Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#15463 Προστασία από τις πρακτικές του εμπορίου σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Ο Αστικός Κώδικας μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς.
Η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία είναι παντελώς παράνομη, όπως και οποιαδήποτε χρέωση όπως έξοδα αποστολής.

Όσο αγνοούμαι τα δικαιώματά μας ως Καταναλωτές παραμένουμε απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία των «Καταστημάτων».

Τα «Καταστήματα» βέβαια «σκαρφίζονται» δεκάδες δικαιολογίες, όπως το να κατηγορούν τον καταναλωτή για τη βλάβη ή να ισχυρίζονται ότι πέρασε η προθεσμία της εγγύησης. Ο καταναλωτής όμως οφείλει να παραμείνει ανένδοτος και εν ανάγκη να προβεί σε έγγραφη καταγγελία» σχολιάζει η κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου, δικηγόρος και αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ. «Ας σημειωθεί δε ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων τολμούν να υποβάλουν καταγγελία δικαιώνονται, καθώς η παρανομία είναι πασιφανής. Απλώς, τα καταστήματα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά μας για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους» καταλήγει.

Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και άλλες συναφείς διατάξεις»


Ελάττωμα ή βλάβη εντός δυο ετών από την Αγορά. (Ελάχιστη Εγγύηση Δυο Ετών)

• Ζητούμε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση

Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα). Μην ανεχθείτε αλλεπάλληλες επισκευές που απλώς επιτρέπουν στα καταστήματα να κερδίζουν χρόνο.

Εικόνα


• Απαιτούμε επιστροφή χρημάτων

Αν παρά την επισκευή τα προβλήματα παραμένουν, έχετε δικαίωμα να δηλώσετε ότι «υπαναχωρείτε από την πώληση» και να απαιτήσετε την επιστροφή του τιμήματος. Η επιστροφή οφείλει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, όχι με «πιστωτικά», «δωροκάρτες» ή άλλες... ευφάνταστες εφευρέσεις.

Εικόνα


• Απευθυνόμαστε μόνο στο κατάστημα πώλησης

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτική πέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται είναι επίσης και... παράνομη!

Εικόνα

• Αρνούμαστε να πληρώσουμε έξοδα αποστολής

Αν το κατάστημα αγοράς αποφασίσει να στείλει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι εκεί υπάρχει «εξειδικευμένο σέρβις» ή ότι επιθυμεί να κάνει χρήση των προνομίων της εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα το κατάστημα και όχι τον καταναλωτή. Αν επιχειρήσουν να σας χρεώσουν απειλήστε με καταγγελία.

• Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίες

Τα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτή η νόμιμη προθεσμία υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ρήτρας, ακόμη και αν αναγράφεται στα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου αγοράς.

Εικόνα

Εικόνα

• Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες

Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής.


Εγγύηση Ανταλλακτικών ή προϊόντων στα πλαίσια της Εγγύησης

Ο Νόμος 3043/02 (ΦΕΚ 192 Α’/21-8-2002) στο Άρθρο 3, παράγραφος 4

Εικόνα


Ευθύνη του Παραγωγού για ελαττωματικά Προϊόντα

Άρθρο 5 του Ν. 2251/1994, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει

Εικόνα

Επίσης στο «Άρθρο 5, Παράγραφος 5» λέει εφαρμόζονται οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου
που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By nass
#15535 Το πρόβλημα με αυτά είναι ότι ο πωλητής πάντα μπορεί να σου πει: "το ξέρω ότι είναι παράνομο αλλά δεν το κάνω, αν θέλεις πάμε στα δικαστήρια" το οποίο για τις περισσότερες των περιπτώσεων δεν συμφέρει (πχ. αγόρασες κάτι €200, πόσο θα σου κοστίσει να δικαιωθείς σε δικαστήριο μετά από Ν χρόνια ?) Και εννοείται ότι ο πωλητής συνήθως έχει δικηγόρους κτλ. δηλ. εκείνου δεν θα του κοστίσει και τίποτα -ενώ αντίθετα το να ικανοποιεί τις (νόμιμες και δίκαιες) απαιτήσεις έχει κόστος.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#15600
nass έγραψε:Το πρόβλημα με αυτά είναι ότι ο πωλητής πάντα μπορεί να σου πει: "το ξέρω ότι είναι παράνομο αλλά δεν το κάνω, αν θέλεις πάμε στα δικαστήρια" το οποίο για τις περισσότερες των περιπτώσεων δεν συμφέρει (πχ. αγόρασες κάτι €200, πόσο θα σου κοστίσει να δικαιωθείς σε δικαστήριο μετά από Ν χρόνια ?) Και εννοείται ότι ο πωλητής συνήθως έχει δικηγόρους κτλ. δηλ. εκείνου δεν θα του κοστίσει και τίποτα -ενώ αντίθετα το να ικανοποιεί τις (νόμιμες και δίκαιες) απαιτήσεις έχει κόστος.


Ούτε καν...δεν χρειάζεται να "απειλήσεις" ούτε να υπολογίσεις δικαστικά κόστη κλπ. Αν αρνηθούν να υπακούσουν στις νόμιμες διατάξεις, ξεκινάς πολύ πολύ απλά και ωραία με μια επιστολή στον Συνήγορο και στην Γ.Γ.Κ. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν αυτοί να επικοινωνήσουν με το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και να διερευνήσουν. Συνήθως αρκεί η αρχική επικοινωνία μαζί τους για να "συμμορφωθεί" ο καταστηματάρχης. Το έχω δει και το έχω κάνει προσωπικά αρκετές φορές, το σύστημα δουλεύει, οπότε μην αγχώνεστε ούτε να λέτε "σιγά μην τρέχω τώρα", ένα απλό email ή/και fax με τα 2-3 απαραίτητα έγγραφα αρκούν :s_cool
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#15605
nass έγραψε:To ξέρω και το έχω κάνει 2 φορές. Τη μία δούλεψε, την άλλη με έγραψαν στα @@ τους.


Το ξέρω, η πιο σοβαρή μου προσπάθεια είχε να κάνει με την ΕΛΜΑ. Έκανα καταγγελία, μίλησε η ΓΓΚ με την ΕΛΜΑ, αυτοί με τη σειρά τους ασχολήθηκαν (πήραν τηλέφωνο όλους τους κατόχους CX7), αλλά ΚΑΙ μας έγραψαν στα @@ τους, αφού απάντησαν στη ΓΓΚ ότι "δεν βρέθηκε CX7 με ελαττωματικό σύστημα πέδησης" :s_omg (προφανώς γιατί όλοι εμείς οι κάτοχοι ζούμε σε κάποια εικονική πραγματικότητα)

Τεςπα, το νόημα πάντως είναι να κάνεις ότι μπορείς για να μην σε πιάνουν κορόϊδο, πράγμα που μπορεί να γίνει με μηδενικό κόστος, αφού υπάρχει κρατικό σύστημα ελέγχου που πραγματικά δουλεύει.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#15640 Σωστό αυτό που έβαλες αλλά υπάρχει και η εμπορική εγγύηση. Δηλαδή η εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής και μπορεί να είναι όσο θέλει 1 μήνα, 1 χρόνο κλπ εφόσον είναι προαιρετική ούτως ή άλλως. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αναιρεί την 2ετή εγγύηση του πωλητή. Είναι αυτό που λένε και πολλά μαγαζιά "εγγύηση αντιπροσωπείας"
Άβαταρ μέλους
By Greek
#15680 Επίσης να συμπληρώσω....
Σε περίπτωση επιστροφής του ελατωματικου προϊόντος ο Πωλητής πρέπει ή να στο αλλάξει με ίδιο ή καλύτερο προϊον ( ακόμα και αν έχει φτηνότερο αντίτιμο) ή να στο επισκευάσει ή να επιστρέψει στο ακέραιο το αντίτιμο αγοράς.

Κοινώς , για ένα προιον πχ μια κάρτα γραφικών. Στους 9 μήνες καιγεται..... Πρέπει λοιπόν ή να επισκευαστεί ή να δωθεί μια ίδια, καινούργια ή μεταχειρισμένη ή μια καλύτερη αν και φτηνότερη ή επιστροφή του ποσούσ το ακέραιο. Πρακτικές του τύπου , "τελευταία φορά που την πούλησα είχε την μισή τιμή και άρα αυτό παίρνεις πίσω " δεν παίζει καθώς αν την είχε αποθήκη με αυτήν την τιμή θα μπορούσε να την ανταλάξει......
Άβαταρ μέλους
By leonp
#18086 Στα παραπάνω να προσθέσω:
@@ μέντολες

Έχω αγοράσει αντλίες που μερικές δουλεύουν για χρόνια και πολλές χάλασαν αμέσως.
Γι αυτές που χάλασαν, κάποιες τις αντικατέστησαν και κάποιες όχι.
Η καταγγελία στον Δήμο με δικαιώνει σαν καταναλωτή, δεν υποχρεώνει όμως το κατάστημα να τηρήσει τημ εγγύηση.

Στην Ελλάδα προστασία καταναλωτή = @@ μέντολες.
Έχω όλα τα χαρτιά, απαντήσεις κλπ. για όποιον ενδιαφέρεται.


Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By markvag
#18330
The Ace έγραψε:
nass έγραψε:Το πρόβλημα με αυτά είναι ότι ο πωλητής πάντα μπορεί να σου πει: "το ξέρω ότι είναι παράνομο αλλά δεν το κάνω, αν θέλεις πάμε στα δικαστήρια" το οποίο για τις περισσότερες των περιπτώσεων δεν συμφέρει (πχ. αγόρασες κάτι €200, πόσο θα σου κοστίσει να δικαιωθείς σε δικαστήριο μετά από Ν χρόνια ?) Και εννοείται ότι ο πωλητής συνήθως έχει δικηγόρους κτλ. δηλ. εκείνου δεν θα του κοστίσει και τίποτα -ενώ αντίθετα το να ικανοποιεί τις (νόμιμες και δίκαιες) απαιτήσεις έχει κόστος.


Ούτε καν...δεν χρειάζεται να "απειλήσεις" ούτε να υπολογίσεις δικαστικά κόστη κλπ. Αν αρνηθούν να υπακούσουν στις νόμιμες διατάξεις, ξεκινάς πολύ πολύ απλά και ωραία με μια επιστολή στον Συνήγορο και στην Γ.Γ.Κ. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν αυτοί να επικοινωνήσουν με το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και να διερευνήσουν. Συνήθως αρκεί η αρχική επικοινωνία μαζί τους για να "συμμορφωθεί" ο καταστηματάρχης. Το έχω δει και το έχω κάνει προσωπικά αρκετές φορές, το σύστημα δουλεύει, οπότε μην αγχώνεστε ούτε να λέτε "σιγά μην τρέχω τώρα", ένα απλό email ή/και fax με τα 2-3 απαραίτητα έγγραφα αρκούν :s_cool



Αυτό με τη γενική γραμματεία καταναλωτή, άσ'το... @@ κάνουν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν, όπως μου είπαν όταν ο Συγγελίδης με ανάγκασε να μάθω, είναι να μεσολαβήσουν μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας. Κοινώς, αν ο πωλητής είναι ένας χοντρόπετσος παπάρας και επικίνδυνα άσχετος με τη δουλειά του (ο όμιλος Συγγελίδη δηλαδή - και αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη και αν θέλει ας με πάει στο δικαστήριο να το ξαναπώ ενώπιον δικαστή), τότε και ο καταναλωτής θα πάρει τα @@ του

Η μόνη λύση είναι το δικαστήριο, όπου με το ελληνικό νομικό σύστημα (το ποιο;;;; :svivhaha: :svivhaha: ) άντε και δικαιώνεσαι μετά από 10+ χρόνια, 30 αναβολές και καμμιά 10ριά δικαστήρια. Ε, και;;;;;;;;;;;;; Ιδίως αν μιλάμε για είδη που απαξιώνονται συντομότερα από 10ετία και έχουν σχετικά μικρή αξία, δηλαδή κάτω από 50-60 χιλιάρικα (σχεδόν όλα όσα μπορώ να σκεφτώ δηλαδή), πολύ απλά στην πράξη είσαι στο έλεος του κάθε παπάρα... Άντε εγώ με το θέμα που είχα με το Picasso να δικαιωνόμουν μετά από πόσα δικαστήρια, έξοδα και χρόνο (για να μην πω την ταλαιπωρία) και έπαιρνα 2000 ευρώ + δικαστικά έξοδα (που θα τα είχα πληρώσει μερικά χρόνια πριν). Ε, και;;;;;;;;;;

Ωραίοι οι νόμοι, αλλά για να εφαρμοστούν και στην πράξη πρέπει να γίνονται τα δικαστήρια και να τελεσιδικούν ΤΟ ΠΟΛΥ σε έναν χρόνο. Δεν είναι δυνατό εμπορική διαφορά να παίρνει 10ετίες να τελεσιδικίσει! (που είναι το :whatever ;;;;; :rant: )


leonp έγραψε:
Στην Ελλάδα προστασία καταναλωτή = @@ μέντολες.


Ακριβώς.
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#18379 Τα δικαστικά έξοδα βαρύνουν τον χαμένο στο τέλος της δικαστικής διαμάχης και δεν προπληρώνονται.

Μπορεί τα δικαστήρια να κάνουν 7-10 χρόνια για να τελεσιδικήσουν αλλά ποιος σας είπε ότι θα πάρετε τα χρήματα σας μετά από δέκα χρόνια ?

Αυτό δεν ισχύει σε όλες τις δικαστικές διαφορές και το τι ισχύει το γνωρίζουν οι δικηγόροι που έχουν ειδικότητα στο είδος της δικαστικής διαφοράς.

Παράδειγμα προσωπικό σε διαφορά στο ποσό αποζημίωσης μετά από τρακάρισμα και ολική καταστροφή του αυτοκινήτου όπου η ασφαλιστική πλήρωνε 2000 ευρώ και εγώ σε συμφωνούσα.

Όλοι μου έλεγαν να πάρω τα 2000 τώρα και να μην μπλέξω δικαστικός με δικαιολογίες όπως οι παραπάνω ότι θα δικαιωθώ μετά από δέκα χρόνια και λίγα είναι, ο μόνος κερδισμένος θα είναι ο δικηγόρος και 4000 να σου καταλογίσει το δικαστήριο τι θα μείνει στο τέλος κλπ κλπ.

Ευτυχώς δεν άκουσα κανέναν από αυτούς έκανα Αγωγή χωρίς καθυστέρηση όπου εκδικάστηκε σε 8-9 περίπου μήνες και βγήκε απόφαση 6 μήνες μετά . Το δικαστήριο μου καταλόγισε ποσό αποζημίωσης μαζί με τους τόκους κλπ 7800 ευρώ που ήταν άμεσα εκτελεστέα δηλαδή η ασφαλιστική τα πλήρωσε μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία της έκδοσης της απόφασης.

Από τα 7800 το 10% πήρε ο δικηγόρος και 300 ευρώ ήταν η παρακράτηση φόρου από τους τόκους υπερημερίας. Σε 18 μήνες πήρα στο χέρι 6600 ευρώ αντί 2000 ευρώ. Οι προσπάθειες της ασφαλιστικής να μειώσει το ποσό της αποζημίωσης ήταν άκαρπες.

Άρα στα αμέσως παραπάνω post ένα έχω να πω : «όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται».
Άβαταρ μέλους
By markvag
#18386 ΟΚ... Μόνο που μιλάμε για διαφορετικό πράγμα... :)


Επειδή έχω μία μικρή εμπειρία από εμπορικές διαφορές, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, όπως επίσης πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι σε μεταγενέστερο δικαστήριο μπορεί να υποχρεωνόσουν να επιστρέψεις το ποσό που έλαβες εντόκως.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#18392 +1


Επίσης, δεν υπάρχουν δικηγόροι που δουλεύουν με ποσοστό εκτός αν το αντικείμενο είναι αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ και μπορεί να ζητήσουν μπροστά τα έξοδα.
Ο κανόνας είναι να απαιτούν την αμοιβή τους που είναι πάντα πολλαπλάσια από αυτή που επιδικάζει το δικαστήριο.

Αν σαν καταναλωτής πρέπει να πάω στα δικαστήρια για να δικαιωθώ μετά από 5-10 χρόνια (αν κριθεί και σε ανώτερο βαθμό) πληρώντας από 1000 έως μερικές χιλιάδες ευρώ, δεν χρειάζεται να υπάρχουν σύνδεσμοι προστασίας καταναλωτή, διεύθυνση εμπορίου κλπ που μόνο μας χρεώνουν χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.


Στην Ελλάδα δεν υπάρχει προστασία από τις πρακτικές του εμπορίου - είναι ανύπαρκτη και καλύτερα να καταργηθεί εντελώς να μην πληρώνονται άδικα οι υπάλληλοι.

Το παραπάνω σε συνδυασμό με το άθλιο δικαστικό σύστημα που καθυστερεί για πολλά χρόνια την εκδίκαση υποθέσεων, τους δικηγόρους αλλά και τους δικαστικούς που χρηματίζονται, δείχνει ότι δεν υπάρχει λόγος να καταφεύγεις στα δικαστήρια όταν το αντικείμενο είναι μικρής αξίας (τα έξοδα θα είναι περισσότερα) ή το αντικείμενο είναι μεγάλης αξίας (θα τα πιάσουν).
Αυτός είναι ο κανόνας στην τριτοκοσμική Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By IOANNIS
#18416 Ανάλογα την υπόθεση και τι συμφωνία κάνεις με τον δικηγόρο γίνεται και η πληρωμή του που μπορεί να είναι είτε εφάπαξ είτε ποσοστό επί το επιδικαζόμενου ποσού και συνήθως ζητάνε και κάποια χρήματα μπροστά για να καταθέσουν την αγωγή που είναι ανάλογα την υπόθεση/είδος Αγωγής και ποικίλουν σε μέγεθος.

Εγώ δεν έχω εμπειρία από εμπορικές διαφορές αλλά από αυτές που έχω μέχρι στιγμής, μια Εργατική, Αγωγή εναντίων του Δημοσίου, εναντίων της Ασφαλιστικής μόνο κερδισμένος βγήκα.

600 χιλιάδες δραχμές από την εργατική διαφορά τότε, 3800 ευρώ από το Δημόσιο και 6600 ευρώ από την ασφαλιστική και έχω και δυο ακόμα που εκκρεμούν αυτήν την στιγμή και ετοιμάζομαι για άλλη μία.

Όλα τα παραπάνω πόσα είναι μετά την αφαίρεση των όποιων χρημάτων πλήρωσα σε δικηγόρους και λοιπά και έχουν τελεσιδικήσει.

Επίσης ως ελεύθερος επαγγελματίας με ιδιωτικό συμφωνητικό παροχής υπηρεσιών με κατασκευαστική εταιρεία όταν έληξαν την σύμβαση μονομερώς το 2004 και επειδή δούλευα αποκλειστικός για αυτήν το έψαξα και βρήκα ότι έπρεπε να με αποζημιώσουν σαν να ήμουν υπάλληλος. Γνωστοποίησα το γεγονός στο τμήμα Προσωπικού και ότι θα κινηθώ δικαστικός για να διεκδικήσω την νόμιμη αποζημίωση που δικαιούμαι και την επόμενη μέρα εισέπραξα επιταγή ύψους 10000 ευρώ περίπου ως αποζημίωση για τα 10 χρόνια που συνεργαζόμουν μαζί τους ποσό ανάλογο των μηνιαίων πληρωμών, των ετών με προσαύξηση κατά το 1/6 όπως ίσχυε για τους υπαλλήλους αορίστου χρόνου.

Έχω χάσει περίπου 7000 ευρώ επειδή δεν τα διεκδίκησα με Αγωγή στο παρελθόν από το Δημόσιο και το έχω χιλιομετανιώσει από τότε.

Εάν δεν έκανα καμιά κίνηση να διεκδικήσω το δίκιο μου από τα παραπάνω θα είχα εισπράξει μόνο τα 2000 ευρώ της ασφαλιστικής.
Άβαταρ μέλους
By Panosss
#19008 Πολύ σωστός ο Ιωάννης :thumbsup: .
Αν ήμασταν όλοι έτσι, η Ελλάδα θα 'ταν μια πολύ διαφορετική χώρα.
Κι εγώ δεν έχω καταφύγει ποτέ σε δικαστήρια (επειδή θα "δικαιωθώ σε 10 χρόνια, αν δικαιωθώ", και "το μόνο που θα καταφέρω θα 'ναι να χάσω χρήματα") με μυνήσεις και αγωγές (έτσι δεν έχω εμπειρία) αλλά μάλλον θα 'πρεπε.
Τελικά το "όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται" μάλλον ισχύει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#19046
Panosss έγραψε:Πολύ σωστός ο Ιωάννης :thumbsup: .
Αν ήμασταν όλοι έτσι, η Ελλάδα θα 'ταν μια πολύ διαφορετική χώρα.
Κι εγώ δεν έχω καταφύγει ποτέ σε δικαστήρια (επειδή θα "δικαιωθώ σε 10 χρόνια, αν δικαιωθώ", και "το μόνο που θα καταφέρω θα 'ναι να χάσω χρήματα") με μυνήσεις και αγωγές (έτσι δεν έχω εμπειρία) αλλά μάλλον θα 'πρεπε.
Τελικά το "όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται" μάλλον ισχύει.



Προφανώς και έχετε δίκιο, αλλά δυστυχώς πολλές φορές υπάρχουν άλλες προτεραιότητες...

Bonus: Ο πατέρας μου ακόμα τρέχει στα δικαστήρια για μία ακάλυπτη επιταγή που πήρε η εταιρεία που δούλευε παλαιότερα... Σαν μάρτυρας, έχει κατέβει 2 φορές στην Αθήνα για να απαντήσει στην εξής πολύ δύσκολη ερώτηση: Έχει εξοφληθεί η επιταγή; Απάντηση: Εφόσον την έχουμε ακόμα στα χέρια μας όχι.

Να μην αναφέρω πόσες μέρες έχει χάσει εδώ και κοντά 10 χρόνια και ακόμα δεν έχει τελεσιδικήσει... Και τραβιέται Αθήνα από την ερωτομάνα για το ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ!!!!!!!!!

Bonus 2: Ο πατέρας μου πάλι, έκανε ένα νεανικό σφάλμα... Προ αιώνων δέχθηκε να είναι εκκαθαριστής σε μία ΕΠΕ που τέθηκε σε καθεστώς εκκαθάρισης. Τελείωσαν όλα ωραία και καλά και πέρασαν καμιά 25αριά χρόνια... Στο μεταξύ σε μία μετακόμοιση (20-22 χρόνια μετά...) είδε τα χαρτιά αυτά από τον καιρό του Νώε και σκέφτηκε να τα πετάξει... Για καλή του τύχη τα κράτησε και κάποια χρόνια μετά την μετακόμοιση του ήρθε μήνυση από έναν εκ των μετόχων για δήθεν παρατυπίες... Αν δεν είχε κρατήσει όλα τα χαρτιά την είχε βαμμένη...

Έλεος δηλαδή! Στην 20ετία φόνος παραγράφεται... :s_mad

Και μου λέτε να μπλέξω με αυτό το χάλι...