Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By bebes
#734437 38€ για να ανοίξει κάποιος εναν απολό λογαριασμό ταμιευτηρίου στην Εθνική και χρέωση 2€/μήνα για οσο καιρό τον διατηρεί :rant:

Άνοιξα λογαριασμό για τον υιό, μπήκα κι εγω συνδικαιούχος και με ρωτούσε ο υπάλληλος γιατί έχουν να με δούνε στην τράπεζα τους 15+ χρόνια.
Του τα εξήγησα ενα χεράκι, οτι η τράπεζα τους είναι η "λιγότερο φιλική" προς τον πελάτη :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#734438
bebes έγραψε:38€ για να ανοίξει κάποιος εναν απολό λογαριασμό ταμιευτηρίου στην Εθνική και χρέωση 2€/μήνα για οσο καιρό τον διατηρεί :rant:

Άνοιξα λογαριασμό για τον υιό, μπήκα κι εγω συνδικαιούχος και με ρωτούσε ο υπάλληλος γιατί έχουν να με δούνε στην τράπεζα τους 15+ χρόνια.
Του τα εξήγησα ενα χεράκι, οτι η τράπεζα τους είναι η "λιγότερο φιλική" προς τον πελάτη :whistlink:
Σε χρέωσε κάποιο πρόγραμμα,δεν είναι υποχρεωτικό

< Note 10 >
Άβαταρ μέλους
By bebes
#734460
bill33 έγραψε:
bebes έγραψε:38€ για να ανοίξει κάποιος εναν απολό λογαριασμό ταμιευτηρίου στην Εθνική και χρέωση 2€/μήνα για οσο καιρό τον διατηρεί :rant:

Άνοιξα λογαριασμό για τον υιό, μπήκα κι εγω συνδικαιούχος και με ρωτούσε ο υπάλληλος γιατί έχουν να με δούνε στην τράπεζα τους 15+ χρόνια.
Του τα εξήγησα ενα χεράκι, οτι η τράπεζα τους είναι η "λιγότερο φιλική" προς τον πελάτη :whistlink:
Σε χρέωσε κάποιο πρόγραμμα,δεν είναι υποχρεωτικό

< Note 10 >

Χρέωσε 28€ την ασφάλιση της κάρτας.
Ειναι υποχρεωτικό να γίνει, απλά μπορεις μετα να κανεις υπαναχώρηση.
Εστειλα το εντυπο υπαναχώρησης υπογεγραμμένο, πηραν τηλέφωνο το παιδι και του είπαν οτι πρέπει να παει σε κατάστημα να υπογράψει... :slap:
Με ραντεβού εννοείται...

Αλλα 5€ προπληρωμενη κάρτα (υποχρεωτικά0 και 2€ για τον πρώτο μηνα της συνδρομής.

και η μάνα μου που εχει κατι λεφτα εκει, τοκίζονται με ουσιαστικά μηδενικό επιτόκιο
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#734471
bebes έγραψε:38€ για να ανοίξει κάποιος εναν απολό λογαριασμό ταμιευτηρίου στην Εθνική και χρέωση 2€/μήνα για οσο καιρό τον διατηρεί :rant:

Άνοιξα λογαριασμό για τον υιό, μπήκα κι εγω συνδικαιούχος και με ρωτούσε ο υπάλληλος γιατί έχουν να με δούνε στην τράπεζα τους 15+ χρόνια.
Του τα εξήγησα ενα χεράκι, οτι η τράπεζα τους είναι η "λιγότερο φιλική" προς τον πελάτη :whistlink:

Πρώτη φορά το ακούω. Μάλλον κάτι παίζει με το κατάστημα και τον υπάλληλο, με χρεώσεις που δεν δικαιολογούνται. Έχουμε κι εμείς λογαριασμό στην Εθνική και δεν πληρώνουμε τίποτε τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#734482
Anonymous Founder έγραψε:
bebes έγραψε:38€ για να ανοίξει κάποιος εναν απολό λογαριασμό ταμιευτηρίου στην Εθνική και χρέωση 2€/μήνα για οσο καιρό τον διατηρεί :rant:

Άνοιξα λογαριασμό για τον υιό, μπήκα κι εγω συνδικαιούχος και με ρωτούσε ο υπάλληλος γιατί έχουν να με δούνε στην τράπεζα τους 15+ χρόνια.
Του τα εξήγησα ενα χεράκι, οτι η τράπεζα τους είναι η "λιγότερο φιλική" προς τον πελάτη :whistlink:

Πρώτη φορά το ακούω. Μάλλον κάτι παίζει με το κατάστημα και τον υπάλληλο, με χρεώσεις που δεν δικαιολογούνται. Έχουμε κι εμείς λογαριασμό στην Εθνική και δεν πληρώνουμε τίποτε τέτοιο.

Ισχύει για τους νέους λογαριασμούς.
Αν τον έβαζα συνδικαιούχο σε εναν παλιο δικο μου δεν θα πληρωνε, αλλά έπρεπε να ειναι πρωτο όνομα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#734484 Ο δικός μας είναι νέος σχετικά, τον ανοίξαμε πριν από 2 χρόνια για το δάνειο του σπιτιού. Επειδή πρόκειται ν'ανοίξουμε άλλον έναν προσεχώς, θα έχω το νου μου. Θα σου πω πάντως πως μας πήραν από το κατάστημα και μας είπαν να μας βγάλουν κάρτα go4more πιστωτική χωρίς καμία συνδρομή. Το κάνουν γιατί έχουν κάποιους στόχους.
Όλα όσα γράφεις έχω την εντύπωση πως είναι δημιουργήματα του συγκεκριμένου καταστήματος.
Άβαταρ μέλους
By avel
#735767 Alpha Aegean Bonus Visa - αναγκαστικό upgrade - piece of trash company

"Αναβαθμίστε τώρα την κάρτα σας Aegean Bonus Visa γρήγορα και εύκολα!"

Πρέπει να επιλέξεις μεταξύ μίας κάρτας με ετήσια συνδρομή 40 και μίας με συνδρομή 80. OK....

Αλλά το πιο αστείο είναι οι "συχνές ερωτήσεις".

"Τι θα γίνει αν δεν επιλέξω να αναβαθμίσω την κάρτα μου έως τις 15.11.2021;
Μετά τις 15.11.2021, η Alpha Bank θα προχωρήσει στην αντικατάσταση της υφιστάμενης κάρτας σας, επιλέγοντας για εσάς μία από τις δύο νέες Aegean Bonus Visa κάρτες."

και

"Μπορώ να διατηρήσω την παλιά μου κάρτα;
Διατηρώντας την παλιά σας κάρτα δεν επωφελείστε από τα νέα μοναδικά προνόμια που σάς προσφέρει η νέα κάρτα σας Aegean Bonus Visa Premium. Επιπρόσθετα, η αναλογία μετατροπής των Bonus πόντων σας σε μίλια του Προγράμματος Miles+Bonus, θα αναπροσαρμοστεί σε 4 Bonus πόντοι = 3 Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης από 1.3.2022."

Δεν λένε καν "ναι μπορείς να τη διατηρήσεις", ή πώς να τη διατηρήσεις δεδομένου ότι παραπάνω λένε ότι *πρέπει* να επιλέξεις μία από τις δύο.

Και full dark patterns παντού, δε σού δίνουν πουθενά στο site της alpha ή της aegean miles and bonus επιλογή για να διατηρήσεις την παλιά κάρτα ή να την ακυρώσεις.

Και δεν υπάρχει τρόπος να στείλεις μήνυμα από το alpha banking...

Υποθέτω ο μόνος τρόπος είναι να πάρει κάποιος τηλέφωνο;

Alpha bank piece of trash
Άβαταρ μέλους
By requiem_for_a_dream
#736489 Καλημέρα.

Είναι δυνατόν το app της Eurobank να μην έχει ειδοποίηση για οποιοδήποτε εισερχόμενο ή εξερχόμενο ποσό προς/από το λογαριασμό σου όπως έχουν οι υπόλοιπες; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#738318 Πάγιες εντολές

Έχουμε τα εξής δεδομένα. Έχουμε ένα ασφαλιστήριο (δύο βασικά αλλά δεν αλλάζει κάτι) συμβόλαιο αυτοκινήτου στην Anytime. Λήγει 3/12/2021. Αυτό έγινε πέρσι τέτοιες μέρες και αγοράστηκε μέσω πιστωτικής κάρτας και η πληρωμή γινόταν με πάγια εντολή ανά μήνα για 12 μήνες.

Όπως θα είδατε στο λινκ έκανα νέο συμβόλαιο.

Στις 9/11/2021 έλαβα ένα mail από Anytime:

Anytime Auto: Ειδοποίηση πληρωμής συμβολαίου για την ανανέωση του οχήματος

Αγαπητέ πελάτη,


Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την Anytime για την ασφάλιση του οχήματός σας.


Στο e-mail αυτό θα βρείτε την Ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση του συμβολαίου σας.


Μπορείτε να δείτε τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής εδώ.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

· Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία, για να ανανεωθεί η ασφαλιστική σας σύμβαση, θα πρέπει να καταβάλλετε τα ασφάλιστρα πριν την ημερομηνία οφειλής σας. Σε διαφορετική περίπτωση, το συμβόλαιό σας λήγει και δεν ανανεώνεται. Για την αναλυτικότερη πληροφόρησή σας σχετικά με τη νέα νομοθεσία, μπορείτε να επισκεφτείτε το http://www.anytime.gr

· Την επόμενη μέρα από την πληρωμή, θα σας αποσταλεί το συμβόλαιο και η πράσινη κάρτα στο e-mail σας.

· Το συμβόλαιο, θα χρειαστεί να το εκτυπώσετε έγχρωμο και να το έχετε πάντα στο όχημα σας. Αν χρειαστεί να ταξιδέψετε στο εξωτερικό, έχετε στη διάθεσή σας και την Πράσινη κάρτα, την οποία θα πρέπει να εκτυπώσετε σε έγχρωμο εκτυπωτή.

· Σε περίπτωση που έχει προκύψει κάποια αλλαγή στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δηλώσει, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 9460000 ή στο e-mail auto@anytime.gr


Με εκτίμηση,
Η ομάδα της Anytime


και ένα pdf που θα δείτε παρακάτω:

Εικόνα

Χθες είδα ότι στην εν λόγω κάρτα που είχα πληρώσει το συμβόλαιο, έγινε συναλλαγή με κράτηση ποσού σε εκκρεμότητα. Ένα ποσό 17,19€.
Πάει αμέσως το μυαλό μου στην Anytime και λέω δεν μπορεί. Πράγματι κάνω αυτό το ποσό x12 και βγαίνει το ποσό 206 και κάτι ευρώ του παραπάνω συμβολαίου.

Παίρνω σήμερα το πρωί τηλέφωνο και λέω γιατί έγινε χρέωση; δεν έχω ανανεώσει κάτι.
Και μου λένε γιατί έχετε πάγια εντολή.
Μου λέει σας ενημερώσαμε 25 ημέρες πιο πριν (9/11/2021) και έγινε χρέωση πάγιας εντολής 10 ημέρες πριν τη λήξη (23/11/2021 με λήξη στις 3/12/2021).
Μα λέω με χρεώνεται ενώ δεν έχω ανανεώσει;

Ζήτησα ακύρωση του συμβολαίου (δύο βασικά αφού η ιστορία αφορά δύο) και δυστυχώς θα γίνεται χρέωση στην πιστωτική κάρτα x12 μήνες και θα μου βάζουν τα χρήματα στο ΙΒΑΝ του λογαριασμού μου.


Μπορώ να κάνω κάτι και να σταματήσει όλο αυτό; Αυτοί μου είπαν ότι η Alpha Bank τους έχει πληρώσει καθολικά το ποσό.
Άβαταρ μέλους
By tonyf23
#738326 Ίδια περίπτωση με την δική μου αλλά χωρίς περίεργες χρεώσεις. Αυτό που έκανα σε αντίθεση με σένα ήταν να ζητήσω την διακοπή της πάγιας εντολής γιατί ήθελα να κάνω έρευνα αγοράς πριν αποφασίσω για ανανέωση στην Anytime. Η εξυπηρέτηση πελατών όντως το αποδεχθηκαν χωρίς κάποια αντίρρηση και απλά ήθελαν εκείνη την στιγμή να γίνει τηλεφωνική επιβεβαίωση για να ακυρωθεί η πάγια εντολή. Από ότι μου είπαν ενεργοποιειται αυτόματα η πάγια εντολή στην πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας και θα πρέπει ο ασφαλιζομενος να ζητήσει ακύρωση της. Σήμερα μετά από έρευνα αγοράς κατέληξα πάλι στην Anytime. Επειδή όμως προχθές μου είχε έρθει πάλι μήνυμα για να κάνω ανανέωση στο συμβόλαιο που λήγει τέλη του μήνα, κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν είναι αυτοποιημενα μηνύματα και να μην δίνω σημασία. Μου επιβεβαίωσαν ότι έχει απενεργοποιηθει η πάγια εντολή καθώς το είχα ζητήσει.
Όσον αφορά τις χρεώσεις στην κάρτα σου και σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις που έχω διαβάσει γίνεται αυτό που σου είπαν. Ότι κάθε μήνα θα σου επιστρέφεται το ποσό της δόσης. Μίλα και με την τράπεζα σου αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να κάνουν κάτι διαφορετικό.

< Note 9 Pro >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#738335 Μάλλον δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και επειδή αρκετά κουράστηκα με τα τηλέφωνα, θα το αφήσω έτσι και θα παίξει πάρε-βάλε.
Παθών, μαθών. :oops:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#738338 Σήμερα που έκανα την ασφάλιση στην anytime με ενημέρωσαν πως πρέπει να ακυρώσω 15 ημέρες πριν τη λήξη του 12μήνου, διαφορετικά θα συμβεί αυτό που συνέβη σ' εσένα. Δε μου άρεσε, γι αυτό έκανα μια καταχώριση στο ημερολόγιο, να με ενημερώσει 20 ημέρες πριν.

< >
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#738343 Ενημερώνουν και οι ίδιοι, πάντα.
Είμαι χρόνια με anytime και ποτέ δε με "κρέμασαν" σ' αυτό. Ένα μηνα πριν έρχεται ενημερωτικό email.