Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#40569
Geo f1 έγραψε:Τις πιστες οκ τις ξερω απ εξω!!Αλλα το Pad δεν βολευει για manual!!!
Κατσε να βαλουμε την gspot25 στο pc!!!!!!! :metalo:


Με πρόλαβε ο Geo...με το pad, ειδικά σε δύσκολες πίστες, που θέλουν πολύ συγκεκριμένο timing και αλλαγές (π.χ ανωφέρεια στο Monaco), πιο πιθανό είναι να μπερδέψεις τις αλλαγές παρά να τις πετύχεις. Οπότε το αφήνεις στο αυτόματο και "παίζεις" με την απόσταση φρεναρίσματος.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#40571 Δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο. Μια χαρά με βολεύει το χειροκίνητο με τα L1, R1. Aκόμα και στα χωμάτινα που γίνονται πολύ πιο γρήγορα οι αλλαγές συν χειρόφρενο.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#40572 Κι εγω με pad σε χειροκινητο το ειχα σε οποιο παιχνιδι επαιζα παλιοτερα σε PlayStation, πχ GT, WRC, F1 κλπ, L1/R1->down/up και R2 χειροφρενο.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#40574
panos2171 έγραψε:Δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο. Μια χαρά με βολεύει το χειροκίνητο με τα L1, R1. Aκόμα και στα χωμάτινα που γίνονται πολύ πιο γρήγορα οι αλλαγές συν χειρόφρενο.


Και εγώ default το αφήνω, και το χρησιμοποιώ αρκετές φορές..π.χ. στα χωμάτινα που λες, πιο πολύ με βολεύει το manual, καθώς στο αυτόματο δεν γράφω χρόνους με τίποτα.....Αλλά σε άλλες περιπτώσεις (στο Monaco ειδικά που ανέφερα έχω οδυνηρή εμπειρία) δεν το μπορώ το manual...

Χώρια που σε πολύ ειδικά events (ειδικά εκείνο με τα 70s supercars στο Monaco, δεν θυμάμαι πως λέγεται), αν το έβαζα manual πιο πολύ κινδύνευα να το σπάσω παρά να κερδίσω τον αγώνα.... :s_devil

Edit: εννοώ το Historic Racing Car Cup, αν δεν έχεις λεφτά και πας με κανά ταπεινό π.χ. Countach, τι manual και auto μου λέτε, αγώνας επιβίωσης είναι...
Άβαταρ μέλους
By Chris
#40601 Υπάρχει και μια σημαντική διαφορά στα defaults βέβαια, γκάζι/φρένο στα κουμπιά ή στις σκανδάλες (L2/R2).

Αν τα έχει στις σκανδάλες δε νομίζω να μπορείς να χρησιμοποιήσεις εύκολα manual
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#40606 Το GTA V είμαι σίγουρος πως έχει γκάζι φρένο στα R2/L2 αλλά το GT νομίζω πως όχι.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#40608
Chris έγραψε:Υπάρχει και μια σημαντική διαφορά στα defaults βέβαια, γκάζι/φρένο στα κουμπιά ή στις σκανδάλες (L2/R2).

Αν τα έχει στις σκανδάλες δε νομίζω να μπορείς να χρησιμοποιήσεις εύκολα manual


Αν θυμάμαι καλά, default στο GT5 (και στο GT6 νομίζω) ήταν τιμόνι αριστερό μοχλό, γκάζι/φρένο δεξί μοχλό, ταχύτητες L1/R1. L2 camera, R2 χειρόφρενο....
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#40625
Chris έγραψε:Υπάρχει και μια σημαντική διαφορά στα defaults βέβαια, γκάζι/φρένο στα κουμπιά ή στις σκανδάλες (L2/R2).

Αν τα έχει στις σκανδάλες δε νομίζω να μπορείς να χρησιμοποιήσεις εύκολα manual



Γκάζι φρένο στις σκανδάλες και το κιβώτιο στον δεύτερο αναλογικό.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#40758
The Ace έγραψε:Ε καλά, τις πρώτες 3-4 φορές που θα τρέξεις σε μια πίστα που δεν ξέρεις, ειδικά το racing line χρειάζεται για να ξέρεις που πάει ο δρόμος. Όταν μάθεις τις στροφές και βάλεις σημάδια, μετά δεν χρειάζεσαι παρά ένα practice run για να εξοικειωθείς με οποιοδήποτε αυτοκίνητο (άλλο να τρέχεις με Miata και άλλο με την Veyron). Μερικές φορές μάλιστα το racing line σε οδηγεί σε λάθη και πολύ άσχημους χρόνους, αλλά ειδικά στην αρχή το χρειάζεσαι.

Για τις ταχύτητες πάλι, εξαρτάται. Αφού ήδη πολλά υπεραυτοκίνητα έχουν αυτόματα κιβώτια, γιατί μας χαλάει να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο κιβώτιο και στην πίστα ? Εξαιρούνται F1 και αυτοκίνητα για ειδικές καταστάσεις...

η πιστα ειναι το πιο ευκολο να μαθεις
το θεμα ειναι να μαθεις την προσφυση σε καθε αλλαγη που κανεις αυτο περνει τον πιο πολυ χρονο