Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20816
nass έγραψε:@otso
Η περιπτωσιολογία δε βγάζει πουθενά -και γω θα σου πω, ότι σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες, είτε σα μαθητής/φοιτητής είτε σα γονιός μαθητών (*), τα ελληνικά σχολεία είναι θαυμάσια. Δεν το λέω όμως, γιατί ξέρω ότι δεν είναι και ήμουν τυχερός ή ικανός ανά περίπτωση. Ε ούτε τόσο άθλια όσο τα λες εσύ νομίζω ότι είναι.

(*) Για τα παιδιά μας γυρίσαμε ένα σωρό ιδιωτικά στην περιοχή και τελικά το καλύτερο by far σχολείο, που είδαμε, και τελικά επιλέξαμε, ήταν το δημοτικό της γειτονιάς μας


Δεν είναι άθλια, ούτε τέλεια. Η δική μου άποψη είναι ότι, όπως πάντα (και σε όλους τους τομείς) έχουμε ξεφύγει, έχουμε χάσει το μέτρο. Το παιδί ήρθε αδιάβαστο; φταίει οι καθηγητής. Το ΥΠΑΙΘ κάνει 100 μέρες εκδηλώσεις για λόγους τρελούς (από υποστήριξη των Παπούα μέχρι υπέρ του συννεφομαζώχτη Δία), τα μαθήματα μένουν πίσω, άρα φταίει το Δημόσιο σχολείο, οι καθηγητές κτλ. Μετά, μας βολεύει και πολιτικά (οι καθηγητές είναι ΣΥΡΙΖΑ συνήθως), αλλά και οικονομικά (μεγάλος αριθμός, τους φορτώνουμε εύκολα βάρη που δεν τους αναλογούν), οπότε πιέζουμε μια κατάσταση μέχρι να τα διαλύσουμε όλα. Στη συνέχεια κάποιον άλλο κλάδο θα βρούμε να χτυπήσουμε μέχρι να επανέλθουμε στους καθηγητές.

Αν είχαμε μία λογική και ένα μέτρο όλα θα ήταν καλύτερα. Αυτό που υποστηρίζω είναι το εξής: αποδίδουμε τις ευθύνες που αναλογούν. Δηλαδή: έκανε το μάθημα που έπρεπε; Ναι, τότε φταίει ο μαθητής που δε διάβασε ή δεν πρόσεχε. Δεν το έκανε; Φταίει ο καθηγητής. Έχουμε πρόβλημα υλικοτεχνικής υποδομής; Αν θες να λέγεσαι κράτος μαζεύεις τους γονείς, τους ενημερώνεις, βγάζεις χρονοδιάγραμμα διόρθωσης του προβλήματος και προχωράς. Δεν φορτώνεις τις ευθύνες στους καθηγητές για να γλυτώσεις εσύ, ως ηγεσία.

Τέλος, για το θέμα των μισθών. Δε θα ζητήσω να παίρνω όσα στον ιδιωτικό τομέα (συνάδελφοι παίρνουν αυτή τη στιγμή €1800+ με ίδιες σπουδές και προϋπηρεσία), αλλά θα ζητήσω μισθούς αξιοπρεπείς, δηλαδή αντίστοιχους με των παλαιοτέρων (εννοώ τους κομμένους πλέον). Δεν μπορεί ο τωρινός με 20 χρόνια να παίρνει €1250 και οι σημερινοί να μην μπορούν να φτάσουν τα €1100 με το υπάρχον σύστημα. Ούτε μπορεί να είναι καθηλωμένοι σκοπίμως βαθμολογικά από 1 έως και 4 χρόνια τώρα γιατί υποτίθεται αντιδρούν στην αξιολόγηση κι αυτή δε γίνεται (των Συμβούλων έγινε φέτος στο τέλος Αυγούστου και πήραν ΟΛΟΙ άριστα - πού είναι το 15% σκάρτοι που θα πάρουν οι απλοί καθηγητές). Αυτά είναι προκλητικά πράγματα και γι' αυτό χρειάζεται μέτρο.

Πάντως, η δική μου εμπειρία έδειξε το εξής: 2 χρόνια στο Λύκειο χωρίς φροντιστήριο πήγαινα μια χαρά. Στη Γ΄ Λυκείου που γράφτηκα φροντιστήριο ήταν πιο ανοργάνωτα από το σχολείο μου (ήταν το μεγαλύτερο φροντιστήριο στον Πειραιά και το πιο γνωστό), χειρότερο μάθημα, χειρότερες σημειώσεις και, ειδικά στην έκθεση, δεν είδα κανένα κέρδος, παρά μόνο χάσιμο χρόνου. Οι βαθμοί μου πήραν την κατιούσα μέχρι σημείου ανησυχίας. Τελικά, όταν το σταμάτησα μετά το Γενάρη, βρήκα την ησυχία μου, οι βαθμοί μου σκαρφάλωσαν πάλι εκεί που ήταν όλα τα χρόνια και στις Γενικές εξετάσεις έγραψα αυτά που ήθελα και πέρασα εκεί που ήθελα στο χαλαρό.

Και τώρα με συγχωρείτε, αλλά πάω να παίξω με τον μπέμπη. Ξύπνησε και θέλει αγκαλιές και παιχνίδια. Ήδη, έστω και από αντανακλαστικό, σκάει χαμόγελα και τα συναισθήματα του μπαμπά δεν περιγράφονται.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#20819
nass έγραψε:@otso
Η περιπτωσιολογία δε βγάζει πουθενά -και γω θα σου πω, ότι σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες, είτε σα μαθητής/φοιτητής είτε σα γονιός μαθητών (*), τα ελληνικά σχολεία είναι θαυμάσια. Δεν το λέω όμως, γιατί ξέρω ότι δεν είναι και ήμουν τυχερός ή ικανός ανά περίπτωση. Ε ούτε τόσο άθλια όσο τα λες εσύ νομίζω ότι είναι.

(*) Για τα παιδιά μας γυρίσαμε ένα σωρό ιδιωτικά στην περιοχή και τελικά το καλύτερο by far σχολείο, που είδαμε, και τελικά επιλέξαμε, ήταν το δημοτικό της γειτονιάς μας


Κι εγώ είμαι πολύ υπέρ του σχολείου της γειτονιάς, κυρίως για λόγους κοινωνικούς. Το παιδί είναι καλό να μένει κοντά στους φίλους του και να μπορεί να συναντιέται με αυτούς συχνά. Σε ένα ιδιωτικό δεν είναι σπάνιο τα παιδιά να μένουν πολύ μακριά το ένα από το άλλο. Αν χρειάζεται αμάξι ή λεωφορείο για να πάει ένα παιδί να παίξει με τους φίλους του από το σχολείο, τότε σωθήκαμε... Καλύτερα κοντά, να μπορούν να πηγαινοέρχονται και μόνα τους άμα μεγαλώσουν λίγο... Αυτό το θεωρώ ανεκτίμητο και τα ιδιωτικά δύσκολα το προσφέρουν...

Χώρια που δεν έχω δει και τα καλύτερα παιδιά να πηγαίνουν στα ιδιωτικά και ούτε έχω ιδιαίτερα καλή εμπειρία από τα διδακτικά αποτελέσματα... :iconcool: ίσως έτυχε, δεν θεωρώ ότι έχω αντιπροσωπευτικό δείγμα, απλά η άποψή μου για τα ιδιωτικά σχολεία έχει χρωματιστεί ιδιαίτερα αρνητικά...

Σημειώνω ότι προφανώς και η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι πάρα πολύ σημαντική και δύσκολη. Αλλά δεν είναι και η πιο δύσκολη στον κόσμο! Ούτε και οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#20821 Πιπίνε και εμένα ο πατέρας μου Αστυνομικός ήταν.Οπότε και εγώ έχω γνώμη και ξέρω τι γίνετε.Δε καταλαβαίνω γιατί τα δικά σου γραφόμενα να έχουν περισσότερη ισχύ από τα δικά μου.Ειδικότερα όταν σου αναφέρω συγκεκριμένες συνθήκες. Υποστελέχωση,μεταγωγές ,αεροδρόμια και πληθυσμό που τριπλασιαζεται το καλοκαίρι.Αυτά είναι τα δεδομένα.
Όσο για το στρατό .Προφανώς δε γνωρίζεις τι κάνει ο επόπτης της Ταξιαρχίας .Το μόνο που δε κάνει είναι να κάθεται.Έχει να ασχοληθεί απο το αν μπαίνουν οι Τούρκοι στα Ιμια , πόσοι φαντάροι είναι άρρωστοι ,αν γίνονται παραβιάσεις και αν πρέπει να σηκωθούν τα ελικόπτερα.Άκυρα αυτά που γράφεις.
Τα έχεις δει με τα μάτια σου ή άπλα υποθέτεις?Εγω τα έχω δει επί ένα χρόνο που ήμουν γιατρος εκει.
Για το θέμα των Γιατρών τώρα.Τι να σου πώ? Εγω έχω κάνει αγροτικο 20 μήνες σε Κω και Νίσυρο.
Μπορει να υπάρχουν και χειρότερα μέρη απο τη κόλαση...Απλα δεν υπάρχει το αγχος και η ευθύνη.Αν σου φαινεται η Κως εύκολη ή για γέλια :dizzy: στον Ιατρικο τομέα προφανώς και δεν έχεις ιδιαίτερη σχέση με το θέμα.Δεν είναι κακο αλλά μη γράφεις οτι να΄ναι.
.Και κυρίως μη γελάς με πράγματα που προφανέστατα δε γνωρίζεις.

Όσο για το μισθό του καθηγητή φυσικά και είναι χαμηλός ,όπως είναι χαμηλά και τα 800 ευρώ που παίρνει ο ειδικευομενος ή τα 1200 που παίρνει ο αναπληρωτής καθηγητής της Ιατρικής.
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#20822
pipinos1976 έγραψε:
Panosss έγραψε:Πριν δούμε το πόσα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, ας δούμε πόσα πληρώνουν.


Πριν το δούμε σου απαντώ: τίποτε. Μόνο αν πεις ότι είναι ιδιωτικό δέχονται να πληρώσουν και να έχουν και την ανάλογη συμπεριφορά. Διαφορετικά και δεν πληρώνουν (γκρινιάζουν ακόμη και για τα τετράδια) και έχουν απαιτήσεις (π.χ. μην κάνετε τα γενικής παιδείας όπως στο ιδιωτικό) και κάνουν και καταστροφές σε εξοπλισμό.


Panosss έγραψε:Πληρώνουν περισσότερα τον υδραυλικό απ' ότι το δάσκαλο;


Καλά, αυτό δεν το συζητάμε. Εννοείται ότι πληρώνουν περισσότερο. Εδώ και με ιδιαίτερα να το συγκρίνεις περισσότερα βγάζει ο υδραυλικός ή ο ηλεκτρολόγος.

Panosss έγραψε:Αν ναι, πες μας ποσα δίνουν στον υδραυλικό, μιας και για να τα συγκρίνεις...θα ξέρεις...αποκλέιεται να το λες στην τύχη... :roll:


Μία βρύση αλλάζει ή ένα σιφώνι φτιάχνει και παίρνει €30 ή€80 αντιστοίχως. Τα παίρνει αυτά ένας καθηγήτης για ιδιαίτερο σε 2 ώρες;

Panosss έγραψε:(καλά, άντε ότι δίνει περισσότερα στον υδραυλικό. Τι εμποδίζει το δάσκαλο να γίνει υδραυλικός, να παίρνει περισσότερα και να 'μαστε κι όλοι ευχαριστημένοι; :hmmm: )


Εκτός από 2 χρόνια στο ΕΠΑ.Λ. και άλλον ένα χρόνο για να πάρεις και τη μεγαλύτερου επιπέδου άδεια + κάποια χρόνια εμπειρία για να ανοίξεις δικιά σου δουλειά τίποτε δεν σε εμποδίζει να γίνεις υδραυλικός. Δηλαδή, ο υδραυλικός σπουδάζει 2 χρόνια σε ΕΠΑ.Λ. + 1 χρόνο σε Ι.Ε.Κ. (π.χ. θερμοϋδραυλικός) και καθαρίζει (πρακτικά 1 χρόνο εκτός σχολείου). Ο καθηγητής χρειάζεται τουλάχιστον 4 χρόνια σε κάποιο ΑΕΙ (κυρίως) ή ΤΕΙ (λίγες τεχνικές ειδικότητες ή πληροφορική) και μετά περνάει εξετάσεις ΑΣΕΠ και αν έχει καλή σειρά τον παίρνουν αναπληρωτή, μαζεύει μόρια, αν περάσει 2η φορά έχει καλώς, διαφορετικά εξακολουθεί την ίδια πορεία μέχρι να διοριστεί (το σύστημα που ίσχυε μέχρι τους τελευταίους διορισμούς).

Τώρα, τι σε εμποδίζει, πέρα από τις "γελοίες" σε δυσκολία και διάρκεια σπουδές να γίνεις υδραυλικός είναι το ότι θες να κάνεις κάτι διαφορετικό. Ο ένας θέλει να γίνει καθηγητής, ο άλλος ταξιτζής, ο τρίτος λογιστής και ο τέταρτος αστροναύτης. Όλοι, όμως, θέλουν να ζουν αξιοπρεπώς από τη δουλειά τους, να αναγνωρίζεται αυτό που κάνουν και να μη δέχονται κριτική για πράγματα για τα οποία δεν ευθύνονται (π.χ. το εκπαιδευτικό σύστημα).

Παράδειγμα:
Ο υδραυλικός θέλει να ζει αξιοπρεπώς (συνήθως το καταφέρνει, έστω και χωρίς να κόβει αποδείξεις), του αναγνωρίζεται ότι δουλεύει και βγάζει τίμια το ψωμί του (αυτό βλέπω από τη δική σου στάση) και δε δέχεται κριτική γιατί οι αποχετεύσεις της ΕΥΔΑΠ έχουν προβλήματα ή γιατί το νερό του Μόρνου έρχεται βρώμικο. Την ίδια στιγμή ο καθηγητής δε ζει αξιοπρεπώς όσο παραμένει τίμιος (αν δεν κάνει ιδιαίτερα δηλαδή), αν κάνει ιδιαίτερα όλοι τον μέμφονται (περισσότερο από τον υδραυλικό που δεν κόβει απόδειξη*), πολλοί αναφέρουν ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του (π.χ. στο forum το είδαμε στις προηγούμενες σελίδες) και φορτώνεται και προβλήματα που δεν του αναλογούν (π.χ. γιατί δεν κάθεται στο σχολείο, λες και φταίει αυτός που δεν υπάρχουν καρέκλες ή γιατί τα παιδιά δεν κάνουν γιορτές ή γιατί δεν έχουν σωστό εργαστήριο πληροφορικής, λες και φταίει αυτός που το ΥΠΑΙΘ έχει να αγοράσει Η/Υ 10 χρόνια ή που έκαναν αίθουσα μαθήματος την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων).

Ευχαριστώ.

* Αναμενόμενο γιατί από τον καθηγητή περιμένεις, εκτός από το μάθημα που κάνει, να έχει και μια στάση ζωής που να παραπέμπει σε αξιοπρέπεια, ευθυκρισία, ακεραιότητα, τιμιότητα, ό,τι δηλαδή θα θέλαμε να διδάσκει - και μέσω του παραδείγματός του - τα παιδιά μας, ακόμη κι αν εμείς οι ίδιοι τα μαθαίνουμε κάτι διαφορετικό με τη δική μας στάση.

Τελικά δεν κατάλαβα, στα ατέρμονα σεντόνια που σ' αρέσει να γράφεις...αφού το να 'ναι κάποιος δάσκαλος είναι χάλια, και το να 'σαι υδραυλικός είναι τόσο χάι, γιατί ο δάσκαλος δεν γίνεται υδραυλικός.
Ξέρω...ακολουθεί σεντόνι με μηδέν ουσία - καμία απάντηση στο ερώτημα...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#20829
pipinos1976 έγραψε:
4. Ο πατέρας μου για τη μητέρα μου (μην ξεχνάτε μπάτσος για καθηγήτρια): πριν τη γνωρίσω θεωρούσα ότι οι καθηγητές δε δουλεύουν. Τώρα, αν ακούσω κάποιον να λέει ότι δε δουλεύουν του λέω ότι δεν ξέρει τι του γίνεται γιατί εγώ αυτό που έμαθα στο σπίτι είναι η γυναίκα μου να διαβάζει συνέχεια κι εγώ να έχω ελεύθερο χρόνο. Αν είσαι ευσυνείδητος θα πας και στο σπίτι και θα έχεις δουλειά. Το πόση εξαρτάται από το πόσο θες να είσαι εντάξει. Αν βάλεις ένα διαγώνισμα το χρόνο (αυτό επιβάλλει ο νόμος σήμερα), τότε μειώνεις τη δουλειά. Αν βάζεις και tests για να πιέζεις του μαθητές να διαβάσουν, τότε έχεις αρκετή διόρθωση (ειδικά οι φιλόλογοι). Βάλε και ετοιμασία σημειώσεων ή ασκήσεων, διαγωνισμάτων, λίγο διάβασμα να ξέρεις τι θα πεις βρε αδελφέ, βάλε και λίγο τα τριγύρω (αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, κάποια γιορτή, μια επίσκεψη κτλ), ένα 2ωρο το τρως το απόγευμα στο σπίτι + 5 ώρες στο σχολείο, το 7ωρο το έχεις σίγουρο αν θες απλά να είσαι τυπικός και στο Μ.Ο.


Mέσα σε 4-5 χρόνια θα έχεις περάσει και από τις 3 τάξεις είτε γυμνασίου είτε λυκείου. Οπότε όλο το διάβασμα θα γίνει μέσα σε αυτά τα χρόνια. Μετά έχεις φτιάξει αρκετό υλικό και έχεις αποκτήσει την κατάλληλη εμπειρία ώστε να διδάξεις και να βγάλεις θέματα χωρίς ιδιαίτερο χρόνο και κόπο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#20831 Που ακριβές έχουν περισσοτερες αργιες οι αστυνομικοί απο τους δασκάλους/καθηγητές?
Δεν θυμάμαι να έχω πάει ποτέ σε τμήμα και να είναι κλειστό λόγω αργίας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#20849 Κάποιοι τα έχουν βάλει με τα συγκεκριμένα επαγγέλματα, μόνο και μόνο γιατί πληρώνονται από το Δημόσιο.
Εγώ, δεν θα ήθελα με τίποτε να ήμουν κάτι από τα δύο, και τουλάχιστον τα του δασκάλου, τα γνωρίζω πολύ καλά...
Αφήστε τον κόσμο ήσυχο, οι δάσκαλοι είναι αυτοί που θα μεγαλώσουν τα παιδιά σας.
Για τους αστυνομικούς, ας πει κάποιος άλλος κάτι, να πω μονάχα πως δεν υπάρχουν μόνον αυτοί που θα πετάξουν δακρυγόνα στο πλήθος. Υπάρχουν και οι άλλοι, πολλοί είναι παιδιά με επίπεδο που απλά δεν θέλαν να ζουν στην ανασφάλεια. Θα τους κρεμάσουμε τώρα γι'αυτό;
:dizzy:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#20859 Ρε συ Πιπινε επειδη ολοι μας εχουμε η ειχαμε κοντινα παραδειγματα απο δασκαλους η αστυνομους η γιατρους η οτιδηποτε...
Καποια επαγγελματα εκ των συνθηκων δουλειας δεν μπορουν να συγκριθουν ..
Ναι συμφωνουμε ο δασκαλος κανει δυσκολο επαγγελμα , πες μου ομως σε παρακαλω ποσους δασκαλους νεκρους εχουμε τα τελευταια 50 χρονια εν ωρα καθηκοντος; Στο λεω ετσι ωμα γιατι απλα δεν συγκρινονται καποια πραγματα..
Ποσες αργιες δουλευει στη ζωη του ο δασκαλος; Ποσα βραδια πρωτοχρονιας η χριστουγεννων;
Αντιστοιχα ο Εκαβιτης ή ο πυροσβεστης ; Μπορει να καθεται στο τμημα 6 ωρες αλλα σε μια ωρα να παιζει την ζωη του κορωνα γραμματα..
Ο πατερας σου εζησε μια αστυνομια που καμμια σχεση δεν εχει με το σημερα...Βλεπεις τι γινεται εξω καθημερινα;
Ξερεις τι ειναι να κανεις καθε 2 μηνες εξετασεις για aids επειδη τρυπηθηκες απο βελονα χρηστη;
Να κανεις εξετασεις ηπατιτιδας επειδη σε δαγκωσε ο πακιστανος την ωρα της συλληψης;
Καθε δουλεια εχει τα προβληματα της , τις δυσκολιες της, τα υπερ κ τα κατα..Ψαξε κ δες ερευνες ποια ειναι τα πιο στρεσογονα επαγγελματα στον κοσμο..
Απο καποιες δουλειες (σου βαζω μεσα τον δασκαλο) μπορει να σαλταρεις απο το αγχος
, απο καποιες μπορει να σκοτωθεις..ετσι ωμα...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20862 Ξεκινώ ανάποδα

NickTG έγραψε:Που ακριβές έχουν περισσοτερες αργιες οι αστυνομικοί απο τους δασκάλους/καθηγητές?
Δεν θυμάμαι να έχω πάει ποτέ σε τμήμα και να είναι κλειστό λόγω αργίας.


Αν τις μετρήσεις είναι περισσότερες. Απλά των εκπαιδευτικών είναι μαζεμένες. Το ότι είναι ανοιχτό το τμήμα δε σημαίνει ότι δεν έχουν άδεια ή ρεπό οι αστυνομικοί.

panos2171 έγραψε:Mέσα σε 4-5 χρόνια θα έχεις περάσει και από τις 3 τάξεις είτε γυμνασίου είτε λυκείου. Οπότε όλο το διάβασμα θα γίνει μέσα σε αυτά τα χρόνια. Μετά έχεις φτιάξει αρκετό υλικό και έχεις αποκτήσει την κατάλληλη εμπειρία ώστε να διδάξεις και να βγάλεις θέματα χωρίς ιδιαίτερο χρόνο και κόπο.


Αυτό θα ίσχυε π.χ. όταν ήμουν μαθητής το '80-'90 που δεν άλλαζε τόσο η ύλη και το πρόγραμμα σπουδών. Τώρα κάθε τρία χρόνια τα αλλάζουν και πρέπει να φτιάχνεις μονίμως σημειώσεις και να αλλάζεις κεφάλαια μπρος πίσω και δυσκολία ασκήσεων.

Θα σου πω ένα κλασσικό παράδειγμα και υπερ και κατά αυτού που γράφεις. Π.χ οριζόντια βολή, την είχαν Α΄ Λυκείου ως υποκεφάλαιο και την έβαλαν στη Β΄ Κατεύθυνσης ως ενισχυμένο υποκεφάλαιο (αντί 1/5 κεφαλαίου έγινε 1/2), οπότε οι σημειώσεις και οι ασκήσεις δεν επαρκούν για το βάθος της Β΄ Κατεύθυνσης. Φως από Γ΄ Γενικής πήγε στη Β΄ Γενικής (αν θυμάμαι καλά) ως ολόκληρο σχεδόν κεφάλαιο, οπότε απλά αλλάζεις τίτλους στις σημειώσεις και είσαι έτοιμος.

Panosss έγραψε:Τελικά δεν κατάλαβα, στα ατέρμονα σεντόνια που σ' αρέσει να γράφεις...αφού το να 'ναι κάποιος δάσκαλος είναι χάλια, και το να 'σαι υδραυλικός είναι τόσο χάι, γιατί ο δάσκαλος δεν γίνεται υδραυλικός.
Ξέρω...ακολουθεί σεντόνι με μηδέν ουσία - καμία απάντηση στο ερώτημα...


Μα η συζήτηση δε γίνεται για αυτό. Η συζήτηση γίνεται για το αν είναι ή όχι δύσκολη δουλειά του "δασκάλου" γενικότερα και αν αμοίβεται σωστά ή όχι. Εσύ ανέφερες ως δύσκολη δουλειά που υποαμοίβεται του υδραυλικού και σου απάντησα ότι ούτε δυσκολότερη είναι, ούτε στα επίπεδα αμοιβής των "δασκάλων" βρίσκεται.

kostis20 έγραψε:Πιπίνε και εμένα ο πατέρας μου Αστυνομικός ήταν.Οπότε και εγώ έχω γνώμη και ξέρω τι γίνετε.Δε καταλαβαίνω γιατί τα δικά σου γραφόμενα να έχουν περισσότερη ισχύ από τα δικά μου.Ειδικότερα όταν σου αναφέρω συγκεκριμένες συνθήκες. Υποστελέχωση,μεταγωγές ,αεροδρόμια και πληθυσμό που τριπλασιαζεται το καλοκαίρι.Αυτά είναι τα δεδομένα.


Μάλλον μιλάς για νησί και η απάντηση είναι ότι τους υπόλοιπους 9 μήνες πραγματικά κάθονται. Και μην πεις ότι δεν ξέρω από νησί γιατί εκεί που έχω περάσει (Άνδρος, Τήνος, Μύκονος, Σύρος, Κέα, Κύθνος) είναι πολύ χειρότερα από την Κω και ούτε συγκοινωνίες έχεις άνετες, ούτε και μέσα διαθέτουν ΕΛ.ΑΣ., Λ.Σ. και οι λοιποί Δημόσιοι υπάλληλοι. Λες να μην τους γνωρίζω τους αστυνομικούς εκεί που σου αναφέρω; Και επίσης σου δίνω επαγγελματική άποψη ενός ανθρώπου που γνωρίζει την ΕΛ.ΑΣ. εδώ και 45 χρόνια και μπορεί να κρίνει πώς ήταν από το '70 μέχρι σήμερα. Δύσκολα ήταν τότε, το '70. Τότε δεν υπήρχαν ρεπό. Ήσουν στην Τροχαία και ήσουν 72 ώρες στο πόδι. Δεν υπήρχαν μόρια στις μεταθέσεις, δεν υπήρχαν δασκαλίτσες να κοιτάξουν αστυνομικούς και να παίζουν το χειμώνα στα νησιά κτλ. Στο ξαναγράφω ότι τα γνωρίζω από 1ο χέρι γιατί όχι μόνο μου τα είπαν, αλλά τα έζησα κιόλας. Όχι 1-2 χρόνια στο αγροτικό, αλλά πολλά χρόνια τρέχοντας από εδώ κι από εκεί ανά τη χώρα.

kostis20"Όσο για το στρατό .Προφανώς δε γνωρίζεις τι κάνει ο επόπτης της Ταξιαρχίας .Το μόνο που δε κάνει είναι να κάθεται.Έχει να ασχοληθεί απο το αν μπαίνουν οι Τούρκοι στα Ιμια , πόσοι φαντάροι είναι άρρωστοι ,αν γίνονται παραβιάσεις και αν πρέπει να σηκωθούν τα ελικόπτερα.Άκυρα αυτά που γράφεις.
Τα έχεις δει με τα μάτια σου ή άπλα υποθέτεις?Εγω τα έχω δει επί ένα χρόνο που ήμουν γιατρος εκει.[/quote]

Είδες που είπες το μαγικό φινάλε που ήθελα να σε ρωτήσω αλλά κρατήθηκα; Ήσουν γιατρός εκεί. Εγώ ήμουν αυτός που έφαγε τη σφαίρα. Λες να μην ξέρω τι είναι ο επόπτης Ταξιαρχίας ή Συντάγματος (εμείς τέτοιον είχαμε στο 618 που ήταν έδρα του 21ΣΠ). Και όχι, ο επόπτης δεν ασχολείται με τους άρρωστους φαντάρους. Για αυτούς ασχολείται ο ΑΥΔΜ του αντίστοιχου τάγματος. Ο επόπτης το πολύ πολύ να πάρει μια αναφορά πόσοι είναι διαθέσιμοι, πόσοι κωλυόμενοι, πόσοι με άδεια κτλ.

Σου αναφέρω περιστατικό: είμαστε με ένα φίλο στο γραφείο στο Σύνταγμα, ακούμε mp3 στον υπολογιστή (ήταν γραφέας εκεί και εκτελούσε υπηρεσία γραφέα υπηρεσίας για τον επόπτη Συντάγματος) και συζητάμε. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο ΔΕΑ από ένα φυλάκιο. "Το μικροκυματικό πιάνει κινήσεις ατόμων απέναντι, το οπτικό, λόγω ομίχλης, δε βλέπει τίποτε, το ακουστικό ακούει φωνές στα τουρκικά, αλλά κανείς δεν ξέρει τι λένε. Τι να κάνουμε;" Ειδοποιούμε τον Λοχαγό που ήταν επόπτης, το σκέφτεται και μου λέει: "τι κάνουμε τώρα, εσύ που είσαι μάχιμος*;" "Δεν ξέρω", του απαντάω, "μάλλον βγάζουμε ΤΑΕ γιατί αν πέσουν στο φυλάκιο θα γίνει χαμός". "Κι εγώ αυτό σκέφτομαι", απαντάει και ξεκινάμε. Τα υπόλοιπα ήταν απλά μία φωνή: "αλτ, πού πάτε; εδώ είναι Ελλάδα" και ένας ενστικτώδης πυροβολισμός από ΑΚ47 προς τη φωνή. Τι λες; τα ξέρω από 1ο χέρι και όχι από το ιατρείο ή όχι;

[quote="kostis20 έγραψε:
Για το θέμα των Γιατρών τώρα.Τι να σου πώ? Εγω έχω κάνει αγροτικο 20 μήνες σε Κω και Νίσυρο.
Μπορει να υπάρχουν και χειρότερα μέρη απο τη κόλαση...Απλα δεν υπάρχει το αγχος και η ευθύνη.Αν σου φαινεται η Κως εύκολη ή για γέλια :dizzy: στον Ιατρικο τομέα προφανώς και δεν έχεις ιδιαίτερη σχέση με το θέμα.Δεν είναι κακο αλλά μη γράφεις οτι να΄ναι.
.Και κυρίως μη γελάς με πράγματα που προφανέστατα δε γνωρίζεις.


Γελάω γιατί η Κως έχει μέσα. Έλα στην Κύθνο με 10άρι και πες μου τι θα τον κάνεις τον ασθενή. Έλα στην Τήνο με 10άρι Νότιο και τότε σε βλέπω τι θα κάνεις. Πού θα τον πας τον άρρωστο; Με τι μέσα θα τον γιατρέψεις; Με τον Φυσικό του ΕΠΑ.Λ. να κρατάει τον απινιδωτή θα προσπαθήσεις να τον συνεφέρεις; Ή με τον ορθοπεδικό που όταν πηγαίνουν οι τουρίστριες με διάστρεμμα τους λέει βγάλτε τα ρούχα... Γνωρίζω σου λέω τι συμβαίνει και σου απαντάω όπως και πριν: αν δεν μπορείς να κάνεις κάτι είσαι και χαλαρός. Ο 1ος πάντως συνήλθες, μπήκε στο ελικόπτερο και "έφυγε" στην Αθήνα αργότερα. Ο γιατρός πήρε συγχαρητήρια, αλλά ο κακόμοιρος ο Φυσικός που τον βοηθούσε τίποτε. Εγώ γέλαγα από την άλλη γιατί το θέαμα ήταν αστείο, αν θες να το δεις έτσι δηλαδή.

kostis20 έγραψε:Όσο για το μισθό του καθηγητή φυσικά και είναι χαμηλός ,όπως είναι χαμηλά και τα 800 ευρώ που παίρνει ο ειδικευομενος ή τα 1200 που παίρνει ο αναπληρωτής καθηγητής της Ιατρικής.


Αχ αυτό το πράγμα. Μα να πρέπει να δεχθώ κάτι που γνωρίζω ότι είναι λάθος; €1400 παίρνει ο Λέκτορας. Γνωρίζω, σου λέω, γνωρίζω, το έχω γράψει. Είμαι 15 χρόνια μέσα στην Γ/θμια και ξέρω. Ο Τακτικός βγάζει €1800 καθαρά + κάτι προγράμματα κτλ πάει στα €2.200, χωρίς να μετράμε οικογένειες κτλ. Ο Αναπληρωτής άντε να είναι στα €1800 (νομίζω τόσα είναι +/- €50-100)

markvag έγραψε:Κι εγώ είμαι πολύ υπέρ του σχολείου της γειτονιάς, κυρίως για λόγους κοινωνικούς. Το παιδί είναι καλό να μένει κοντά στους φίλους του και να μπορεί να συναντιέται με αυτούς συχνά. Σε ένα ιδιωτικό δεν είναι σπάνιο τα παιδιά να μένουν πολύ μακριά το ένα από το άλλο. Αν χρειάζεται αμάξι ή λεωφορείο για να πάει ένα παιδί να παίξει με τους φίλους του από το σχολείο, τότε σωθήκαμε... Καλύτερα κοντά, να μπορούν να πηγαινοέρχονται και μόνα τους άμα μεγαλώσουν λίγο... Αυτό το θεωρώ ανεκτίμητο και τα ιδιωτικά δύσκολα το προσφέρουν...

Χώρια που δεν έχω δει και τα καλύτερα παιδιά να πηγαίνουν στα ιδιωτικά και ούτε έχω ιδιαίτερα καλή εμπειρία από τα διδακτικά αποτελέσματα... :iconcool: ίσως έτυχε, δεν θεωρώ ότι έχω αντιπροσωπευτικό δείγμα, απλά η άποψή μου για τα ιδιωτικά σχολεία έχει χρωματιστεί ιδιαίτερα αρνητικά...

Σημειώνω ότι προφανώς και η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι πάρα πολύ σημαντική και δύσκολη. Αλλά δεν είναι και η πιο δύσκολη στον κόσμο! Ούτε και οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι... :iconcool:


Εδώ συμφωνούμε 100%. Αυτό ακριβώς ισχυρίζομαι κι εγώ. Αν ο μισθός ήταν €100-200 παραπάνω θα ήταν άψογα τα πράγματα. €100 για τους παλιούς και €200 για τους νεότερους που τους θέρισε το νέο μισθολόγιο.

Ευχαριστώ.

* Έτσι με φώναζαν γιατί είχα πάρει επ' ώμου όλες τις ασκήσεις του Τάγματος και έτρεχα από το πρωί ως το βράδυ.
Άβαταρ μέλους
By nass
#20869
pipinos1976 έγραψε:Αν τις μετρήσεις είναι περισσότερες.


Αυτό συμβαίνει επειδή τα σώματα ασφαλείας έχουν ωράριο 24x7 (αν φωνάξουν τον αστυνομικό υπηρεσία Σάββατο βράδυ το βουλώνει και πάει) σε αντίθεση με το 8x5 των εκπαιδευτικών (αν φωνάξουν τον καθηγητή υπηρεσία ένα οποιοδήποτε απόγευμα ή τους γράφει κανονικά ή πάει και πληρώνεται υπερωρία).
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20873
giannik1977 έγραψε:Ρε συ Πιπινε επειδη ολοι μας εχουμε η ειχαμε κοντινα παραδειγματα απο δασκαλους η αστυνομους η γιατρους η οτιδηποτε...
Καποια επαγγελματα εκ των συνθηκων δουλειας δεν μπορουν να συγκριθουν ..
Ναι συμφωνουμε ο δασκαλος κανει δυσκολο επαγγελμα , πες μου ομως σε παρακαλω ποσους δασκαλους νεκρους εχουμε τα τελευταια 50 χρονια εν ωρα καθηκοντος; Στο λεω ετσι ωμα γιατι απλα δεν συγκρινονται καποια πραγματα..
Ποσες αργιες δουλευει στη ζωη του ο δασκαλος; Ποσα βραδια πρωτοχρονιας η χριστουγεννων;
Αντιστοιχα ο Εκαβιτης ή ο πυροσβεστης ; Μπορει να καθεται στο τμημα 6 ωρες αλλα σε μια ωρα να παιζει την ζωη του κορωνα γραμματα..
Ο πατερας σου εζησε μια αστυνομια που καμμια σχεση δεν εχει με το σημερα...Βλεπεις τι γινεται εξω καθημερινα;
Ξερεις τι ειναι να κανεις καθε 2 μηνες εξετασεις για aids επειδη τρυπηθηκες απο βελονα χρηστη;
Να κανεις εξετασεις ηπατιτιδας επειδη σε δαγκωσε ο πακιστανος την ωρα της συλληψης;
Καθε δουλεια εχει τα προβληματα της , τις δυσκολιες της, τα υπερ κ τα κατα..Ψαξε κ δες ερευνες ποια ειναι τα πιο στρεσογονα επαγγελματα στον κοσμο..
Απο καποιες δουλειες (σου βαζω μεσα τον δασκαλο) μπορει να σαλταρεις απο το αγχος
, απο καποιες μπορει να σκοτωθεις..ετσι ωμα...


Κοίτα, θα συνεχίσουμε να λέμε τα ίδια. Ο πατέρας μου έφυγε όταν τα περιστατικά αυτά υπήρχαν, οπότε τα γνωρίζει. Όπως γνωρίζει και τη διαφορά στην αντίληψη την τωρινή με την παλιά. Σήμερα είναι πιο ψυχρά τα πράγματα. Δεν κοιτάνε να βγάλουν άκρη, ούτε να λύσουν το πρόβλημα. Απλά κάνουν τις βλακείες που έχουν μάθει από τις ΗΠΑ στη ΝΥ και τελειώνουν. Μόνο που εκεί, στις ΗΠΑ, έχεις και τρόπο να αντιδράσεις μετά, όχι τα ελληνικά κόλπα που μπλέκεις και δεν ξεμπλέκεις ποτέ.

Για το θέμα αργιών. Επειδή ακριβώς δεν εργάζεται αργίες ο εκπαιδευτικός αμοίβεται χαμηλότερα από τους υπολοίπους. Το έχω αναφέρει ήδη ότι ο πατέρας μου ήταν πολύ ψηλότερα από τη μητέρα μου με ίδια χρόνια υπηρεσίας και ίδια θέση ευθύνης (λες Δκτης ΑΤ να μη γνωρίζει για βελόνες κτλ; να σου πω περιστατικά με πυροβολισμούς μέσα στο Τμήμα να γελάσεις, αυτά που λες είναι τίποτε, τα γέλια είναι αλλού για να μη θυμηθώ τον εισαγγελέα που κάρφωνε τις εφόδους της ΕΛ.ΑΣ. σε νυχτερινά μαγαζιά ή την άλλη που την μάζεψαν και ήμουν και μπροστά, σε ηλικία 10 ετών και έκανε strip show όπου έτρωγε τα κόπρανά της ). Από την άλλη η θεία στη εφορία που δεν έχει κίνδυνο πώς παίρνει ίδια με τον πατέρα μου που έχει και κίνδυνο και δουλεύει αργίες; Το ζήτημα, όμως, είναι πως αν συγκρίνεις τη σημερινή γενιά με την παλιά οι διαφορές είναι τεράστιες εις βάρος των νέων, πράγμα που δεν υπάρχει στους υπολοίπους. Εξηγώ: εγώ ως Δκτης ΑΤ θα πάρω σήμερα αντί για €2500 μόλις €2000 (τυχαία νούμερα). Ακόμη και να μην είμαι Δκτης ΑΤ με τα ίδια χρόνια θα είμαι κάπου εκεί κοντά. Αντιθέτως, αν είμαι καθηγητής, αντί για 1800 της μητέρας μου θα πάρω 1200 και μόνο αν γίνω Δντης θα μπορέσω να ανέβω κάπου εκεί κοντά. Όλα προέρχονται από ένα μισθολόγιο που έχει φτιαχτεί για να μην γκρινιάξει η μεγάλη μάζα των παλιών την ώρα που καταστρέφονται οι νέοι. Γι' αυτό συνεχίζω να λέω ότι πρέπει να υπάρχει λογική συνέχεια στους μισθούς και, μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη ένα minimum που απαιτείται για τη διαβίωση.

Ελπίζω να έγινε κατανοητό τι ακριβώς πιστεύω και πώς βλέπω τα πράγματα.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#20877 Να τις μετρήσουμε.
Μετά να τις μετρήσουμε άλλη μια με τον πατέρα μου που έκλεισε 35 χρόνια και έφυγε αντιστρατηγος και μετά άλλη μια με τον αδερφό μου που είναι τώρα ασφάλεια και τις τελευταίες 7 μέρες έκλεισε πάνω απο 70 ώρες δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#20878
nass έγραψε:Αυτό συμβαίνει επειδή τα σώματα ασφαλείας έχουν ωράριο 24x7 (αν φωνάξουν τον αστυνομικό υπηρεσία Σάββατο βράδυ το βουλώνει και πάει) σε αντίθεση με το 8x5 των εκπαιδευτικών (αν φωνάξουν τον καθηγητή υπηρεσία ένα οποιοδήποτε απόγευμα ή τους γράφει κανονικά ή πάει και πληρώνεται υπερωρία).


Μια χαρά θα πάει και ο εκπαιδευτικός το απόγευμα (συναντήσεις με γονείς, προετοιμασίες για γιορτές κλπ) και εννοείται ότι ΔΕΝ θα πληρωθεί υπερωρίες.

Εννοείται ότι δεν συγκρίνω με αστυνομικούς/στρατιωτικούς/γιατρούς κλπ. και γιατί να τα συγκρίνουμε άλλωστε.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#20879
nass έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:Αν τις μετρήσεις είναι περισσότερες.


Αυτό συμβαίνει επειδή τα σώματα ασφαλείας έχουν ωράριο 24x7 (αν φωνάξουν τον αστυνομικό υπηρεσία Σάββατο βράδυ το βουλώνει και πάει) σε αντίθεση με το 8x5 των εκπαιδευτικών (αν φωνάξουν τον καθηγητή υπηρεσία ένα οποιοδήποτε απόγευμα ή τους γράφει κανονικά ή πάει και πληρώνεται υπερωρία).


Βασικά υπήρχε (νομίζω το έχουν κόψει τώρα) το εξής, στο περίπου και χωρίς να το θυμάμαι ακριβώς. Αν πήγαινες ένα ΣΚ το μήνα υπηρεσία μετρούσε κάτι παραπάνω (η μία ημέρα σαν να ήσουν όλο το ΣΚ ή κάτι τέτοιο) και έπαιρνες και χρήμα περισσότερο και ρεπό. Θυμάμαι τον πατέρα μου να κάνει Σάββατο βράδυ εφόδους σε στρατόπεδα και τμήματα για τα οποία πληρωνόταν αδρά.Μάζευες τα ρεπό και τα έπαιρνες όποτε ήθελες. Π.χ. έπαιρνες 20 μέρες το καλοκαίρι και άλλες 5 Χριστούγεννα και άλλες 5 Πάσχα και άλλες 15 Οκτώβριο και άλλες 10 Μάιο κτλ κτλ.

Για τους καθηγητές υπάρχουν δεδομένα απογεύματα που υποχρεωτικά πηγαίνεις. Έχουν νομίζω κάποιες συγκεντρώσεις για γονείς (2 φορές το χρόνο) και κάποιες όταν πας εκδρομές κτλ. Γενικά δε σε φωνάζουν απόγευμα, εκτός κι αν τύχει κάτι τέτοιο που είναι 5-10 μέρες το χρόνο.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#20880 Τα ενα δυο χρονια που εχω εγω στο νησι πώς το συμπερανες?Εγραψα καπου οτι εχω μεινει στο νησι μονο τοσο?
Ο μισθος του αναπληρωτη ιατρικης ειναι οσο εγραψα.Καπου κανεις λαθος εσυ.
Και εγω ειμαι μεσα σε πανεπιστημιακη κλινικη και βλεπω τα χαρτακια.
Εσυ εισαι πανεπιστημιακος?
Α και εγω εκανα διακομιδη απο Νισυρο -Κω ενα εμφραγμα και ημουν πολυ χαλαρος.Δε με ενοιαζε καθολου...Απορω που αγχωνονται μερικοι :dizzy: