Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#655727 Κοιταξτε, η επιλογη GT3 εγινε με βαση το τι ειχαν και οι αλλοι. Οι περισσοτεροι ειχαν το βασικο πακετο AC.
Στο μελλον θα παμε και σε αλλα, απλα ειπαμε να κανουμε ενα GT3 τωρα και να δουμε. Αν συνεχισουμε να μαζευομαστε και αυξηθουμε κιολας, κανουμε απ' ολα.
Το μονο που θελουμε να προσεχουμε ειναι, να κανουμε κατι εφικτο για ολους, και οσο γινεται προσαρμοσμενο στο level των συμμετοχων. ΠΧ εγω πεθαινω για 70s Group5 + Group6 αλλα και για GrC αλλα οπως και να το κανουμε, ειναι λιγο δυσκολο να ξεκιναγαμε με κατι τοσο δυνατο και δυστροπο. Δεν το πανε ολοι το ιδιο και θα χαμε διαφορες του στυλ 10sec το γυρο.
Υπο αυτο το πρισμα, ακομα και το GT3 ισως ηταν too much για αρχη, ισως ενα BTCC να ηταν πιο σωστο για αρχη.

Αλλα οπως και να χει, ειμαστε open to suggestions!!!
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#656085
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#656092
timkoul έγραψε:Κοιταξτε, η επιλογη GT3 εγινε με βαση το τι ειχαν και οι αλλοι. Οι περισσοτεροι ειχαν το βασικο πακετο AC.
Στο μελλον θα παμε και σε αλλα, απλα ειπαμε να κανουμε ενα GT3 τωρα και να δουμε. Αν συνεχισουμε να μαζευομαστε και αυξηθουμε κιολας, κανουμε απ' ολα.
Το μονο που θελουμε να προσεχουμε ειναι, να κανουμε κατι εφικτο για ολους, και οσο γινεται προσαρμοσμενο στο level των συμμετοχων. ΠΧ εγω πεθαινω για 70s Group5 + Group6 αλλα και για GrC αλλα οπως και να το κανουμε, ειναι λιγο δυσκολο να ξεκιναγαμε με κατι τοσο δυνατο και δυστροπο. Δεν το πανε ολοι το ιδιο και θα χαμε διαφορες του στυλ 10sec το γυρο.
Υπο αυτο το πρισμα, ακομα και το GT3 ισως ηταν too much για αρχη, ισως ενα BTCC να ηταν πιο σωστο για αρχη.

Αλλα οπως και να χει, ειμαστε open to suggestions!!!


Αλλη καλη ιδεα για να ειναι μικροτερες οι διαφορες και να κλεισουν ακομα παραπανω με τον καιρο ειναι το ενιαιο. Οσο υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα, διαφορετικο % antispin, διαφορετικα stability levels, στησιματα και δε συμαζευεται η ψαλιδα αναμεσα στους οδηγους ανοιγει περισσοτερο.

Επεσε το ματι μου σε αυτο, οποτε καπως γινεται η φαση (ΑΝ αποφασισουμε να το δοκιμασουμε ποτε):

https://www.assettocorsa.net/forum/inde ... ers.27994/
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#656094 Αυτο ειναι σε συνεχεια οσων ελεγα πριν λιγο καιρο. Στο GT που επαιζα με το Λουη, αυτο χαρηκα. Ηξερα οτι απο αμαξι ειναι το ιδιο και επαιζα μεχρι να βρω τα πατηματα μου.

Τωρα με το assetto corsa εχω μπλεξει με τα setups. Μπαινω... κανω μερικους γυρους... αλλαζω κατι... ξαναμπαινω... χανω 1 γυρο βγαινοντας απο τα πιτς μεχρι να ξεκινησει ο επομενος γρηγορος... μπορει να κανω και 1-2 λαθακια οποτε να μην ειμαι 100% σιγουρος για τις αλλαγες... παμε αλλον εναν... και ξανα μανα τα ιδια.

Τελικα τη βρισκω την ακρη και ξερω καλα πως αλλα παιδια εχουν πολυ χειροτερο στησιμο απο μενα. Αλλα δεν ειναι εκει το θεμα... Πλεον οταν ξεκλεψω καμια ωριτσα, θελω να ΠΑΙΞΩ, οχι να στησω! Να μπω μεσα και να κανω συνεχομενους γυρους.

Δεν παραπονιεμαι φυσικα, το ηξερα απο πριν και παλι μου αρεσει απιστευτα η φαση. Απλα λεμε τα συν και τα πλην!
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#656096 Το ενιαιο ειναι ωραιο, αλλα το fixed setup ειναι λιγο δυσκολο νομιζω. Το αρχικο setup σε καποια αυτοκινητα ειναι πολυ καλο και σε καποια αλλα ειναι χαλι μαυρο. Αρα πρεπει καποιος να κατσει να τα δουλεψει και να βγαλει ενα αρχικο setup για το καθενα και να το κλειδωσει. Αλλα αυτο μπορει να βολεψει καποιον και καποιον αλλο οχι. Αν καταλαβα καλα....
Ενιαιο 106 σε ελληνικη πιστα, Μεγαρα ή Σερρες.... :metalo: :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#656099 Απο το να στησει καποιος και να εχει πλεονεκτημα, χιλιες φορες default setup, οπως και να 'ναι!!! Ειλικρινα προτιμω να προσαρμοστω εγω σε ενα μετριο setup, παρα να κανω τους μισους γυρους (δηλαδη μιση χαρα), στηνοντας μονος μου...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#656101 Επί εποχών lfs υπήρχε σελίδα με setups και τον αντίστοιχο χρόνο. Κατέβαζα φυσικά αυτό με το ρεκόρ και μετά τα επόμενα 3-4. Έβλεπα ποιο μου καθόταν καλύτερα και έκανα μικροαλλαγές καθώς συνήθως αυτά των καλών χρόνων ζέσταιναν πολύ τα λάστιχα και ήταν για ελάχιστους γύρους. Φαντάζομαι αυτό ισχύει και στο AC. Γιατί για να το στήσεις από το default setup στα μέτρα σου θέλει πολύ δουλειά. Προσωπικά πιο πολύ μου άρεσαν οι αγώνες παρά τα hot laps οπότε δεν είχα όρεξη να ασχολούμαι με setups. Είχαμε όμως και ''hot lapers'' που μας δίνανε κάποιο feedback εάν υπήρχε θέμα με την υπερθέρμανση των ελαστικών πχ.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#656151
panos2171 έγραψε:Επί εποχών lfs υπήρχε σελίδα με setups και τον αντίστοιχο χρόνο. Κατέβαζα φυσικά αυτό με το ρεκόρ και μετά τα επόμενα 3-4. Έβλεπα ποιο μου καθόταν καλύτερα και έκανα μικροαλλαγές καθώς συνήθως αυτά των καλών χρόνων ζέσταιναν πολύ τα λάστιχα και ήταν για ελάχιστους γύρους. Φαντάζομαι αυτό ισχύει και στο AC. Γιατί για να το στήσεις από το default setup στα μέτρα σου θέλει πολύ δουλειά. Προσωπικά πιο πολύ μου άρεσαν οι αγώνες παρά τα hot laps οπότε δεν είχα όρεξη να ασχολούμαι με setups. Είχαμε όμως και ''hot lapers'' που μας δίνανε κάποιο feedback εάν υπήρχε θέμα με την υπερθέρμανση των ελαστικών πχ.


Ακομα υπαρχουν setups να κατεβασεις. Προσωπικα 6 στα 10 που κατεβαζω τα βρισκω χαλια με βαση το οδηγικο μου στυλ. Τοσο χαλια που απορω πως βγαλανε τους χρονους που λενε οτι βγαλανε. Μερικα ειναι πιο κοντα σε αυτο που ψαχνω, αλλα για να βγαλω τους χρονους που λενε οι τυποι (ή καπου εκει κοντα) θελει ΠΟΛΛΕΣ αλλαγες. Κι εδω ειναι που ξεκιναει η βαρεμαρα της υποθεσης :lol:
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#656154
George_Prix έγραψε:
panos2171 έγραψε:Επί εποχών lfs υπήρχε σελίδα με setups και τον αντίστοιχο χρόνο. Κατέβαζα φυσικά αυτό με το ρεκόρ και μετά τα επόμενα 3-4. Έβλεπα ποιο μου καθόταν καλύτερα και έκανα μικροαλλαγές καθώς συνήθως αυτά των καλών χρόνων ζέσταιναν πολύ τα λάστιχα και ήταν για ελάχιστους γύρους. Φαντάζομαι αυτό ισχύει και στο AC. Γιατί για να το στήσεις από το default setup στα μέτρα σου θέλει πολύ δουλειά. Προσωπικά πιο πολύ μου άρεσαν οι αγώνες παρά τα hot laps οπότε δεν είχα όρεξη να ασχολούμαι με setups. Είχαμε όμως και ''hot lapers'' που μας δίνανε κάποιο feedback εάν υπήρχε θέμα με την υπερθέρμανση των ελαστικών πχ.


Ακομα υπαρχουν setups να κατεβασεις. Προσωπικα 6 στα 10 που κατεβαζω τα βρισκω χαλια με βαση το οδηγικο μου στυλ. Τοσο χαλια που απορω πως βγαλανε τους χρονους που λενε οτι βγαλανε. Μερικα ειναι πιο κοντα σε αυτο που ψαχνω, αλλα για να βγαλω τους χρονους που λενε οι τυποι (ή καπου εκει κοντα) θελει ΠΟΛΛΕΣ αλλαγες. Κι εδω ειναι που ξεκιναει η βαρεμαρα της υποθεσης :lol:

δεν μενει γομα για γομα μετα το τελος του χοτ λαπ μην κοιτας τετοιους χρονους παντα να βλεπεις τα σετ απ που ειναι 2-3 δευτερα κατω αυτα ειναι τα καλα που θα σου δωσουν consistency
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#656155
panos2171 έγραψε:Επί εποχών lfs υπήρχε σελίδα με setups και τον αντίστοιχο χρόνο. Κατέβαζα φυσικά αυτό με το ρεκόρ και μετά τα επόμενα 3-4. Έβλεπα ποιο μου καθόταν καλύτερα και έκανα μικροαλλαγές καθώς συνήθως αυτά των καλών χρόνων ζέσταιναν πολύ τα λάστιχα και ήταν για ελάχιστους γύρους. Φαντάζομαι αυτό ισχύει και στο AC. Γιατί για να το στήσεις από το default setup στα μέτρα σου θέλει πολύ δουλειά. Προσωπικά πιο πολύ μου άρεσαν οι αγώνες παρά τα hot laps οπότε δεν είχα όρεξη να ασχολούμαι με setups. Είχαμε όμως και ''hot lapers'' που μας δίνανε κάποιο feedback εάν υπήρχε θέμα με την υπερθέρμανση των ελαστικών πχ.

κοιτα ΑΝ ξερεις τι πειραζεις δουλεια δεν θελει προφανως εκτως και αμα μιλαμε για φορμουλες που εκει αλλαζει το θεμα
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#656180 Με τον καιρο βρισκεις ακρη πιο ευκολα, ιδιως αν εστιαζεις σε συγκεκριμενο αυτοκινητο. Πχ το να βρω setup καλο για το δικο μου, σε μια καινουργια και αγνωστη πιστα και ξεκινωντας απο το default, μου παιρνει πολυ λιγοτερο, απ' οτι στο παρελθον ακομα κι αν ξεκινουσα με βαση ενα σεταπ απο το Internet και σε πιο 'γνωστη' πιστα.
Ξεχναμε τα hotlap, σε καποιες περιπτωσεις πραγματικα κι εγω απορω. Πιο πιθανο να τους 'εκατσε' ενας καλος γυρους στους 1000 παρα να ειναι θεμα σεταπ ο τρομερος χρονος.
Λογικους καλους χρονους μονο απο το F1axion πρωταθλημα, απο εκει επαιρνα μια ιδεα που θα πρεπει ιδανικα να κινηθω. Οχι οτι τους επιανα, αλλα οταν πλησιαζα ηξερα οτι ημουν σε καλο δρομο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#656185 Το συμπερασμα που εχω βγαλει εγω για τα λαστιχα ειναι το εξης:

Εχεις ενα setup και μπαινεις μεσα. Αν σου βγαζει ολο το γυρο με τα λαστιχα πρασινα, δεν τιθεται θεμα "κρατανε για ενα γυρο τα λαστιχα". Οσο ειναι τα λαστιχα σε σωστη θερμοκρασια (πρασινα) και οχι ζεστα (πορτοκαλι-κοκκινα) δεν τιθεται θεμα αντοχης στο χρονο. Απλα οταν ειναι πορτοκαλι (ή ακομα χειροτερα κοκκινα) κανεις τετακε για την πλακα γιατι δεν εχουν προσφυση. Γυρους παντως βγαζουνε αναλογα με τη γομα (soft--->medium--->hard--->ολο και περισσοτερους γυρους).

Για παραδειγμα τρεχαμε Ισπανια τις προαλλες. Ολοι οι αλλοι τρεχανε με μπλε-γαλαζια (σχετικα κρυα) medium λαστιχα. Γιατι τα soft ηταν οριακα και οταν εστριβες 2-3 στροφες γρηγορα ανεβαζανε τρελη θερμοκρασια (--->τετακε). Και καλα κανανε τα παλικαρια αφου βγαινανε οι χρονοι. Αλλα οπως εχω ξαναπει, ειμαι κολλημενος. Ηξερα πως ολα γινονται με το σωστο setup και δε μπορουσα να ηρεμησω αν δεν το εφερνα στα μετρα μου. Στην αρχη σκεφτομουνα "δε βγαζω ουτε γυρο με τα soft", οποτε αλλαξα το setup να φορτιζει λιγοτερο τα λαστιχα. Τελικα απο το "δε βγαζω ουτε γυρο με τα soft" πηγα στη φαση "αν οδηγησω προσεκτικα βγαινει γαματος γυρος". Αποφασισα να ρισκαρω με τα soft και να κανω nursing στο πισω αριστερο λαστιχο (που ειχε το προβλημα) απο τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο γυρο. Χαριζα μισο-ενα δεκατακι σε μερικες "σκληρες" δεξιες (προστατευοντας το πισω αριστερο) και πηγαινα ταπα σε ολες τις υπολοιπες.

Με δεδομενο οτι καταφερα να γυρναω στο ιδιο δευτερολεπτο για 40 λεπτα που κρατησαν οι δυο 20λεπτοι αγωνες, θεωρω οτι πετυχε το πειραμα. Πηρα το μεγιστο χωρις να μεινω απο λαστιχα. Δηλαδη τα λαστιχα βγαζουνε γυρους, ακομα και τα |λογοκρισία|. Αλλα πρεπει να ειναι σωστο το setup. Οποτε καταληγω εκει που ξεκινησα. Βαρεμαρα με το στησιμο :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#656216 Χαχαχα ελα ρε, γιατι βαρεμαρα?? Εμενα μ' αρεσει...
Και ειναι κι αυτο ενας απο τους σημαντικοτερους παραγοντες.
Ξερεις τι μεροκαματo ριχνει ο Verstappen μεχρι να φτασει να γυρναει τουλαχιστον αξιοπρεπως σε μια καινουργια πιστα...? :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#656219
timkoul έγραψε:Χαχαχα ελα ρε, γιατι βαρεμαρα?? Εμενα μ' αρεσει...
Και ειναι κι αυτο ενας απο τους σημαντικοτερους παραγοντες.
Ξερεις τι μεροκαματo ριχνει ο Verstappen μεχρι να φτασει να γυρναει τουλαχιστον αξιοπρεπως σε μια καινουργια πιστα...? :s_tongue


Ξερω καλα οτι θελει δουλεια για να πας καλα και το χερι δεν ειναι αρκετο. Και το να οδηγεις ενα καλοστημενο αμαξι στα μετρα σου, priceless. Αισθανεσαι οτι μπορεις να γυρνας για παντα μεσα στην πιστα γρηγορα και χωρις φοβο να το χασεις καπου. Απλα οπως ειπα και πριν, πλεον (με πολυ περιορισμενο χρονο) οταν καθομαι να παιξω μια ωριτσα, θελω να κανω οσο περισσοτερους γυρους γινεται. Με τα στησιματα και τα ψαξιματα κανω τους μισους!