panos2171 έγραψε:Έκανα μια πληρωμή με κάρτα αλλά χρεώθηκε 3 φορές αντί για μια, μιας και έβγαζε σφάλμα οπότε και την ξαναπερνούσαμε (το σφάλμα ήταν ότι δεν είχε χαρτί αλλά το είδε μετά τη 2η ακύρωση ).
Τώρα βλέπω στο λογαριασμό ότι έχει αφαιρεθεί το ποσό, ωστόσο δεν είναι περασμένο στις κινήσεις γιατί δεν έχει γίνει έγκριση, είναι μόνο στο δεσμευμένο ποσό. Εγώ τώρα περιμένω να περάσει στις κινήσεις και μιλάω με την επιχείρηση για επιστροφή ή με την τράπεζα για ακύρωση συναλλαγής; Ή μήπως θα το κάνουν μόνοι τους, γιατί μιλάμε για το ίδιο ποσό 3 φορές μέσα σε λιγότερο από λεπτό.
Μιλα με την τράπεζα.Αμεσα.Εκτός αν υπάρχει κουμπί για αμφισβήτηση συναλλαγής στην εφαρμογή κλπ.
Κάτι άλλο,μπορώ μέσα από το winbank να αλλάξω το λογαριασμό που είναι συνδεμένη η χρεωστική;
panos2171 έγραψε:Διευθετήθηκε το παραπάνω. Απ ό τι με ενημέρωσαν αυτόματη ακύρωση συναλλαγής δε γίνεται, μου δώσανε τους αριθμούς συναλλαγών και η επιχείρηση τα επέστρεψε. Βλακώδες και ταλαιπωρία χωρίς λόγο. Πόσο δύσκολο τους είναι να ορίσουν ότι εντός πχ 60sec να γίνεται μόνο μια συναλλαγή στην κάρτα.
Κάτι άλλο,μπορώ μέσα από το winbank να αλλάξω το λογαριασμό που είναι συνδεμένη η χρεωστική;
Σε αντίστοιχη περίπτωση στα public με eurobank (ήταν ώρα που έκαναν συντήρηση στο σύστημά τους) μου αντιλόγισαν κανονικά τις συναλλαγές την επόμενη μέρα
Βέβαια να πω ότι ήταν κινήσεις με πιστωτική και όχι χρεωστική αν αυτό έχει κάποια σημασία και πάνε και κάποια χρόνια που έχει γίνει αυτό
ArrowsFA1 έγραψε:@panos ναι μπορείς να ορίσεις τον πρωτεύοντα λογαριασμό.
Στη χρεωστική βλέπω συνδεδεμένο ένα λογαριασμό (κύριος) αλλά δεν έχει κάποια επιλογή αλλαγής.
Και ευτυχώς ήταν μόνο τόσα, για να μην έχει κι άλλα μπερδέματα έβγαλε λεφτά από το ταμείο του και μου έδωσε το 50αρικο στο χέρι ώστε να είναι σίγουρος
Τι φάση;
Ο τύπος πουλούσε ενα πατίνι, του έκαναν κατάθεση το ποσό που ζήτησε, συναντήθηκε, έδωσε το πατίνι και μετά η τράπεζα του μπλόκαρε τον λογαριασμο (ebanking και κάρτα) γιατί λέει κάποιος αμφισβήτησε τη συναλλαγή, χωρίς να του δωσουν πλήρεις εξηγήσεις αν αυτός που έκανε την κατάθεση έπεσε θύμα υποκλοπής στοιχείων, ή ήταν ο γύφτος (συγνώμη, Ρομά) που πήρε το πατίνι
QsisVTS έγραψε:Πρόσφατα πάντως είχα έναν σερβιτόρο που σε 50 ευρώ λογαριασμό κάτι πάτησε και μου έβαλε αλλά 50 tip
Και ευτυχώς ήταν μόνο τόσα, για να μην έχει κι άλλα μπερδέματα έβγαλε λεφτά από το ταμείο του και μου έδωσε το 50αρικο στο χέρι ώστε να είναι σίγουρος
Το καλοκαίρι ζητάω δυο καφέδες για τον δρόμο.
-Πόσο κάνουν;
-€5,20
Σε αυτό το σημείο να ομολογήσω ότι μέχρι τότε, δεν κοιτούσα ποτέ την χρέωση στην κάρτα, απλά εμπιστευόμουν το κατάστημα. Ευτυχώς η υπάλληλος τρέχει πανικόβλητη από πίσω μου και μου λέει, κύριε μη φεύγετε, σας πάτησα €52!
Πολεμάει αρκετή ώρα να κάνει την επιστροφή, νομίζει ότι έχει βγάλει άκρη, μου λέει περάστε την κάρτα στο μηχάνημα. Και με ξαναχρεώνει άλλα €52!
Φωνάζουν την προϊσταμένη, έρχεται και ένας τρίτος και μετά από ένα τέταρτο βγάζει από το ταμείο όλο το ποσό και μου το δίνει μετρητά στο χέρι.
-αφαιρέστε τους καφέδες!
-Κερασμένοι από εμάς για την ταλαιπωρία!
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Dodger έγραψε:Πήγα να κάνω μια αγορά με τη χρεωστική της εθνικής προ 5 ημερών και μου είπαν ότι δε περνάει η χρέωση. Πήρα τηλέφωνο την εθνική και μου είπαν ότι μου ακύρωσαν τη κάρτα από τις 8 του μήνα, λόγω ασφαλείας (χωρίς ειδοποίηση, κάτι που η Alpha κάνει, ειδοποιεί). Ρώτησα γιατί έγινε αυτό και μου είπαν πως είδαν μια ύποπτη κίνηση (αγορά 7€ περίπου, το προηγούμενο βράδυ και το θεώρησαν ύποπτο και ότι μάλλον έχει γίνει υποκλοπή των στοιχείων μου. Δε μπήκα καν στο κόπο να τους πω ότι η κάρτα βγαίνει σπάνια από το πορτοφόλι μου κτλ κτλ, οπότε τους είπα να μου ξεκλειδώσουν τη κάρτα με ευθύνη μου, να πάω να τραβήξω λεφτά και να την ακυρώσουν μετά. Τώρα περιμένω τη νέα χρεωστική....
Απαράδεκτο ότι δεν σε ενημέρωσαν την ίδια στιγμή που την ακύρωσαν.