Re: Ηλεκτρολογικά/ηλεκτρονικά
Δημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2016, 14:35
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Pitt οποτε δεν ρωταω κανεναν αλλο , οτι απορια εχω θα στελνω πμ κατευθειαν . νασαι καλα και να εχεις ορεξη και κεφι να μας απαντας .
For the true, or the so so, petrolhead...
https://petrolheads.gr/
Pitt έγραψε:otso έγραψε:ασ σε ρωτησω και εγω κατι μικρο (τον Γιάννη ( fubar.gr ) εννοω , μιας και ειδα UNI-T , ειναι αξιοπιστη εταιρεια ; επειδη θελω να παρω ενα φτηνο αποστασιομετρο λεηζερ και ειναι η μονη φτηνη που εχω ακουσει το ονομα.
Μια χαρά είναι. Θα έλεγα ότι τα όργανά της γενικώς είναι από τα καλά κινέζικα.
fubar.gr έγραψε:Οκ! Εδώ είναι ένα πρόχειρο σχέδιο, ελπίζω να μήν έχω κάνει κάτι λάθος
Οι τερματικοί διακόπτες πρέπει να είναι τύπου που διακόπτουν το κύκλωμα όταν πατηθούν (normally closed). Οι επαφές των ρελέ πρέπει να είναι ΝΟ (normally open)
fubar.gr έγραψε:Ο ουδέτερος χρειάζεται για να οπλίσουν τα ρελέ. Το οτι το inverter δέν βγάζει ουδέτερο δέν είναι μεγάλο πρόβλημα. Λύνεται είτε με λίγο διαφορετική συνδεσμολογία, ή με χρήση διαφορετικού τύπου ρελέ.
Αυριο δευτέρα θα πάω έτσι κι αλλιώς σε μαγαζί γνωστού μου που ασχολείται με τέτοια και θα τον ρωτήσω τί ρελέ υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά σε όσο το δυνατόν μικρότερο μέγεθος.
Νομίζω καλύτερα είναι να βρούμε πρώτα τα ρελέ, γιατι με συνδεσμολογία η οποία να απαιτεί περίεργα και δυσεύρετα ρελέ δέν κάνουμε δουλειά!
21 quadra έγραψε:Γιάννη ευχαριστώ, για να ξεφύγω από το πρόβλημα του ουδέτερου δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω μίνι ρελέ 3 επαφών με πηνίο 12 ή 24 VAC ? Το μοτέρ είναι μικρό, 0.12 kw, 0.45Α σε αστέρα και 0,78Α σε τρίγωνο.
21 quadra έγραψε:Γιατί θα πρέπει να ρίξω την τάση ? Με ένα μικρό μετασχηματιστή στα 12 ή 24 VAC μέσω του διακόπτη θα οπλίζω τα πηνία των ρελέ, όλος ο χειρισμός του διακόπτη / τερματικών θα γίνεται με χαμηλή τάση και η υψηλή τάση από το inverter πρός το μοτέρ θα περνάει μέσα από τις επαφές των ρελέ, είναι λάθος η σκέψη μου ?
Δυστυχώς είναι βιαστικό, έχω μια παραγγελίαδίσκων για Γαλλία και πρέπει να βγεί σε 10 ημέρες, το σεπόρτι του τόρνου που δεν έχει δική του κίνηση μου κουράζει την μέση σκυμμένος όταν πρέπει να κάνω φάλτσα στις καμπάνες χειροκίνητα, δεν έχω τον χρόνο να περιμένω.
Αν είσαι προς Αγ.Παρασκευή έλα για καφέ όποτε θέλεις, 08.00 - 21.00 και ΣΚ. Στέλνω με pm το τηλέφωνο να συνενοηθούμε.
fubar.gr έγραψε:21 quadra έγραψε:Γιατί θα πρέπει να ρίξω την τάση ? Με ένα μικρό μετασχηματιστή στα 12 ή 24 VAC μέσω του διακόπτη θα οπλίζω τα πηνία των ρελέ, όλος ο χειρισμός του διακόπτη / τερματικών θα γίνεται με χαμηλή τάση και η υψηλή τάση από το inverter πρός το μοτέρ θα περνάει μέσα από τις επαφές των ρελέ, είναι λάθος η σκέψη μου ?
Δυστυχώς είναι βιαστικό, έχω μια παραγγελίαδίσκων για Γαλλία και πρέπει να βγεί σε 10 ημέρες, το σεπόρτι του τόρνου που δεν έχει δική του κίνηση μου κουράζει την μέση σκυμμένος όταν πρέπει να κάνω φάλτσα στις καμπάνες χειροκίνητα, δεν έχω τον χρόνο να περιμένω.
Αν είσαι προς Αγ.Παρασκευή έλα για καφέ όποτε θέλεις, 08.00 - 21.00 και ΣΚ. Στέλνω με pm το τηλέφωνο να συνενοηθούμε.
Ναί, και αυτό γίνεται, όμως χρειάζεται μετασχηματιστής 380V σε 12 ή 24 που μάλλον θα είναι πιό δύσκολο να βρεθούν σε σχέση με τους κλασικούς 220V
21 quadra έγραψε:Δεν το καταλαβαίνω γιατί ο μετασχηματιστής πρέπει να είναι 380 ? όταν έφτιαχνα τις μηχανές συσκευασίας επιλέγαμε με τον ηλεκτρολόγο τι πηνία θα έχουν τα ρελέ όχι μόνο για τις βαλβίδες του αέρα στον αυτοκατισμό αλλά και στα πηνία των 3φασικών κινητήρων, είχαμε επιλογή 12 /24 VAC, 12/24 VDC ή 110/220 VAC, επιλέγαμε ανάλογα την εφαρμογή πχ νερά, βρώμικο περιβάλλον κλπ.
21 quadra έγραψε:Άρα όπως λες μπορείς να βάλεις πηνία 380 βόλτ στους μετασχηματιστές, έτσι δεν είναι ?
Επίσης αν πάρω ρεύμα από ξεχωριστή πρίζα με 220 κανονικά και πάρω τα 24vac από τον μετασχηματιτή δεν μπορώ να έχω πηνία 24vac στους ρελέδες ?