Νίκος Παππάς έγραψε:Η δικη μου εμπειρια λεει αλλα. Στην δουλεια μου αλλα και στα ψωνια μου, οπως και στις κουβεντες με φιλους, βλεπω ανθρωπους να προσπαθουν να χαλασουν λιγοτερα χρηματα αγοραζοντας λιγοτερα και φτηνοτερα πραγματα.
Απο την αλλη οι εταιριες ισχυριζεται ο υπουργος δεν εχουν περιθωρια να ριξουν τις τιμες, ενω εχουν ριξει ηδη την ποιοτητα.
Παραδειγμα, πριν λιγο καιρο τα απορυπαντικα ειχαν μια αρκετα μεγαλη μειωση οπως λεει η συζυγος που τα αγοραζει.
Ταυτοχρονα η ιδια αρχισε να παραπονιεται οτι τα ρουχα δεν καθαριζουν οπως πριν.
Αν δεν ειναι ιδεα της γυναικας μου, δυσκολο αφου δεν αγοραζει το ιδιο προιον καθε φορα , αλλα διαφορετικο αναλογα τιμης η προσφορας, τοτε οι μαγκες ριξαν την τιμη μαζι με την ποιοτητα ωστε να χρειαζεσαι περισσοτερο προιον για την ιδια αποδοση.
Καλα κανουν οι φιλοι σου, δεν ειναι ομως ολοι οι υπολοιποι ανθρωποι το ιδιο. Προτιμουν το επώνυμο και ας μην εχουν να πληρωσουν το ρευμα.
Η δικη μου εμπειρια στα απορρυπανικα ειναι οτι καθαριζουν το ιδιο. Αγοραζω το προτελευταιο σε τιμη απορρυπαντικο ΣΜ μαρκας, και ειμαι ευχαριστημενος. (Το ακομα φτηνοτερο ειχε ενα θεμα με τον ελεγχο του αφρου). Αντιστοιχα με τις ταμπλετες του πλυντηριου πιάτων. Μιση τιμη, ιδια δουλεια.
Λαβε υποψη σου επισης οτι στα ρουχα υπαρχει το ΕΙΝΑΙ καθαρα και το ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ καθαρα, το οποιο παιζει πολυ. Αυτη http://science.howstuffworks.com/the-chemistry-of-cleaning-clothes-info7.htm
(εχω διαβασει καπου που δεν το βρισκω τωρα) λεγεται οτι ηταν μια σημαντικη διαφορα των επωνυμων απο τα budget προιοντα.
ΥΓ Παρε της μια μερα ενα κουτι επωνυμο απορρυπαντικο... και ριξε μεσα το απλο, θα ειναι ενδιαφερον πειραμα.