Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#574638 ρε παλικάρια σε αυτό το έντυπο, ξέρει κανείς τι διάολο μχο μπορεί να είναι μια νορμάλ εταιρεία παροχής ή εμπορίας, τύπου εε, οε, ικε :hmmm:

https://www.eurobank.gr/-/media/euroban ... .pdf?la=el
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#574669 Λογικά κανένα.
Είσαι σίγουρος ότι αυτό το έντυπο έχει εφαρμογή στις μορφές που αναφέρεις;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#574687
Σε συνέχεια του Ε.Σ. 2018/389-13.06.2018 για την ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2015/2366/ΕΕ για τις υπηρεσίες πληρωμών (PSD2), και λόγω του κανονισμού της ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη, ο τρόπος που οι κάτοχοι καρτών πραγματοποιούν τις αγορές τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops), αλλάζει.

Συγκεκριμένα, από 14 Σεπτεμβρίου 2019, δεν θα αρκεί μόνο η εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας (αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξης, τριψήφιος κωδικός ασφαλείας) για τη διενέργεια αγορών σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αναλυτικά, ο κάτοχος κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής, προπληρωμένης) που πραγματοποιεί συναλλαγή σε ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να εισάγει τους κωδικούς winbank web banking ή το quick login της εφαρμογής winbank mobile (δακτυλικό αποτύπωμα, αναγνώριση προσώπου ή 4ψήφιο PIN) και να καταχωρήσει τον ExtraPin κωδικό, πριν την ολοκλήρωση της αγοράς.

Η Τράπεζα θα προχωρήσει σε καμπάνια ενημέρωσης όλων των Πελατών, σχετικά με τις επερχόμενες αλλαγές. Η επικοινωνία θα πραγματοποιηθεί σταδιακά.

Το πρώτο στάδιο έχει ήδη ξεκινήσει όπου ενημερώνονται κάτοχοι κάρτας που δεν διαθέτουν την υπηρεσία winbank web banking και συνεπώς θα χρειαστεί να την αποκτήσουν έως τον Σεπτέμβριο, διότι διαφορετικά δεν θα μπορούν να πραγματοποιούν συναλλαγές σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η πρώτη επικοινωνία περιλαμβάνει μήνυμα SMS και email με παραπομπή σε ενημερωτική σελίδα με περισσότερες πληροφορίες.

Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών που αποκτούν νέα χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα της Τράπεζας, μπορείτε να τους ενημερώνετε σχετικά, ώστε εφόσον διενεργούν αγορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα με χρήση κάρτας, να φροντίσουν εγκαίρως για την εγγραφή τους στη winbank.

Άβαταρ μέλους
By g8777
#574705
όπου ενημερώνονται κάτοχοι κάρτας που δεν διαθέτουν την υπηρεσία winbank web banking και συνεπώς θα χρειαστεί να την αποκτήσουν έως τον Σεπτέμβριο


:shifty:

Για τοσο απελπισμενους μιλαμε. :s_yes

Εεπ , οσοι εχουν συνδεσει την καρτα τους με το Paypal τι θα κανουν οταν αγοραζουν;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#574706
g8777 έγραψε:
όπου ενημερώνονται κάτοχοι κάρτας που δεν διαθέτουν την υπηρεσία winbank web banking και συνεπώς θα χρειαστεί να την αποκτήσουν έως τον Σεπτέμβριο


:shifty:

Για τοσο απελπισμενους μιλαμε. :s_yes

Εεπ , οσοι εχουν συνδεσει την καρτα τους με το Paypal τι θα κανουν οταν αγοραζουν;


Ελα ντε!!!!???
Άβαταρ μέλους
By bebes
#574812
saxon_747 έγραψε:Απάντηση eurobank σε σχετικό email τον Ιανουάριο 2019:

Εικόνα

Α μπράβο.
Αυτό θυμήθηκα τωρα και ήθελα να γράψω.
Η Ευρομπανκ ζητούσε εναν έξτρα κωδικο οταν καναμε αγορες μεσω ιντερνετ, το οποίο εδω και κάποιους μήνες δε ζητάει.

Λύθηκε το μυστήριο :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#574814 Και αν έκανες λάθος σου μπλόκαρε την κάρτα τελείως.

< G (5S) >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#574985 Από πώληση ακινήτου σε Κινέζο η γυναίκα μου έχει στην άκρη 40.000 ευρώ στην Ελλάδα. Τι να τα κάνει για να φτουρίσουν καλύτερα αλλά χωρίς ρίσκο; Για κατάθεση μιλάμε, τι προτείνετε;