nass έγραψε:MONMAN έγραψε:την μεγαλύτερη καταγεγραμμένη επιβράδυνση 46,2 g
Δεν θέλω να μειώσω το επίτευγμα (και τα @@ ) του συνταγματάρχη Stapp αλλά έκτοτε έχουν καταγραφεί πολλάκις παρόμοιες επιβραδύνσεις (40-50g) σε ατυχήματα σε αγώνες αυτοκινήτου (σε κάποια επέζησαν με μοντέρνα συστήματα ασφαλείας βέβαια πχ. ζώνες 6 σημείων + FHR/HANS, σε κάποια άλλα όχι) και υποθέτω και σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην αεροπορία / αεροδιαστημική (πχ. η καμπίνα πληρώματος του Challenger πέφτοντας στον ωκεανό υπέστη επιβράδυνση κάπου 300 g αν θυμάμαι καλά, μη επιζήσιμη φυσικά).
Προφανώς υπάρχουν και περιπτώσεις που εχουν δεχθεί περισσότερα g και πριν και μετά αλλα ο συνταγματάρχης /αρχίατρος δέθηκε εθελοντικά στο πυραυλοκίνητο έλκηθρο , με όλα τα όργανα/ κάμερες να καταγράφουν σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Εντωμεταξύ πήγαινε υπερηχητικά με το ανοικτό έλκηθρο ,άλλο βαρβάτο , προφανώς ήθελαν να δουν την αντοχή στολής κράνους στην πίεση του αέρα γιατί κατά την εγκατάλειψη δεν εχεις καλύπτρα να σε προστατεύει.
To 1966 o πιλότος ενός SR-71 επέζησε απο ακούσια αυτόματη εγκατάλειψη όταν το αεροσκάφος διαλύθηκε λόγο ασύμμετρης ώσης ενω είχε ταχύτητα 3,18 mach στα 78.800 πόδια ! Εντάξει έφτιαξαν και γ@μ@ τις στολές !
http://www.chuckyeager.org/news/sr-71-d ... ived-tell/