Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586831 Για την δική σου χρήση, μάλλον καλύτερα να πάρεις Wi-Fi extenders, θα κάνουν καλύτερη δουλειά. Υπάρχουν και PLC που στην μία άκρη έχουν Wi-Fi (έχω κι εγώ ένα τέτοιο set στο σπίτι, αλλά δεν χρησιμοποιώ το Wi-Fi του).
Άβαταρ μέλους
By bebes
#586833
Anonymous Founder έγραψε:Για την δική σου χρήση, μάλλον καλύτερα να πάρεις Wi-Fi extenders, θα κάνουν καλύτερη δουλειά. Υπάρχουν και PLC που στην μία άκρη έχουν Wi-Fi (έχω κι εγώ ένα τέτοιο set στο σπίτι, αλλά δεν χρησιμοποιώ το Wi-Fi του).

εχω PLC, το χρησιμοποιω για να συνδεσω τον αποκωδικοποιητή της Vodafone.
Εκτός απο το ασθενες σημα, θαλω να εξαλείψω τις μικροδιακοπές (δεν ειμαι διγουρος οτι γινονται, αλλά κατι γινεται για να αποσυνδέονται συσκευές. Ισως δεν μπορεί το ρουτερ να εξυπηρετεί πολλές συσκευές ταυτόχρονα)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586839 Πάρε τότε PLC με Wi-Fi. Αυτό δεν θα έχει διακοπές, γιατί ουσιαστικά στο router θα φτάνει το σήμα "ενσύρματα". Εγώ έχω Devolo, αλλά έχουν σχεδόν διπλή τιμή από τα TP-Link:
https://www.skroutz.gr/s/13081108/TP-LI ... IT-v3.html
Άβαταρ μέλους
By Chris
#586848 Εχω κι εγω ενα σετ της tp-link, δε θυμαμαι μοντελο, και στην Ολλανδια εχουν διαφορετικες ονομασιες τα μοντελα, παντως ηταν γυρω στα 60 ευρω, χωρις ασυρματο. Δεν εχει κανει κιχ ενα χρονο που το εχω, δεν χρειαστηκε καμια ρυθμιση, απλα το εβαλα στην πριζα, πηρε ιντερνετ το pc και δεν εχω ξανασχοληθει απο τοτε. Πληρως ευχαριστημενος :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By gakost
#586873 Το πρόβλημα με την αγορά ρουτερ είναι η τηλεφωνία εφόσον μιλάμε για VDSL. Σας δίνει ο πάροχoς ρυθμίσεις; Όχι wifi extender, μειώνει δραματικά την ταχύτητα και τα poweline παίζουν καλά εφόσον το ηλεκτρικό κύκλωμα του σπιτιού είναι σωστά. Σε χάλια κυκλώματα έχουν προβλήματα
Άβαταρ μέλους
By babakos
#587333 Οι πόρτες για telnet και ssh είναι κλειδωμένες σε όλα τα ρούτερς που δίνουν οι πάροχοι για ευνόητους λόγους. Η Wind είχε ξεχάσει ένα φεγγάρι μια ολόκληρη σειρά από ZTE H168Ν τελείως ανοιχτά και με δυνατότητα να μπουν σε bridge mode πανεύκολα...
Άβαταρ μέλους
By babakos
#587335
gakost έγραψε:Το ότι έχουν κάποιον σε ρόλο υποστήριξης χωρίς να τον έχουν εκπαιδεύσει είναι μεγάλο φάουλ. Το ότι δεν σε βοηθάνε να στήσεις το δίκτυο στο σπίτι σου ή να το φτιάξεις δεν το βρίσκω κακό, υπηρεσίες ίντερνετ παρέχουν, εφόσον δουλεύει.... που σταματάει το τι κάνουνε και το τι όχι;

Αν έχεις τις ρυθμίσεις σύνδεσης γιατί δεν βάζεις το firmware που σου δίνει όλες τις επιλογές;


Μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις από την Forthnet, ειδικά στην κατάσταση που είναι τώρα.
Τιμές χώμα και άριστες υπηρεσίες δεν υφίστανται (γενικά) ..
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#587349
babakos έγραψε:Οι πόρτες για telnet και ssh είναι κλειδωμένες σε όλα τα ρούτερς που δίνουν οι πάροχοι για ευνόητους λόγους. Η Wind είχε ξεχάσει ένα φεγγάρι μια ολόκληρη σειρά από ZTE H168Ν τελείως ανοιχτά και με δυνατότητα να μπουν σε bridge mode πανεύκολα...
Ποιοι είναι οι ευνόητοι λόγοι. Τι μπορείς να κάνεις;
Άβαταρ μέλους
By Serf
#588608
Serf έγραψε:Καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο βιάστηκαν να βγάλουν στην κυκλοφορία τον router. Χωρίς εκπαίδευση του προσωπικού, χωρίς manual, με ελλιπές firmware. Ακόμα και στο site τους όπου έχουν κάποιες βασικές οδηγίες παραμετροποίησης των router που παρέχουν, ο δικός μου λάμπει δια της απουσίας του!

https://myaccount.nova.gr/support/technicalGuides?cid=31

Υ.Γ.: Το link απαιτεί ενεργό χρήστη στο portal της Nova-Forthnet
Τελικά σήμερα με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση πελατών (και όχι την τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα €20 του router ώστε να πάρω άλλον σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί αυτός και μου έκλεισαν ραντεβού για νέα επικοινωνία το απόγευμα που θα ήμουν στο σπίτι. Πριν με καλέσουν έκανα έναν έλεγχο και ως εκ θαύματος το A/P isolation είχε απενεργοποιηθεί!!! Μιλώντας λίγο αργότερα με την τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσαν ότι: (1) απενεργοποίησαν το A/P isolation απομακρυσμένα, (2) έχουν ενημερώσει τη ZTE ώστε η επόμενη παρτίδα να μην έχει το θέμα με το A/P isolation, (3) το θέμα με το usb ενδέχεται να λυθεί σε επόμενο firmware update, (4) ο χρήστης που μας δίνεται για τον router ΔΕΝ είναι administrator αυτού και (5) δεν υπάρχει κάποιος admin χρήστης να μας δώσουν. Κοινώς, η Nova έχει πλήρη πρόσβαση στο router μου και κατ' επέκταση στο εσωτερικό μου δίκτυο, ενώ εγώ δεν είμαι admin της περιουσίας μου :-D Γαμάτο!!! Εννοείται ότι πάω για αλλαγή router!!!

< Note 4 >
Άβαταρ μέλους
By babakos
#588675
sknipper έγραψε:
babakos έγραψε:Οι πόρτες για telnet και ssh είναι κλειδωμένες σε όλα τα ρούτερς που δίνουν οι πάροχοι για ευνόητους λόγους. Η Wind είχε ξεχάσει ένα φεγγάρι μια ολόκληρη σειρά από ZTE H168Ν τελείως ανοιχτά και με δυνατότητα να μπουν σε bridge mode πανεύκολα...
Ποιοι είναι οι ευνόητοι λόγοι. Τι μπορείς να κάνεις;


Αν το κατέχεις, σχεδόν τα πάντα.. Αλλά συχνά γίνεται και για λόγους ασφάλειας του τελικού χρήστη
Άβαταρ μέλους
By babakos
#588676
Serf έγραψε:
Serf έγραψε:Καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο βιάστηκαν να βγάλουν στην κυκλοφορία τον router. Χωρίς εκπαίδευση του προσωπικού, χωρίς manual, με ελλιπές firmware. Ακόμα και στο site τους όπου έχουν κάποιες βασικές οδηγίες παραμετροποίησης των router που παρέχουν, ο δικός μου λάμπει δια της απουσίας του!

https://myaccount.nova.gr/support/technicalGuides?cid=31

Υ.Γ.: Το link απαιτεί ενεργό χρήστη στο portal της Nova-Forthnet
Τελικά σήμερα με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση πελατών (και όχι την τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα €20 του router ώστε να πάρω άλλον σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί αυτός και μου έκλεισαν ραντεβού για νέα επικοινωνία το απόγευμα που θα ήμουν στο σπίτι. Πριν με καλέσουν έκανα έναν έλεγχο και ως εκ θαύματος το A/P isolation είχε απενεργοποιηθεί!!! Μιλώντας λίγο αργότερα με την τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσαν ότι: (1) απενεργοποίησαν το A/P isolation απομακρυσμένα, (2) έχουν ενημερώσει τη ZTE ώστε η επόμενη παρτίδα να μην έχει το θέμα με το A/P isolation, (3) το θέμα με το usb ενδέχεται να λυθεί σε επόμενο firmware update, (4) ο χρήστης που μας δίνεται για τον router ΔΕΝ είναι administrator αυτού και (5) δεν υπάρχει κάποιος admin χρήστης να μας δώσουν. Κοινώς, η Nova έχει πλήρη πρόσβαση στο router μου και κατ' επέκταση στο εσωτερικό μου δίκτυο, ενώ εγώ δεν είμαι admin της περιουσίας μου :-D Γαμάτο!!! Εννοείται ότι πάω για αλλαγή router!!!

< Note 4 >


Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό. Σταδιακά με την εξάπλωση του VoIP θα είναι όλο και δυσκολότερο να βάλεις δικό σου ρούτερ σαν αποκλειστική συσκευή. Υπόψιν οτι οι δύο από τους τρείς παρόχους (την Nova την βγάζω εκτός προς στιγμής) δεν δίνουν τους κωδικούς για την τηλεφωνία στις VDSL/Vectoring (VOIP) συνδέσεις
Άβαταρ μέλους
By Serf
#588681
babakos έγραψε:
Serf έγραψε:
Serf έγραψε:Καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο βιάστηκαν να βγάλουν στην κυκλοφορία τον router. Χωρίς εκπαίδευση του προσωπικού, χωρίς manual, με ελλιπές firmware. Ακόμα και στο site τους όπου έχουν κάποιες βασικές οδηγίες παραμετροποίησης των router που παρέχουν, ο δικός μου λάμπει δια της απουσίας του!

https://myaccount.nova.gr/support/technicalGuides?cid=31

Υ.Γ.: Το link απαιτεί ενεργό χρήστη στο portal της Nova-Forthnet
Τελικά σήμερα με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση πελατών (και όχι την τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα €20 του router ώστε να πάρω άλλον σε περίπτωση που δε με ικανοποιεί αυτός και μου έκλεισαν ραντεβού για νέα επικοινωνία το απόγευμα που θα ήμουν στο σπίτι. Πριν με καλέσουν έκανα έναν έλεγχο και ως εκ θαύματος το A/P isolation είχε απενεργοποιηθεί!!! Μιλώντας λίγο αργότερα με την τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσαν ότι: (1) απενεργοποίησαν το A/P isolation απομακρυσμένα, (2) έχουν ενημερώσει τη ZTE ώστε η επόμενη παρτίδα να μην έχει το θέμα με το A/P isolation, (3) το θέμα με το usb ενδέχεται να λυθεί σε επόμενο firmware update, (4) ο χρήστης που μας δίνεται για τον router ΔΕΝ είναι administrator αυτού και (5) δεν υπάρχει κάποιος admin χρήστης να μας δώσουν. Κοινώς, η Nova έχει πλήρη πρόσβαση στο router μου και κατ' επέκταση στο εσωτερικό μου δίκτυο, ενώ εγώ δεν είμαι admin της περιουσίας μου :-D Γαμάτο!!! Εννοείται ότι πάω για αλλαγή router!!!

< Note 4 >


Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό. Σταδιακά με την εξάπλωση του VoIP θα είναι όλο και δυσκολότερο να βάλεις δικό σου ρούτερ σαν αποκλειστική συσκευή. Υπόψιν οτι οι δύο από τους τρείς παρόχους (την Nova την βγάζω εκτός προς στιγμής) δεν δίνουν τους κωδικούς για την τηλεφωνία στις VDSL/Vectoring (VOIP) συνδέσεις


Καταλαβαίνεις ότι τουλάχιστον τα ακόλουθα είναι από γκρίζα ζώνη έως παράνομα και προσβάλλονται κατά τη γνώμη μου στην ΕΕΤΤ και σε συνήγορο του καταναλωτή:
1) Να μην είμαι admin στον δικό μου router: τον πλήρωσα €20, δεν είναι "δανεικός" από τη Nova για τη διάρκεια του συγκεκριμένου συμβολαίου
2) Να είναι με το ζόρι admin στον δικό μου router κάποιος 3ος, με πλήρη πρόσβαση όχι μόνο στα δεδομένα που διακινούνται από/προς το internet αλλά και στο εσωτερικό δίκτυο του σπιτιού μου (βλ. κάμερες, κτλ)
3) Να μη δίνουν username/password για υπηρεσία που εγώ πληρώνω

Καταλαβαίνω τη χρησιμότητα των (1) και (2) για χρήστες Internet που δεν έχουν ιδέα και πρέπει κάποιος άλλος να κάνει τη δουλειά για αυτούς. Αλλά πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και για "απενεργοποίηση" αυτών.
Άβαταρ μέλους
By babakos
#588692 Για ρούτερ δικό σου (όπως στην περίπτωση σου) ισχύουν αυτά που λές.

Για συνδέσεις από VDSL και άνω (ειδικά με VoIP) όπου ο πάροχος δίνει το router με χρησιδάνειο (ή τέλος πάντων χωρίς να πληρώσει ο χρήστης) εκεί αλλάζει το πράγμα.

Δεν ξέρουμε ακόμα τι θα πράξουν οι πάροχοι στο μέλλον αλλά το θεωρώ τελείως απίθανο να παρέχουν connection profiles για όλες τις third party συσκευές του εμπορίου. Θεωρώ οτι η προσέγγιση του ΟΤΕ είναι η καλύτερη αυτή τη στιγμή. Παρέχει κάποια απλώς αποδεκτά ρουτερ με χρησιδάνειο στους πελάτες του (SpeedPort) αλλά όποιος επιθυμεί κάτι καλύτερο έχει επιλογές (από καλές έως άριστες πχ το Fritz 7590) που συνδυάζονται με πλήρη υποστήριξη από τον πάροχο
Τελευταία επεξεργασία από babakos και 13 Ιουν 2019, 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Serf
#588695 Επαναλαμβάνω ότι το VDSL modem-router το πλήρωσα €20 με σχετική απόδειξη. Καμία σχέση με χρησιδάνειο!!!