g8777 έγραψε:Ακομα τα ιδια χαλια εδω, μπορει να μεινεις και κανα 5μερο χωρις τηλ μεχρι να ολοκληρωθει η αλλαγη.Ζιμπάμπουε;
.
g8777 έγραψε:Ακομα τα ιδια χαλια εδω, μπορει να μεινεις και κανα 5μερο χωρις τηλ μεχρι να ολοκληρωθει η αλλαγη.
Στο σταθερο δυο φορες εμεινα για 2-3 ωρες χωρις τηλεφωνο και μια μερα χωρις internet.
Στο κινητο μια μερα ακριβως
Fiat Panda 7,6l/100km
g8777 έγραψε:Ακομα τα ιδια χαλια εδω, μπορει να μεινεις και κανα 5μερο χωρις τηλ μεχρι να ολοκληρωθει η αλλαγη.
θα σε ρώταγα σε ποιο shithole μένεις, αλλα μετα θυμηθηκα οτι οντως ειναι shithole
Δε θυμαμαι ποτε διακοπη υπηρεσιας για πάνω απο μια ώρα, και εχω αλλαξει αρκετους παρόχους.
Mερικες προσφατες απο το facebook του βγηκε και αυτος στην συνταξη σαν τον μουσατο και την εχει κανει για το χωριο του.
http://www.news247.gr/oikonomia/aitisi- ... 20160.html
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε: (ξεχάστε πλέον τα παζάρια και τις αντιπροσφορες, για το καλό μας φυσικά...)
Δεν εχω φτάσει στο ιδιο συμπερασμα με σένα. Πως θα τις ξεχάσουμε? Λεει καπου οτι απαγορευεται η επικοινωνια με τον συνδρομητη μας οταν δουμε αιτηση φορητοτητας για αλλου?
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Αφού ρε παιδιά λέει ότι δεν προωθείται το αίτημα για 14 ημέρες , πως θα σου κάνουν αντιπροσφορα?Ο παλιός πάροχος θα ενημερωθεί όταν πλέον είσαι "δεμένος" στον καινούριο. Άλλωστε δικαίωμα υπαναχώρησης αν η σύμβαση ήταν από απόσταση υπήρχε και ως τώρα
< >
Αυτό κατάλαβα και εγώ.
Το έψαξα λίγο και δίνει το σκεπτικό εδώ.
Το οποίο έχει μια βάση γιατί το "παιχνιδάκι" να φτάνει ο κόμπος στο χτένι για να σου γίνει αντιπροσφορά δημιουργούσε προβλήματα μιας και εμπλέκονται και τεχνικοί στη μέση και το περιθώριο ήταν μέχρι να ενεργοποιηθεί η σύνδεση με τον νέο πάροχο ενώ παράλληλα υπήρχαν οι 14 μέρες υπαναχώρησης από απόσταση. Τρέχα γύρευε δηλαδή.
Υποθέτω ότι η ΕΕΤΤ θα πιστεύει ότι οι πάροχοι πάντα θα έχουν το κίνητρο να κερδίζουν πελάτες, οπότε εκεί που δε ένιωθε την πίεση ο πάροχος γιατί δεν πίστευε ότι θα φύγεις μέχρι που έκανες φορητότητα, ίσως να αλλάξει στάση στο προφορικό παζάρι βλέποντας τη συνδρομητική βάση να πέφτει.
Το πιο απλό θα ήταν να γινόταν ενημέρωση στον πάροχο ότι αιτήθηκε να φύγει ο πελάτης οπότε έχει 14 μέρες μέχρι να μπουν οι τεχνικοί στη μέση. Έτσι θα υπήρχε και η πίεση που υπάρχει τώρα και θα αποφεύγονταν τα περιττά κόστη.
Red Garland έγραψε:Υποθέτω ότι η ΕΕΤΤ θα πιστεύει ότι οι πάροχοι πάντα θα έχουν το κίνητρο να κερδίζουν πελάτες, οπότε εκεί που δε ένιωθε την πίεση ο πάροχος γιατί δεν πίστευε ότι θα φύγεις μέχρι που έκανες φορητότητα, ίσως να αλλάξει στάση στο προφορικό παζάρι βλέποντας τη συνδρομητική βάση να πέφτει
Νομίζω πως αυτή είναι η λογική τους και πιστεύω ότι θα έχει αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση το αλισβερίσι που γινόταν μέχρι σήμερα δημιουργούσε πιο πολλά προβλήματα από αυτά που έλυνε.