Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#116501 Έχω την εντύπωση οτι αρχές 90 που πήγαινα γυμνάσιο καναμε BASIC με την κανονική της δομή και όχι μεταφρασμένη. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει?
Άβαταρ μέλους
By pro
#116509 Η επιλογη προγραμματισμου σε εικονικη γλωσσα ειναι αστεια. Ας εβαζαν οποιαδηποτε pascal, c, java, shell scripting, ο,τι στο φουτσο θελανε, καλυτερα θα ηταν.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#116514
trident1971 έγραψε:
dimik έγραψε:
red_monster έγραψε:
dimik έγραψε:Βιβλιάρα

Γι αυτό μετά όταν μας πλάκωσαν σε Assembly, C, C++, Java δεν ξέραμε απο ποιό παράθυρο να φύγουμε :lol: :lol: :lol:


Μια αρχαία πασκαλμορφη είναι, από που θαρρείς οτι πρέπει να ξεκινήσεις ?


Απο τα βαθιά (C) ή έστω να μην ήταν (κακό)μεταφρασμένα ελληνικά.
Έτσι κι αλλιώς 17 χρονος που δεν ξέρει βασικές λεξούλες στα αγγλικά πλεον δεν νομίζω να έχει θέση σε Γ' βάθμια εκπαίδευση.


για C δεν ξερω, αλλα η μεταφραση ειναι για τα πανηγυρια ή εστω διασκεδαστικη.


Διασκεδαστική περισσότερο παρά κακή, μάλλον όλοι οι συγγραφείς διαβάζανε RAM όταν ήταν μικροί :lol:
Και όντως, τόσες ευνόητες και απλές γλώσσες προγραμματισμού υπάρχουν, γιατί έπρεπε να κάνουν αυτό το....πράγμα ?
Τα παλιά τα χρόνια :shifty: η σειρά ξεκίναγε από Basic, πέρναγε από Pascal + Fortran, συνέχιζε με C (και C++ για τους νεότερους), και κάπου σε αυτό το σημείο περνάγαμε σε Lisp, Cobol, Prolog, Ada/Modula (για όσους θυμούνται). Η Assembly ήταν συνήθως παράλληλο μάθημα, σε όλες τις αρχιτεκτονικές, κυρίως για όσους ήθελαν να πάνε προς το ΙΤ. Αυτοί είναι που προχώραγαν και σε meta-languages, όπως Java, τα διάφορα frameworks ή τα διάφορα Visual.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#116661
pro έγραψε:Η επιλογη προγραμματισμου σε εικονικη γλωσσα ειναι αστεια. Ας εβαζαν οποιαδηποτε pascal, c, java, shell scripting, ο,τι στο φουτσο θελανε, καλυτερα θα ηταν.

Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει άλματα στο πως μπορεις να διδάσκεις προγραμματισμό, ακομα και σε μικρά παιδάκια. Ακριβώς επειδή έχουν καταλάβει τη σημασία του.

Από GUIs με building blocks που δεν χρειάζεται καν να πληκτρολογήσεις (απαιτεί βέβαια υπολογιστή -> σοκ χρειάζεσαι η/Υ για να προγραμματίσεις) μέχρι οτιδήποτε.

Τέσπα, θρησκευτικά καλύτερα να μαθαίνουμε για τον τόπο μας...
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#116686
red_monster έγραψε:Χωρίς να υποστηρίζω το έκτρωμα του σχολικού προγραμματισμού, προσωπικά απόκτησα μια προγραμματιστική λογική που με βοήθησε τα μάλα στο πολυτεχνείο και στις υπόλοιπες γλώσσες

+1.
Απλά θα ήταν ακόμα καλύτερα να μαθαίναμε σε μια όντως χρήσιμη γλώσσα αυτή την λογική.
Άβαταρ μέλους
By soch
#116720
red_monster έγραψε:Χωρίς να υποστηρίζω το έκτρωμα του σχολικού προγραμματισμού, προσωπικά απόκτησα μια προγραμματιστική λογική που με βοήθησε τα μάλα στο πολυτεχνείο και στις υπόλοιπες γλώσσες


Αυτός είναι ο σκοπός στο Λύκειο, η αλγοριθμική (προγραμματιστική) λογική. Λίγο ενδιαφέρει να διδαχθεί C ή Pascal.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#117253
Panosss έγραψε:Ας κάνουν ένα κλόπι πέιστ από κάποιο πετυχημένο βιβλίο κάποιου πετυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος άλλης χώρας, έλεος με τους EL μεταρρυθμιστές - <<<<εκπαιδευτικούς>>>>> που ανακαλύπτουν κάθε τόσο τον τροχό.


Το τελευταίο κομμάτι που αναφερόταν σε εμένα το έκανα report και το προσπερνάω.

Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι το πώς γίνεται όλο το σύστημα στην Ελλάδα να πηγαίνει χάλια. Ο λόγος είναι εξαιρετικά απλός και λέγεται μάσα/ρεμούλα και δεν φταίει ο εκπαιδευτικός. Κάθε Υπουργός που έρχεται θέλει να βολέψει τους δικούς του, οπότε αποφασίζει να κάνει μια μεταρρύθμιση. Η μεταρρύθμιση αυτή, συνήθως, περιορίζεται στην αλλαγή βιβλίων (μεγάλη μάσα) και του εξεταστικού συστήματος (επίσης μάσα, αφού χρειάζεται στρατιά συμβούλων για να δώσουν προτάσεις κτλ). Το μεν εξεταστικό είναι εξαιρετικά εύκολο να το αλλάξεις, τα δε βιβλία εξαιρετικά δύσκολο. Έτσι, λοιπόν, από την τελευταία μεταρρύθμιση που έπαιζε χρήμα και χρόνος, κάπου στο 2000, έχουν μείνει τα βιβλία. Από τότε και μέχρι σήμερα, όταν ακούς νέα βιβλία γνωρίζεις ότι έχουμε αλλαγές που ξεκινούν από αλλαγή εξωφύλλου και φτάνουν μέχρι στην αλλαγή κεφαλαίων από τάξη σε τάξη και τίποτε παραπάνω. Τα τελευταία χρόνια δε (βλ. Διαμαντοπούλου* ή ακόμη και σήμερα) υπάρχουν περιπτώσεις όπου έρχεται εντολή Παρασκευή μεσημέρι να είναι έτοιμο ένα βιβλίο την Δευτέρα το πρωί, χωρίς κόστος για το Υπουργείο (εννοούν σε συγγραφείς) και με χρήση των υπαρχόντων βιβλίων. Τι κάνει, λοιπόν, ο Χ υπεύθυνος Φυσικών του ΙΕΠ (πρώην ΠΙ); Κανονίζει με τον συγγραφέα τα δικαιώματα και αλλάζει τα κεφάλαια μεταξύ Α, Β και Γ λυκείου (για την Γ σπάνια), οπότε παραδίδει την Δευτέρα έτοιμο έργο με σχεδόν μηδενικό κόστος. Έτσι, ο Υπουργός μπορεί να δώσει χρήμα στους δικούς του που κάνουν την ομάδα κρίσης του βιβλίου, αλλά να μην ξοδέψει και το ποσόν που χρειάζεται για την πραγματική συγγραφή ενός νέου βιβλίου ή για τα δικαιώματα κάποιου μεταφρασμένου (+ ο χρόνος που θα χρειαστεί για την μετάφραση). Ακόμη και με την προηγούμενη κυβέρνηση είχαμε αναθέσεις βιβλίων (νέων βιβλίων) που έπρεπε να παραδοθούν μέσα σε μία εβδομάδα. Ο συγγραφέας (αν είναι μάχιμος εκπαιδευτικός και όχι καθηγητής σε Παν/μιο, δηλαδή κάποιοι φοιτητές του) φταίει που δεν θα γίνει καλή δουλειά;

* Π,χ, Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Γ´ ΕΠΑ.Λ.: αλλαγμένο εξώφυλλο 3 φορές μέχρι σήμερα και η μόνη ουσιαστική αλλαγή είναι μία σημείωση σε πλαίσιο σε μία σελίδα που, για να χωρέσει και να μην αλλάξει η στοιχειοθεσία όλου του βιβλίου, γράφτηκε (και η υπόλοιπη σελίδα) με μικρότερη γραμματοσειρά. Τώρα, αν διδάσκονται τα παιδιά το πρότυπο δομημένης καλωδίωσης του '91 στις ΗΠΑ (που έχει αλλάξει άλλες 2 φορές - ανά δεκαετία γίνεται αυτό) δεν ενδιαφέρει τον Υπουργό.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#117315
red_monster έγραψε:
leonp έγραψε:Είδα τυχαία κάποια θέματα στα μαθηματικά και λυπήθηκα τα παιδιά που διαβάζουν για να εξεταστούν σε τέτοιες ηλιθιότητες.



Για ανάλυσε το μου λίγο... :hmmm:

Ηλίθια ύλη / τρόπος διδασκαλία / τρόπος εξέτασης ?


Εδώ σχολιασμός από τον Αντώνη Τσολομύτη, Αν. Καθηγητή στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
...
Συμπέρασμα απευθυνόμενος προς τον Υπουργό. Αυτό που συμβαίνει στην άσκηση Γ είναι απαράδεκτο. Για τη Δ να μην μιλήσω καν. Είναι ντροπή και κυρίως είναι αποκαρδιωτικά τα θέματα ακόμα και για τους καλούς μαθητές. Το υπουργείο πρέπει να επέμβει με τρόπο που να διασφαλίζει την ποιότητα στα θέματα και στις λύσεις (αναρωτιέμαι τι οδηγίες θα έχουν στείλει στους διορθωτές...).
...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#117615 Εδώ γράφουμε για τα θέματα που έπεσαν στις Πανελλήνιες 2015;

Σεβωμενοι την αγωνια χιλιαδων μαθητων στις φετινες Πανελληνιες παραθετουμε τα θεματα στη Φυσικη Κατευθυνσης Γ Λυκειου Επικρατειας Σερρων... ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2015 ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τεράστιο φίδι μάζας M=5kg το οποίο δε γνωρίζουμε αν έχει δηλητήριο ή όχι εμφανίζεται στην απέναντι αυλή μαζί με μια γάτα. Το φίδι παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο 'ΚΣΣΣΣΣ' συχνότητας f=99.8 Hz. Ένας παρατηρητής τρομάζει και τρέχοντας με ταχύτητα v=10 m/s πηδά την μάντρα κατευθυνόμενος προς το φίδι.
1. Να βρείτε την συχνότητα του ήχου που ακούει ο παρατηρητής.
Όταν φτάνει στο φίδι ο παρατηρητής τρομάζει και και παίρνει ένα σκουπόξυλο το οποίο μπορούμε να το θεωρήσουμε ως ράβδο. Κρατώντας το από την άκρη χτυπά το φίδι. Δίνεται μάζα σκουπόξυλου m=1kg
2. Να υπολογίσετε την ταχύτητα του άκρου του σκουπόξυλου λίγο πριν χτυπήσει το φίδι.
Θεωρούμε ότι η κρούση με το φίδι είναι πλαστική αλλά το φίδι δεν πεθαίνει.
3. Nα υπολογίσετε τη δύναμη που δέχεται το δάπεδο από το φίδι και το σκουπόξυλο.
Αφού το φίδι δεν έχει πεθάνει και συνεχίζει να βγάζει έναν ήχο sound κάτσε καλά να ούμε ο άνθρωπος αρπάζει ένα τσεκούρι ή μάλλον έναν μπαλτά μάζας m1=3kg. Χτυπά με αυτόν το φίδι και έχουμε πλαστική κρούση και τελικά το φίδι πεθαίνει.
4. Να υπολογίσετε την ταχύτητα του μπαλτά λίγο πριν την κρούση με το φίδι.


:innocent:
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#117650 Δεν ξέρω πόσοι το είδαν αυτό, αλλά αξίζει να ρίξετε μια ματιά. Λειτουργεί ως τροφή για σκέψη:

Ένας μαθητής στο δημοτικό σχολείο στους Αρκιούς

Ένα εξαιρετικό ρεπορτάζ (πώς του ξέφυγε κάτι τέτοιο δεν το γνωρίζω). Δείχνει γιατί τα μαθηματικά ορισμένες φορές λένε ανακρίβειες, αν δεν βάλεις στο παιχνίδι και την πολιτική σκέψη. Η Ε.Ε. και πολλοί στην χώρα μιλάνε για αναλογία εκπαιδευτικών με μαθητές. Πώς, όμως, κάνεις μάθημα στον ΕΝΑΝ μαθητή στους Αρκιούς; Πόσο αξίζει αυτός ο δάσκαλος σε μισθό; Φτάνουν τα €800-900 για αυτό που περνάει; Μήπως οι κάτοικοι πρέπει να μετακινηθούν από το νησί για μείωση του κόστους; 17 άτομα σε ένα μικρό νησί, χωρίς τηλεόραση, χωρίς διαδίκτυο, χωρίς σχολεία, χωρίς άλλες υπηρεσίες. Από Δημόσιες Υπηρεσίες μόνο το Δημοτικό σχολείο υπάρχει. Κι όμως, όσο αμόρφωτοι κι αν είναι, όσο εκτός πολιτισμού, μιλάνε ελληνικά και κρατάνε ένα νησί που εξυπηρετεί εμάς, ώστε να δηλώνουμε ότι υπάρχει παρουσία στο Αιγαίο.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#126894 Αυτές τις ημέρες έγιναν οι ψηφοφορίες για την ανάδειξη Δντων στα σχολεία της χώρας. Αναφέρω ορισμένα μόνο από τα περιστατικά που άκουσα:

1. Δντης έχει υποσχεθεί τραπέζι αν εκλεγεί ξανά. Το πραγματοποίησε, τελικά, αμέσως μετά το άνοιγμα της κάλπης.

2. Στις εκλογές κατεβαίνουν νυν Δντης, νυν Υπδντης και μία καθηγήτρια. Αποτέλεσμα ο νυν Δντης παίρνει 0 ψήφους και βγαίνει ο νυν Υπδντης.

3. Νυν Δντης βγαίνει με 60% των ψήφων και 40% λευκά. Στην συνέχεια ξεκινάει επίθεση προς τον Υπδντη γιατί δεν τον υποστήριξε.

4. Δύο ξαδέλφια κατεβαίνουν στις εκλογές. Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας είναι της μορφής 9 - 8, αλλά αυτός με τις 8 ψήφους εκλέγεται Δντης, αφού έχει περισσότερα μόρια στα αντικειμενικά κριτήρια. Η γυναίκα του χαμένου είχε κάνει εκστρατεία τεράστια και πλεύριζε καθηγητές για να μαζέψει ψήφους.

5. Νυν Δντης δέχεται πόλεμο από τον Σύλλογο (επειδή τον ξέρω λίγο το ζήταγε, πολύ, όμως, τον κυνήγησαν χωρίς λόγο - σκύλος που γαβγίζει χωρίς να δαγκώνει): καταγγελίες, αναφορές κτλ. Στην ψηφοφορία χάνει και εκλέγεται άλλος. Μετά, ο νέος Δντης και πολλοί από τους γονείς που έκαναν τις καταγγελίες και διάφοροι καθηγητές (μερικοί εκ των οποίων ήθελαν να μην έρχονται καν στο σχολείο - να ο λόγος της κόντρας) βρίσκονται να διασκεδάζουν μαζί σε κάποιο μαγαζί.

Θα μπορούσα να γράφω αρκετά ακόμη, αλλά θα κλείσω με αυτό που συνέβη στο σχολείο που υπηρετώ εγώ.

6. Μέχρι την ημέρα της ψηφοφορίας και για διάστημα 2-3 εβδομάδων, ο νυν Δντης ήταν όλο γλύψιμο. Ακόμη και σε εμένα που είμαι εντελώς απόμακρος, αμίλητος, χωρίς να δίνω δικαίωμα σε κανέναν, ερχόταν να μου έκανε δουλειές που δεν υπήρχε λόγος να μου κάνει (π.χ. να βγάλει φωτοτυπίες τα θέματα για μία κοπέλα που έδινε επαναληπτικές εξετάσεις = 3 σελίδες). Μπορώ να πω για εμένα μόνο: ύμνοι γιατί είμαι hitech (ενώ όλη τη χρονιά με έβριζε που έμπαινα με tablet στην αίθουσα), γιατί διαβάζω συνέχεια, γιατί κάνω δουλειά (σφραγίδες στα γραπτά) ακούγοντας μουσική κτλ. Την Παρασκευή, στην ψηφοφορία, τον ψήφισα γιατί ψυχολογικούς λόγους. Θεωρώ πως, όταν κατεβαίνεις μόνος υποψήφιος, ενώ είσαι ήδη Δντης, αν πάρεις λίγες ψήφους (βλ. παράδειγμα 3) δεν μπορείς πλέον να είσαι Δντης και η διαδικασία έχει, σε αυτό το σημείο, ένα κενό. Σήμερα, Δευτέρα, τον είδα άλλον άνθρωπο. Έχει φαγωθεί να μάθει ποιοι ΔΕΝ τον ψήφισαν (πήρε 2 λευκά + 2 άκυρα, όπως μου είπαν) και είναι πυρ και μανία που δεν βγήκε με 100%. Ένας από αυτούς που την πλήρωσαν, ο πρώτος και μόνος μέχρι στιγμής, ήμουν εγώ (που τον ψήφισα). Με είδε με ακουστικά να ελέγχω βαθμούς στις καρτέλες και μου έκανε τέτοια επίθεση που σήκωνε - χωρίς υπερβολή - ξύλο επιτόπου: φοράς ακουστικά (τα φοράω γιατί 3 άτομα κάναμε έλεγχο, 20 έκαναν πανηγύρι και από την βαβούρα δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ), θα κάνεις λάθη (βρήκα λάθη αυτών που δεν φορούσαν ακουστικά), προσβάλλεις τους συναδέλφους (γιατί; όταν αυτοί, τις ημέρες των εξετάσεων, έβαζαν ράδιο και έλυναν τα δικά τους θέματα χωρίς να μιλάνε με πρόσβαλαν; αν είναι να διαμαρτυρηθώ δηλαδή), είσαι ανάγωγος (γιατί; δεν είπα καλημέρα σε όλους; σε αυτό το θέμα είμαι - χωρίς ΚΑΜΙΑ συζήτηση - ο πιο τυπικός από όλους), είσαι προκλητικός (γιατί; γιατί ακούω ραδιόφωνο; μα RealFM άκουγα, να βάλω ΒΗΜΑ να είμαι 100% δικός σου;), δουλεύεις μόνος (μα δεν προσφέρθηκε κανείς άλλος να βοηθήσει, εγώ φταίω;) και διάφορα άλλα πράγματα. Τέλος πάντων, του απάντησα εντελώς ήπια, βάζοντας το κινητό στην άκρη: "το ότι δουλεύω μόνος πείτε το σε αυτούς που δεν έχουν προσφερθεί να βοηθήσουν, το κινητό το βάζω στην άκρη και δεν απαντώ γιατί θα πω πολύ άσχημα πράγματα". Ευτυχώς ήρθε κάποιος να βοηθήσει (από αυτούς που δεν τον ψήφισαν), οπότε έγινε ακόμη περισσότερο πυρ και μανία. Τώρα, περιμένουμε αύριο να δούμε τη συνέχεια του σίριαλ.

Συμπέρασμα: ενώ η διαδικασία φαινόταν ότι θα προσέφερε στην εκπαίδευση (θα έφευγαν από τη μέση άτομα που δεν είχαν σωστή συμπεριφορά, αλλά είχαν καλό βύσμα) η πράξη δείχνει ότι, τελικά, στην Ελλάδα δεν μας ταιριάζει και πολύ η Δημοκρατία: φαγωνόμαστε μεταξύ μας, αν χάσουμε κάνουμε επίθεση επί δικαίων και αδίκων κτλ. Με λίγα λόγια ή θα γίνει αναβάθμιση της διαδικασίας (ευελπιστώ και σε φανερή ψηφοφορία σε κάποια φάση, για να έχουμε το θάρρος της γνώμης μας) τα επόμενα δύο χρόνια (μέχρι την λήξη της θητείας των νέων Δντων) ή θα πρέπει να επανέλθουμε στο προηγούμενο σύστημα που, τουλάχιστον, εξασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν έριδες μεταξύ του Συλλόγου Διδασκόντων. Από όλα τα περιστατικά που ανέφερα μόνο ένας ήταν ο Δντης που άλλαξε και ο νέος είναι από το κυβερνών κόμμα. Άρα, το πρόβλημα δεν είναι τόσο πολιτικό, όσο καθημερινό: κοινωνικό και ψυχολογικό. Περαστικά μας... και σκεφθείτε ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο forum.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#127060
pipinos1976 έγραψε:...Η γυναίκα του χαμένου είχε κάνει εκστρατεία τεράστια και πλεύριζε καθηγητές για να μαζέψει ψήφους....


Στην πρώτη ανάγνωση το διάβασα "πλάγιαζε" και είπα "ωπ, τι έχουμε εδώ ?" :metalo:

pipinos1976 έγραψε:... και σκεφθείτε ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο forum....


You don't say.... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By otso
#127070 re πιπινε σε αγαπαω σε εκτιμαω και μου υπερασπιζεσαι τα καθικια τι να πω.
η λυση που συμφερει εμενα ειναι οπως σε πολλες χωρες του πολιτισμενου κοσμου εκπαιδευση στο σπιτι και αντιτοιχα εκπτωση στη φορολογια .
επισης δεν πληρωνω μια στην παραεκπαιδευση ,υπαρχει απιστευτη βιβλιοθηκη στο σπιτι , και συλλογες κομιξ και υπαρχει και το ιντερνετ. μια απιστευτη γνωση ενα κλικ μακρια.
δεν υπαρχουν απωθημενα για χαρτια πανεπιστημιων και ετσι κανουμε οτι μας αρεσει.
προχτες περπατησαν με ενα φιλο που εχει ανεβει εβερεστ κατι διεθνη μονοπατια , εμαθαν αρκετα αλλα καμμια ιδιαιτερη εντυπωση , οποτε ορειβασια τελος.
μεχρι στιγμης εχουμε μεινει στην παρατηρηση βυθου και θαλασιας ζωης , απολιθωματα και κομπιουτερ.ελπιζω να γινουν καλοι μηχανικοι , υδραυλικοι η αγροτες. αλλα οχι ελλαδα και ειναι πολυ τυχερα γιατι με τα διαβατηρια που εχουν μπορουν να δουλεψουν οουδηποτε στον κοσμο.
αλλα φορους για να τα παρουν οι κηφηνες συναδελφοι του πιπινου δεν θα πληρωσουμε ποτε.
το σχεδιο ειναι μολις φυγει και το τελευταιο παιδι , θα πουληθουν τα παντα τα χρηματα εξω και τελος με το ελλαδα..
πιπινε εσυ και η φαρα σου οι καραβαναδες οι μπατσοι και ολος ο συρφετος του δημοσιου μην περιμενεται απο την δικη μου οικογενεια να σας πληρωσουμε μισθους και συνταξεις
καλυτερα να πληρωνουμε της νορβηγιας η της ν ζηλανδιας.
και δεν θα μας λειψετε
και αν αναρωτιεσται γιατι αυτο το παραλληρημα ,χθες εφτιαξα την φορολογικη δηλωση
και ηταν χειροτερη απο το χειροτερο σεναριο τρομου που ειχα πλασει στο μυαλο μου.
και πρεπει να διαλεξω αν θα πεθανουμε απ την πεινα και θα πληρωσουμε τους πιπινους
η θα μεινουμε χρεωμενοι στο ελλ μεχρι δευτερα παρουσια.
η αποφαση που ληφθηκε οικογενειακα ηταν οτι θα γινει και αλλαγη ονοματων στο εξωτερικο, μην περασουμε καμμια φορα απο δω και μας πιασουν για χρεη στο δημοσιο.
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#127116
pipinos1976 έγραψε:
Panosss έγραψε:Ας κάνουν ένα κλόπι πέιστ από κάποιο πετυχημένο βιβλίο κάποιου πετυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος άλλης χώρας, έλεος με τους EL μεταρρυθμιστές - <<<<εκπαιδευτικούς>>>>> που ανακαλύπτουν κάθε τόσο τον τροχό.


Το τελευταίο κομμάτι που αναφερόταν σε εμένα το έκανα report και το προσπερνάω.

:lol: α ρε πιπίνε τι τραβάς κι εσύ.
Τώρα το 'δα.
Άρα κατατάσσεις τον εαυτό σου στους "EL μεταρρυθμιστές - <<<<εκπαιδευτικούς>>>>> που ανακαλύπτουν κάθε τόσο τον τροχό".
Οπότε τον εαυτό σου έπρεπε να κάνεις report, όχι εμένα.