Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#569828 melos απλά για να κανω το δικηγόρο του διαβόλου ή να εχω την αποψη απο ενα πραγματικό χρηστη ( επιχειρηματία ) με τεραστια ποσα να περνανε απο τα χερια του.

Κι η ερωτηση ειναι η εξης.
Αντιλαμβανομαι προφανως το κοστος που εισπρατουν οι τραπεζες
ΑΛΛΑ
εσυ δεν εισαι πιο ασφαλής? καθοτι - λογικά - ουτε μεγαλα ποσά εχεις πλεον "ταμειο" μετρητά ουτε ( για τον ιδιο λογο) να χρειαζεται να μεταφέρεις (= ασφαλίσεις φανταζομαι) καθε 3 και λιγο παλι τεραστια ποσα στην τραπεζα με οτι κινδυνο αυτο συνεπαγεται?????

Βεβαια και οι τραπεζες οφελουνται καθοτι κι αυτες δεν χρειαζεται να μεταφερουν μετρητα απο/προς υποκαταστήματα .....

ναι οκ προφανως και ειναι ενα επισεις μεγαλο εξοδο γι αυτες η υλικοτεχνική υποδομη υποστιριξης ολου αυτου
σερβερ αντι-ιηκά και οτι αλλο αντι μπορει να υπαρξει....

το λεω γιατι και γι αυτο θελω και την αποψη σου, στα δικά μου ματια κανει κατι σαν win-win....
μιλαω παντα απο επιχειρηματικής αποψης και οχι για τον πελατη....
γνωριζω προφανως οτι αν πας σε ψιλικατζηδικο να παρεις τσιγάρα ή εφημεριδα ο μαγαζατορας εχει μπει μεσα....
Άβαταρ μέλους
By melos86
#569831 Οι μονο που ωφηληθηκαν απο την υποχρεωτικη αποδοχη του πλαστικου χρηματος ειναι οι τραπεζες!
Η φοροδιαφυγη μενει οπως ηταν... αλλωστε οποιος εχει μαυρο χρημα εξακολουθει να πληρωνει τοις μετρητοις ακριβως επειδη δεν θελει να αφηνει ηλεκτρονικα ιχνη, η κερδοφορια των επαγγελματιων μειωθηκε κατα τι καθως αναγκαστηκαν να επωμιστουν την προμηθεια για την αποδοχη πλαστικου χρηματος και οι μονοι που πετανε απο την χαρα τους ειναι οι τραπεζιτες που αναγκασαν τον καθε πικραμενο να αγορασει POS (χαρακτηριστικο ειναι το POS στα σαλωνια φιλων μηχανικων!) και ειτε να πληρωνει ποσα σε προμηθειες ειτε αν δεν κανουν συναλλαγες να πληρωνουν ετησια συνδρομη.

Απο εκει και περα ναι συμφωνω οτι το πλαστικο χρημα εχει πλεονεκτηματα και για αρκετα απο αυτα θα ημουν ενδεχομενως προθυμος να πληρωσω αλλα με την προυποθεση οτι ειναι επιχειρηματικη αποφαση και αρα δικη μου!! Οχι πολιτικων και οχι τραπεζιτων!! Και οχι χωρις να δικαιολογηθει αυτο το κοστος....
Απο που προκυπτει και ποσο ειναι το υψος του! Και φυσικα οπως ειπα και πριν, η συγκεκριμενη "αγορα" κρατιεται τεχνητα κλειστη μεσω της παρωδιας των capital control καθως αποφερει ζεστο χρημα στους συστημικους!

Εν κατακλειδι, αυτη τη στιγμη κανουμε ακριβως την ιδια δουλεια οπως καναμε με τα μετρητα, πληρωνουμε 0,5-2,5% αναλογα με τον κλαδα επι του τζιρου μας και εχουμε τα χρηματα μας διαθεσιμα με 1-3 ημερες βαλερ αναλογα με τα σαββατοκυριακα! Να πανε να πνιγουνε κοινως!!!!
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#569833
Dimitris_P έγραψε:80 δίνω στο pc, 20 στο σουβλατζίδικο. Εκτός αν σου χάκαραν τον efood λογαριασμό, μιας και η πρώτη ύποπτη χρέωση ήταν από κει.
Όπως και να 'χει, σκάναρε διεξοδικά τον υπολογιστή και από καθαρό μηχάνημα άλλαξε τον efood κωδικό σου.


Όπως ανέφερα και χθες, ούτε λογαριασμό στο e food έχω, ούτε έχω κάνει πολλές αγορές με αυτή τη κάρτα (μια σε βενζινάδικο εμπιστοσύνης, μια σε σουβλατζίδικο και μια online αγορά). Πήγα στη τράπεζα σήμερα και δεν ήξεραν να πουν κάτι, μόνο από τα κεντρικά. Και μόλις ήρθα στη δουλειά και το ανέφερα, μου είπε συνάδελφος που έλειπε χθες πως και σε αυτόν έτυχε το ίδιο πράγμα προ ημερών. Πιστωτική από Alpha, που χρησιμοποιεί 15 χρόνια, πήγε να γίνει αγορά από κατάστημα στην Αμερική.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#569841 Από το πλαστικό χρήμα φυσικά και περιορίστηκε η φοροδιαφυγή. Σε μεγάλο βαθμό μάλιστα.
Γιατί οι ΕΛ "επιχειρηματίες" δεν έκοβαν αποδείξεις ούτε σε αυτούς που πλήρωναν με νόμιμα χρήματα.
Στην τσέπη το ΦΠΑ και μικρότερα δηλωθέντα εισοδήματα...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#569848
Dodger έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:80 δίνω στο pc, 20 στο σουβλατζίδικο. Εκτός αν σου χάκαραν τον efood λογαριασμό, μιας και η πρώτη ύποπτη χρέωση ήταν από κει.
Όπως και να 'χει, σκάναρε διεξοδικά τον υπολογιστή και από καθαρό μηχάνημα άλλαξε τον efood κωδικό σου.


Όπως ανέφερα και χθες, ούτε λογαριασμό στο e food έχω, ούτε έχω κάνει πολλές αγορές με αυτή τη κάρτα (μια σε βενζινάδικο εμπιστοσύνης, μια σε σουβλατζίδικο και μια online αγορά). Πήγα στη τράπεζα σήμερα και δεν ήξεραν να πουν κάτι, μόνο από τα κεντρικά. Και μόλις ήρθα στη δουλειά και το ανέφερα, μου είπε συνάδελφος που έλειπε χθες πως και σε αυτόν έτυχε το ίδιο πράγμα προ ημερών. Πιστωτική από Alpha, που χρησιμοποιεί 15 χρόνια, πήγε να γίνει αγορά από κατάστημα στην Αμερική.


χμ λες να έγινε κανά security breach στην Alpha; Δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο. Πέρα από την alpha, ήταν κάτι άλλο κοινό στις χρήσεις σας; ΕΛΕΓΞΕ τον υπολογιστή σου παραυτά!
Άβαταρ μέλους
By Serf
#569892 Προχθές ενημέρωσαν τη σύζυγό μου για αγορά από Γερμανία με την κάρτα της. Τις οποίες κάρτα/κίνηση ακύρωσαν.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#569894 Εγω εδω και καμια 15αρια χρονια κανω το ιδιο "κολπο". Ειχα 2 λογαριασμους στην ιδια τραπεζα και τους συνεδεσα στην ιδια debit καρτα.

Το λογαριασμο που εμφανιζεται σα #1 στην καρτα (ο οποιος χρεωνεται αυτοματα αν πας να βαλεις την καρτα σε καποιο site ή POS) τον εχω συνεχεια αδειο. Οταν θελω να αγορασω κατι με 30€ για παραδειγμα βαζω 30€ μεσω e-banking απο τον κανονικο λογαριασμο μου στον αδειο και το επομενο δευτερολεπτο τα ξοδευω. Οποτε ελαχιστοποιω την περιπτωση ξαφρισματος μεσω hack ή μεσω ενος site με απατεωνες!

Βεβαια πλεον εχουν βγει virtual cards, προπληρωμενες κτλ, but you can't teach an old dog new tricks, οποτε συνεχιζω να κανω το ιδιο "κολπο" εδω και χρονια...
Άβαταρ μέλους
By sargus
#569904 Καλά, αυτές οι τελευταίες όμως έχουν χρέωση. Δε μου λες, δεν τραβάει δηλαδή από το λογαριασμό 2; τότε ποιος ο λόγος να είναι συνδεδεμένη με πάνω από ένα λογαριασμό;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#569907
sargus έγραψε:Καλά, αυτές οι τελευταίες όμως έχουν χρέωση. Δε μου λες, δεν τραβάει δηλαδή από το λογαριασμό 2; τότε ποιος ο λόγος να είναι συνδεδεμένη με πάνω από ένα λογαριασμό;


Πραγματι το συστημα που κανω εχει ενα ακομα πλεονεκτημα σε σχεση με τις virtual/prepaid cards (που επισης ειναι πιο ασφαλεις απο το να χρησιμοποιεις πιστωτικη ή χρεωστικη που ειναι συνδεδεμενη με γεματο τραπεζικο λογαριασμο). Δεν εχει καμια χρεωση.

Αν βαλω την καρτα στο ATM με ρωταει απο ποιο λογαριασμο να βγαλω χρηματα (ή σε ποιο να βαλω αν προκειται για καταθεση) τον 1 ή το 2. Και φυσικα επιλεγω το 2 που ειναι ο μονος με χρηματα. Αλλα οταν χρησιμοποιω τη χρεωστικη καρτα σε οποιαδηποτε online συναλλαγη παιρνει αυτοματα απο τον 1 (στον οποιο βαζω χρηματα μονο οταν ειναι να τα ξοδεψω το επομενο δευτερολεπτο).

Στην ουσια αυτο μπορεις να το κανεις αν εχεις 2 λογαριασμους στην ιδια τραπεζα ακομα και με 2 διαφορετικες καρτες ετσι και αλλιως, οποτε μην εστιαζεις στην καρτα. Απλα εμενα μου ειναι πιο βολικο να εχω μονο μια καρτα και με τους 2 λογαριασμους αντι για 2 διαφορετικες καρτες!
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 05 Μαρ 2019, 23:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By melos86
#569908
Andreasdik έγραψε:Από το πλαστικό χρήμα φυσικά και περιορίστηκε η φοροδιαφυγή. Σε μεγάλο βαθμό μάλιστα.
Γιατί οι ΕΛ "επιχειρηματίες" δεν έκοβαν αποδείξεις ούτε σε αυτούς που πλήρωναν με νόμιμα χρήματα.
Στην τσέπη το ΦΠΑ και μικρότερα δηλωθέντα εισοδήματα...

Ναι οπωσδηποτε, το βλεπουμε αλλωστε!
Ουτε προστιμα, ουτε κλειστα μαγαζια για 48 ωρες ουτε τιποτα...
Με ΦΠΑ στο 24, φορολογια στο 29 και ασφαλιση με βαση την δηλωση, τον Τσακαλωτο τον ιδιο να βαλουν σε καθε μαγαζι το φαινομενο δεν αλλαζει!!
Εγω προσωπικα δεν εχω καποια επιπλεον "πιεση" στο τι θα κοψω απο την χρηση του πλαστικου χρηματος!
Άβαταρ μέλους
By Serf
#569927 https://www.bankingtech.com/2019/03/uk- ... ud-claims/

Revolut is facing a fraud investigation by The Metropolitan Police in London due to a complaint about a £70,000 money transfer.

[https://www]

Under investigation

The police confirmed the news to the Financial Times (FT). The National Fraud Intelligence Bureau, a branch of the City of London Police, is also assessing the matter.

This latest chapter adds more pressure. As reported on 1 March, Revolut’s chief financial officer resigned as the digital challenger faced questions over its compliance systems. There were also acidic remarks about its work culture.

Revolut adds that O’Higgins’ resignation was unconnected with concerns raised over compliance.

The firm, which was valued at $1.7 billion in its most recent fundraising, was accused of violating basic banking rules by failing to block thousands of potentially suspicious transactions on its platform.

In terms of the money transfer, and according to the FT, Paul Carlier, a former foreign exchange trader, filed a complaint on behalf of his wife, who said she had not received a payment of more than £70,000 owed to her in January.

Carlier says he pursued the fintech firm over the hold-up for more than two weeks, at which point Revolut informed his wife that it was shutting down her account. A customer support officer told her that he “cannot confirm you’ll receive a full and detailed explanation as of [sic] why the account is being closed”.

According to official emails seen by the FT, it appears the £70,000 sum was incorrectly paid into another person’s account. Revolut’s banking infrastructure partner, PrePay Technologies, later told Carlier it had contacted Revolut in an attempt to have the money redirected to its proper recipient.

Carlier explains: “Revolut went to extraordinary lengths to prevent acknowledging both a complaint made by [my wife’s] business and the authority given by the business for me to investigate and communicate on their behalf.”

“Revolut ignored requests for information, forcing the business to turn to social media to request information,” he adds. “They were quickly blocked for daring to raise genuine concerns and questions.”

Revolut responds: “We are unable to comment on individual cases but we would like to apologise for any distress that may have been caused.”

The challenger is also facing pressure from regulators in the UK and politicians in Lithuania, where it received a European banking licence last year.

Revolut’s founder Nikolay Storonsky hit back against criticism in Lithuania, calling it “scaremongering campaigns”.

On its blog, Storonsky also made its position clear on 1 March and 4 March about these culture and compliance issues.

In terms of the latter, he explains: “In July last year, we rolled out a more advanced sanctions screening system in parallel with our existing controls.”

“During the initial testing stage of these new systems, we decided that they were not calibrated to a standard that we would expect, so we therefore decided to temporarily revert to our existing controls, while we continued to enhance the new systems. In our view, the new systems were imprecise and were resulting in too many false positive cases, which in turn resulted in an increase in customer dissatisfaction.

“This roll-out did not result in a breach of any sanctions or money laundering laws and requirements – so we did not send a formal notification to the regulator.”

FinTech Futures contacted Revolut for its official comments about the FT report.

A spokesperson says: “This article relates to a payment of £73,515 from a non-Revolut customer to a Revolut customer. In this case the payment instructions that the non-Revolut customer provided were incorrect and so the funds never reached Revolut.

“On behalf of the customer, Revolut worked with its partners to investigate the misdirected payments to ensure the funds were returned, however, Revolut was never in control of the funds.

“We have spoken with the Met Police and they have confirmed that they are not investigating Revolut in any way and to say so is misleading and damaging to us.”



< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#569957
krom έγραψε:Το original
Εικόνα

https://www.wired.co.uk/article/revolut ... -storonsky


:inlove: Εντρεπρενιούρ, μανατζαρέους! :inlove: wealth and job creators! :inlove: :inlove:


Εικόνα