Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By bill33
#470504
lemon3 έγραψε:Πέφτει ο π@υστης ο ρελές! :lol:

Έχω ένα θεματάκι με τα ηλεκτρολογικά εδώ και λίγο καιρό. Πέφτει στο άσχετο το ρελέ διαφυγής, σε εντελώς ακατάλληλες ώρες και με τραγικές συνέπειες. Αναγκάστηκα να πετάξω 2 κιλά κοτόπουλο από τα lidl :lol: επειδή έπεσε 2 μέρες που έλειπα.

Πήγα και πήρα ένα άλλο καινούριο και το έβαλα. Όλως περιέργως ούτε φωτιά πήραμε ούτε ανατινάχτηκε ***, αλλά συνεχίζει να πέφτει με μικρότερη συχνότητα.

Οι γνώσεις μου σταματάνε εδώ. Δεν πέφτει ασφαλειοδιακόπτης ώστε να απομονώσω το προβληματικό τμήμα της εγκατάστασης. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο ή ηλεκτρολόγος από εδώ και πέρα;


***Σας μιλάει άνθρωπος που κατάφερε να βραχυκυκλώσει 160Α μαχαιρωτές ασφάλειες, φάση με φάση, πάνω στην αλλαγή. Ακόμα το θυμάμαι το μπαμ και τη λάμψη, καθώς και τα καντήλια του ηλεκτρολόγου που κατέφτασε μετά :lol:

Eχεις κανένα θερμαντικό σώμα πχ καλοριφέρ λαδιού;Επίφοβα στο να λιώνουν τα καλώδια στους θερμοστάτες τους.
Επίσης μήπως έχεις υγρασία που μπαίνει σε μπρίζα-διακόπτη κλπ;


Αφού έζησες να μας το πεις μην μιλάς μιλιά!!
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#470588
lemon3 έγραψε:Πέφτει ο π@υστης ο ρελές! :lol:

Έχω ένα θεματάκι με τα ηλεκτρολογικά εδώ και λίγο καιρό. Πέφτει στο άσχετο το ρελέ διαφυγής, σε εντελώς ακατάλληλες ώρες και με τραγικές συνέπειες. Αναγκάστηκα να πετάξω 2 κιλά κοτόπουλο από τα lidl :lol: επειδή έπεσε 2 μέρες που έλειπα.

Πήγα και πήρα ένα άλλο καινούριο και το έβαλα. Όλως περιέργως ούτε φωτιά πήραμε ούτε ανατινάχτηκε ***, αλλά συνεχίζει να πέφτει με μικρότερη συχνότητα.

Οι γνώσεις μου σταματάνε εδώ. Δεν πέφτει ασφαλειοδιακόπτης ώστε να απομονώσω το προβληματικό τμήμα της εγκατάστασης. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο ή ηλεκτρολόγος από εδώ και πέρα;


***Σας μιλάει άνθρωπος που κατάφερε να βραχυκυκλώσει 160Α μαχαιρωτές ασφάλειες, φάση με φάση, πάνω στην αλλαγή. Ακόμα το θυμάμαι το μπαμ και τη λάμψη, καθώς και τα καντήλια του ηλεκτρολόγου που κατέφτασε μετά :lol:


Αυτά τα προβλήματα που εμφανίζονται σποραδικά είναι δύσκολο να εντοπιστούν.

Δές εδώ μερικές πληροφορίες



Οι μεγαλύτεροι ύποπτοι είναι φωτιστικά και πρίζες εξωτερικου χώρου, και απο κεί και πέρα φούρνοι, θερμοσίφωνες, πλυντήρια και γενικά ότι έχει θερμαντικές αντιστάσεις.

Οπότε μπορείς να κατεβάσεις την ασφάλεια των ύποπτων συσκευών και να δείς αν θα συνεχίσει να πέφτει το ρελέ.

Μπορεί επίσης να έχεις διαρροή ουδετέρου με γείωση, οπότε το κατέβασμα της ασφάλειας δέν θα βοηθήσει, εκτός και αν είναι διπολική.

Δέν είμαι ηλεκτρολόγος και δέν ξέρω τί κάνουν οι ηλεκτρολόγοι για να εντοπίσουν τέτοια προβλήματα. Προσωπικά αυτό που θα έκανα για να εντοπίσω διαρροή ουδετέρου είναι το εξής:

Θα έβγαζα τον κεντρικό ουδέτερο απο την μπάρα (με κατεβασμένη την παροχή φυσικά) και θα μέτραγα αντίσταση με το megger μεταξύ μπάρας ουδετέρου και μπάρας γείωσης. Κανονικά θα πρέπει να δείξει πολύ μεγάλη αντίσταση.

Αν δείξει χαμηλή αντίσταση, θα έβγαζα ένα-ένα τους ουδετερους απο την μπάρα, μέχρι να βρώ ποιός έχει τη χαμηλή αντίσταση.

Με αντίστοιχο τρόπο μπορούμε να ελέγξουμε και την αντίσταση μεταξύ φάσης και γείωσης. Αλλά θέλει προσοχή, γιατι το megger μπορεί να κάνει ζημιά σε ευαίσθητες ηλεκτρονικές συσκευές, οπότε θα πρέπει να τις βγάλουμε απο την πρίζα.
Άβαταρ μέλους
By nido
#471340
dstou έγραψε:Ναι, είχα βάλει ένα αισθητήριο θερμοκρασίας στο στοιχείο και ο ανεμιστήρας δούλευε μόνο όταν ήταν ζεστό. Υπάρχουν και έτοιμα χειριστήρια που το κάνουν αυτό, νομίζω η Siemens είχε ένα και ο Φυρογένης όταν έπαιρνε χειριστήρια από την Fasma.Και η Daikin είχε έτοιμο ένα τέτοιο.

Μπράβο, αυτό που έκανες κι εσύ θέλω να κάνω. Τα panel που είναι στον τοίχο είναι τα κλασικά παλιά με "ΟΝ/OFF", "WINTER/SUMMER" & "1/2/3" (=ταχύτητα του fan) και το ροδάκι ρύθμισης της θερμοκρασίας ενεργοποίησης. Είναι μόνιμα στο "WINTER" (μια και οι σωληνώσεις είναι μόνο για θέρμανση) και το μόνο που θέλω είναι ακόμα κι αν τα έχω στο ON να λειτουργούν μόνο όταν είναι ζεστό το νερό στους σωλήνες.
Θυμάσαι τι θερμοστάτη είχες βάλει στο στοιχείο? Λογικά θα το έχουν κι άλλοι αυτοί το "πρόβλημα" οπότε κάτι θα υπάρχει....
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#472021 Έχω μια ομάδα από κάμερες σε δίκτυο. Οι κάμερες στέλνουν σήμα στο κεντρικό καταγραφικό και μέσω του παρόχου και συγκεκριμένου app σε κάθε πιθανή φορητή συσκευή. Το θέμα είναι οτι ενώ μέχρι το καταγραφικό (ενσύρματα) δεν έχω θέμα, από το καταγραφικό (ασύρματα) στον απομακρυσμένο δέκτη κολλάνε, με αποτέλεσμα να επανακκινώ κάθε τόσο το router . Προς το παρόν το μόνο που έχω σκεφτεί είναι ένας χρονοδιακόπτης να επαναεκκινεί εξαναγκασμένα το router μια φορά τη μέρα. Πόντιο αλλά δεν μου έρχεται κάτι άλλο :vava:

?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#472023 Πολλά router έχουν scheduler για επανεκκίνηση, τσέκαρες αν το δικό σου έχει τέτοιο; Γιατί κολλάνε όμως;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#472035
drdino έγραψε:Πολλά router έχουν scheduler για επανεκκίνηση, τσέκαρες αν το δικό σου έχει τέτοιο; Γιατί κολλάνε όμως;


Ο εγκαταστάσεις λέει δεν του έχει ξανασυμβεί ( :roll: ) και εγώ δεν κατέχω από ασύρματα δίκτυα. Πως βλέπεις αν μπορείς να προγραμματίσεις επανεκκίνηση :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#475747
red_monster έγραψε:Έχουμε κανένα φορουμα με εμπειρία χρήσης (ή εγκατάστασης ακόμα καλύτερα :) ) powerwall της Tesla ?


Αν δέν το έχετε αγοράσει ακόμα, δές εδώ και εδώ

Tο Powerwall είναι τόσο άκυρο προιόν που στην τελική ούτε η εγγύηση, ούτε το πόσα χρόνια θα αντέξει έχει σημασία.

Ας πάρουμε το πιό ιδανικό σενάριο. Ας φανταστούμε οτι το Powerwall είναι μία μαγική μπαταρία η οποία είναι προ-φορτισμένη με 38 μεγαβατώρες ενέργειας, όσο δηλαδη το aggregate που γράφει η εγγύηση. Δέν χρειάζεται φόρτιση απο ΦΒ, ούτε time shifting, δεν υπάρχουν απώλειες ή γήρανση της μπαταρίας, ούτε τίποτα! Είναι ήδη φορτισμένη! 38 χιλιάδες κιλοβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας, έτοιμης προς χρήση!

Και ας υποθέσουμε οτι την αγοράζεις ακριβώς $6200 + $800 το μίνιμουμ κόστος εγκατάστασης = $7000, όσο γράφει στο site της Tesla, ούτε υπερκέρδη των βρωμερών εγκαταστατών που λένε τα άρθρα των haters, ούτε άλλα έξοδα.

Οπότε 7000 δια 38000 μας κάνει 18 cents ανα κιλοβατώρα.

Αν ο πάροχος μας πουλά το ρεύμα κάτω απο αυτή την τιμή, τότε το "μαγικό" Powerwall δέν οφελεί, ίσα ίσα βγαίνουμε χαμένοι.

Όμως μαγικά Powerwall δέν υπάρχουν. Τα πραγματικά Powerwall θέλουν φόρτιση, έχουν απώλειες και το πραγματικό τους κόστος είναι το διπλάσιο απο αυτό που γράφει στο site της η Tesla.

Ακόμα και αν μένεις στην Χαβάη που το ρεύμα κοστίζει 30 cents, πάλι βγαίνεις χαμένος.


Αν το έχετε ήδη αγοράσει, σε τί τιμή το πήρατε?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475764 Εγώ δεν μπορώ να φανταστώ άλλη χρήση για το μαραφέτι της Tesla από το να θέλεις να είσαι αποσυνδεδεμένος από το δίκτυο και να δουλεύεις μόνον αυτό και φωτοβολταϊκά.
:help:

EDIT: Διάβασα το ποστ σου στα λινκ που έβαλες, και τελικά ούτε αυτό που λέω είναι εφικτό, μόνον υπό προϋποθέσεις: να έχεις πολλές συσκευές που λειτουργούν χωρίς ρεύμα (με γκάζι ή άλλη καύσιμη ύλη), γιατί μετά δεν σου φτάνει ένα Powerwall.
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By glf
#475810 Το καλυτερο σενάριο είναι να φορτίζεις και το ηλ αυτοκίνητο / μηχανή.
Με κανα 10αρι KW φωτοβολταϊκα για Ελλάδα που σε μενα πχ παραγει 60 KWh το καλοκαίρι και... καμια 25 τώρα στο καταχείμωνο :) αν έχει φουλ ήλιο όπως σήμερα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#475830 Ο καλύτερος τρόπος για να φορτίσεις ένα ηλ. ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, και μάλιστα μακράν, είναι να το βάλεις στη μπρίζα με το νυχτερινό.
Το Πάουεργουώλ κάνει γι' αυτούς που δεν έχουν ρεύμα (ΔΕΗ), αλλά έχουν λεφτά για ξόδεμα και υπό την προυπόθεση ότι δεν έχουν σοβαρή και ταυτοχρονισμένη κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By glf
#475934
dstou έγραψε:Ο καλύτερος τρόπος για να φορτίσεις ένα ηλ. ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, και μάλιστα μακράν, είναι να το βάλεις στη μπρίζα με το νυχτερινό.
Το Πάουεργουώλ κάνει γι' αυτούς που δεν έχουν ρεύμα (ΔΕΗ), αλλά έχουν λεφτά για ξόδεμα και υπό την προυπόθεση ότι δεν έχουν σοβαρή και ταυτοχρονισμένη κατανάλωση.


+1
Άβαταρ μέλους
By thednick
#476093 Τo powerwall θα είχε πολύ ενδιαφερον αν το έδιναν το 1/10 της τιμής του (έστω ακόμη και με τον όρο να πρέπει να επιστρέψεις τις μπαταρίες για ανακύκλωση στο τέλος των 10 ετών).
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#476868
fubar.gr έγραψε:
red_monster έγραψε:Έχουμε κανένα φορουμα με εμπειρία χρήσης (ή εγκατάστασης ακόμα καλύτερα :) ) powerwall της Tesla ?


Αν δέν το έχετε αγοράσει ακόμα, δές εδώ και εδώ

Tο Powerwall είναι τόσο άκυρο προιόν που στην τελική ούτε η εγγύηση, ούτε το πόσα χρόνια θα αντέξει έχει σημασία.

Ας πάρουμε το πιό ιδανικό σενάριο. Ας φανταστούμε οτι το Powerwall είναι μία μαγική μπαταρία η οποία είναι προ-φορτισμένη με 38 μεγαβατώρες ενέργειας, όσο δηλαδη το aggregate που γράφει η εγγύηση. Δέν χρειάζεται φόρτιση απο ΦΒ, ούτε time shifting, δεν υπάρχουν απώλειες ή γήρανση της μπαταρίας, ούτε τίποτα! Είναι ήδη φορτισμένη! 38 χιλιάδες κιλοβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας, έτοιμης προς χρήση!

Και ας υποθέσουμε οτι την αγοράζεις ακριβώς $6200 + $800 το μίνιμουμ κόστος εγκατάστασης = $7000, όσο γράφει στο site της Tesla, ούτε υπερκέρδη των βρωμερών εγκαταστατών που λένε τα άρθρα των haters, ούτε άλλα έξοδα.

Οπότε 7000 δια 38000 μας κάνει 18 cents ανα κιλοβατώρα.

Αν ο πάροχος μας πουλά το ρεύμα κάτω απο αυτή την τιμή, τότε το "μαγικό" Powerwall δέν οφελεί, ίσα ίσα βγαίνουμε χαμένοι.

Όμως μαγικά Powerwall δέν υπάρχουν. Τα πραγματικά Powerwall θέλουν φόρτιση, έχουν απώλειες και το πραγματικό τους κόστος είναι το διπλάσιο απο αυτό που γράφει στο site της η Tesla.

Ακόμα και αν μένεις στην Χαβάη που το ρεύμα κοστίζει 30 cents, πάλι βγαίνεις χαμένος.


Αν το έχετε ήδη αγοράσει, σε τί τιμή το πήρατε?


Δεν το έχω αγοράσει και δεν το έχω ψάξει και καθόλου για να πω την αλήθεια :oops:
Μια πρώτη γνώμη ήθελα πριν ασχοληθώ. Θα σε διαβάσω και θα σου κάνω τις ανάλογες ερωτήσεις, δεν γλιτώνεις :lol:


Και μιας και σε βρήκα εύκαιρο :lol: , γιατί όταν έχω δύο ρελέ διαρροής σε σειρά (τον έναν στον πίνακα πχ μετά την ασφάλεια και τον δεύτερο πριν την κατανάλωση) δεν δουλεύει σωστά ? :hmmm: