Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#849296 Εφόσον ο συμψηφισμος γίνεται όμως σε ετήσια βάση, και πάλι δε θα πάνε χαμένες οι καλοκαιρινές κιλοβατώρες!

Επίσης, στην τιμή που ανακοινώνει ο παροχος προστίθενται και οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις, έτσι δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#849326
saxon_747 έγραψε:ELPEDISON Economy plus

Οκτώβριος Χρέωση 0,08 €/kWh (-0,015)
Νοέμβριος Χρέωση 0,12 €/kWh (-0,025)


ελΠΗΔΗΣΟΝ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#849336
Hellenic tifosi έγραψε:Εγώ λόγω Α/Θ σκέφτομαι πολύ έντονα να βάλω ΦΒ με μπαταρία. Με μια μέση τιμή ρεύματος στα 0,18 υπολογίζω απόσβεση κάπου σε 7-8 χρόνια, και πιστεύω δεν είναι κακά.

Κάπου εκεί θα χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία όμως. Άρα, δεν είναι και τόσο καλή λύση σε σχέση με το net-metering. Που πλέον δεν γίνεται να βγάλεις άδεια, είναι μόνον μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#849337 Μα net metering με μπαταρία κοιτάζω. Αν σε 8 χρόνια έχω κάνει απόσβεση όλο το σύστημα (που περιλαμβάνει και τα σταθερά κόστη της εγκατάστασης και δε συμμαζευεται), και στη 15ετια αλλάξω ξανά τα πάνελ, πάλι κερδισμένος θα είμαι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#849347
Hellenic tifosi έγραψε:Μα net metering με μπαταρία κοιτάζω. Αν σε 8 χρόνια έχω κάνει απόσβεση όλο το σύστημα (που περιλαμβάνει και τα σταθερά κόστη της εγκατάστασης και δε συμμαζευεται), και στη 15ετια αλλάξω ξανά τα πάνελ, πάλι κερδισμένος θα είμαι.

Με μπαταρία δεν έχεις net-metering, δεν επιστρέφεις ενέργεια στο δίκτυο, αλλά στην μπαταρία.
@kilometer
Δεν αντέχει το δίκτυο άλλες άδειες net-metering, γι αυτό και τώρα ζητάνε και αποθήκευση.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#849351 Όταν αδειάσει η μπαταρία, επιστρέφεις στο δίκτυο. Στην ουσία λόγω της επιδότησης, η μπαταρία έρχεται τζάμπα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#849354 Η μπαταρία είναι τζάμπα. Αλλά δεν μπορείς νομίζω να κάνεις συμψηφισμό, αλλιώς θα έβγαζαν όλοι την μπαταρία.
Ναι μεν τώρα είναι τσάμπα η μπαταρία, στο μέλλον όμως θα πρέπει να την αλλάξεις.
Και πάλι λογικά συμφέρει, θα κάνει την απόσβεση, αλλά δεν θα πετυχαίνεις στο μέλλον την ίδια εξοικονόμηση χωρίς την μπαταρία.

EDIT: Εδώ διαβάζω πως η ενέργεια πιστώνεται για επόμενη χρήση, αλλά δεν υπάρχουν λεπτομέρειες. Υποθέτω πως θα υπάρχει ένα όριο, δηλαδή δεν θα επιτρέψουν να μην υπάρχει και μπαταρία.Αν και δεν θα με εξέπλητε τίποτε να πω την αλήθεια.
https://www.mp-energy.gr/%CF%86%CF%89%C ... CF%83.html
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#849363 Μα αν βάλεις τώρα το σύστημα, κανεις απόσβεση στην 8ετια, ακόμα και χωρίς μπαταρία να το αφήσεις, πάλι κερδισμένος είσαι αφού έχεις τα ΦΒ εγκατεστημένο!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#849371 Δεν αντιλέγω. Αυτό που λέω είναι πως λογικά δεν θα σε αφήσουν να το έχεις χωρίς μπαταρία, θα βάλουν όριο συμψηφισμού.
Η απόσβεση είναι δεδομένη πάντως, ειδικά με τέτοια επιδότηση της μπαταρίας, σε 8 χρόνια το πολύ θα έχεις κάνει απόσβεση.
Μετά επιλέγεις, ή το αφήνεις με ψόφια μπαταρία ή την αλλάζεις αν η τιμή είναι καλή.
Γενικώς αν έχεις τα λεφτά το κάνεις.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#849462 Αφήνω αυτό εδώ
(μπόνους το ποστάκι κάτω για τις ανεμογεννήτριες).
Δεν τον έχω ιδιαίτερη συμπάθεια τον τύπο, αλλά καλά τα λέει, φρονώ.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#849475
ArrowsFA1 έγραψε:Αφήνω αυτό εδώ
(μπόνους το ποστάκι κάτω για τις ανεμογεννήτριες).
Δεν τον έχω ιδιαίτερη συμπάθεια τον τύπο, αλλά καλά τα λέει, φρονώ.


Μάλλον σου ξέφυγε το link
Άβαταρ μέλους
By bill33
#849478
ArrowsFA1 έγραψε:Αφήνω αυτό εδώ
(μπόνους το ποστάκι κάτω για τις ανεμογεννήτριες).
Δεν τον έχω ιδιαίτερη συμπάθεια τον τύπο, αλλά καλά τα λέει, φρονώ.

Το ποστ του Τσελέντη λες;
https://www.facebook.com/Prof.Akis.Tsel ... embed_post
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#849483 Όντως ξέχασα το λινκ, και σωστά υπέθεσε ο Bill ότι αναφερόμουν στο ανωτέρω ποστ...

σε συνδυασμό με αυτό για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα:
https://www.newsauto.gr/news/o-akis-tse ... ilektriko/