει να παλέψεις για την αλλαγή. Με την φυγή γίνεσαι ρίψασπις και αφήνεις την προσπάθεια για αλλαγή σε ακόμη λιγότερους ανθρώπους. Μην παραπονίεσαι, λοιπόν, για την κατάσταση γιατί διάλεξες κι εσύ την διαιώνισή της. Στο σχολείο της "καλής" περιοχής, είμαστε 3 άτομα που προσπαθούμε να αλλάξουμε κάτι. Οι δύο έχουν βύσμα, οπότε ο Δντης δεν τους πειράζει (άλλωστε είναι μειοψηφία), εγώ που δεν έχω (ή μάλλον δε θέλω να χρησιμοποιήσω) βύσμα είμαι το εύκολο θύμα και δέχομαι όλες τις επιθέσεις, γιατί θέλω να αλλάξω τα πράγματα προς το ρεαλιστικότερο και αποτελεσματικότερο. Ένας κούκος, όμως, δεν φέρνει την άνοιξη και, χωρίς υποστήριξη, είναι θέμα χρόνου να με στείλουν, όχι σε 3 που ήμουν φέτος, αλλά σε 5 σχολεία στις άκρες της Διεύθυνσης για εκδίκηση, ώστε να προσκυνήσω (πράγμα που δε θα κάνω ποτέ, βέβαια, αλλά λέμε τώρα) κι εγώ και να τους αφήσω ήσυχους.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#128510 Ένα χτεσινό επεισόδιο.

Είμαι στο σχολείο. Πιάνω κουβέντα με τον Υποδιευθυντή. Θεωρούσε πως δεν ψήφισα στον Δντη στις εκλογές. Του τα έχωσα χοντρά. Του είπα ότι ξέρω ποιος, ή μάλλον, ποιοι είναι οι ρουφιάνοι του, ότι δεν κάνουν ούτε καλή δουλειά στην παρακολούθηση, ούτε και μπορούν να κρυφτούν, αφού τους πήρα χαμπάρι με τη μία. Του εξήγησα ότι ψήφισα τον νυν Δντη για λόγους ψυχολογίας και ότι κακώς μου έκαναν επίθεση. Τώρα, ψάξε, του λέω, να βρεις άλλον έναν που δεν ψήφισε. Το μόνο ενδιαφέρον ήταν ότι μου είπε πως του χρόνου δεν θα είμαι σε αυτό το σχολείο. Φυσιολογικό, αφού ούτε εγώ θέλω να τους βλέπω, ούτε κι αυτοί θέλουν να με βλέπουν. Του εξήγησα ότι από την αρχή της χρονιάς έχω δεχθεί δεκάδες επιθέσεις: για τους βαθμούς που πιθανώς θα είναι χαμηλοί, για τους βαθμούς που είναι χαμηλοί, γιατί ήμουν χαλαρός στο μάθημα, γιατί ήμουν αυστηρός στο μάθημα, γιατί δεν έκανα μάθημα, γιατί έκανα μάθημα που οι "κακοί" μαθητές δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν, γιατί έβαζα πολλά tests, γιατί δεν έβαζε πολλά tests, γιατί χάσαμε πολλές ώρες μαθήματος (ευθύνη του σχολείου 100%), γιατί λύσαμε λίγες ασκήσεις, γιατί λύσαμε πολλές ασκήσεις, γιατί λύσαμε εύκολες ασκήσεις, γιατί λύσαμε δύσκολες ασκήσεις κτλ κτλ. Έτσι, προτιμώ να σηκωθώ να φύγω και να πάω σε ένα σχολείο πιο τίμιο και άνετο, παρά σε αυτό το σχολείο της ρεμούλας και της απάτης. Κλείνοντας του εξήγησα πως, αν πήγαινα στον Δντη και του έλεγα: θα σε ψηφίσω, μόνο αν φροντίσεις του χρόνου να είμαι σε αυτό το σχολείο, θα ήμουν αρεστός και αποδεκτός. Αντιθέτως, κοιτώντας το καλό του Σχολείου και του Συλλόγου ψήφισα χωρίς ανταλλάγματα, κάτι που είναι εκτός φιλοσοφίας σας, οπότε γι' αυτό και με βλέπετε και σας γυρνάνε τα άντερα.

Αυτά για να δείτε τις "καλές" περιοχές, τα σχολεία τους και τον τρόπο σκέψης.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#153848 Ένα δείγμα του πώς δουλεύουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου. Δεν αναφέρομαι μόνο στην τωρινή ηγεσία (υπηρεσιακή και ΣΥΡΙΖΑ), αλλά γενικότερα.

1. Οι αιτήσεις απόσπασης είχαν ολοκληρωθεί για την Α/θμια, αλλά για την Β/θμια άργησαν χαρακτηριστικά. Μέχρι στιγμής ελάχιστοι γνωρίζουν πού θα πάνε. Το γνωρίζουν όσοι θα πάνε σε γραφεία: Διευθύνσεις, Υπουργείο (αυτοί είναι βύσματα οι περισσότεροι) κλπ, αλλά όσοι ζητάνε να πάνε από Διεύθυνση σε Διεύθυνση, ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί Β/θμιας δεν γνωρίζουν ακόμη πού θα είναι, στην αρχική τους θέση ή εκεί που ζητάνε απόσπαση;

2. Σε συνέχεια του (1) το Υπουργείο αποφάσισε να διευκολύνει αυτούς που περιμένουν απόσπαση και βγάζει ΣΗΜΕΡΑ (θέλει προσοχή αυτό) εγκύκλιο που λέει μέσες άκρες τα εξής: αν έχεις κάνει αίτηση απόσπασης παρουσιάζεσαι στην περιοχή σου και περιμένεις να βγουν οι αποσπάσεις. Επίσης, σήμερα έκαναν αίτηση για να ζητήσουν εξαίρεση των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών (ως ΔΥ σε προεκλογική περίοδο δεν μετακινούνται). Πάμε, τώρα, να δούμε ποιο είναι το παράλογο. Βρε άχρηστοι, οι περισσότεροι που ζητάνε απόσπαση είναι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους, η πλειοψηφία στο Αιγαίο. Όλοι οι υπόλοιποι αποτελούν σε ένα μικρό ποσοστό υπηρετούντες στην ηπειρωτική Ελλάδα και σε ένα μεγαλύτερο ποσοστό υπηρετούντες εντός νομών (π.χ. από Α΄ Αθήνας σε Β΄ Αθήνας) ή σε γειτονικούς νομούς. Σήμερα που έβγαλαν την εγκύκλιο ΟΛΟΙ που είναι στο Αιγαίο έχουν ήδη κλείσει εισιτήριο και ή ταξίδευαν ή ήταν καθ' οδόν για το ταξίδι (π.χ. Θεσσαλονίκη->Αθήνα->Αμοργός). Ο άλλος από την Θεσσαλονίκη που υπηρετεί στην Μύκονο ήταν ήδη Αθήνα και θα έφευγε με το πρωινό. Τι να την κάνει την εγκύκλιο που βγάλατε, όταν είναι ήδη στο δρόμο; Να βουτήξει στην θάλασσα και να γυρίσει στη Θεσσαλονίκη; Ο άλλος που έχει αεροπλάνο για Ρόδο, ίσως και να προλάβει να το κάνει ανοιχτό το εισιτήριο, αλλά πόσοι θα πετούσαν μετά το μεσημέρι; Οι περισσότεροι πηγαίνουν το πρωί για να ετοιμάσουν το σπίτι ή για να βρουν σπίτι, αν θέλουμε να πιάσουμε και την δική μου περίπτωση, όταν ήμουν στο νησί, όπου πήγαινα σε ένα νησί και περίμενα 5-10-15 μέρες να μάθω αν τελικά θα είμαι εκεί ή θα πρέπει να τα μαζέψω για αλλού. Δώρον άδωρο, λοιπόν, αυτό που ανακοίνωσαν. Ίσως μερικοί (όπως η δική μου περίπτωση*) που μένουν σε εύκολα προσβάσιμες περιοχές, να γυρίσουν πίσω, αλλά οι περισσότεροι θα έχουν ήδη πάει και δεν πρόκειται να φύγουν, αφού τα έξοδα ούτως η άλλως θα είναι τα ίδια.

* Όταν παρουσιάστηκα στην Σύρο πήγα με το πρωινό, παρουσιάστηκα (χαρτιά, ορκωμοσίες κτλ) και έφυγα για Πειραιά με το μεσημεριανό πληρώνοντας κάτι πάνω από €60. Ένας από Θεσσαλονίκη, όμως, θα περίμενε στην Σύρο για 10 ημέρες (υπολογίστε €300 για σπίτι με τις ειδικές τιμές για εκπαιδευτικούς + άλλα τόσα για διατροφή και εισιτήρια) μέχρι να βγουν οι τοποθετήσεις. Πόσο λογικό είναι αυτό, όταν θα πληρωθεί σε 2 μήνες 2*€670, αν είναι νεοδιόριστος;

Κλείνοντας, άλλο ένα ωραίο και παράλογο. Είσαι αναπληρωτής π.χ. 8 χρόνια. Αφού σε προσλαμβάνουν κάθε χρόνο σε τοποθετούν στο αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο. Όταν, λοιπόν, σε πάρουν φέτος πηγαίνεις στο μισθολογικό κλιμάκιο Δ0 (2 χρόνια ΣΤ, 6 χρόνια Ε). Ένας μόνιμος που διορίστηκε το 2010 με 4 χρόνια προϋπηρεσία και μπήκε το 2011 σε μισθολογικό κλιμάκιο Ε0 παραμένει σήμερα στο Ε2 κι ας έχει τα ίδια χρόνια με τον αναπληρωτή, αφού δεν υπάρχουν προαγωγές στο ενδιάμεσο (η δική μου περίπτωση, για να μην αναφέρουμε τα κλεμμένα από τις τριπλές ασφαλιστικές εισφορές που δεν στα δίνουν πίσω**). Ελλάς το μεγαλείο σου...!!!

** Δούλευα 50 ώρες την εβδομάδα. Το ωράριο του εκπαιδευτικού ήταν 21 ώρες. Μου αναγνώρισαν τις 21 ώρες και οι υπόλοιπες, που ήταν στην Γ/θμια οι περισσότερες, πήγαν χαμένες και ως χρήμα (που το πλήρωσα, αλλά δεν το παίρνω ως ένσημο) και ως προϋπηρεσία. Ειδικά η προϋπηρεσία είναι μεγάλο θέμα γιατί, όταν βλέπουν ότι έχεις π.χ. 4 χρόνια στην Β/θμια σκέφτονται: άλλος ένας της σειράς. Αν είχα, όμως, 4 στην Γ/θμια θα με είχαν μη στάξει και μη βρέξει γιατί θα το θεωρούσαν τιμή τους. Έλα, όμως, που βολεύει να αναγνωρίσεις της Β/θμιας αφού μετράνε και σε μεταθέσεις (μόρια) και σε μείωση ωραρίου και συντάξιμα; Τι να κάνεις, λοιπόν; Πετάς την Γ/θμια και μπαίνεις στο μαντρί με τους υπόλοιπους.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#160387 Πριν λίγες ημέρες έπεσε στην αντίληψή μου το παρακάτω:

Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να κληρωθούν ή να διοριστούν μέλη εφορευτικών επιτροπών

Επειδή είχε συζητηθεί παλαιότερα είπα να το ανεβάσω για ενημέρωση του κοινού.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#160476 Αλλη μια γραφειοκρατικη μ@λακια.,,,
Ενω τωρα που τα σχολεια θα ειναι κλειστα Παρασκευη και Δευτερα , ολα καλα... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#461947
Ρέθυμνο: Ο μαθητής έσπασε το πόδι του καθηγητή του στην τάξη – Η παρατήρηση και οι σκηνές απείρου κάλλους!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 07.12.2017 | 09:02
Ρέθυμνο: Ο μαθητής έσπασε το πόδι του καθηγητή του στην τάξη – Η παρατήρηση και οι σκηνές απείρου κάλλους! | Newsit.gr
FacebookTwitterFacebook MessengerGoogle+
Ο αριστούχος μαθητής έγινε έξαλλος και επιτέθηκε στον καθηγητή του, μέσα στην τάξη. Σάλος στο Ρέθυμνο από τα όσα έγιναν στο σχολείο...
Ο ξυλοδαρμός καθηγητή από μαθητή του στο Ρέθυμνο προβληματίζει την εκπαιδευτική κοινότητα στην Κρήτη. Το απίστευτο περιστατικό συνέβη εν ώρα μαθήματος πριν από λίγες μέρες σε σχολείο του Ρεθύμνου, όταν ένας μαθητής έστειλε στο νοσοκομείο τον καθηγητή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο καθηγητής φέρεται να έκανε παρατήρηση στον μαθητή του για απρεπή συμπεριφορά την ώρα του μαθήματος, με τον ίδιο να συνεχίζει παρά τις υποδείξεις. Η ένταση ανέβηκε, με τον μαθηματικό να τον διώχνει εκτός τάξης. Τότε ο νεαρός σηκώθηκε από τη θέση του και τον κλώτσησε. Αποτέλεσμα ήταν ο καθηγητής να βάλει γύψο στο πόδι, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, πρόκειται για μαθητή που αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τη διαχείριση των συναισθημάτων του και ιδιαίτερα του θυμού του.

Οι κινήσεις του καθηγητή μετά το χτύπημα του μαθητή

Δε θα ασκηθεί μήνυση από τον Μαθηματικό του 1ου ΕΠΑΛ στον μαθητή της Β’ Λυκείου, αφού οι γονείς του εφήβου προσκόμισαν γνωμάτευση ειδικού που αναφέρει την κατάσταση του μαθητή και αιτιολογεί τη συμπεριφορά του.

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για άριστο μαθητή, αφού πέρυσι ο ίδιος μαθηματικός τον είχε βαθμολογήσει με 20, όμως αναδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ανάγκη πρόσληψης σχολικών ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών και ψυχιάτρων που εξειδικευμένα θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στην σχολική κοινότητα.

Τα ανάλογα περιστατικά του παρελθόντος και το τωρινό, αποδεικνύουν στην πράξη, ότι πια ούτε η οικογένεια, ούτε το σχολείο μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να βοηθήσουν παιδιά και εφήβους στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν…


Τι θα κάνατε στη θέση του καθηγητή και του συλλόγου διδασκόντων; Εμένα δε μου φαίνεται λογικό να "τη βγάλει λάδι". Μέχρι πότε και ποιας σοβαρότητας αδίκημα θα "τη βγάζει λάδι"; Οι γονείς δεν φέρουν, επίσης, ποινική ευθύνη για τη συμπεριφορά του παιδιού; Τι έχουν κάνει για να ξεπεράσει το όποιο πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#462014 Εφοσον ισχυει το παρακατω, δηλαδη και το σχολειο ειναι ενημερο,
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, πρόκειται για μαθητή που αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τη διαχείριση των συναισθημάτων του και ιδιαίτερα του θυμού του.

δεν θα εκανα τιποτα παραπανω απο το να στηριξω τον μαθητη και την οικογενεια του στην αντιμετωπιση του προβληματος.