Anonymous Founder έγραψε:Για την δική σου χρήση, μάλλον καλύτερα να πάρεις Wi-Fi extenders, θα κάνουν καλύτερη δουλειά. Υπάρχουν και PLC που στην μία άκρη έχουν Wi-Fi (έχω κι εγώ ένα τέτοιο set στο σπίτι, αλλά δεν χρησιμοποιώ το Wi-Fi του).
εχω PLC, το χρησιμοποιω για να συνδεσω τον αποκωδικοποιητή της Vodafone.
Εκτός απο το ασθενες σημα, θαλω να εξαλείψω τις μικροδιακοπές (δεν ειμαι διγουρος οτι γινονται, αλλά κατι γινεται για να αποσυνδέονται συσκευές. Ισως δεν μπορεί το ρουτερ να εξυπηρετεί πολλές συσκευές ταυτόχρονα)
https://www.skroutz.gr/s/13081108/TP-LI ... IT-v3.html
Serf έγραψε:Κατέβασα putty και προσπαθώ να συνδεθώ στο 192.168.1.1:23. Χωρίς επιτυχία, όμως...Κρίμα ρε γμτ...
gakost έγραψε:Το ότι έχουν κάποιον σε ρόλο υποστήριξης χωρίς να τον έχουν εκπαιδεύσει είναι μεγάλο φάουλ. Το ότι δεν σε βοηθάνε να στήσεις το δίκτυο στο σπίτι σου ή να το φτιάξεις δεν το βρίσκω κακό, υπηρεσίες ίντερνετ παρέχουν, εφόσον δουλεύει.... που σταματάει το τι κάνουνε και το τι όχι;
Αν έχεις τις ρυθμίσεις σύνδεσης γιατί δεν βάζεις το firmware που σου δίνει όλες τις επιλογές;
Μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις από την Forthnet, ειδικά στην κατάσταση που είναι τώρα.
Τιμές χώμα και άριστες υπηρεσίες δεν υφίστανται (γενικά) ..
babakos έγραψε:Οι πόρτες για telnet και ssh είναι κλειδωμένες σε όλα τα ρούτερς που δίνουν οι πάροχοι για ευνόητους λόγους. Η Wind είχε ξεχάσει ένα φεγγάρι μια ολόκληρη σειρά από ZTE H168Ν τελείως ανοιχτά και με δυνατότητα να μπουν σε bridge mode πανεύκολα...Ποιοι είναι οι ευνόητοι λόγοι. Τι μπορείς να κάνεις;
Serf έγραψε:Καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο βιάστηκαν να βγάλουν στην κυκλοφορία τον router. Χωρίς εκπαίδευση του προσωπικού, χωρίς manual, με ελλιπές firmware. Ακόμα και στο site τους όπου έχουν κάποιες βασικές οδηγίες παραμετροποίησης των router που παρέχουν, ο δικός μου λάμπει δια της απουσίας του!Τελικά σήμερα με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση πελατών (και όχι την τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα €20 του router ώστε να πάρω άλλον σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί αυτός και μου έκλεισαν ραντεβού για νέα επικοινωνία το απόγευμα που θα ήμουν στο σπίτι. Πριν με καλέσουν έκανα έναν έλεγχο και ως εκ θαύματος το A/P isolation είχε απενεργοποιηθεί!!! Μιλώντας λίγο αργότερα με την τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσαν ότι: (1) απενεργοποίησαν το A/P isolation απομακρυσμένα, (2) έχουν ενημερώσει τη ZTE ώστε η επόμενη παρτίδα να μην έχει το θέμα με το A/P isolation, (3) το θέμα με το usb ενδέχεται να λυθεί σε επόμενο firmware update, (4) ο χρήστης που μας δίνεται για τον router ΔΕΝ είναι administrator αυτού και (5) δεν υπάρχει κάποιος admin χρήστης να μας δώσουν. Κοινώς, η Nova έχει πλήρη πρόσβαση στο router μου και κατ' επέκταση στο εσωτερικό μου δίκτυο, ενώ εγώ δεν είμαι admin της περιουσίας μου :-D Γαμάτο!!! Εννοείται ότι πάω για αλλαγή router!!!
https://myaccount.nova.gr/support/technicalGuides?cid=31
Υ.Γ.: Το link απαιτεί ενεργό χρήστη στο portal της Nova-Forthnet
< Note 4 >
sknipper έγραψε:babakos έγραψε:Οι πόρτες για telnet και ssh είναι κλειδωμένες σε όλα τα ρούτερς που δίνουν οι πάροχοι για ευνόητους λόγους. Η Wind είχε ξεχάσει ένα φεγγάρι μια ολόκληρη σειρά από ZTE H168Ν τελείως ανοιχτά και με δυνατότητα να μπουν σε bridge mode πανεύκολα...Ποιοι είναι οι ευνόητοι λόγοι. Τι μπορείς να κάνεις;
Αν το κατέχεις, σχεδόν τα πάντα.. Αλλά συχνά γίνεται και για λόγους ασφάλειας του τελικού χρήστη
Serf έγραψε:Serf έγραψε:Καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο βιάστηκαν να βγάλουν στην κυκλοφορία τον router. Χωρίς εκπαίδευση του προσωπικού, χωρίς manual, με ελλιπές firmware. Ακόμα και στο site τους όπου έχουν κάποιες βασικές οδηγίες παραμετροποίησης των router που παρέχουν, ο δικός μου λάμπει δια της απουσίας του!Τελικά σήμερα με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση πελατών (και όχι την τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα €20 του router ώστε να πάρω άλλον σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί αυτός και μου έκλεισαν ραντεβού για νέα επικοινωνία το απόγευμα που θα ήμουν στο σπίτι. Πριν με καλέσουν έκανα έναν έλεγχο και ως εκ θαύματος το A/P isolation είχε απενεργοποιηθεί!!! Μιλώντας λίγο αργότερα με την τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσαν ότι: (1) απενεργοποίησαν το A/P isolation απομακρυσμένα, (2) έχουν ενημερώσει τη ZTE ώστε η επόμενη παρτίδα να μην έχει το θέμα με το A/P isolation, (3) το θέμα με το usb ενδέχεται να λυθεί σε επόμενο firmware update, (4) ο χρήστης που μας δίνεται για τον router ΔΕΝ είναι administrator αυτού και (5) δεν υπάρχει κάποιος admin χρήστης να μας δώσουν. Κοινώς, η Nova έχει πλήρη πρόσβαση στο router μου και κατ' επέκταση στο εσωτερικό μου δίκτυο, ενώ εγώ δεν είμαι admin της περιουσίας μου :-D Γαμάτο!!! Εννοείται ότι πάω για αλλαγή router!!!
https://myaccount.nova.gr/support/technicalGuides?cid=31
Υ.Γ.: Το link απαιτεί ενεργό χρήστη στο portal της Nova-Forthnet
< Note 4 >
Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό. Σταδιακά με την εξάπλωση του VoIP θα είναι όλο και δυσκολότερο να βάλεις δικό σου ρούτερ σαν αποκλειστική συσκευή. Υπόψιν οτι οι δύο από τους τρείς παρόχους (την Nova την βγάζω εκτός προς στιγμής) δεν δίνουν τους κωδικούς για την τηλεφωνία στις VDSL/Vectoring (VOIP) συνδέσεις
babakos έγραψε:Serf έγραψε:Serf έγραψε:Καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο βιάστηκαν να βγάλουν στην κυκλοφορία τον router. Χωρίς εκπαίδευση του προσωπικού, χωρίς manual, με ελλιπές firmware. Ακόμα και στο site τους όπου έχουν κάποιες βασικές οδηγίες παραμετροποίησης των router που παρέχουν, ο δικός μου λάμπει δια της απουσίας του!Τελικά σήμερα με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση πελατών (και όχι την τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα €20 του router ώστε να πάρω άλλον σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί αυτός και μου έκλεισαν ραντεβού για νέα επικοινωνία το απόγευμα που θα ήμουν στο σπίτι. Πριν με καλέσουν έκανα έναν έλεγχο και ως εκ θαύματος το A/P isolation είχε απενεργοποιηθεί!!! Μιλώντας λίγο αργότερα με την τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσαν ότι: (1) απενεργοποίησαν το A/P isolation απομακρυσμένα, (2) έχουν ενημερώσει τη ZTE ώστε η επόμενη παρτίδα να μην έχει το θέμα με το A/P isolation, (3) το θέμα με το usb ενδέχεται να λυθεί σε επόμενο firmware update, (4) ο χρήστης που μας δίνεται για τον router ΔΕΝ είναι administrator αυτού και (5) δεν υπάρχει κάποιος admin χρήστης να μας δώσουν. Κοινώς, η Nova έχει πλήρη πρόσβαση στο router μου και κατ' επέκταση στο εσωτερικό μου δίκτυο, ενώ εγώ δεν είμαι admin της περιουσίας μου :-D Γαμάτο!!! Εννοείται ότι πάω για αλλαγή router!!!
https://myaccount.nova.gr/support/technicalGuides?cid=31
Υ.Γ.: Το link απαιτεί ενεργό χρήστη στο portal της Nova-Forthnet
< Note 4 >
Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό. Σταδιακά με την εξάπλωση του VoIP θα είναι όλο και δυσκολότερο να βάλεις δικό σου ρούτερ σαν αποκλειστική συσκευή. Υπόψιν οτι οι δύο από τους τρείς παρόχους (την Nova την βγάζω εκτός προς στιγμής) δεν δίνουν τους κωδικούς για την τηλεφωνία στις VDSL/Vectoring (VOIP) συνδέσεις
Καταλαβαίνεις ότι τουλάχιστον τα ακόλουθα είναι από γκρίζα ζώνη έως παράνομα και προσβάλλονται κατά τη γνώμη μου στην ΕΕΤΤ και σε συνήγορο του καταναλωτή:
1) Να μην είμαι admin στον δικό μου router: τον πλήρωσα €20, δεν είναι "δανεικός" από τη Nova για τη διάρκεια του συγκεκριμένου συμβολαίου
2) Να είναι με το ζόρι admin στον δικό μου router κάποιος 3ος, με πλήρη πρόσβαση όχι μόνο στα δεδομένα που διακινούνται από/προς το internet αλλά και στο εσωτερικό δίκτυο του σπιτιού μου (βλ. κάμερες, κτλ)
3) Να μη δίνουν username/password για υπηρεσία που εγώ πληρώνω
Καταλαβαίνω τη χρησιμότητα των (1) και (2) για χρήστες Internet που δεν έχουν ιδέα και πρέπει κάποιος άλλος να κάνει τη δουλειά για αυτούς. Αλλά πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και για "απενεργοποίηση" αυτών.
Για συνδέσεις από VDSL και άνω (ειδικά με VoIP) όπου ο πάροχος δίνει το router με χρησιδάνειο (ή τέλος πάντων χωρίς να πληρώσει ο χρήστης) εκεί αλλάζει το πράγμα.
Δεν ξέρουμε ακόμα τι θα πράξουν οι πάροχοι στο μέλλον αλλά το θεωρώ τελείως απίθανο να παρέχουν connection profiles για όλες τις third party συσκευές του εμπορίου. Θεωρώ οτι η προσέγγιση του ΟΤΕ είναι η καλύτερη αυτή τη στιγμή. Παρέχει κάποια απλώς αποδεκτά ρουτερ με χρησιδάνειο στους πελάτες του (SpeedPort) αλλά όποιος επιθυμεί κάτι καλύτερο έχει επιλογές (από καλές έως άριστες πχ το Fritz 7590) που συνδυάζονται με πλήρη υποστήριξη από τον πάροχο