- 20 Σεπ 2018, 17:44
#536357
Τώρα οι πάροχοι ξέρουν οτι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα έχουν πρακτικά χρόνο για αντιπροσφορά οπότε αν κάποιος ειναι σε φάση που το συμβόλαιό του λήγει ή έχει λήξει μπορεί να διαπραγματευτεί (τηλέφωνο, κανάλια facebook και επιτόπου επίσκεψη σε κατάστημα). Πρώτα μαζέψτε προσφορές να δείτε που κινείται η αγορά.. μετά μιλήστε με τον παροχό σας και διαπραγματευτείτε έχοντας πάντα ένα συγκεκριμένο στόχο (ποσό) και ένα πλάνο. Προφανώς πρέπει να ξέρουμε τι ανάγκες σε υπηρεσίες έχουμε. Δίκτυα που έχουν πολλαπλά εμπορικά κανάλια (πχ Cosmote - Γερμανός) δίνουν διαφορετικές προσφορές. Ψάξτε.
Η στοχοθεσία acquisition/retention πελατών στους παρόχους και στις αλυσίδες λιανικής τους διαφοροποιείται ανά μήνα, παίζει με εποχικότητα, έκτακτα promos, scorecards, οικονομικούς στόχους κλπ οπότε δεν υπάρχουν στάνταρ πρακτικές. Το ιδανικό θα ήταν να αξιοποιούνταν τα στοιχεία ανά συνδρομητή που έχουν οι εταιρείες στα CRM συστήματα τους προς όφελος του (καλού) πελάτη αλλά προς το παρόν αυτό δεν ισχύει..
1. Προσοχή στις ημερομηνίες που λήγουν οι παροχές σας για να μην πληρώνετε πέναλτι
2. Προσοχή στις τηλεφωνικές προσφορές. Όσο ελκυστικές και αν είναι δεν τις αποδεχόμαστε τηλεφωνικά αν δεν μας σταλεί
γραπτώς η εν λόγω προσφορά με πλήρη στοιχεία και στην συνέχεια το συμβόλαιο.
3. Οτι απορίες έχετε ζητήστε να σας απαντήσουν γραπτώς Να είναι πάντοτε ξεκάθαρη η τελική τιμή (μαζί με φόρους + τέλη).
Οτι άλλο θέλετε ρωτάτε...