- 16 Αύγ 2018, 13:27
#529359
Σήμερα χρειάστηκε να επισκεφτώ δύο τράπεζες για μια απλή (ήθελα να πιστεύω) δουλειά, που ήταν να μπω συνδικαιούχος σε λογαριασμού τρίτου.
Στην Εθνική μόλις η υπάλληλος άκουσε τι θέλαμε, ξύνισε τα μούτρα της και προσπαθούσε να μας πείσει πως είναι δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και πως ήταν πιο απλό να καταργήσουμε τον παλιό λογαριασμό και να κάνουμε νέο. Άρχισε να μας λέει πως πρέπει τα χαρτιά να σταλούν στο κατάστημα που έχει ανοιχθεί ο λογαριασμός, κάτι που επαναλάμβανε συνέχεια και ύστερα από ερώτηση μου αποδείχθηκε ότι είναι εσωτερική διεργασία στην οποία δεν εμπλέκεται ο πελάτης και την οποία η υπάλληλος απλά βαριόταν να κάνει.
Με τα λίγα με τα πολλά μετά από μία ώρα καταφέραμε να τελειώσουμε την δουλειά μας. Το μόνο χαρτί που χρειάστηκε ήταν το εκκαθαριστικό και οι ταυτότητες μας.
Πάμε στο καπάκι στην Πειραιώς για την ίδια δουλειά και με το που βλέπει η υπάλληλος τις ταυτότητες, μας λέει τα στοιχεία είναι πολύ παλιά. Πρέπει να φέρετε λογαριασμούς ΔΕΗ, ΟΤΕ, ενοικιαστήρια, εκκαθαριστικά, κλπ, κλπ... Της λέω ότι ο λογαριασμός μου είναι σχετικά πρόσφατος (2013) και μου λέει, τόσο παλιός; Κάθε 2 χρόνια πρέπει να μας φέρνετε αυτά τα χαρτιά για να είναι ενημερωμένα τα στοιχεία σας. Μας τα ζητάει η ΤτΕ!
Είναι σοβαροί οι τύποι; Αν δηλαδή η τράπεζα έχει ένα εκατομμύριο καταθέτες, περιμένει να περνάει ένα εκατομμύριο κόσμος κάθε 2 χρόνια από τα καταστήματα τους, απλά και μόνο για να τους πάει όλη αυτή την χαρτούρα; Έχουν και αυτοί και οι πελάτες τους τόσο χρόνο για χάσιμο; Προσωπικά τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά το ebanking και είναι ζήτημα αν πατάω μια φορά τον χρόνο σε τράπεζα. Τι λογική είναι αυτή;
Συν ότι δεν κατάλαβα τι ακριβώς εξυπηρετεί όλη αυτή η ταλαιπωρία. Εμ τους δίνεις τα λεφτά σου, εμ σε ταλαιπωρούν από πάνω!
ΥΓ. Φυσικά η δουλειά μας στην Πειραιώς δεν έγινε και έχασα τζάμπα το πρωινό μου. Απλά απαράδεκτοι...