Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#495850 Ο τύπος μετά από αυτή την εμπειρία πρεπει να ξύρισε πουτσοτριχες με κατανα.

Η τέχνη μιμείται τη ζωή και η ζωή μιμείται τον Μητσικώστα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#495867
rx8_drifter έγραψε:
Για τους ιδιώτες παραγωγούς Φ.Α. -εξ όσων γνωρίζω- η διαδικασία εισόδου στο σύστημα δημοπράτησης και η εκλογή της τελικής τιμής MWh γίνεται με τρόπο που ευνοεί τον κρατικό πάροχο, ειδικά αν αναλογιστούμε το κόστος εισαγωγής.


Εχεις μιλήσει με κάποιον που ξέρει το σύστημα και έχεις συνάγει όλα αυτά τα συμπεράσματα περι μονάδων συνδιασμένου κύκλου? Γιατί ό,τι έγραψες είναι ανακριβές. Είναι απ τις πιο "γρηγορες" επενδύσεις με ελαχιστο κόστος λειτουργίας και μάλιστα ο μυτιλιναίος είχε ειδικό ντιλ για να μπαινει στο σύστημα μαζί με τις ΑΠΕ :roll:


Εγώ έγραψα για το όφελος της ΔΕΗ έναντι εισαγωγής ρεύματος, δεν έγραψα για το όφελος η μη του ιδιώτη.
Ότι πληροφορίες έχω είναι από τον όμιλο του Μυτιληναίου.
Έχει κάποιο λινκ που να τεκμηριώνει ότι η protεrgia μπαίνει με ειδικό ντιλ εκτός διαδικασίας δημοπράτησης ;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#495868 Ο Σπιρτζης είναι ό,τι πιο γλοιώδες έχω δει σε πολιτικό. Είχα την ατυχία να παρακολουθήσω ομιλία του.
Μιλάμε για γλύψιμο τρελό στον Τσίπρα, σε βαθμό να γελάει όλος ο κόσμος...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#495870
cabala10 έγραψε:αυτο το ειδε κανεις? :inlove: :inlove: :lol: :lol: :lipsealed: :lipsealed: :dizzy: :dizzy: :ninja: :ninja:





Αυτοί οι πίθηκοι αποφασίζουν για το μέλλον μας :omg:
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#495872 Στην ουσία η σκέψη είναι απλή:

-Αν τα σπάσεις με την BEAT οι ψήφοι που θα χάσεις είναι ελάχιστες, ενώ οι ψήφοι που θα κερδίσεις αν τα πας καλά με τον ταριφοπρόεδρα είναι πολύ περισσότερες.

Προφανώς και πρέπει να υπάρχει πλαίσιο στην αγορά, αλλά είναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ότι η υπαρξη της Beat, το μοντέλο της, και η ευκολία που έχει δώσει αποβαίνει προς όφελος ΟΛΩΝ.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#495875 Τι συζητάμε τώρα, με την beat χρησιμοποιώ και πάλι ταξί "χωρίς τύψεις". Μέχρι πρότινος το απέφευγα όπως ο διάβολος το λιβάνι :-)

< Note >
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#495877
Serf έγραψε:Τι συζητάμε τώρα, με την beat χρησιμοποιώ και πάλι ταξί "χωρίς τύψεις". Μέχρι πρότινος το απέφευγα όπως ο διάβολος το λιβάνι :-)

< Note >

ναι αλλα πως νιωθεις πως οταν βγεις απο ενα beat δεν θα εισαι γνωστης κβαντομηχανικης?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#495879
Hellenic tifosi έγραψε:Στην ουσία η σκέψη είναι απλή:

-Αν τα σπάσεις με την BEAT οι ψήφοι που θα χάσεις είναι ελάχιστες, ενώ οι ψήφοι που θα κερδίσεις αν τα πας καλά με τον ταριφοπρόεδρα είναι πολύ περισσότερες


Με μια φράση το παραπάνω ποστακι --> 'εξυγιανση ΔΕΚΟ'

:s_laughat
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#495921
red_monster έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:
Για τους ιδιώτες παραγωγούς Φ.Α. -εξ όσων γνωρίζω- η διαδικασία εισόδου στο σύστημα δημοπράτησης και η εκλογή της τελικής τιμής MWh γίνεται με τρόπο που ευνοεί τον κρατικό πάροχο, ειδικά αν αναλογιστούμε το κόστος εισαγωγής.


Εχεις μιλήσει με κάποιον που ξέρει το σύστημα και έχεις συνάγει όλα αυτά τα συμπεράσματα περι μονάδων συνδιασμένου κύκλου? Γιατί ό,τι έγραψες είναι ανακριβές. Είναι απ τις πιο "γρηγορες" επενδύσεις με ελαχιστο κόστος λειτουργίας και μάλιστα ο μυτιλιναίος είχε ειδικό ντιλ για να μπαινει στο σύστημα μαζί με τις ΑΠΕ :roll:


Εγώ έγραψα για το όφελος της ΔΕΗ έναντι εισαγωγής ρεύματος, δεν έγραψα για το όφελος η μη του ιδιώτη.
Ότι πληροφορίες έχω είναι από τον όμιλο του Μυτιληναίου.
Έχει κάποιο λινκ που να τεκμηριώνει ότι η protεrgia μπαίνει με ειδικό ντιλ εκτός διαδικασίας δημοπράτησης ;


Εξ όσων γνωρίζω η μονάδα του Μυτιληναίου ως γνωστόν είναι ΣΗΘΥΑ και μπαίνει "στο ίδιο καλάθι" με τις ΑΠΕ (τα 130 από τα 334 MW ας πούμε το "ΥΑ" κομμάτι) διότι αυτό επιτάσσει η ευρωπαϊκή νομοθεσία

Εεπ, το "περιεργο" δεν είναι το "πάντρεμα" με τις ΑΠΕ αλλά η επιδότηση κατά τη διάρκεια της κατασκευής (αν θυμάμαι καλά υπήρχε θέμα για παράνομη κρατική ενίσχυση από την ΕΕ , δεν μπορώ να θυμηθώ τί είχε γίνει με την δικαστική διευθέτηση)
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#495930
Serf έγραψε:Τι συζητάμε τώρα, με την beat χρησιμοποιώ και πάλι ταξί "χωρίς τύψεις". Μέχρι πρότινος το απέφευγα όπως ο διάβολος το λιβάνι :-)

< Note >


Στον uber πλέον -και σε κάθε διαδρομή- σε βάζουν να υπογράψεις μίσθωση έναντι 33€ για πιθανό έλεγχο. Εννοείτε ότι όταν φτάσεις στον προορισμό την σκίζεις (κανονικά, όχι όπως ο Αλέξης :lol: )