otso έγραψε:να σας χαλασω λιγο την μανεστρα; χαρειτε τα οσο ειναι μικρα γιατι οταν πανε στο σχολειο και μπουν στα γραναζια εσεις και αυτα του υπεροχου ελληνικου εκπεδευτικου συστηματος την γαμησατε και εσεις και αυτα .
λοιπον εξηγουμε με τους μπασταρδους "εκπεδευτικους" των 2 εως 3 ωρων εργασιας ημερισιως και 150 ημερων εργασιας το ετος και το συστημα τους .
αρχισαν παλι να ζητανε τα χαρτια υγειας για τους μαθητες , και φετος με εκβιασμους αν δεν τα φερετε μπαινουν απουσιες κτλ.
ο μεσος παπαρας ελληνας γονεας τα σκαει κανονικα στους ιδιωτες γιατρους και παει το χαρτι . υπαρχουν βεβαια και καποιοι γονεις που δεν εχουν χρηματα , ιδιως αν εχουν περισσοτερα του ενος παιδια το ποσο ειναι σεβαστο . λοιπον αρχιζει η οδυσεια του δημοσιου νοσοκομειου με τα ραντεβου , τους γιατρους που δεν ειναι εκει και δεν συμαζευεται , αποτελεσμα 2 εργασιμες και το παιδι 2 ημερες απουσιας. τωρα προσεξτε τι γραφουν για την δικαιολογηση των απουσιων.
"Για τη δικαιολογηση απουσιων δυο ημερων , λογω ασθενειας η αλλων σοβαρων οικογενειακων λογων , αρκει ενυπογραφο σημειωμα του κηδεμονα που προσκομιζεται απο τον ιδιο αποκλειστικα δεκα μερες απο την επιστροφη του μαθητη" προσεξτε απο τον ιδιο αποκλειστικα. μιλαμε για ακομα μια εργασιμη , 3 τον αριθμο.
αποφασισα να παω σημερα για να του εξηγηθω 2 φωνηεντα και ο μπασταρδος ειχε κλειδωσει ολες τις πορτες το εκανε φυλακη, δεν μπορουσα να μπω μεσα, δεν ειχα το τηλ τοπυ σχολειου και επρεπε να φυγω, αρα πρεπει να ξαναπαω αυριο.
τωρα θα μου πειτε αυτα ειναι κυβερνητικη πολιτικη αυτοι εντολες παιρνουν οι κακομοιροι. λοιπον σας πληροφορω τους νεοτερους τουλαχιστον οτι απο τις αρχες του περασμενου αιωνα το ελληνικο κρατος ειχε το θεσμο του σχολικου ιατρου . βρειτε μου τις διαμαρτυριες των τσσουτσεκιων για την καταργηση του η μια απεργια τους , καθως και τις προτασεις τους να μην πηγαινει ο γονεας για ψυλλου πηδημα στο σχολειο .
λοιπον τι γινεται στην φινλανδια . στην αρχη καθε μηνα δινεται στο παιδι ενα χαρτακι με τις απουσιες του και ο γονεας συμπληρωνει αν ειναι δικαιολογημενες η οχι, και το παει την αλλη μερα το παιδι στο σχολειο. επισης στο σχολειο υπαρχει νοσηλευτρια -ης καθως και ολες οι εξετασεις γινονται δια μεσω του σχολειου. οι γονεις ενημερωνονται μια φορα τον χρονο στην βραδια γονεων, φυσικα το σχολειο ειναι ανοικτο και οποισδηποτε κηδεμονας μπορει να παει αν εχει υπαρξει καποιο προβλημα . αυτα κυριοι καληνυχτα.
Μπορούμε να συζητήσουμε για ώρες, αν έχεις όρεξη. Θα σου επισημάνω, όμως, ορισμένα σημεία στα οποία έχεις λανθασμένα δεδομένα:
1. Το αρχικό ωράριο του εκπαιδευτικού είναι πλέον 23 ώρες (διδακτικές) / εβδομάδα + κάποιες που έχουν σχέση με διοικητικά. Λόγω έλλειψης γραμματείας (όσες υπήρχαν βγήκαν ή όπου να 'ναι βγαίνουν σε σύνταξη) και επειδή αρκετοί εκπαιδευτικοί (κυρίως Β/θμιας) γυρνάνε από σχολείο σε σχολείο και, προφανώς, αποκλείεται να έχουν διοικητικό έργο, ο φόρτος είναι μεγάλος, οπότε κανείς σχεδόν δεν γλυτώνει με λιγότερες από 25 ώρες / εβδομάδα. Ο τυπικός (λόγω παλαιότητας) εκπαιδευτικός (παίρνουμε Μ.Ο.) έχει σήμερα, στην Ελλάδα, περίπου 18 ώρες μάθημα και άλλες 5 ώρες (περίπου) διοικητικό έργο.
2. Το θέμα των απουσιών είναι τεράστιο και λειτουργεί ακριβώς όπως στο υπόλοιπο ελληνικό (;) κράτος. Θα σου αναφέρω μόνο ορισμένα τραγελαφικά που έχουν γίνει και θα καταλάβεις:
α) Σχολείο αποφασίζει να μην στέλνει χαρτί ενημέρωσης στο σπίτι (στέλνεις κάθε μήνα, όταν ο μαθητής συμπληρώσει 30 απουσίες), αλλά να παίρνει τηλέφωνο. Μαθητής μένει και ο γονέας βάζει δικηγόρο γιατί δεν είχε λάβει γραπτή ειδοποίηση, ενώ είχε ενημερωθεί 10 φορές τηλεφωνικά και 2 δια ζώσης (στους βαθμούς). Το σχολείο σώθηκε γιατί στους βαθμούς έβαζαν τους γονείς να υπογράφουν ότι έλαβαν γνώση των απουσιών.
β) Σχολείο στέλνει κανονικά ενημερωτικά και κάνει τα στραβά μάτια στα δικαιολογητικά δεχόμενο όσα φέρνουν τα παιδιά. Μαθητής μένει και είχε συμβεί το εξής: υπέγραφε μόνος τα δικαιολογητικά, ενώ τα ενημερωτικά που έρχονταν σπίτι τα έπαιρνε πρώτος και τα πετούσε.
γ) Σχολείο αποφασίζει, ως ένδειξη καλής θέλησης προς τα παιδιά που κάνουν κατάληψη, να κάνει την εξής συμφωνία: ανοίγετε σήμερα το σχολείο και εμείς δηλώνουμε ότι κάναμε μάθημα 3-4-5 ώρες, ενώ εσείς θα έχετε φύγει. Όλα καλά μέχρι που έρχεται δικηγόρος ενός παιδιού και ζητάει αντίγραφο του απουσιολογίου της συγκεκριμένης ημέρας. Τι είχε συμβεί; Πολύ απλά ο παίχτης πήγε και έκλεψε κάποιον (δεν τη γνωρίζω καλά την υπόθεση) και χρησιμοποίησε το γεγονός ότι δεν είχε πάρει απουσία για να ισχυριστεί ότι ήταν στο σχολείο, άρα δεν ήταν αυτός ο κλέφτης.
3. Με την πίεση που υπάρχει σήμερα και από κοινωνία (λανθασμένα γιατί δε φταίνε οι εκπαιδευτικοί για την κρίση, ούτε για το χάλι του συστήματος) και από κυβέρνηση (είναι το πιο εύκολο κομμάτι να διώξεις γιατί ανήκει στο στενό πυρήνα του δημοσίου και όλοι έχουν μπει αξιοκρατικά, άρα δε χάνεις ψηφοφόρους, και είναι και οι περισσότεροι σε αριθμό δημόσιοι υπάλληλοι) το να σε τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί και να τρέχεις είναι το πιο εύκολο. Εδώ ζητούν πράγματα παράνομα και, αν δεν υπακούσεις, έχεις κυρώσεις ή απειλές στο πιο απλό σενάριο ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο (αυτό, βέβαια, για όσους δεν έχουν απειλήσει τους απειλούντες με άμεσο ξυλοδαρμό, οπότε γλυτώνεις). Σκέψου ένα σενάριο που γνωρίζω από σχεδόν 1ο χέρι: εκδρομή 5ήμερη. Είναι σε ξενοδοχείο τα παιδιά και ένα χαζό, ενώ γνωρίζουν ότι είναι νωρίς (τέλος Μάρτη) κι ότι δεν λειτουργεί η πισίνα, ενώ βγαίνουν από το ξενοδοχείο, παίρνει φόρα και κάνει βουτιά στην άδεια πισίνα. Σπάει χέρια, πόδια, κεφάλι και ο αρχηγός της εκδρομής έτρεχε περίπου 10 χρόνια, τη στιγμή που οι ίδιοι οι γονείς υπογράφουν έγγραφο που λέει ότι: οι καθηγητές δε φέρουν ευθύνη σε περίπτωση που τα παιδιά δεν ακούνε τις εντολές τους και δέχονται τις κυρώσεις που θα υποστούν.
4. Το κλείδωμα στα σχολεία είναι δεδομένο και δεν πρόκειται να αλλάξει για διάφορους λόγους. Τώρα, αν στο συγκεκριμένο δεν υπήρχε κάποιος (συνήθως αυτός που έχει το κυλικείο) στην αυλή να ανοίξει ήταν απλά άτυχη στιγμή για εσένα που πήγες εκείνη την ώρα. Πάντως, πρόσβαση στο σχολείο ελεύθερη στον οποιονδήποτε στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Σκέψου το εξής που μου έχει τύχει όταν ήμουν μαθητής στο γυμνάσιο: δύο βλάκες βλέπουν μια μπαλκονόπορτα ανοιχτή στην απέναντι πολυκατοικία. Βάζουν το εξής στοίχημα: θα πετάμε πετραδάκια (από τον 3ο όροφο) στην πόρτα προσπαθώντας να κάνουν γκελ και να μπουν μέσα στο σπίτι. Το καταφέρνουν και για κακή τους τύχη πίσω από την πόρτα κοιμάται το μωρό που προσέχει η γιαγιά του (νεαρή σχετικά, δηλαδή στα 55-60). Το μωρό τρώει 2-3 πετραδάκια, βάζει τα κλάματα, βλέπει η γιαγιά τι γίνεται, έρχεται στο σχολείο, της ανοίγουν (πρόσεξε, κλειστό το σχολείο, κλειδωμένο) για να πάει στο Δντη και αντί να φτάσει εκεί έρχεται στην τάξη, εν ώρα διαλείμματος, δεν ξέρει ποιον να κατηγορήσει, βλέπει εμένα που ήμουν μέσα στην αίθουσα (μας έβαζαν τους απουσιολόγους εναλλάξ επιμελητές - άλλες βλακείες κι αυτές), με θεωρεί υπεύθυνο και μου επιτίθεται. Με αρπάει από το αυτί, με βρίζει, της κατεβάζω το χέρι, το ξανασηκώνει, τρώει μια σπρωξιά, πέφτει σε ένα θρανίο, παραπατάει, πέφτει κάτω, μου επιτίθεται ο άντρας της που ερχόταν από πίσω, με αρπάει, του κάνω μια κλασσική ρίψη από JJ που πήγαινα τότε, αλλά το βάρος του είναι τόσο μεγάλο που με ρίχνει κι εμένα κάτω, τα παιδιά φωνάζουν, έρχονται καθηγητές, μας χωρίζουν καταλήγουμε στο γραφείο. Αφού όλη η τάξη δηλώνει πως δεν ήμουν εγώ αυτός που το έκανε (και πώς να ήμουν, αφού ήμουν αναγκασμένος να είμαι μέσα στην αίθουσα και οι πέτρες πετάγονταν από το μπαλκόνι) βγαίνω αθώος, μαρτυράνε δύο άτομα ότι ήταν αυτοί, καλούνε τους γονείς τους, έφαγαν ξύλο από Δντη και γονείς και όλοι νόμιζαν ότι τελείωσε η υπόθεση εκεί. Έλα, όμως, που δεν υπολόγιζαν ότι εγώ θα ζητούσα να έρθουν οι παππούδες να μου ζητήσουν δημόσια συγγνώμη και να αναφερθεί στην αυλή του σχολείου κατά την προσευχή (τώρα τη λένε συγκέντρωση) ότι δεν ήμουν εγώ; Ο Δντης γελάει, το αρνείται, και, τότε, αφού δε μάσαγα και πολύ (λόγω γνώσης του νόμου - ο μπαμπάς ήταν ...) καταλήγουμε στο Α.Τ. της περιοχής, εγώ μπροστά κι από πίσω ο Δντης να προσπαθεί να με συγκρατήσει. Φτάσαμε στον ΑΞΥΠ, όπου, παρά το διαφορετικό νομικό καθεστώς της εποχής, με κράτησε εκεί λέγοντας στον Δντη ότι θα ενημερώσει τους γονείς μου για τα γεγονότα, οπότε ο Δντης φοβούμενος τα χειρότερα έκανε αυτά που του ζήτησα (και μετά με τάραξε στην αποβολή), εκτός από τη συγγνώμη των παππούδων που δε δέχθηκαν ποτέ ότι έσφαλαν (και το πλήρωσαν στη συνέχεια εκτός σχολείου, όταν τους άρπαξα, 18 ετών πλέον, έξω από το σπίτι τους και...). Τι λες τώρα; ανοιχτή πόρτα στο σχολείο; Ή μήπως θες να σου αναφέρω για άλλους που το έσκασαν, δεν τους πήραν είδηση ούτε ο απουσιολόγος, ούτε ο καθηγητής γιατί δήλωσαν ότι τους θέλει ο Δντης στο γραφείο, μετά έπεσαν με το μηχανάκι και Δντης και καθηγητής ακόμη τρέχουν στα δικαστήρια.
Με αυτά που σου γράφω εσύ αναλαμβάνεις την ευθύνη να κάνεις τα στραβά μάτια και να δεχθείς από το παιδί δικαιολογητικό; Γιατί κάτι διαφορετικό δεν το προβλέπει ο νόμος, οπότε λύσεις Φινλανδίας πρέπει να θεσπιστούν νομοθετικά πρώτα και δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε σχολείου να τις εφαρμόσει.
Για ο,τιδήποτε θέλεις είμαι εδώ για διευκρινίσεις. Ειδικά στο θέμα διδακτέα / εξεταστέα ύλη θα έχει μεγάλη πλάκα αν κάνουμε κάποια στιγμή την κουβέντα*.
Ευχαριστώ.
* Οριζόντια βολή από την Α΄ στη Γ΄, ξανά στην Α΄, μετά στη Β΄ και βλέπουμε για τη συνέχεια και όλα αυτά από το 2010 και μετά, μετά την Χάνα Μοντάνα. Ηλεκτρισμός από Β΄ στην Α΄, ξανά στη Β΄, ένα κομμάτι στη Γενική, ένα στην Κατεύθυνση και έπεται συνέχεια, όταν μετά από 3 χρόνια αλλάξει ο Υπουργός και το σύστημα.
Οι απαντήσεις χρηστών ίσως περιέχουν διαστρεβλώσεις
Το κανάλι μου στο YouTube:
https://www.youtube.com/user/pipinos1976/videos
Προσωπική επικοινωνία:
http://www.forum.odigein.com