Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By bebes
#668133
Dimitris_P έγραψε:^ Άπαξ και μια συσκευή διαθέτει ethernet σημαίνει ότι έχει εν δυνάμει πρόσβαση στο internet, ό,τι κι αν είναι αυτή, 4ρα, 50ρα, 100ρα κλπ.
Άρα υπήρχε άλλο θέμα. Έλεγχος πρώτα στο τοπικό δίκτυο (καλώδια, switch/router). Άλλη συσκευή (πχ λαπτοπ) με το ίδιο καλώδιο και κλειστό wifi παίζει;

Δεν έπαιζε με τιποτα, εκανα αρκετες δοκιμες με οδηγιες απο το τηλεφωνο, το συνδεσα απευθειας με καλωδιο στο ρούτερ, και τελικα εστειλαν τεχνικο.
Ο οποίος αφου το σκαλισε καμποση ωρα, πηρε καποια τηλεφωνα και εβγαλε το συμπερασμα που εγραψα πιο πανω

και η Βοντα με γραφει κι εμενα και δε μου στελνει αλλον αποκωδικοποιητ απο το καλοκαιρι.
Ολο νομιζουν οτι μου εχουν στειλει, δεν καταλαβαινω τι μπερδεμα εγινε...
Άβαταρ μέλους
By gianik
#668136 Απ τα λίγα που καταλαβαίνω , η τεχνική εξυπηρέτηση της Vοδα πρέπει να ειναι για τον φούτσο.. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#668142
bebes έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:^ Άπαξ και μια συσκευή διαθέτει ethernet σημαίνει ότι έχει εν δυνάμει πρόσβαση στο internet, ό,τι κι αν είναι αυτή, 4ρα, 50ρα, 100ρα κλπ.
Άρα υπήρχε άλλο θέμα. Έλεγχος πρώτα στο τοπικό δίκτυο (καλώδια, switch/router). Άλλη συσκευή (πχ λαπτοπ) με το ίδιο καλώδιο και κλειστό wifi παίζει;

Δεν έπαιζε με τιποτα, εκανα αρκετες δοκιμες με οδηγιες απο το τηλεφωνο, το συνδεσα απευθειας με καλωδιο στο ρούτερ, και τελικα εστειλαν τεχνικο.
Ο οποίος αφου το σκαλισε καμποση ωρα, πηρε καποια τηλεφωνα και εβγαλε το συμπερασμα που εγραψα πιο πανω

και η Βοντα με γραφει κι εμενα και δε μου στελνει αλλον αποκωδικοποιητ απο το καλοκαιρι.
Ολο νομιζουν οτι μου εχουν στειλει, δεν καταλαβαινω τι μπερδεμα εγινε...

Kαμια φορα κολλανε και οι τεχνικοι η το τεχνικο τμημα.

Περσι καηκε ο αποκωδικοποιητης της Cosmote γιατι περασε υγρασια στο καλωδιο, εφτασε στο μηχανημα και παπαλα.

Φωναξα τεχνικο , αλλαξε το καλωδιο αλλα για τον μηχανημα πηρε τηλεφωνο και κανονισε να παω σε καποιο καταστημα να το αλλαξω με ενα καινουργιο. Οταν πηγα ζητησα τους κωδικους ξανα για να συνδεθω και μου τυπωσε ενα χαρτι.

Στο σπιτι προσπαθωντας να συνδεθω εβγαζε συνεχεια σφαλμα. Παιρνω τηλεφωνο την τεχνικη υποστηριξη, τους λεω το προβλημα και μετα απο 10 λεπτα κουβεντας και προσπαθειων καταληγουμε στο να ξαναφωναξω τεχνικο να το δει.

Κλεινω το τηλεφωνο και ανοιγω το πορτακι της καρτας, την αφαιρω και κοιταζω τα νουμερα....τα οποια ειναι διαφορετικα :lol:
Κανω ξανα την διαδικασια συνδεσης με τα νεα νουμερα και εγενετω φως...εεεεε.....ειδα σημα.

Οι ανθρωποι μου εδωσαν αλλο μηχανημα με αλλη καρτα αλλα δεν μου εδωσαν τον νεο κωδικο, στο χαρτι εγραφε τον παλιο :vava:

:lol:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#668143 update :

Απ τα λίγα που καταλαβαίνω , η τεχνική εξυπηρέτηση της Cote πρέπει να ειναι για τον φούτσο.. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#668144
gianik έγραψε:update :

Απ τα λίγα που καταλαβαίνω , η τεχνική εξυπηρέτηση της Cote πρέπει να ειναι για τον φούτσο.. :lol:

Το μονο καλο που εχει η Cote ειναι οτι εχει στο σαιτ των τεχνικων υπηρεσιων σημειο που γραφεις τον αριθμο σου και σε καλουν αυτοι. Ο μεγιστος χρονος αναμονης για να με παρουν τηλεφωνο τις λιγες φορες που χρειαστηκε ηταν απο 2 μεχρι 5 λεπτα.

Στην Βοντα ακομα και η σελιδα της ανοιγει αργαααααα πολυυυυυ αργααααααα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#668145 H Vodafone έχει πάρα πολλά τεχνικά προβλήματα πλέον και είναι κρίμα, γιατί κάποτε ήταν πολύ καλό το πακέτο της. Και μάλλον σαν πακέτο παραμένει πολύ καλό και η τιμή ανταγωνιστική, για όποιον του αρέσουν ντοκιμαντέρ και σειρές, το Vodafone TV είναι μια καλή εναλλακτική στο Netflix.
Αυτό με την Cosmote, δεν το έπιασα. Για δώσε ένα λινκ Νίκο Παππά.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#668148 https://www.cosmote.gr/insurance/support
το call me back εννοεί ο Παπονίκος.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#668149
Anonymous Founder έγραψε:H Vodafone έχει πάρα πολλά τεχνικά προβλήματα πλέον και είναι κρίμα, γιατί κάποτε ήταν πολύ καλό το πακέτο της. Και μάλλον σαν πακέτο παραμένει πολύ καλό και η τιμή ανταγωνιστική, για όποιον του αρέσουν ντοκιμαντέρ και σειρές, το Vodafone TV είναι μια καλή εναλλακτική στο Netflix.
Αυτό με την Cosmote, δεν το έπιασα. Για δώσε ένα λινκ Νίκο Παππά.

https://www.cosmote.gr/fixed/f2r

Mπαινεις εδω, βαζεις τον νουμερο σου για να γινει ελεγχος και ανοιγει απο κατω ενα παραθυρο που ρωτα αν θες βοηθεια, να βαλεις τον αριθμο σου και το ζητημα που σε ενδιαφερει.
Το εχω κανει 4 φορες σε ενα χρονο και ηταν αμεση η ανταποκριση
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#668362
Νίκος Παππάς έγραψε:Το εχω κανει 4 φορες σε ενα χρονο και ηταν αμεση η ανταποκριση
Καλή η άμεση ανταπόκριση αλλά κακό το 4 φορές σε ένα χρόνο...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#668415
sknipper έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Το εχω κανει 4 φορες σε ενα χρονο και ηταν αμεση η ανταποκριση
Καλή η άμεση ανταπόκριση αλλά κακό το 4 φορές σε ένα χρόνο...

Οι δυο ηταν για το ιδιο θεμα, με το δορυφορικο σημα.

Οι αλλες δυο ηταν πτωση ταχυτητας. Γενικα η περιοχη μου δεν ειναι και πολυ σταθερη σε ταχυτητες. Κατι συμβαινει, ολο εργα κανουν, αλλα οταν τελειωσει το συμβολαιο μαλλον θα παω στην Inalan με 100/100 και οπτικη ινα, με 28€ + 9 για 700 λεπτα προς τα παντα ολα
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#669747 πως και δεν μιλατε για τα τραγελαφικα της κοσμοτε?

Η COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. ενημερώνει ότι κατά τη διάρκεια ελέγχου των συστημάτων της, ανιχνεύτηκε μη εξουσιοδοτημένη εξαγωγή αρχείου από σύστημα της εταιρείας, ως αποτέλεσμα κυβερνοεπίθεσης. Το εν λόγω αρχείο περιελάμβανε στοιχεία, χωρίς ονοματεπώνυμο, των κλήσεων που πραγματοποίησαν ή δέχθηκαν συνδρομητές κινητής το πενθήμερο 1 έως 5/9/2020 και συγκεκριμένα: αριθμό τηλεφώνου, ημέρα και ώρα πραγματοποίησης της κλήσης και διάρκειά της. Εμφανίζονταν, επιπλέον, τύπος συσκευής, IMSI , ηλικία, φύλο, ARPU , συντεταγμένες σταθμού βάσης και πρόγραμμα κινητής των συνδρομητών COSMOTE. Τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιούνται από την εταιρεία για τη βελτιστοποίηση του δικτύου και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το αρχείο δεν περιελάμβανε περιεχόμενο κλήσεων (συνομιλίες) ή περιεχόμενο μηνυμάτων, ονοματεπώνυμα ή διευθύνσεις, ούτε κωδικούς πρόσβασης ή δεδομένα πιστωτικών καρτών ή τραπεζικών λογαριασμών.

Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά των πελατών.

Η εταιρεία απέκλεισε άμεσα την πρόσβαση, έλαβε όλα τα αναγκαία μέτρα και ενημέρωσε από την πρώτη στιγμή τις αρμόδιες Αρχές, όπως προβλέπεται. Η διερεύνηση του συμβάντος βρίσκεται σε εξέλιξη και μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καμία ένδειξη περί δημοσιοποίησης ή άλλης χρήσης του παρανόμως αποκτηθέντος αρχείου.

Το φαινόμενο των κυβερνοεπιθέσεων (cyberattacks) παγκοσμίως, αποτελεί καθημερινότητα για όλα τα συστήματα τεχνολογίας εταιρειών, οργανισμών και θεσμών.

Τα συστήματα κυβερνοασφάλειας της εταιρείας αποκρούουν κάθε μήνα πάνω από 500 χιλιάδες κακόβουλες επιθέσεις τρίτων και επιθέσεις άρνησης υπηρεσιών (DDoS).

Περισσότερες πληροφορίες θα αναρτηθούν στο www.cosmote.gr.

να αλλαξετε κωδικους οσοι εχετε 2fa με κινητο κοσμοτε....
Άβαταρ μέλους
By markvag
#669762
cabala10 έγραψε:πως και δεν μιλατε για τα τραγελαφικα της κοσμοτε?



Δεν αφορά μόνο την κινητή τηλεφωνία αυτό το συμβάν... Στη δουλειά έχουμε τα e-mail μας σε server της cosmote (όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις) και έχει γίνει Ο πανικός. Έχω λάβει ξανά e-mail που μου είχαν στείλει συνάδελφοι πριν 1+ χρόνο, φεύγουν συνεχώς spam + μολυσμένα e-mail, κτλ... Σήμερα βέβαια η κατάσταση είναι υπό έλεγχο...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#669784 Και στο ΕΜΠ λαμβάνουν μαιλ πριν από ένα έτος παλιά. Περνάει όλα τα συστήματα σφαλειας που έχουν στημένα, φαντάζομαι είναι πολύ ισχυρά.
Σε προσωπικό επίπεδο λαμβάνω παλιά Μάιλ από κολλητούς που είμαστε παρεάκι καμιά 15αρια
Τα σβήνουμε χωρίς να τα ανοίγουμε. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνουμε???


< Note >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#669790
cabala10 έγραψε:να αλλαξετε κωδικους οσοι εχετε 2fa με κινητο κοσμοτε....


Για κάποιο λόγο πήγα να το κάνω στο paypal και μου ζήτησε κινητό. Μπήκα στα καταχωρημένα και δε μου είχε πουθενά το cosmote, που ήταν το μοναδικό που χρησιμοποιούσα για την αποστολή κωδικού.