Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#670030
timkoul έγραψε:Επομενος αγωνας Barcelona GP layout με τα BTCC που πλεον ειναι πιο balanced. Για να δουμε, δειχνουν αρκετα κοντα τωρα αν και οχι ιδια ουτε εντελως ισοδυναμα.


Και η συγκεκριμενη πιστα ειναι ταμαμ για BTCC :s_yes

Εκανα για πλακα λιγα γυρακια με την Αλφα και δεν καταλαβα μεγαλη διαφορα. Αλλα λιγο η αλλαγη στα κιλα της Αλφα... λιγο το ξεκλειδωμα φτερου που εγινε στα υπολοιπα... λογικα εφερε τα αμαξια καπου στα ισια!
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#670058 Η Alfa με +30kg χανει ελαχιστα. Τα αλλα με την ελευθερια στο φτερο παιρνουν αρκετα. Το ζυγισμα δεν πειραχτηκε αρα ακομα ενα πλεονεκτημα υπαρχει απλα ειναι μικρο πλεον. Δηλαδη δεν περιμενουμε 5 Alfa στις 5 πρωτες θεσεις. Μενει να το δουμε και στην πραξη....
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#670078
timkoul έγραψε:Συνεχισαμε με Monza GT3. Το σχετικο video σε καλυτερη ποιοτητα τωρα:
https://youtu.be/LZBpT1vGT0Q

Δεν νομιζω να εχω κανει χειροτερο αγωνα.... :hmmm: :s_hang


Πολύ ωραίο video!! :thumbsup: :eat:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#670087
cabala10 έγραψε:βγαλε το flare ωστε να κανεις κανονικο 60 fps recording


timkoul έγραψε:Το σχετικο video σε καλυτερη ποιοτητα τωρα


Καμπαλα κανενα οδηγικο tip για να κατεβασουμε τιποτα δεκατακια? :metalo:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#670799 Αποτελεσματα του αγωνα μας με BTCC στην Barcelona (GP layout)
https://simresults.net/201023-l6q

βιντεακι θα ακολουθησει....
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#670860
George_Prix έγραψε:
cabala10 έγραψε:βγαλε το flare ωστε να κανεις κανονικο 60 fps recording


timkoul έγραψε:Το σχετικο video σε καλυτερη ποιοτητα τωρα


Καμπαλα κανενα οδηγικο tip για να κατεβασουμε τιποτα δεκατακια? :metalo:

βγαλε μπαλαστ :lol:

εκανες αρκετα λαθακια παντως ειδικα στον πρωτο γυρο το Lift and coast σου ειναι αγνωστη λεξη? :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#670933
cabala10 έγραψε:εκανες αρκετα λαθακια παντως ειδικα στον πρωτο γυρο το Lift and coast σου ειναι αγνωστη λεξη? :lol:


Καλα εκει που εμεινα απο καυσιμο εκτος απο απειρια ειχα παλι και ατυχια. Μπαινω χωρις προπονηση για αγωνα και ρωταω ποσο καυσιμο χρειαζομαι. Βαζω και 1-2 λιτρα παραπανω απο οτι μου ειπανε αλλα ξεχναω να σωσω το σεταπ. Πεφτει ο server πριν τον αγωνα και με το που ξεκιναμε μπαινω με το σεταπ που ειχα ηδη σωσμενο με λειψα λιτρα καυσιμου. Προσπαθησα κουτσα στραβα να κανω οικονομια αλλα δε σωζοταν με τιποτα. Πανω απο μισος γυρος μου ελειπε στο τελος του αγωνα :lol:

Και λεω "προσπαθησα κουτσα στραβα" γιατι τις επομενες μερες αναλωθηκα στην προπονηση lift and coast και καταλαβα ποσο δυσκολο ειναι. Στη θεωρια ειναι απλο. Αφηνεις το γκαζι πριν απο το κανονικο σημειο φρεναρισματος σου, σερνεσαι μεσα στη στροφη με τη φορα που εχει το αμαξι και στην εξοδο πατας γκαζι οσο πιο απαλα γινεται. Επισης κατα την οικονομια καυσιμου αλλαζεις ταχυτητα λιγο πριν το κοκκινο. Αλλα μιλαμε οτι αλλαζουν σημεια φρεναρισματος και ολο το οδηγικο στυλ. Το θεμα ειναι να κανεις lift and coast και να γυρνας μισο-ενα δευτερολεπτο αργοτερα. Αν ειναι για να γλυτωσεις μια τζουρα καυσιμο να γυρνας 3-4" αργοτερα το γυρο (οπως εκανα εγω δηλαδη :s_tongue ) δε γινεται δουλεια. Πιο πολυ χασουρα ειναι! Πολυ δυσκολη ασκηση για να το κανεις οπως πρεπει. Θελει πολυ προπονηση/εμπειρια.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#670934
timkoul έγραψε:Αποτελεσματα του αγωνα μας με BTCC στην Barcelona (GP layout)
https://simresults.net/201023-l6q

βιντεακι θα ακολουθησει....


Τελικα τι συμπερασματα βγαλατε Τιμο με τις αλλαγες που γινανε στα αμαξια?
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#670935
George_Prix έγραψε:
cabala10 έγραψε:εκανες αρκετα λαθακια παντως ειδικα στον πρωτο γυρο το Lift and coast σου ειναι αγνωστη λεξη? :lol:


Καλα εκει που εμεινα απο καυσιμο εκτος απο απειρια ειχα παλι και ατυχια. Μπαινω χωρις προπονηση για αγωνα και ρωταω ποσο καυσιμο χρειαζομαι. Βαζω και 1-2 λιτρα παραπανω απο οτι μου ειπανε αλλα ξεχναω να σωσω το σεταπ. Πεφτει ο server πριν τον αγωνα και με το που ξεκιναμε μπαινω με το σεταπ που ειχα ηδη σωσμενο με λειψα λιτρα καυσιμου. Προσπαθησα κουτσα στραβα να κανω οικονομια αλλα δε σωζοταν με τιποτα. Πανω απο μισος γυρος μου ελειπε στο τελος του αγωνα :lol:

Και λεω "προσπαθησα κουτσα στραβα" γιατι τις επομενες μερες αναλωθηκα στην προπονηση lift and coast και καταλαβα ποσο δυσκολο ειναι. Στη θεωρια ειναι απλο. Αφηνεις το γκαζι πριν απο το κανονικο σημειο φρεναρισματος σου, σερνεσαι μεσα στη στροφη με τη φορα που εχει το αμαξι και στην εξοδο πατας γκαζι οσο πιο απαλα γινεται. Επισης κατα την οικονομια καυσιμου αλλαζεις ταχυτητα λιγο πριν το κοκκινο. Αλλα μιλαμε οτι αλλαζουν σημεια φρεναρισματος και ολο το οδηγικο στυλ. Το θεμα ειναι να κανεις lift and coast και να γυρνας μισο-ενα δευτερολεπτο αργοτερα. Αν ειναι για να γλυτωσεις μια τζουρα καυσιμο να γυρνας 3-4" αργοτερα το γυρο (οπως εκανα εγω δηλαδη :s_tongue ) δε γινεται δουλεια. Πιο πολυ χασουρα ειναι! Πολυ δυσκολη ασκηση για να το κανεις οπως πρεπει. Θελει πολυ προπονηση/εμπειρια.

αν εμαθα κατι απο τις ωρες στις πιστες ειναι πως στην στροφη πρεπει να μαθεις να πατας γκαζι αρκετα ωστε να εισαι on edge ολη την ωρα μικρα μικρα γρηγορα πατηματακια στο γκαζι
τωρα για το λιφτ και κοαστ πρεπει να το αφηνεις καμια 50ρια μετρα πριν απο εκει που θα αποφασισεις να φρεναρεις (πανω κατω)
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#671000
George_Prix έγραψε:
timkoul έγραψε:Αποτελεσματα του αγωνα μας με BTCC στην Barcelona (GP layout)
https://simresults.net/201023-l6q

βιντεακι θα ακολουθησει....


Τελικα τι συμπερασματα βγαλατε Τιμο με τις αλλαγες που γινανε στα αμαξια?


Ειναι ολα κοντυτερα μεταξυ τους πλεον. Υπαρχουν διαφορες στο ζυγισμα και στη συμπεριφορα αλλα με καταλληλη προσαρμογη στο setup και στην οδηγηση, ολα γινονται.
Εχουμε κανει κι αλλες δοκιμες, εκανε κι ο Βελγος ενα περασμα ολα τα αυτοκινητα με ενα default setup που εχει, γενικα ειναι ολα στο ιδιο δευτερολεπτο. Εκπληξη οτι το Focus βελτιωθηκε πολυ.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#671002
George_Prix έγραψε:
cabala10 έγραψε:εκανες αρκετα λαθακια παντως ειδικα στον πρωτο γυρο το Lift and coast σου ειναι αγνωστη λεξη? :lol:


Καλα εκει που εμεινα απο καυσιμο εκτος απο απειρια ειχα παλι και ατυχια. Μπαινω χωρις προπονηση για αγωνα και ρωταω ποσο καυσιμο χρειαζομαι. Βαζω και 1-2 λιτρα παραπανω απο οτι μου ειπανε αλλα ξεχναω να σωσω το σεταπ. Πεφτει ο server πριν τον αγωνα και με το που ξεκιναμε μπαινω με το σεταπ που ειχα ηδη σωσμενο με λειψα λιτρα καυσιμου. Προσπαθησα κουτσα στραβα να κανω οικονομια αλλα δε σωζοταν με τιποτα. Πανω απο μισος γυρος μου ελειπε στο τελος του αγωνα :lol:

Και λεω "προσπαθησα κουτσα στραβα" γιατι τις επομενες μερες αναλωθηκα στην προπονηση lift and coast και καταλαβα ποσο δυσκολο ειναι. Στη θεωρια ειναι απλο. Αφηνεις το γκαζι πριν απο το κανονικο σημειο φρεναρισματος σου, σερνεσαι μεσα στη στροφη με τη φορα που εχει το αμαξι και στην εξοδο πατας γκαζι οσο πιο απαλα γινεται. Επισης κατα την οικονομια καυσιμου αλλαζεις ταχυτητα λιγο πριν το κοκκινο. Αλλα μιλαμε οτι αλλαζουν σημεια φρεναρισματος και ολο το οδηγικο στυλ. Το θεμα ειναι να κανεις lift and coast και να γυρνας μισο-ενα δευτερολεπτο αργοτερα. Αν ειναι για να γλυτωσεις μια τζουρα καυσιμο να γυρνας 3-4" αργοτερα το γυρο (οπως εκανα εγω δηλαδη :s_tongue ) δε γινεται δουλεια. Πιο πολυ χασουρα ειναι! Πολυ δυσκολη ασκηση για να το κανεις οπως πρεπει. Θελει πολυ προπονηση/εμπειρια.


Για ποιον αγωνα λετε ρε σεις...?
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#671003
timkoul έγραψε:
George_Prix έγραψε:
timkoul έγραψε:Αποτελεσματα του αγωνα μας με BTCC στην Barcelona (GP layout)
https://simresults.net/201023-l6q

βιντεακι θα ακολουθησει....


Τελικα τι συμπερασματα βγαλατε Τιμο με τις αλλαγες που γινανε στα αμαξια?


Ειναι ολα κοντυτερα μεταξυ τους πλεον. Υπαρχουν διαφορες στο ζυγισμα και στη συμπεριφορα αλλα με καταλληλη προσαρμογη στο setup και στην οδηγηση, ολα γινονται.
Εχουμε κανει κι αλλες δοκιμες, εκανε κι ο Βελγος ενα περασμα ολα τα αυτοκινητα με ενα default setup που εχει, γενικα ειναι ολα στο ιδιο δευτερολεπτο. Εκπληξη οτι το Focus βελτιωθηκε πολυ.


Εγω να σου πω την αληθεια περιμενα να δω χρονους του Βελγου στη Barcelona για να βγαλω συμπερασματα για τη δυναμικη των αυτοκινητων, αλλα αυτος σερνοτανε προχθες :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#671004
timkoul έγραψε:
George_Prix έγραψε:
cabala10 έγραψε:εκανες αρκετα λαθακια παντως ειδικα στον πρωτο γυρο το Lift and coast σου ειναι αγνωστη λεξη? :lol:


Καλα εκει που εμεινα απο καυσιμο εκτος απο απειρια ειχα παλι και ατυχια. Μπαινω χωρις προπονηση για αγωνα και ρωταω ποσο καυσιμο χρειαζομαι. Βαζω και 1-2 λιτρα παραπανω απο οτι μου ειπανε αλλα ξεχναω να σωσω το σεταπ. Πεφτει ο server πριν τον αγωνα και με το που ξεκιναμε μπαινω με το σεταπ που ειχα ηδη σωσμενο με λειψα λιτρα καυσιμου. Προσπαθησα κουτσα στραβα να κανω οικονομια αλλα δε σωζοταν με τιποτα. Πανω απο μισος γυρος μου ελειπε στο τελος του αγωνα :lol:

Και λεω "προσπαθησα κουτσα στραβα" γιατι τις επομενες μερες αναλωθηκα στην προπονηση lift and coast και καταλαβα ποσο δυσκολο ειναι. Στη θεωρια ειναι απλο. Αφηνεις το γκαζι πριν απο το κανονικο σημειο φρεναρισματος σου, σερνεσαι μεσα στη στροφη με τη φορα που εχει το αμαξι και στην εξοδο πατας γκαζι οσο πιο απαλα γινεται. Επισης κατα την οικονομια καυσιμου αλλαζεις ταχυτητα λιγο πριν το κοκκινο. Αλλα μιλαμε οτι αλλαζουν σημεια φρεναρισματος και ολο το οδηγικο στυλ. Το θεμα ειναι να κανεις lift and coast και να γυρνας μισο-ενα δευτερολεπτο αργοτερα. Αν ειναι για να γλυτωσεις μια τζουρα καυσιμο να γυρνας 3-4" αργοτερα το γυρο (οπως εκανα εγω δηλαδη :s_tongue ) δε γινεται δουλεια. Πιο πολυ χασουρα ειναι! Πολυ δυσκολη ασκηση για να το κανεις οπως πρεπει. Θελει πολυ προπονηση/εμπειρια.


Για ποιον αγωνα λετε ρε σεις...?


Imola φιλικο BTCC που ειχαμε κανει κι εμεινα απο βενζινη στον τελευταιο γυρο ενω ημουν πρωτος.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#671015
George_Prix έγραψε:
timkoul έγραψε:
George_Prix έγραψε:
timkoul έγραψε:Αποτελεσματα του αγωνα μας με BTCC στην Barcelona (GP layout)
https://simresults.net/201023-l6q

βιντεακι θα ακολουθησει....


Τελικα τι συμπερασματα βγαλατε Τιμο με τις αλλαγες που γινανε στα αμαξια?


Ειναι ολα κοντυτερα μεταξυ τους πλεον. Υπαρχουν διαφορες στο ζυγισμα και στη συμπεριφορα αλλα με καταλληλη προσαρμογη στο setup και στην οδηγηση, ολα γινονται.
Εχουμε κανει κι αλλες δοκιμες, εκανε κι ο Βελγος ενα περασμα ολα τα αυτοκινητα με ενα default setup που εχει, γενικα ειναι ολα στο ιδιο δευτερολεπτο. Εκπληξη οτι το Focus βελτιωθηκε πολυ.


Εγω να σου πω την αληθεια περιμενα να δω χρονους του Βελγου στη Barcelona για να βγαλω συμπερασματα για τη δυναμικη των αυτοκινητων, αλλα αυτος σερνοτανε προχθες :dizzy:


Εκανε ενα τεστ με ολα, με το ιδιο setup και 0 aero και ολα τα γυρισε μεσα στο 54. Μετα τον αγωνα, την αλλη μερα