- 15 Μάιος 2020, 18:50
#647227
Έχετε πάρει χαμπάρι τη μπίζνα με τις γραμμές τεχνικής υποστήριξης των εταιρειών κινητής;
Σήμερα το διαπίστωσα και ομολογώ σοκαρίστηκα με την απροκάλυπτη λαμογιά...
Είχα ένα θέμα από το πρωί με το Vodafone App (έβγαζε κάτι κουλά error) και πήρα τηλέφωνο στο 13840, που είναι η υποχρεωτική εκ του νόμου δωρεάν γραμμή υποστήριξης συνδρομητών. Μου ζήτησε κανονικά στοιχεία κλπ και με έβαλε στην αναμονή για να συνδεθώ με εκπρόσωπο. Στο λεπτό αναμονής με παρέπεμψε στη γραμμή 13830 (με χρέωση φυσικά
) και με έκλεισε στην ψύχρα
Επιχείρησα 5-6 φορές ακόμα (μήπως έκανα εγώ κάτι λάθος), το ίδιο.
Μπαίνω στο chat, καμία απάντηση προφανώς.
Παίρνω στο 13830, λέω χαλάλι τα 0,25+ΤΚ+ΦΠΑ
Με συνδέουν ΑΜΕΣΩΣ, εννοείται, λέω το και το.
"Ναι, ξέρετε η 13840 παραπέμπει στην 13830 για καλύτερη εξυπηρέτησή σας"
"Ναι, όμως η 13840 είναι υποχρεωτικά δωρεάν, ενώ η 13830 είναι επί πληρωμή, άρα αυτό που κάνετε είναι scam"
"..."
"Δώστε μου μια διεύθυνση να στείλω επιστολή παραπόνων"
"Α, ξέρετε, μόνο ο δικηγόρος σας μπορεί να στείλει εγγράφως παράπονα στη νομική μας υπηρεσία"
"Οκ, δώστε μου μια ηλεκτρονική διεύθυνση να στείλω ενα mail σε πρώτη φάση πριν εμπλέξουμε δικηγόρους
"
"youth.gr@vodafone.com" (ο θεός κι η ψυχή τους αν βγάζει πουθενά αυτό
)
"ok, θα μου λύσετε τώρα το πρόβλημα;"
"α, ξέρετε η εφαρμογή σήμερα υπολειτουργεί λόγω αναβάθμισης" (ήταν πολύ δύσκολο να βάλουν αυτή την ανακοίνωση στο site μαλλον....)
Εννοείται ότι όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα από μόνος μου κάποιο mail, έστω, για να κάνω παράπονα (για ταχυδρομική διεύθυνση και υπεύθυνο ούτε λόγος προφανώς). Ένα ψωροchat έχουνε μόνο, που δεν απαντάει κανένας, μόνο ένα bot που απαντάει για ώρες, ό,τι κι αν του γράψεις, "συγγνώμη, δώστε μου λίγο χρόνο"
Χριστουληδες, παναγίτσες, μανάδες και πατεράδες να βρίσεις: "συγγνώμη, δώστε μου λίγο χρόνο"
Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ
She'd kicked me out again without my clothes, so I figured I'd hit the bar, but that's when I started to get an inkling something was afoot...