Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By kacey
#19237 Μισο λεπτακι, γιατι μιλατε για δυο διαφορετικα πραγματα. Ξεκινησαμε απο προβληματα του στυλ "χαλασε κατι και ο πωλητης δεν μου το αλλαζει ως ωφειλει/με στελνει στο κατασκευαστη ενω πρεπει να το διορθωσει ο ιδιος/δινει μικροτερη των 2 ετων εγγυηση" και φτασαμε σε αγωγες που διεκδικουν χιλιαδες ευρω. ΠΟΛΥ διαφορετικα το ενα με το αλλο...

Για το πρωτο λοιπον, αυτο που λεμε ειναι οτι αν ο πωλητης δεν θελει να τιμησει τις υποχρεωσεις του (και να σεβαστει τον πελατη του, περα απο οποιο νομο...), τοτε τα πραγματα ειναι δυσκολα. Το να κανεις αγωγη επειδη σου χαλασε μια καρτα γραφικων ας πουμε, προφανως ειναι ασυμφορο. Το να λεμε "εγω που πηγε να με ριξει μια ασφαλιστικη για 5 χιλιαρικα" ως απαντηση, ειναι ανουσιο.

Εγω παντως οταν εσπασε ροδακι καινουριας καρεκλας τη πρωτη φορα που εκατσα πανω της και το Πλαισιο customer support μου ελεγε οτι τα ροδακια δεν καλυπτονται απο την εγγυηση (!)και δεν μπορουν να μου αλλαξουν ολη τη καρεκλα για ενα ροδακι (!, θα καθομαι στραβα ή πανω σε τακους...), πηρα μετα το καταστημα Πειραια τηλ, τους εξηγησα τη κατασταση και την απαντηση του support και κατεληξα στο οτι "ειμαι εκει σε 5 λεπτα, αν δεν μου εχετε ροδακι ετοιμο ξηλωνω ενα ροδακι απο αυτες που εχετε στο καταστημα, αν θελετε μπορειτε να φωναξετε την αστυνομια και να με μηνυσετε για κλοπη και εκει θα αρχισει το πανηγυρι"... Πηγα, πηρα το ροδακι που με περιμενε σε κουτακι και σελοφαν ετοιμο, και εφυγα.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#36123
giannik1977 έγραψε:Χαχαχαχα ο παλιος καλος Kacey....:)


Και να που οι λυσεις που δινει πιανουν.....Δεν ξερω αν θα επαιρνε ολη τη καρεκλα ΠΩΣ θα απαντουσαν.... :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Serf
#110212 Έχω το παρακάτω θέμα το οποίο άπτεται των θεμάτων που συζητάμε εδώ αλλά στη Γερμανία και θα ήθελα τα φώτα όποιου γνωρίζει για το ποιες είναι οι εκεί υπηρεσίες όπου μπορώ να απευθυνθώ (αντίστοιχες Συνηγόρου Καταναλωτή/ Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή/ κτλ). Προφανώς καλοδεχούμενη οποιαδήποτε άλλη γνώμη μπορεί να φανεί χρήσιμη.

Έκλεισα μέσω rentalcars.com ένα αυτοκίνητο για 6ήμερο. Παραλαβή/παράδοση στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Η εταιρεία ενοικίασης είναι η Buchbinder/ Global Drive. Κατά τη διάρκεια της online κράτησης όσο και στο voucher που εκδόθηκε από το rentalcars.com ΔΕΝ υπήρξε καμία συγκεκριμένη αναφορά σε έξτρα χρέωση για ταξίδι εκτός Γερμανίας. Το μόνο σχετικό είναι μια γενική αναφορά στους Γενικούς Όρους του rentalcars.com ότι η εταιρεία ενοικίασης ενδέχεται να ζητήσει χρήματα για έξοδο του αυτοκινήτου από την χώρα. Φτάνουμε, λοιπόν, στην ημέρα παραλαβής από το αεροδρόμιο όπου ο υπάλληλος της Buchbinder/ Global Drive μας ρώτησε κατά πόσο σκοπεύουμε να βγούμε από την χώρα. Όταν απαντήσαμε θετικά (για Γαλλία), μας ζήτησε επιπλέον €19,99 ευρώ ως χρέωση εξόδου από την χώρα. Στην αρχή είπαμε ότι δεν αναφέρεται κάπου αλλά δεν επιμείναμε (λίγο η βιασύνη, λίγο η συνεννόηση με Γερμανό στο Αγγλικά) και πληρώσαμε. Και τώρα που επιστρέψαμε Ελλάδα έστειλα email στην Buchbinder/ Global Drive απαιτώντας τα χρήματα πίσω μιας κι επιβεβαίωσα ότι δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σε συγκεκριμένο ποσό για έξοδο από την χώρα. Η στιχομυθία (μέσω emails) είναι η παρακάτω:

Εγώ έγραψε:Dear Madam/Sir, I am contacting you about the additional fee of EUR19,99 I was asked to pay by an employee of yours in order to be eligible to travel from Germany to France with a car I rented from your company; a fee whose validity I have not been able to verify through neither Rentalcars.com nor your website. To be more precise, on April XXth I traveled from Athens to Frankfurt Airport. I had already made a reservation through Rentalcars.com for a car from your company (booking id XXXXXXXX). At your airport station the employee asked my fiancee and myself whether we would be traveling outside Germany. We answered him that we would be passing to France only. As soon as he heard this he stated that we needed to pay an additional fee of EUR19,99. Although we had not read such a term when booking, we agreed to pay because we were short on time. Now that we have returned from our trip I found the time to check better; neither your Terms & Conditions nor the additional information make reference to such an additional fee. Moreover, I have just simulated renting a car on your website and no such fee was mentioned or proposed as an extra coverage/cost. Unless you can point me out where exactly this extra fee is mentioned and how I should have been informed of it, I demand that your return the whole amount (EUR19,99) to my credit card immediately. The fee was charged to a VISA credit card (ending numbers xxxx-xxxx-xxxx-xxxx) under the name XXXXXX XXXXXXXXX on April XXth around 11:00am at your Frankfurt Airport office. Yours sincerely, XXXXXX XXXXXXXXX


Υπάλληλος έγραψε:Dear Mr. ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

You booked the car through http://www.rentalcars.com.
I checked their site and could easily find the information about the terms and conditions for driving areas. It is agreed between our company and RentalCars that an additional charge for cross border fee will appear.

If this information is pre booked the cross border fee costs 10 EUR. If we have this information at time of pick up first, the costs for cross border fee are 20 EUR.

If you don`t feel well prepared before travelling, please contact rentalcars.com.

If you got any further questions please do not hesitate to ask.
Kind regards
ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧ
Business Development/Customer Service


Εγώ έγραψε:Dear Mrs. ΧΧΧΧΧ,

Thank you very much for your prompt answer. Regarding the "terms and conditions" of rentalcars.com, I had also found the abstract below that states "local charge may apply for travel to certain countries". However, neither now nor during booking have I come accross a statement about a specific charge (EUR10 in advance, EUR20 at time of pick up) for traveling outside Germany. Could you please share with me a link or instructions on how to locate this statement?? Since being asked at the time of pick up for the additional charge I have simulated a couple of times renting a car from your company through rentalcars.com and failed to locate it. For a charge to be applicable I must somehow be informed of its exact value; the use of "may" demands a clarifying statement with the exact amount if any!

Restrictions may be applicable when taking the hire car to a different country/state/island; our Contact Centre must therefore be advised at the time of booking whether you, the renter, intend to do this. Additional documentation may be required and local charges may apply for travel to certain countries. Restrictions may also apply in remote areas such as the Australian outback; please check with our Contact Centre.

Best Regards,

ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧ


Υπάλληλος έγραψε:Dear Mr.ΧΧΧΧΧΧΧΧ

These prices are agreed with rentalcars. Unfortunately we are not liable for the missing information on the voucher.

We will discuss this case with our partner in our next meeting.

Many thanks for your note.
If you got any further questions please do not hesitate to ask.
Kind regards
ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Business Development/Customer Service


Εγώ έγραψε:Dear Mrs. ΧΧΧΧΧΧΧ,

From the moment it was one of your employees that requested the additional money at pick-up, it was YOUR company's obligation to make sure that I have been informed of the extra charges either through rentalcars.com or directly through your company; rentalcars.com is YOUR partner!!! If the additional money had been requested by rentalcars.com, I would have to deal with them, too. But the latter is NOT the case. Thus, for the last time I ask you to refund to my credit card the EUR19,99. Eitherwise, I will continue by addressing this issue to all consumer associations/ministries/public institutions in Germany. I am confident this is not something you would like to happen


Είμαι περίεργος που θεωρώ ότι μου λέει πίπες ότι υπεύθυνη για τις τιμές είναι η rentalcars.com; Η τελευταία για ότι ήταν υπεύθυνη με χρέωσε online και πλήρωσα. Οτιδήποτε καλούμαι να πληρώσω στην ίδια την εταιρεία ενοικίασης, θεωρώ ότι είναι υποχρέωση της ίδιας να εξασφαλίσει ότι θα έχω ενημερωθεί επακριβώς.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#110221 Εγώ να σου πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω πως αυτό
neither your Terms & Conditions nor the additional information make reference to such an additional fee.

και αυτό
Το μόνο σχετικό είναι μια γενική αναφορά στους Γενικούς Όρους του rentalcars.com ότι η εταιρεία ενοικίασης ενδέχεται να ζητήσει χρήματα για έξοδο του αυτοκινήτου από την χώρα.

συνυπάρχουν.

ε, ενδέχεται και το έκαναν.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#110230 Δηλαδή θεωρείς ότι θα μπορούσαν να ζητήσουν €100-200 κατά την παραλαβή χωρίς να υπάρχει αναφορά σε συγκεκριμένο ποσό κάπου κατά το online booking;;; Η γενική αναφορά στους όρους καλύπτει τη συνεργασία της rentalcars.com με οποιαδήποτε εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα κάπου/κάπως/κάποιος οφείλει να ενημερώσει για συγκεκριμένες έξτρα χρεώσεις τη στιγμή αγοράς μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας/προϊόντος. Εκ των υστέρων (αφού η συναλλαγή/αγορά έχει πραγματοποιηθεί σε παρελθόντα χρόνο) η αναφορά σε έξτρα χρέωση μου μοιάζει εκβιασμός.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#110237 Το ζήτημα είναι ότι ενημέρωση για έξτρα χρεώσεις είχες.

Θα το καταλάβαινα αυτό που λες, ΑΝ στη διαδικασία κράτησης τους είχες δηλώσει ότι θα βγεις εκτός χώρας και παρ' όλ' αυτά σου έδινε τελική τιμή.
Αλλά απ' ότι κατάλαβα κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι ήξερες ότι ενδεχομένως υπάρχουν έξτρα χρεώσεις, αλλά ουδέποτε ενημέρωσες/ρώτησες/κλπ ότι θα πας εκτός χώρας μέχρι τη στιγμή που πήγες να παραλάβεις.

Για την ακρίβεια, εγώ βλέπω να γράφει το εξής:
Κανόνες Συνόρων
Οι πελάτες των οποίων τα σχέδια toy ταξιδιού περιλαμβάνουν και την οδήγηση εκτός της χώρας ενοικίασης (ή διασχίζουν σύνορα ή ταξιδεύουν σε διάφορα νησιά εντός της ίδιας χώρας) θα πρέπει να ενημερώσουν την rentalcars.com προτού να παραλάβουν το αυτοκίνητό τους. Μπορεί να ισχύουν περιορισμοί για ορισμένες χώρες, οι οποίοι μπορεί να απαιτούν από τον πελάτη να καταβάλλει πρόσθετα τέλη.
Οι πελάτες θα πρέπει να ενημερώσουν την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων για κάθε μετάβαση εκτός συνόρων καθώς μπορεί να ισχύουν περιορισμοί σε ορισμένες χώρες, όπου δεν μπορεί να μεταβεί το αυτοκίνητο.


Με την επιφύλαξη του να διάβασες κάτι διαφορετικό, ενημέρωσες πριν παραλάβεις ότι θα πας εκτός χώρας και σου είπαν ότι δεν υπάρχει χρέωση;