Pitt έγραψε:Που ακριβώς μετράς την τάση; Αν την μετράς στις επαφές του κλειστού διακόπτη και το κύκλωμά σου βρίσκεται υπό τάση, μάλλον δεν πρόκειται για χωρητική ή επαγωγική σύζευξη. Αν δεν πρόκειται για σφάλμα του οργάνου, τότε μάλλον αυτή είναι η πτώση τάσης στα άκρα του διακόπτη και φυσιολογικά (αν οι επαφές του διακόπτη είναι καλές και η αντλία σου δεν είναι κανένα "τέρας") θα έπρεπε να είναι μηδενική.
Στο διακόπτη "έρχεται" ρευματοφόρο καλώδιο και γίνεται διακοπή μόνο της φάσης, ουδέτερος και γείωση τον παρακάμπτουν.
Από το διακόπτη φεύγει καλώδιο που καταλήγει σε θηλυκό φις σούκο.
Τους ακροδέκτες τοποθετώ στο παραπάνω φις και με το διακόπτη στο OFF παίρνω ένδειξη περίπου 0.1V.
Πρόκειται συνολικά για περίπου 25 μέτρα καλώδιο 3Gx1,5.
Η αντλία δεν είναι κανένα τέρας (0,3 hp), αλλά οι μετρήσεις έγιναν στο θηλυκό φις χωρίς να είναι συνδεδεμένη...
Σημειωτέον ότι όταν εντόπισα τη λεπτομέρεια αυτή, δοκίμασα από περιέργεια τον παλιό ψιλοχαλασμένο διακόπτη (είχε χάσει τη στεγανότητα και οι επαφές είχαν ελαφρώς διαβρωθεί), και εκεί η τάση με το διακόπτη στο ΟFF ήταν περίπου ~0.35V.
Δεδομένου ότι και το μήκος των καλωδίων είναι μεγάλο, μάλλον έχει δίκιο ο fubar και πρόκειται για ρεύμα ζεύξης.
Sent Through Tapatalk
Στον ουδέτερο δεν υπάρχει τάση.
Οπότε μάλλον καταλήγουμε στην εξήγηση του fubar.
Ευχαριστώ για τα φώτα σας.
Ίσως αυτό εξηγεί γιατί βλέπεις την τάση των 100mV μόνο σε μία κλίμακα. Η αντίσταση είναι πάρα πολύ μεγάλη και οποιοδήποτε φορτίο υπάρχει στα καλώδια δέν μπορεί να αποφορτιστεί. Στις άλλες κλίμακες το πολύμετρο γυρνάει στον διαιρέτη τάσης των 10MOhm. Το φορτίο μπορεί πλέον να αποφορτιστεί μέσω του πολυμέτρου και η τάση μηδενίζεται.
Ένα άρθρο της Fluke που δείχνει πώς ορισμένες φορές η μεγάλη αντίσταση εισόδου του πολυμέτρου μπορεί να βγάλει περίεργες μετρήσεις: http://en-us.fluke.com/community/fluke- ... -load.html
Μάλιστα κατάφερα να εντοπίσω και διορθώσω ένα σφάλμα στον ηλεκτρολογικό πίνακα στο χωρο εργασίας μου, το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει φωτιά.
Η μέτρηση αυτή έγινε με θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 20 βαθμούς. Το σημείο που δείχνει το κόκκινο τριγωνάκι είναι η μέγιστη θερμοκρασία της εικόνας, στους 26,7 βαθμούς.
Το οτι υπάρχει υψηλή θερμοκρασία μόνο στη μία βίδα του μικροαυτόματου δείχνει οτι η θερμοκρασία δέν είναι απο υπερφόρτωση αλλά κακή επαφή του καλωδίου στο πάνω μέρος. Όντως η βίδα πήρε μισή στροφή με το κατσαβίδι και το πρόβλημα λύθηκε. Οι διπλανοί μικροαυτόματοι δέν έχουν πρόβλημα, απλά η θερμοτητα έχει μεταφερθεί και σε αυτούς.
Αυτή η μέτρηση έγινε την ίδια μέρα, θερμοκρασία περιβάλλοντος 20 βαθμοί. Τριπλός διακόπτης οπου φαίνεται οτι ο δεξιότερος είναι σημαντικά θερμότερος απο τους υπόλοιπους στους 38,5 βαθμούς. Η θερμοκρασία με βγαλμένο το καπάκι του πίνακα, πάνω στη βίδα, ήταν γύρω στους 50 βαθμούς, δυστυχώς δέν κράτησα φωτογραφία.
Πάω να το σφίξω με το κατσαβίδι (εννοείται μονωμένο, ειδικό για ηλεκτρολογικές εργασίες) και αρχίζει να πετάει σπίθες
Το πρόβλημα εδώ ξεκίνησε πάλι απο κακό σφίξιμο, όμως οι συνεχείς υπερθερμάνσεις είχαν κάνει μόνιμη ζημια και έπρεπε να αλλαχτεί
Εδώ φαίνεται στο σημείο Α που το πλαστικό έχει λιώσει και η μεταλλική επαφή έχει υποχωρήσει μέσα στο σώμα του διακόπτη. Όσο και να το έσφιγγα δέν θα έκανε επαφή.
Θεωρώ οτι η θερμοκάμερα είναι απαραίτητο εργαλείο για ηλεκτρολόγους, καθώς έτσι μπορείς κυριολεκτικά με μια ματιά να διαγνώσεις πληθώρα προβλημάτων.
Interesting
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
mirage έγραψε:Fubar FLIR ειναι;
Ναί, είναι η E4 χακαρισμένη στην ανάλυση της Ε8 (320x200)
drdino έγραψε:http://www.pass-thermal.co.uk/flir-one-thermal-camera-android
Interesting
Πρόσφατα βγήκε δεύτερη γενιά της FLIR One, και επίσης υπάρχουν οι παρακάτω για κινητά
Seek Thermal:
http://www.thermal.com/
i3 Thermal Expert:
http://www.i3-thermalexpert.com/
Εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει η 'αριστερά'...
(amazon... τέτοια ώρα τέτοια λόγια )
fubar: ενδιαφέρον το hack-άρισμα http://fubar.gr/hacking-the-flir-e4/