Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#20599 Guys ας μην αρχίσει πάλι η συζήτηση για το πόσο δύσκολα είναι κάποια επαγγέλματα και το πόσο "εύκολη" είναι η δουλειά του εκπαιδευτικού. Δεν θα οδηγήσει πουθενά το συμπέρασμα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#20609 Παλιά οι καθηγητές έπαιρναν καλά χρήματα και είχαν απίστευτες αργίες/διακοπές και ώρες εργασίας. Τώρα που οι άλλοι παίρνουν 400-500ευρώ και τους ξεσκίζουν στη δουλειά, με τι θα είμασταν ευχαριστημένοι; Περισσότερες ώρες εργασίας; Λιγότερες διακοπές; :hmmm:
Εγώ προσωπικά οκ μπορώ να αποδεχτώ τη δυσκολία της συγκεκριμένης εργασίας αλλά.....

*έχεις να διορθώσεις γραπτά; κάντο στο σχολείο! πρέπει να το κάνεις με το σώβρακο πχ;
*συμπλήρωσε καμιά ώρα στο σχολείο κάνοντας κάτι χρήσιμο. Όχι να πιεις καφέ, αλλά κάνε ενα συμπληρωματικό μάθημα σε άτομα που το έχουν ανάγκη, κλπ κλπ. (καλοκαίρι πχ. Αφού έχουν φαληρήσει οι γονείς και δεν έχουν χρήματα για ιδιαίτερα)

Τα χρήματα είναι σίγουρα ελάχιστα πλέον και θα έπρεπε να είναι περισσότερα, αλλά με αντίστοιχα αυξημένες αρμοδιότητες, εργασίες, πείτε το όπως θέλετε.

kostis20 έγραψε:Εξαρτάται και που είσαι.Στη Κω είναι χάλια.Τεράστιες ευθύνες ,συνεχείς ασκήσεις (τα σκοινακια γίνονται κανονικότατα),πολλες υπηρεσίες και μεγάλη εγγυτητα με τους απεναντι.Βάλε στο παιχνίδι και τους λαθρομεταναστες που είναι καθημερινο φαινόμενο στις 3 βραχονησίδες που επανδρωνονται και είσαι οκ.


Εγώ θυμάμαι κάτι εποπ να τρέχουν για ασκήσεις λόγω περισσότερων χρημάτων (ιδέα δεν έχω πόσα). Πάντως οι στρατιωτικοί πρέπει να είναι οι λιγότερο αγχώδεις άνθρωποι. Πιο ρουτίνα πεθαίνεις....από τη νύστα. :svivhaha:

Οι αστυνομικοί (σχετικά με το παραπάνω ότι ριψοκινδυνεύουν κλπ), επειδή έχω γνωστούς αστ. έχω ακούσει πολλές φορές την ατάκα: "τι λες ρε, θα σκοτωθώ εγώ για 800 ευρώ;". Ελπίζω να μην πέσω ποτέ στην ανάγκη τους... :protest:
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#20627 Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: για πόσα θα σκοτωθούν; :hmmm: (ένας καλός τρόπος να τους ξεφορτωθούμε...γιατί για απόλυση...μπααα...)

xenos έγραψε:*έχεις να διορθώσεις γραπτά; κάντο στο σχολείο! πρέπει να το κάνεις με το σώβρακο πχ;
*συμπλήρωσε καμιά ώρα στο σχολείο κάνοντας κάτι χρήσιμο. Όχι να πιεις καφέ, αλλά κάνε ενα συμπληρωματικό μάθημα σε άτομα που το έχουν ανάγκη, κλπ κλπ. (καλοκαίρι πχ. Αφού έχουν φαληρήσει οι γονείς και δεν έχουν χρήματα για ιδιαίτερα)

Προκάλεσες άφθονο γέλιο σε όσους εκπαιδευτικούς (δυ) το διαβάσανε :s_laughat
Η Ελλιάδα είναι η χώρα του filotimou, άρα το αν θα κάνει ο δυ τη δουλειά του...είναι...θέμα filotimou...
ehei alli xora ti leksi filotimo?? de nomizo
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#20640
xenos έγραψε:Παλιά οι καθηγητές έπαιρναν καλά χρήματα και είχαν απίστευτες αργίες/διακοπές και ώρες εργασίας. Τώρα που οι άλλοι παίρνουν 400-500ευρώ και τους ξεσκίζουν στη δουλειά, με τι θα είμασταν ευχαριστημένοι; Περισσότερες ώρες εργασίας; Λιγότερες διακοπές; :hmmm:
Εγώ προσωπικά οκ μπορώ να αποδεχτώ τη δυσκολία της συγκεκριμένης εργασίας αλλά.....

*έχεις να διορθώσεις γραπτά; κάντο στο σχολείο! πρέπει να το κάνεις με το σώβρακο πχ;
*συμπλήρωσε καμιά ώρα στο σχολείο κάνοντας κάτι χρήσιμο. Όχι να πιεις καφέ, αλλά κάνε ενα συμπληρωματικό μάθημα σε άτομα που το έχουν ανάγκη, κλπ κλπ. (καλοκαίρι πχ. Αφού έχουν φαληρήσει οι γονείς και δεν έχουν χρήματα για ιδιαίτερα)

Τα χρήματα είναι σίγουρα ελάχιστα πλέον και θα έπρεπε να είναι περισσότερα, αλλά με αντίστοιχα αυξημένες αρμοδιότητες, εργασίες, πείτε το όπως θέλετε.


Μάλλον δεν διάβασες αυτό που γράφει ο πιπίνος (ούτε εγώ το διάβασα όλο, απλά έπεσε εκεί το μάτι μου). Και να θες να κάτσεις δεν υπάρχει θρανίο και καρέκλα. Αλλά νταξ κάποιος θα πει κάτσε στις σκάλες ...
Πολύ θα ήθελα να δω τις αντιδράσεις γονέων που θα ζητήσει ο καθηγητής/δάσκαλος να πάνε τα παιδιά τους 2-3 ώρες παραπάνω στο σχολείο. Υπογράφω ότι χαρτί θέλετε πως ακόμα και να μην αντιδράσει κανένας, σύντομα θα απαξιωθεί πλήρως η δουλειά του για βοήθεια, γιατί είναι τζάμπα, από τους κατά τα άλλα άφραγκους γονείς.

Γενικά τώρα για την κουβέντα. Ναι το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας είναι γτπ. Ναι πολλοί δάσκαλοι δεν θα έπρεπε να περάσουν ούτε έξω από σχολείο. Αλλά ΙΜΗΟ όποιος δεν έχει κάνει μια δουλειά δεν μπορεί να την κρίνει απόλυτα. Όσους γνωστούς και φίλους και να έχει που κάνουν το επάγγελμα. Κάντε κριτική ελεύθερα, αλλά προσέξτε λίγο τους χαρακτηρισμούς σας.

Κάτι που διάβασα παλιότερα, το ζω καθημερινά και συμφωνώ απόλυτα. Μην περιμένεις τίποτα από μια χώρα που οι κάτοικοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα αυτόν που τους φτιάχνει τη βρύση από αυτόν που εκπαιδεύει τα παιδιά τους.
Άβαταρ μέλους
By otso
#20647 λοιπον μιας και το προτοανοιξα και για να εξηγουμαστε εχουμε και λεμε
εγω τελειωσα μεχρι γυμνασιο επαρχια , μετα απεβληθην απο ολα τα σχολεια του νομου μας και τελειωσα λυκειο αθηνα . πανεπιστημιακη εκπεδευση βενσεν παρισι για οσους ξερουν. η γυναικα μου φινλαδικη εκπαιδευση μεταπτυχιακα ντοκτορα LSE λονδινο , συνεργασια με αμερικανικο πανεπιστημιο και NASA. Τρια παιδια 2 δημοτικο και ενα λυκειο .τα λεω μην μου πει κανενας οτι ειμαι ασχετος και δεν ξερω τα εκπαιδευτικα συστηματα αλλων χωρων η εδω και επιτιθεμαι στους φτωχους εκπεδευτικους .
οποτε μπορω να πω μετα λογου γνωσεως μετα απο καμια 100στη δασκαλους και καθηγητες στην ελλαδα οτι ειναι κουραδες.εξαιρουνται 2 ο ενας ο οποιος ηταν καθηγητης πανεπιστημιου στην αιγυπτο αλλα με τις εκκαθαρισεις εκει κατω δεχτηκε θεση σε λυκειο επειδη λατρευε τα παιδια , και ακομη πιο πολυ τους πλακατζηδες και κακους μαθητες , και οταν τελειωσαμε το σχολειο μας καλουσε σπιτι του για φαγητο , ηταν δε παντα ανοιχτο, μεχρι κουπονια της κνε αγοραζε οταν του πηγαιναμε , χωρις βεβαια να ειναι η ιδεολογια του ετσι για να μας βοηθησει, για να φανταστειτε , οταν ειμαστε στο παρισι αυτος που του εκανε την μεγαλυτερη καζουρα και του χαλαγε το μαθημα , εψαχνε να βρει την παγκοσμια θεατρικη εγκυκλοπαιδεια να του την χαρισει (στο τελος κατι βρηκε και του χαρισε) τετοια λατρεια του ειχαν ολα τα παιδια . και ο χειροτερος μαθητης στην ταξη μας ηταν αριστος σε σχεση με αλλες ταξεις στα αρχαια . το μαθημα γινοταν ο καθηγητης καθοταν σε θρανιο στο κεντρο και οι μαθητες γυρω.
ο αλλος ηταν ο δασκαλος του γιου μου στο δημοτικο , ολα τα παιδια θυμουνται τον κυριο παυλο , τα παιδια δεν ειχαν ποτε μαθημα για το σπιτι , εβγαιναν απο το σχολειο κοιταζαν τον ουρανο και εβλεπαν αεροπλανο να πεταει ; ε μαθαιναν τα παντα οσα μπορουσαν να καταλαβουν για τις αρχες της πτησης και οσα αλλα ερωτουσαν. στο διαλειμα δεν πηγαινε για τσιγαρο και καφε αλλα επαιζε με τα παιδια . ενας απιστευτος δασκλος που ηταν καθε μερα με το λαπτοπ και τον προτζεκτορα ωστε να μπορει να απαντησει σε καθε ερωτηση και με φωτο και παραδειγματα απο το νετ.
και παμε στις κουραδες . σιμελα προφανως ποντια δασκαλα στο ολοημερο για χρονια , αφηνε τα παιδια σε μια ταξη και επινε καφεδες και τσιγαρα με την κορη της η καπια αλλη φιλη που εφερνε κοντα. λογω αυτης τα παιδια μου δεν πηγαν ολοημερο. ενα απογευμα ηρθε η γυναικα μου αναστατωμενη βρηκε στο δρομο την κυρια στελλα που εκλαιγε . η κυρια στελλα ειναι μια φτωχη γυναικα που πεθανε ο αντρας της και σκοτωθηκε ο γυιος της και την εβαλαν να καθαριζει της τουαλλετες και το σχολειο να παιρνει ενα μεροκαματο να ζει. οχι μονιμη ε; οποτε ναναι τις δινουν κανα φραγκο.ε η σιμελλα ειπε οτι θα βαλει να την διωξουν γιατι δεν φτιαχνει καλους καφεδες και το κυριοτερο φορεει μαυρα και την ψυχοπλακωνουν
και εκλαιγε η γυναικα , που να βγαλω τα μαυρα με αντρα και παλληκαρι σκοτωμενο καλυτερα να πεθανω. η σιμελλα εχει ενα κωλο 1 μετρο και ειναι εκπεδευτικος με δουλεια ολοημερου 1,30 -4 , και πρεπει να την πληρωνουμε κυριοι.
τα υπολοιπα αργοτερα μια και βγηκε ποστ σαν του πιπινου και κανενας δεν θα το διαβασει.
Άβαταρ μέλους
By otso
#20677 κατι που ξεχασα και ο δασκαλος του γιου μου ειχε γεννηθη και σπουδασει γερμανια , παντρευτηκε ελληνιδα και αποφασισαν να μεινουν εδω.
και για οσους ειναι φαν της μονιμοτητας και των υπεραριθμων δημοσιων υπαλληλων σκανδιναβων.στην φινλανδια οι εκπαιδευτικοι δεν ειναι μονιμοι. διοριζονται κατοπιν διαγωνισμου που γινεται για το ταδε σχολειο που θα χρειαστει ασ πουμε ενα φυσικο. και αν δεν κανουν καλα την δουλεια τους φσστ μποινγκ.
μην βγει κανενας πιπινος και μας πει για το αθλιο συστημα των φινλανδων.
και ερωτηση κουιζ για δασκαλους . ποση ωρα μπορει να κρατηθει ενα παιδι δημοτικου προτου χασει την προσοχη του και καθε ενδιαφερον φυσικα για μαθημα, και καθε ποτε ειναι τα διαλλειματα στο δημοτικο;
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20686 Επειδή δεν μπορώ να απαντήσω σε όλα όσα έχουν γραφτεί, θα προσπαθήσω να μαζέψω κάποια πράγματα, όπως μου έρχονται.

1. Στο Σχολείο θα βρεις τα πάντα: από τεμπέληδες μέχρι πολύ εργατικούς. Από άτομα που είναι τελείως ευθυνόφοβα μέχρι και άτομα που φοβούνται λόγω των τελευταίων ετών (απολύσεις κτλ). Συνήθως (μιλάω για την πλειοψηφία) είναι ευσυνείδητοι και προσπαθούν να κάνουν κάτι, να αλλάξουν, έστω και λίγο, την κατάσταση, αλλά έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά εμπόδια και έτσι, προκειμένου να συγκρουστούν (αυτό αν θέλετε το αναλύω εκτενώς), προτιμούν να είναι μετριοπαθείς, να κρατήσουν τη θέση τους και, αν καταφέρουν κάτι, αν βρουν κάποιον που δέχεται αλλαγή, θα το παλέψουν μέχρι που θα τους γίνει έμμεση επίπληξη από κάποιον.

2. Τα προβλήματα σήμερα στην εκπαίδευση είναι: γραφειοκρατία, εντατικοποίηση (+ γραφειοκρατία), έλλειψη πόρων, έλλειψη ελευθερίας.
α. Παλιά έγραφες κάποια χαρτιά, όλα εντάξει. Σήμερα, γράφεις όλα τα παλιά χαρτιά, γράφεις και νέα χαρτιά και ΟΛΑ αυτά τα γράφεις και στον υπολογιστή. Η μηχανοργάνωση, δηλαδή, απλά προσέφερε διπλασιασμό της εργασίας, χωρίς να βελτιώσει τίποτε.
β. Η εντατικοποίηση προέρχεται από: αύξηση ωραρίου (συνεπάγεται πολλαπλά σχολεία, άρα τρέξιμο χωρίς κενά - για να μην ξεχνάμε και τα προγράμματα που δε βγαίνουν πλέον σε πολλές περιπτώσεις), ελάχιστα κενά για διοικητικό έργο (το οποίο πρέπει να βγει από μικρότερο αριθμό ατόμων ή σε συντομότερο χρόνο), συνταξιοδότηση γραμματέων (όλα πέφτουν στις πλάτες των εκπαιδευτικών), αύξηση της ύλης, συνεχείς μεταβολές ύλης, μείωση του διαθέσιμου χρόνου για μάθημα (όλο εκδηλώσεις μία για το ρατσισμό, μία για τον τουρισμό, μία εκδρομή, μία επίσκεψη, ένας περίπατος κτλ) και ίσως ξεχνάω και πολλά ακόμη (π.χ. τράπεζα θεμάτων*)
γ. Έλλειψη πόρων σημαίνει: μικρά σχολεία χωρίς αίθουσες, αύξηση μαθητών ανά τμήμα (άντε να τους χωρέσεις αυτούς στα εργαστήρια μετά), χωρίς γραφεία καθηγητών, χωρίς υπολογιστές, χωρίς σοβαρά εργαστήρια, με περιορισμό στις φωτοτυπίες, χωρίς δίκτυα, χωρίς projectors, χωρίς δίκτυα στις αίθουσες, χωρίς AC, χωρίς βιβλιοθήκες κτλ**.
δ. Ο ακρογωνιαίος λίθος του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα είναι οι πανελλήνιες / πανελλαδικές / γενικές εξετάσεις. Είναι ένας διαγωνισμός, όχι κατάκτησης γνώσεων, αλλά best of. Έχουμε 100.000 υποψηφίους για 80.000 θέσεις, εκ των οποίων οι 10.000 είναι οι περιζήτητες και οι υπόλοιπες θεωρούνται υποδεέστερες (χοντρικά και τυχαία τα νούμερα). Αυτομάτως, για να είναι δίκαιος ο διαγωνισμός (όσο μπορεί να είναι λόγω της ταξικότητας του συστήματος - μην αρχίσετε ότι είμαι αριστερός, δεν είμαι, αλλά δεν μπορώ και να εθελοτυφλώ ότι όλοι έχουν τις ίδιες ευκαιρίες) θα πρέπει να έχουν όλοι ίδια ύλη, ίδια βιβλία, ίδια ροή διδασκαλίας. Έτσι, λοιπόν, όχι μόνο έχουμε κοινά προγράμματα σπουδών (δεν είναι και κακό), αλλά έχουμε και κοινά χρονοδιαγράμματα, κοινές προθεσμίες (deadlines) που πρέπει να τηρηθούν (π.χ. Νοέμβριο σε ρωτάνε πού βρίσκεσαι στην ύλη των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων) κ.ο.κ. Επίσης, έχουμε τα πάντα ελεγχόμενα από το Υπουργείο, οπότε δεν τολμάς να κάνεις κάτι εκτός γραμμών, έχοντας και το βραχνά του συνδικαλισμού πάνω από το κεφάλι σου**. Για να μην αναφέρουμε προβλήματα που δημιουργούνται με ειδικές περιπτώσεις: π.χ. πριν 1-2 χρόνια τα παιδιά στις Κυκλάδες πήγαν να δώσουν ειδικά μαθήματα στη Σύρο και βγάζει απαγορευτικό. Τι κάνεις; Και άντε και βρήκες κάποιον με καΐκι και σε πήγε με 10bf, πώς θα δώσεις με ίδιες συνθήκες με τον άλλο που δίνει στο Χ ιδιωτικό σχολείο*** αφού εσύ έχεις ξεράσει 2 φορές στο ταξίδι;

3. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν έχουν πρόβλημα να δουλέψουν και στο σχολείο (π.χ. διόρθωση διαγωνισμάτων, ετοιμασία κτλ), αλλά οι υποδομές απλά δεν υπάρχουν. Π.χ. όταν στο σχολείο υπάρχουν 15 γραφεία για 25 άτομα με Δντη, Υποδντη και γραμματέα να τρώνε από ένα σίγουρα, μένουν 12 γραφεία για 22 άτομα. Άρα ή έχεις 12 άτομα να δουλεύουν κανονικά (με γραφείο + συρταριέρα) ή έχεις 22 άτομα να κάθονται απλά δίπλα δίπλα στα διαλείμματα και τις συνεδριάσεις και κατά μόνας στα κενά. Έλα, όμως, που πρέπει να έχεις και χώρο για την τσάντα, για το laptop, ρευματοδότες, ασύρματο ή ενσύρματο δίκτυο που αυτά δεν προσφέρονται;
Δίνω παράδειγμα: κτήριο 1 έτους (φέτος δουλεύει για 2η χρονιά), με τα γραφεία να μην επαρκούν (κάποιοι κάθονται σε ένα τεράστιο γραφείο συνεδριάσεων, χωρίς συρτάρια, χωρίς ράφια για τα βιβλία και βλέπεις να κουβαλάνε κάθε μέρα βιβλία και σημειώσεις σαν αχθοφόροι), με πρίζα ανύπαρκτη, δίκτυο ούτε για πλάκα και απάντηση της Δνσης: πρίζες και δίκτυο στα γραφεία των παλιών, οπότε εσύ δεν μπορείς να κάτσεις, αν θες τράβα καλώδιο (μέσα από το διάδρομο που περνάει ο κόσμος) για το laptop. Σε ερώτηση αν γίνεται να ενεργοποιήσουν το ασύρματο η απάντηση είναι: η πληροφορικός διαφωνεί, το ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν το προτείνει = δεν το κάνουμε. Υπάρχουν, φυσικά, και σχολεία με άνεση, αλλά αυτά είναι ειδικές περιπτώσεις και κυρίως σε νησιά.

4. Ο πατέρας μου για τη μητέρα μου (μην ξεχνάτε μπάτσος για καθηγήτρια): πριν τη γνωρίσω θεωρούσα ότι οι καθηγητές δε δουλεύουν. Τώρα, αν ακούσω κάποιον να λέει ότι δε δουλεύουν του λέω ότι δεν ξέρει τι του γίνεται γιατί εγώ αυτό που έμαθα στο σπίτι είναι η γυναίκα μου να διαβάζει συνέχεια κι εγώ να έχω ελεύθερο χρόνο. Αν είσαι ευσυνείδητος θα πας και στο σπίτι και θα έχεις δουλειά. Το πόση εξαρτάται από το πόσο θες να είσαι εντάξει. Αν βάλεις ένα διαγώνισμα το χρόνο (αυτό επιβάλλει ο νόμος σήμερα), τότε μειώνεις τη δουλειά. Αν βάζεις και tests για να πιέζεις του μαθητές να διαβάσουν, τότε έχεις αρκετή διόρθωση (ειδικά οι φιλόλογοι). Βάλε και ετοιμασία σημειώσεων ή ασκήσεων, διαγωνισμάτων, λίγο διάβασμα να ξέρεις τι θα πεις βρε αδελφέ, βάλε και λίγο τα τριγύρω (αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, κάποια γιορτή, μια επίσκεψη κτλ), ένα 2ωρο το τρως το απόγευμα στο σπίτι + 5 ώρες στο σχολείο, το 7ωρο το έχεις σίγουρο αν θες απλά να είσαι τυπικός και στο Μ.Ο.

5. Για το θέμα αστυνομικών και στρατιωτικών στα νησιά, επειδή έχω πείρα 38 ετών μπορούμε να το συζητήσουμε. Πάντως, αν θεωρήσουμε ότι δουλεύουν, η δουλειά γίνεται Ιούνιο - Αύγουστο, άντε Σεπτέμβριο και μία εβδομάδα το Πάσχα. Τον υπόλοιπο χρόνο είναι στο ρελαντί. Άσε που αν γράψουν κανέναν (προς τέλη Ιουνίου μεριά) θα γράψουν καθηγητή και ποτέ ντόπιο (πιέζουν οι Δήμαρχοι βλέπεις). Για τους γιατρούς και νοσηλευτές ας μην το συζητήσουμε. Αν εξαιρέσουμε μεγάλα νησιά με ευκολίες, στα υπόλοιπα είναι τελείως χαλαροί, αφού δεν μπορούν να κάνουν και τίποτε. Για όλα πηγαίνεις όπου υπάρχει νοσοκομείο. Εντάξει, μια αντιβίωση θα τη γράψουν, μια ακτινογραφία θα τη βγάλουν, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι όλα τα νησιά Ρόδος βλέπετε. Για στρατό θα γελάσω. Γίνομαι ΕΠΟΠ anytime, ειδικά πριν κοπούν οι μισθοί. Πήγαιναν στις ασκήσεις, έπαιρναν επιπλέον χρήματα (π.χ. καθηγητής με μετ/κο έβγαζε €1150 και ΕΠΟΠ που είχε πάει 10 μέρες Παρμενίωνα - για σπουδές ούτε κουβέντα**** - έφτανε άνετα τα €1200+). Η όλη διαφορά (το είχα γράψει και προβλέψει) είναι το εξής: στους καθηγητές ο χρόνος διακοπών είναι μαζεμένος και φαίνεται, κάνει μπαμ. Όπως έγραψα (κακώς δεν τα διαβάζετε μερικοί γιατί έχουν σοβαρά θέματα μέσα) μετρώντας αργίες αστυνομικού vs καθηγητή σε αντίστοιχη θέση ευθύνης, οι αργίες του αστυνομικού ήταν περισσότερες (το παράδειγμα μέσα από την οικογένειά μου, άρα δεν μπορεί να κάνουν λάθος και οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι, εκτός κι αν ο νόμος γράφει κάπου ότι ο πατέρας μου δικαιούται από όλη την ΕΛ.ΑΣ. περισσότερες ημέρες αργία).

6. Το θέμα τον επιπλέον μαθημάτων. Είναι δίκοπο μαχαίρι και ο λόγος είναι απλός. Το κάνεις για να εξυπηρετήσεις μαθητές με οικονομικά προβλήματα, αλλά σου έρχονται και άλλοι, απλά γιατί είναι δωρεάν. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Το πρωί στο μάθημα γίνεται χάβρα Ιουδαίων γιατί σκέφτονται: θα τα πει ξανά το μεσημέρι που θα έχει ησυχία, γιατί να παρακολουθήσω τώρα; Αυτό, μάλιστα, το έλεγαν στα ίσα και γονείς.
- Θα κάνετε δωρεάν μαθήματα, όπως κάνουν όλοι;
- Όχι, γιατί να κάνω; Το σχολείο επαρκεί.
- Ναι, αλλά το πρωί γίνεται χαμός. Δεν ενδιαφέρονται όλοι να περάσουν.
- Και ο υιός σας που ενδιαφέρεται να περάσει, στα μαθηματικά, που το μεσημέρι του κάνουν δωρεάν φροντιστήριο, τα κάνει όλα μπάχαλο, αφού ξέρει ότι θα τα ακούσει ξανά το απόγευμα. Κοιτάξτε, το σχολείο επαρκεί, αν το παιδί διαβάσει. Αν διαβάσει θα περάσει, διαφορετικά, όσο και να του τα δείχνουμε εμείς δε θα γίνει τίποτε.
Τελικά πέρασε με άνεση.
Το θέμα είναι το εξής: αν κάνεις δωρεάν μαθήματα θα γίνει χαμός στο κανονικό μάθημα. Αν μαζευτούν πολλοί στο δωρεάν θα γίνει κι εκεί χαμός. Αν τους βάλεις να πληρώσουν θα σεβαστούν το μάθημα και θα έχουν απαιτήσεις και από το παιδί τους, όχι μόνο από τον διδάσκοντα. Νοοτροπία λαού; βλακεία; δεν ξέρω πώς να το πω, αλλά έτσι είναι στην πράξη.

* Στέλνεις θέμα στην Τράπεζα Θεμάτων; Παίρνεις bonus στην δική σου αξιολόγηση. Για να το παίξεις σοβαρός καθηγητής κοιτάς να στείλεις κάτι εξεζητημένο και το αποτέλεσμα είναι πολλά παιδιά να βρίσκονται σε δεινή θέση αντιμετωπίζοντας θέματα που είναι εκτός δυνατοτήτων τους. Π.χ. στα ΕΠΑ.Λ. η Φυσική Α΄ Λυκείου είχε σχεδόν τα ίδια θέματα με τα ΓΕ.Λ., όπως επίσης και αυτός που θα πάει Θετική / Τεχνολογική κατεύθυνση θα δώσει τα ίδια θέματα Αρχαίων Ελληνικών με αυτόν που θα πάει θεωρητική.

** Σε σχολείο και αποφασίζεις να κάνεις δύο κινήσεις: α) να παραγγείλεις κάδο της ΑΦΗΣ για τις μπαταρίες και β) να στείλεις γράμματα σε Τράπεζες και εταιρείες για χορήγηση δωρεάν υπολογιστών. Και για τα δύο αντέδρασε ο Δντης φοβούμενος τις αντιδράσεις των αριστερών παρατάξεων. Τον επόμενο χρόνο την 1η κίνηση την έκανε αριστερός και αυτομάτως τη δέχθηκαν όλοι. Για το (β), το κάνεις δεν το κάνεις... καμία απάντηση.

*** Άλλο ένα θέμα είναι ότι πλέον στα ιδιωτικά σχολεία δεν κάνουν τα μαθήματα γενικής παιδείας που δεν εξετάζονται μέσω τράπεζας θεμάτων (αυτό το συζήταγα το πρωί με άτομο που επιθυμούσε από Δημόσιο σχολείο να μην κάνει όλα τα μαθήματα, όπως και το ιδιωτικό που πάει το παιδί του φίλου του), πολλές φορές λένε απαντήσεις στους μαθητές και έχουν ακουστεί και φαινόμενα παραποίησης ημερομηνιών για να έχουν τα θέματα νωρίτερα (δεν ξέρω τι έγινε με αυτή την καταγγελία από το καλοκαίρι - ο εισαγγελέας την ερευνούσε, είπαν)

**** Μίλαγα με έναν για ένα χαρτί, πριν από 1 χρόνο περίπου. Θα το στείλουν "πηρεσσσιακάαα, πηρεσσσιακάαα" μου έλεγε. €900 στο χέρι, όμως...!!!

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20698
otso έγραψε:και για οσους ειναι φαν της μονιμοτητας και των υπεραριθμων δημοσιων υπαλληλων σκανδιναβων.στην φινλανδια οι εκπαιδευτικοι δεν ειναι μονιμοι. διοριζονται κατοπιν διαγωνισμου που γινεται για το ταδε σχολειο που θα χρειαστει ασ πουμε ενα φυσικο. και αν δεν κανουν καλα την δουλεια τους φσστ μποινγκ.


Κι εδώ το ίδιο γίνεται, απλά σε μεγαλύτερη κλίμακα. Μέχρι λίγο πριν την κρίση είχαν ΑΣΕΠ για π.χ. 150 θέσεις Φυσικών και όσοι περνούσαν διορίζονταν την επόμενη διετία. Αυτό το σύστημα που αναφέρεις απλά αποκεντρώνει τις εξετάσεις, αλλά ταυτόχρονα δίνει και περιθώρια για κομπίνες (ο γνωστός του γνωστού, το κόμμα και η τελεία κ.ο.κ.), εκτός κι αν ο ΑΣΕΠ βγάζει 150 διαφορετικά θέματα για τα 150 διαφορετικά σχολεία που χρειάζονται Φυσικό την επόμενη διετία.

otso έγραψε:μην βγει κανενας πιπινος και μας πει για το αθλιο συστημα των φινλανδων.


Για το σύστημα των Φινλανδών δεν μπορώ να πω κάτι, όπως δεν μπορώ να πω κάτι για το οποιοδήποτε σύστημα. Η μόνη μέτρηση που γίνεται συγκριτικά ανάμεσα στα συστήματα είναι όταν γίνεται PISA κάθε 3 χρόνια, αλλά κι εκεί τα αποτελέσματα δε μου λένε τίποτε για πολλούς λόγους, τους οποίους εξηγώ ταχύτητα:
α. Επιτυχία στο PISA σημαίνει ότι το σύστημά σου είναι πιο πρακτικό, προσαρμοσμένο σε πρακτικά προβλήματα της καθημερινότητας και όχι θεωρητικό. Πολλά ανατολικά κράτη, λόγω έλλειψης υποδομής, είχαν σύστημα τελείως θεωρητικό που δεν τα πάει καλά στο PISA. Το επίπεδο σπουδών τους, όμως, ήταν εξαιρετικό. Π.χ. στη Ρουμανία - είχα την ευκαιρία να γνωρίσω κάτι Ρουμάνους όταν σπούδαζα στο ΕΚΠΑ στα μέσα του '90 - το επίπεδο μαθηματικών στο Λύκειο ήταν αντίστοιχο του 1ου έτους των ελληνικών ΑΕΙ (γι' αυτό και η αναφορά στο ΕΚΠΑ και η σύγκριση και το Φυσικό θεωρείται από τις δυσκολότερες σχολές, ειδικά ως προς το πλήθος των μαθημάτων που κάνει για μαθηματικά). Τι πάει να πει ότι δεν πετυχαίνουν καλά σκορ στο PISA; Ότι οι Φινλανδοί μαθητές είναι καλύτεροι; Και τι είναι το καλύτεροι; Έχουν περισσότερες γνώσεις; Γράφουν καλύτερα σε αυτά που διδάσκονται; Και γιατί δε γίνεται και ένα PISA με θεωρητικό υπόβαθρο να δούμε πώς τα πάνε κι εκεί;
β. Επιτυχία στο PISA δε σημαίνει ότι βγάζεις κορυφαίους επιστήμονες μετά ή ότι έχεις ισχυρή οικονομία ή ότι έχεις τεχνολογική υπεροχή; Πολλά τα παραδείγματα, αλλά σκέψου το εξής ένα: Ν. Κορέα vs ΗΠΑ (π.χ. Samsung vs Apple). Τέλεια τα κινητά της Samsung (lag-άάάάάάάάρουν πολύ - και έχω και Note 2), καλά τα καράβια, καλές οι τηλεοράσεις, αλλά ΗΠΑ δεν είναι, ούτε ως προς την οικονομία, ούτε ως προς την τεχνολογία, ούτε ως προς την παραγωγή γνώσης. Για να μην αναφέρω ότι το καμάρι της Φινλανδίας, η Nokia, βούλιαξε και πουλήθηκε. Π.χ. η Ιταλία τα πάει χειρότερα από την Φινλανδία στο PISA. Να κάνουμε σύγκριση μεταξύ των δύο ως επίπεδο κρατών τεχνολογικά ή επιστημονικά; Υπάρχει καμία σύγκριση; Μην πέφτεις στην παγίδα της διαφήμισης. Τα ίδια έλεγαν και για την Ιρλανδία πριν λίγα χρόνια (διάβαζες καθόλου RAM; διθυράμβους έγραφαν τότε) και τώρα είναι μαύρο πρόβατο και τα ίδια θα λένε για όποιο κράτος συμφέρει να υποστηρίξουν αυτή τη στιγμή.
γ. Η γνώση τελικά τι είναι; Μας ενδιαφέρει μόνο η πρακτική εφαρμογή ή θέλουμε και τη βασική έρευνα; Έχουμε τη δυνατότητα να στηρίξουμε οικονομικά πρακτική γνώση με εργαστήρια, χειρισμό συγκεκριμένων προγραμμάτων και απόκτηση συγκεκριμένων δεξιοτήτων (της μόδας η λέξη αυτή) ή τα οικονομικά μας μάς οδηγούν σε επίλυση ασκήσεων και μαυροπίνακα; Μάλλον το 2ο συμβαίνει, οπότε, ακόμη και αν θεοποιήσουμε το σύστημα της Φινλανδίας και το PISA, δεν μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε, προς το παρόν τουλάχιστον.

otso έγραψε:και ερωτηση κουιζ για δασκαλους . ποση ωρα μπορει να κρατηθει ενα παιδι δημοτικου προτου χασει την προσοχη του και καθε ενδιαφερον φυσικα για μαθημα, και καθε ποτε ειναι τα διαλλειματα στο δημοτικο;


Αν το δεις μέσω μελετών το πολύ 10min. Πρακτικά, αν τους βάλεις εργασίες να κάνουν και δεν παραδίδεις καθ' έδρας, θα τους κρατήσεις και τα 45min της διδακτικής ώρας.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By otso
#20708 πιπινος κατι γρηγορο μιας και πρεπει να φυγω αν ξερεις απο δημοτικο.τα παιδια κανουν 6ωρο απο 8.15 μεχρι 1.20 και κανουν μονο 3 διαλλειματα .παλιοτερα που ειχα διαμαρτυρηθει μου ειπαν υπουργειο παιδειας και ετσι σταματσα μιας και δεν μπορω να τα βαλω με το κρατος . ξερεις τι προβλεπεται και την εγκυκλιο;
αργγοτερα για την φινλανδικη τεχνολογια.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20730 Για Δημοτικό δεν έχω πολλές γνώσεις. Νόμιζα πως τα μαθήματα ήταν 40-45min, όπως στο Γυμνάσιο και Λύκειο. Μήπως είναι κανένα νέο φρούτο, όπως στη Β/θμια που θέλουν και 7 ώρες και 45min, οπότε έχουν κάνει διαλείμματα 5 min και ούτε να πάνε τουαλέτα δεν προλαβαίνουν καθηγητές και μαθητές;

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#20757
blinkys έγραψε:Κάτι που διάβασα παλιότερα, το ζω καθημερινά και συμφωνώ απόλυτα. Μην περιμένεις τίποτα από μια χώρα που οι κάτοικοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα αυτόν που τους φτιάχνει τη βρύση από αυτόν που εκπαιδεύει τα παιδιά τους.

Πριν δούμε το πόσα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, ας δούμε πόσα πληρώνουν.
Πληρώνουν περισσότερα τον υδραυλικό απ' ότι το δάσκαλο;
Αν ναι, πες μας ποσα δίνουν στον υδραυλικό, μιας και για να τα συγκρίνεις...θα ξέρεις...αποκλέιεται να το λες στην τύχη... :roll:
(καλά, άντε ότι δίνει περισσότερα στον υδραυλικό. Τι εμποδίζει το δάσκαλο να γίνει υδραυλικός, να παίρνει περισσότερα και να 'μαστε κι όλοι ευχαριστημένοι; :hmmm: )
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20780
Panosss έγραψε:Πριν δούμε το πόσα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, ας δούμε πόσα πληρώνουν.


Πριν το δούμε σου απαντώ: τίποτε. Μόνο αν πεις ότι είναι ιδιωτικό δέχονται να πληρώσουν και να έχουν και την ανάλογη συμπεριφορά. Διαφορετικά και δεν πληρώνουν (γκρινιάζουν ακόμη και για τα τετράδια) και έχουν απαιτήσεις (π.χ. μην κάνετε τα γενικής παιδείας όπως στο ιδιωτικό) και κάνουν και καταστροφές σε εξοπλισμό.


Panosss έγραψε:Πληρώνουν περισσότερα τον υδραυλικό απ' ότι το δάσκαλο;


Καλά, αυτό δεν το συζητάμε. Εννοείται ότι πληρώνουν περισσότερο. Εδώ και με ιδιαίτερα να το συγκρίνεις περισσότερα βγάζει ο υδραυλικός ή ο ηλεκτρολόγος.

Panosss έγραψε:Αν ναι, πες μας ποσα δίνουν στον υδραυλικό, μιας και για να τα συγκρίνεις...θα ξέρεις...αποκλέιεται να το λες στην τύχη... :roll:


Μία βρύση αλλάζει ή ένα σιφώνι φτιάχνει και παίρνει €30 ή€80 αντιστοίχως. Τα παίρνει αυτά ένας καθηγήτης για ιδιαίτερο σε 2 ώρες;

Panosss έγραψε:(καλά, άντε ότι δίνει περισσότερα στον υδραυλικό. Τι εμποδίζει το δάσκαλο να γίνει υδραυλικός, να παίρνει περισσότερα και να 'μαστε κι όλοι ευχαριστημένοι; :hmmm: )


Εκτός από 2 χρόνια στο ΕΠΑ.Λ. και άλλον ένα χρόνο για να πάρεις και τη μεγαλύτερου επιπέδου άδεια + κάποια χρόνια εμπειρία για να ανοίξεις δικιά σου δουλειά τίποτε δεν σε εμποδίζει να γίνεις υδραυλικός. Δηλαδή, ο υδραυλικός σπουδάζει 2 χρόνια σε ΕΠΑ.Λ. + 1 χρόνο σε Ι.Ε.Κ. (π.χ. θερμοϋδραυλικός) και καθαρίζει (πρακτικά 1 χρόνο εκτός σχολείου). Ο καθηγητής χρειάζεται τουλάχιστον 4 χρόνια σε κάποιο ΑΕΙ (κυρίως) ή ΤΕΙ (λίγες τεχνικές ειδικότητες ή πληροφορική) και μετά περνάει εξετάσεις ΑΣΕΠ και αν έχει καλή σειρά τον παίρνουν αναπληρωτή, μαζεύει μόρια, αν περάσει 2η φορά έχει καλώς, διαφορετικά εξακολουθεί την ίδια πορεία μέχρι να διοριστεί (το σύστημα που ίσχυε μέχρι τους τελευταίους διορισμούς).

Τώρα, τι σε εμποδίζει, πέρα από τις "γελοίες" σε δυσκολία και διάρκεια σπουδές να γίνεις υδραυλικός είναι το ότι θες να κάνεις κάτι διαφορετικό. Ο ένας θέλει να γίνει καθηγητής, ο άλλος ταξιτζής, ο τρίτος λογιστής και ο τέταρτος αστροναύτης. Όλοι, όμως, θέλουν να ζουν αξιοπρεπώς από τη δουλειά τους, να αναγνωρίζεται αυτό που κάνουν και να μη δέχονται κριτική για πράγματα για τα οποία δεν ευθύνονται (π.χ. το εκπαιδευτικό σύστημα).

Παράδειγμα:
Ο υδραυλικός θέλει να ζει αξιοπρεπώς (συνήθως το καταφέρνει, έστω και χωρίς να κόβει αποδείξεις), του αναγνωρίζεται ότι δουλεύει και βγάζει τίμια το ψωμί του (αυτό βλέπω από τη δική σου στάση) και δε δέχεται κριτική γιατί οι αποχετεύσεις της ΕΥΔΑΠ έχουν προβλήματα ή γιατί το νερό του Μόρνου έρχεται βρώμικο. Την ίδια στιγμή ο καθηγητής δε ζει αξιοπρεπώς όσο παραμένει τίμιος (αν δεν κάνει ιδιαίτερα δηλαδή), αν κάνει ιδιαίτερα όλοι τον μέμφονται (περισσότερο από τον υδραυλικό που δεν κόβει απόδειξη*), πολλοί αναφέρουν ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του (π.χ. στο forum το είδαμε στις προηγούμενες σελίδες) και φορτώνεται και προβλήματα που δεν του αναλογούν (π.χ. γιατί δεν κάθεται στο σχολείο, λες και φταίει αυτός που δεν υπάρχουν καρέκλες ή γιατί τα παιδιά δεν κάνουν γιορτές ή γιατί δεν έχουν σωστό εργαστήριο πληροφορικής, λες και φταίει αυτός που το ΥΠΑΙΘ έχει να αγοράσει Η/Υ 10 χρόνια ή που έκαναν αίθουσα μαθήματος την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων).

Ευχαριστώ.

* Αναμενόμενο γιατί από τον καθηγητή περιμένεις, εκτός από το μάθημα που κάνει, να έχει και μια στάση ζωής που να παραπέμπει σε αξιοπρέπεια, ευθυκρισία, ακεραιότητα, τιμιότητα, ό,τι δηλαδή θα θέλαμε να διδάσκει - και μέσω του παραδείγματός του - τα παιδιά μας, ακόμη κι αν εμείς οι ίδιοι τα μαθαίνουμε κάτι διαφορετικό με τη δική μας στάση.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#20787
pipinos1976 έγραψε:5. Για το θέμα αστυνομικών και στρατιωτικών στα νησιά, επειδή έχω πείρα 38 ετών μπορούμε να το συζητήσουμε. Πάντως, αν θεωρήσουμε ότι δουλεύουν, η δουλειά γίνεται Ιούνιο - Αύγουστο, άντε Σεπτέμβριο και μία εβδομάδα το Πάσχα. Τον υπόλοιπο χρόνο είναι στο ρελαντί. Άσε που αν γράψουν κανέναν (προς τέλη Ιουνίου μεριά) θα γράψουν καθηγητή και ποτέ ντόπιο (πιέζουν οι Δήμαρχοι βλέπεις). Για τους γιατρούς και νοσηλευτές ας μην το συζητήσουμε. Αν εξαιρέσουμε μεγάλα νησιά με ευκολίες, στα υπόλοιπα είναι τελείως χαλαροί, αφού δεν μπορούν να κάνουν και τίποτε. Για όλα πηγαίνεις όπου υπάρχει νοσοκομείο. Εντάξει, μια αντιβίωση θα τη γράψουν, μια ακτινογραφία θα τη βγάλουν, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι όλα τα νησιά Ρόδος βλέπετε. Για στρατό θα γελάσω. Γίνομαι ΕΠΟΠ anytime, ειδικά πριν κοπούν οι μισθοί. Πήγαιναν στις ασκήσεις, έπαιρναν επιπλέον χρήματα (π.χ. καθηγητής με μετ/κο έβγαζε €1150 και ΕΠΟΠ που είχε πάει 10 μέρες Παρμενίωνα - για σπουδές ούτε κουβέντα**** - έφτανε άνετα τα €1200+). Η όλη διαφορά (το είχα γράψει και προβλέψει) είναι το εξής: στους καθηγητές ο χρόνος διακοπών είναι μαζεμένος και φαίνεται, κάνει μπαμ. Όπως έγραψα (κακώς δεν τα διαβάζετε μερικοί γιατί έχουν σοβαρά θέματα μέσα) μετρώντας αργίες αστυνομικού vs καθηγητή σε αντίστοιχη θέση ευθύνης, οι αργίες του αστυνομικού ήταν περισσότερες (το παράδειγμα μέσα από την οικογένειά μου, άρα δεν μπορεί να κάνουν λάθος και οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι, εκτός κι αν ο νόμος γράφει κάπου ότι ο πατέρας μου δικαιούται από όλη την ΕΛ.ΑΣ. περισσότερες ημέρες αργία).

Ευχαριστώ.

Πιπίνε Αυτα που γράφεις μπορεί να ίσχυαν τη δεκαετία του 60 και του 70 για τους αστυνομικούς.Τις αργίες και τα λεφτα που λες δε τα παίρνουν με τίποτα.Έχει τόσες υπηρεσίες ,μεταγωγές ,αεροδρόμια που το προσωπικο δε φτάνει ούτε για πλάκα.
Για τους στρατιωτικους και όχι μόνο για τους ΕΠΟΠ,αφου μιλάμε για πανεπιστημιακή μόρφωση οι ευθυνες είναι τεράστιες .Ξέρεις τι τραβάει ένας λοχαγός ή ταγματάρχης ,όταν κάνει επόπτης στην 80 ΑΔΤΕ και με πόσα σοβαρά θέματα ασχολείται?Να μη πω τώρα για βραχονησίδες ,λαθρομετανάστες ,φυλάκια ,βολές,15νθήμερα με εφέδρους κτλ.
Καλά για τους γιατρούς τώρα τι να σου πω....Κάτσε εσύ μόνος σου να εφημερευεις 15 και 30 μέρες το μήνα και να σκάνε τα εμφράγματα και τα τροχαία και να πρέπει να κάνεις διακομιδή μεσα στο χειμώνα με οτι μέσο υπάρχει .Απο Λιμενικο μεχρι τρατα.Για το καλοκαίρι δε το συζητάω .Η δουλειά τετραπλασιαζεται ενω το προσωπικό μένει το ίδιο,
Λυπαμαι αλλά επειδη και εγω όσα γράφω τα έχω περάσει και πρόσφατα μάλιστα ,αυτα που λες είναι εκτός πραγματικότητας.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20806
kostis20 έγραψε:Πιπίνε Αυτα που γράφεις μπορεί να ίσχυαν τη δεκαετία του 60 και του 70 για τους αστυνομικούς.Τις αργίες και τα λεφτα που λες δε τα παίρνουν με τίποτα.Έχει τόσες υπηρεσίες ,μεταγωγές ,αεροδρόμια που το προσωπικο δε φτάνει ούτε για πλάκα.


Διάβασε τα προηγούμενα που έχω γράψει. Με πατέρα αστυνομικό λες να μην γνωρίζω τι έπαιρναν, τι παίρνουν, τι δουλειές έκαναν και τι δουλειές κάνουν; Ο πατέρας μου, λοιπόν, αυτό που λέει είναι: τώρα είναι κολλέγιο.

Δε θέλω να σου κάνω τον έξυπνο, αλλά ξεκινάς με λανθασμένες πληροφορίες. Σου λέω το απλό παράδειγμα. Το '70 που αναφέρεις υπήρχε επιθεωρητής (δε θυμάμαι πώς τον όριζαν) που γυρνούσε από ΑΤ σε ΑΤ και έλεγχε τις υποθέσεις. Για να πάρεις καλό βαθμό στις κρίσεις θα έπρεπε π.χ. να έχεις ένα ποσοστό διαλεύκανσης υποθέσεων έστω 60% (τυχαίο νούμερο, αλλά κοντά στην πραγματικότητα που νομίζω ήταν 70%). Αυτά τα πράγματα σήμερα δεν υπάρχουν και είναι όλοι χαλαροί. Άσε που δεν ενδιαφέρεται κανείς να κάνει σωστά τη δουλειά του πλέον. Τραβάμε ένα χαρτί κι ας τον καταστρέψουμε τον άλλο.

Παράδειγμα:
Πριν κάτι μήνες έχει παρκάρει ο πατέρας μου (συνάδελφος με μεγάλο βαθμό, μην το ξεχνάς) έξω από ένα "parking". Μετά από 1-2 ώρες κατεβαίνει να πάρει το αυτοκίνητο και είναι ο ιδιοκτήτης εκεί. Λογομάχησαν, φωνάζει ο ιδιοκτήτης αστυνομία και έρχεται η ΕΛ.ΑΣ., γράφει τον πατέρα μου και φεύγει...!!! Τσάμπα φώναζε ο κακομοίρης ότι το parking είναι παράνομο. Τελικά, φτάσαμε μέχρι την πολεοδομία. Αποδείχθηκε ότι, όντως, ήταν παράνομο parking και ήταν δηλωμένο ως σπίτι. Πηγαίνει περιχαρής, λοιπόν, να του σβήσουν την κλήση, αφού πλέον είχε και νομικά δίκιο. Είχε και σκοπό να την πει στο αστυφύλακα που τον έγραψε και δεν τον άκουγε όταν του έλεγε ότι είναι παράνομο το parking (υπόψιν δε χρησιμοποίησε ιδιότητα για να γλυτώσει την κλήση). Ξέρεις τι έγινε; Ξέρεις τι του είπαν; "Κύριε ... (το βαθμό του) η αστυνομία που ήξερες πάει, χάθηκε. Πλέον δεν ασχολείται κανείς με τίποτε, δεν νοιάζεται κανείς για δικαιοσύνη, νόμο κτλ. Κι εγώ που σου μιλάω δεν αναλαμβάνω την ευθύνη να σβήσω την κλήση κι ας έχεις δίκιο. Μας πιέζουν από πάνω και για €20 δεν πρόκειται να κάτσω να τσακωθώ. Αν θες πήγαινε στο δικαστήριο, αν θες ακόμη κι εγώ στην πληρώνω, τις πινακίδες θα στις δώσω, αλλά κλήση δε σβήνω. Κανονικά δεν έπρεπε να σε γράψουν, αλλά τι περιμένεις από τα παιδάκια που έχουμε τώρα; Κανείς δεν ενδιαφέρεται. Κοίτα τον εαυτό σου και τίποτε άλλο."

kostis20 έγραψε:Για τους στρατιωτικους και όχι μόνο για τους ΕΠΟΠ,αφου μιλάμε για πανεπιστιμιακή μόρφωση οι ευθυνες είναι τεράστιες .Ξέρεις τη τραβάει ένας λοχαγος ή ταγματάρχης ,οταν κάνει εποπτης στην 80 ΑΔΤΕ και με πόσα σοβαρά θέματα ασχολείται?Να μη πω τώρα για βραχονησίδες ,λαθρομετανάστες κτλ.


Τι τραβάει δηλαδή; Κάθεται όλη μέρα και αν γίνει κάτι δίνει διαταγές. Έτσι δε λένε και οι υπόλοιποι; Και μη μου πεις ότι ο Λγος έχει δυσκολότερη εργασία από τον φαντάρο που θα πάει να πιάσει τους μετανάστες ή τους εμπόρους. Γιατί να παίρνει περισσότερα; Έτσι δε λένε και οι υπόλοιποι; Κοίτα, τα έχω περάσει αυτά και όχι έτσι για πλάκα, αλλά σε φάση που μου έχουν ρίξει (κάτι καλόπαιδα που κουβαλούσαν μαγικό χορτάρι) κάνοντας τη δουλειά του Επόπτη που κρυβόταν εκείνη την ώρα, οπότε καταλαβαίνω τι λες, αλλά θα σου πω το εξής: καλύτερα πίσω στο στρατό παρά τις ευθύνες που έχει ένας καθηγητής. Τον 1ο θα τον καλύψουν, τον 2ο ΠΟΤΕ και εδώ λήγει η κουβέντα γιατί αυτή είναι η ουσία.

kostis20 έγραψε:Κάλα για τους γιατρούς τώρα τι να σου πω....Κάτσε εσυ μονος σου να εφημερευεις 15 και 30 μέρες το μήνα και να σκάνε τα εμφραγματα και τα τροχαία και να πρέπει να κάνεις διακομιδη μεσα στο χειμώνα με οτι μέσο υπάρχει .Απο Λιμενικο μεχρι τρατα.
Λυπαμαι αλλά επειδη και εγω όσα γράφω τα έχω περάσει και πρόσφατα μάλιστα ,αυτα που λες είναι εκτός πραγματικότητας.


Επειδή τα έχω περάσει κι εγώ (αν μου πεις ότι ήσουν στην Κω θα γελάσω γιατί ήμουν σε πολύ δυσκολότερο μέρος) σου απαντάω ότι όταν δεν έχεις ευθύνη (λόγω απουσίας μηχανήματος) είσαι χαλαρός. Όταν ο άλλος σου μένει στα χέρια και πας στο κέντρο υγείας και υπάρχει ένας παθολόγος και καθόμαστε μαζί να του ρίχνουμε μισό υποσταθμό της ΔΕΗ πάνω του μπας και συνέλθει ή σου μείνει η άλλη έγκυος στα χέρια χωρίς γυναικολόγο στο νησί και αφήνεσαι στα χέρια του παθολόγου ή του ορθοπεδικού (που δεν ήξερε από σπασμένα πλευρά*) ενώ το παιδί έβγαινε, τότε τα λέμε (δεν είμαι γιατρός, να σημειωθεί αυτό). Κάνεις ό,τι μπορείς και δε σου λέει και κανείς τίποτε. Κάτσε, όμως, να πετάξει ο άλλος πέτρα στην αυλή του σχολείου, να πετύχει μια μαθήτρια στο κεφάλι και να σε τρέχουν γιατί ήσουν εφημερία και έπρεπε να μπεις ανάμεσα στην πέτρα και το κεφάλι ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο να κάνεις και τα λέμε.

* Θες το πιο καλό; Σε πειράζει μαθητής, τον πειράζεις κι εσύ κάνοντας πλάκα και σε κάποια φάση σου την πέφτει γιατί έχει πάει 3 μήνες kickbox και θέλει να σε δείρει. Είσαι underweighted 30kg και δεν μπορείς να τον ρίξεις στο έδαφος γιατί θα σπάσει την πλάτη του (πλακάκι γαρ). Τι κάνεις; Η απάντηση είναι μία: flying guard, τον τραβάς στο έδαφος πάνω σου, σπας τα πλευρά σου από το βάρος (ευτυχώς όχι την πλάτη), τον κλειδώνεις με ένα τρίγωνο μέχρι να αρχίσει να ζαλίζεται, τον αφήνεις να πάει να σηκωθεί, τον κλειδώνεις με rear neck choke μέχρι να νιώσει ότι λιποθυμάει και να ζητήσει έλεος. Μετά από μισή ώρα δεν μπορείς να ανασάνεις, υπάρχει απαγορευτικό και ο ορθοπεδικός σου λέει δεν ξέρω από πλευρά και ακτινολόγος δεν υπάρχει στο νησί τώρα. Τι κάνεις; Και εκεί που λες να φύγεις μέσα στον πόνο σου (και σκέφτεσαι το ταξίδι την επόμενη ημέρα) έρχεται η άλλη με το παιδί να βγαίνει και σε κρατάει ο ορθοπεδικός γιατί υπάρχει μόνο μία νοσηλεύτρια στο ΚΥ και ένας παθολόγος που θα κάνει μισή ώρα να έρθει. Και μετά μου λες για λαθρομετανάστες κτλ. Μακάρι να είχα τέτοια. Χαλαρός θα ήμουν, όπως στο στρατό, ούτε ευθύνη, ούτε άγχος, ούτε τίποτε. Σου την πέφτουν; Ρίχνεις και τελείωσες. Είναι εντάξει; χαλαρός κι εσύ.

Το ερώτημα που σου θέτω, τώρα, είναι το εξής: €690 για πρώτο μισθό καθηγητή σε σχολείο το βλέπεις κανονικό, χαμηλό ή υψηλό; Μόνο αυτή την απάντηση θέλω.

Ευχαριστώ.
Τελευταία επεξεργασία από pipinos1976 και 06 Οκτ 2014, 19:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By nass
#20807 @otso
Η περιπτωσιολογία δε βγάζει πουθενά -και γω θα σου πω, ότι σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες, είτε σα μαθητής/φοιτητής είτε σα γονιός μαθητών (*), τα ελληνικά σχολεία είναι θαυμάσια. Δεν το λέω όμως, γιατί ξέρω ότι δεν είναι και ήμουν τυχερός ή ικανός ανά περίπτωση. Ε ούτε τόσο άθλια όσο τα λες εσύ νομίζω ότι είναι.

(*) Για τα παιδιά μας γυρίσαμε ένα σωρό ιδιωτικά στην περιοχή και τελικά το καλύτερο by far σχολείο, που είδαμε, και τελικά επιλέξαμε, ήταν το δημοτικό της γειτονιάς μας