- 23 Οκτ 2020, 19:17
#670933
cabala10 έγραψε:εκανες αρκετα λαθακια παντως ειδικα στον πρωτο γυρο το Lift and coast σου ειναι αγνωστη λεξη?
Καλα εκει που εμεινα απο καυσιμο εκτος απο απειρια ειχα παλι και ατυχια. Μπαινω χωρις προπονηση για αγωνα και ρωταω ποσο καυσιμο χρειαζομαι. Βαζω και 1-2 λιτρα παραπανω απο οτι μου ειπανε αλλα ξεχναω να σωσω το σεταπ. Πεφτει ο server πριν τον αγωνα και με το που ξεκιναμε μπαινω με το σεταπ που ειχα ηδη σωσμενο με λειψα λιτρα καυσιμου. Προσπαθησα κουτσα στραβα να κανω οικονομια αλλα δε σωζοταν με τιποτα. Πανω απο μισος γυρος μου ελειπε στο τελος του αγωνα
Και λεω "προσπαθησα κουτσα στραβα" γιατι τις επομενες μερες αναλωθηκα στην προπονηση lift and coast και καταλαβα ποσο δυσκολο ειναι. Στη θεωρια ειναι απλο. Αφηνεις το γκαζι πριν απο το κανονικο σημειο φρεναρισματος σου, σερνεσαι μεσα στη στροφη με τη φορα που εχει το αμαξι και στην εξοδο πατας γκαζι οσο πιο απαλα γινεται. Επισης κατα την οικονομια καυσιμου αλλαζεις ταχυτητα λιγο πριν το κοκκινο. Αλλα μιλαμε οτι αλλαζουν σημεια φρεναρισματος και ολο το οδηγικο στυλ. Το θεμα ειναι να κανεις lift and coast και να γυρνας μισο-ενα δευτερολεπτο αργοτερα. Αν ειναι για να γλυτωσεις μια τζουρα καυσιμο να γυρνας 3-4" αργοτερα το γυρο (οπως εκανα εγω δηλαδη
) δε γινεται δουλεια. Πιο πολυ χασουρα ειναι! Πολυ δυσκολη ασκηση για να το κανεις οπως πρεπει. Θελει πολυ προπονηση/εμπειρια.