- 28 Ιαν 2017, 12:24
#357919
nass, μάλλον ειχες χάσει την μεγαλειώδη τριφασική ξυλόσομπα στο παλιο φορουμ
Εγκαταστήσαμε ενα καινούργιο active heave compensation winch απο μία νορβηγική εταιρία
https://www.palfinger.com/en/marine/new ... 50-t-winchΚαι ήμουν υπεύθυνος για το power supply. To winch ειναι γύρω στο 1.3ΜW στα 440V και είχαμε πολύ περιορισμένο budget για τα ηλεκτρολογικά και μεγάλο θέμα με την ευστάθεια του δικτύου, μιας και όλοι οι πίνακες είναι στα όρια. Εκανα λοιπόν κάποιους υπολογισμους και εβγαλα ενα concept για καινούργιο μετασχηματιστή απ τα 3.3kV/460V (γιατί η ιδέα να το συνδέσουμε στα 440 σε διάφορους πίνακες ήταν για το μποτσο) με τα 460 να ειναι η τάση no load. Eίχα λοιπόν τεράστια μανούρα με το καράβι και γιατί εβαλες τέτοια τάση κι εμεις εδώ έχουμε 440 και είναι λάθος και παπαριές καμαρωτές.
Καθόμουν λοιπόν να τους εξηγάω ότι
1)Η τάση σε ενα μετασχητιστή δεν ειναι σταθερή και εξαρτάται απ το Loading και το είδος του φορτίου και ότι με αυτά που είχα υπολογίσει όταν θα είμαστε πάνω απο 50% loaded θα πέσει κάτω απ τα 450. Επιπλέον τον είχα παραγγείλει με tap changers για να κανουμε και fine tuning.
2)Tα μοτeur θα ξεκινάγανε Δ-Υ λόγω ελειψης budget για frequency converter πού θα ήταν και η απόλυτη λύση για ενα τόσο φορτωμένο δίκτυο. Ήθελα λοιπόν να αποφύγω μεγάλες βυθίσεις
3)Ο πίνακας ειναι στα όρια λόγω θερμοκρασιών και ήθελα να έχω χαμηλότερα ρεύματα
4)Ειχα θέματα με το coordination της προστασίας
5)Όταν κάναμε το BOD δεν είχαμε καθόλου πληροφορίες για τα inrush current των μοτέρ και ήθελα να έχω λίγο περιθώριο
Οπότε προχτές ξεκινήσαμε την εγκατάσταση για πρώτη φορά και ήθελα μετρήσεις για να δώ πού στέκομαι και να επαληθεύσω τους υπολογισμούς.
First run:
Oλα καλά με τα starting current, αλλά μόλις κάνει την μετάβαση Δ-Υ, είχαμε 6 φορές το ονομαστικό. Τσεκάρισμα και ανακαλύπτω ότι δεν έχουν κάνει σωστή συνδεσμολογία για βέλτιστη μετάβαση.
Second run:
Δοκιμάσαμε και consequent start και όλα καλά
Είναι μεγάλη η κάβλα να τους λές σας τάλεγα