- 27 Ιαν 2022, 20:01
#749609
Έχουμε σε εξέλιξη αγώνα ΔΕΗ vs Serf με διαιτητή την ΡΑΕ. Δεν έχει υπαχθεί ο μετρητής στο myHome Online με τον τιμοκατάλογο Νοεμβρίου, ως όφειλαν, και εκκίνησα διαδικασία "διαιτησίας".
Η πρώτη τους απάντηση στην πλατφόρμα της ΡΑΕ είναι ότι «Δεν έχει ενεργοποιηθεί η επιλογή της μηνιαίας έκδοσης και αποστολής των λογαριασμών σας μέσω της υπηρεσίας του ebill, αλλά ούτε και η επιλογή μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής [...] Κατόπιν ολοκλήρωσης των ως άνω ενεργειών, θα χρειαστεί να επανέλθετε ηλεκτρονικά στη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας dei.gr, με εκ νέου αίτημά σας για την ένταξη της εν λόγω παροχής στο πρόγραμμα MyHome Online».
Όμως, πουθενά κατά τη διαδικασία της αίτησης δε μου ζητήθηκε "Τώρα πρέπει να τα ενεργοποιήσετε". Υπέθεσα ότι θα με ενημέρωναν όταν θα ερχόταν η ώρα.
Παράλληλα, στις 17.11.2021 με ενημέρωσαν με SMS ότι το αίτημά μου προωθήθηκε για εκτέλεση. Η κοινή λογική λέει ότι ένα αίτημα να προωθείται για εκτέλεση αφού έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος των όποιων προαπαιτούμενων για την υλοποίηση του αιτήματος, πόσο μάλλον όταν αυτά αποτελούν αιτία ακύρωσης της αίτησης χωρίς δυνατότητα ικανοποίησής τους εκ των υστέρων.
Επίσης, σε συνέχεια ερωτήσεων μου μέσω email για το status της αίτησης, στις 16.12.2021 μου απάντησαν μέσω email:
«Αγαπητέ πελάτη,
Σε συνέχεια της ηλεκτρονικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα σας έχει ολοκληρωθεί από 17/11/2021 και η παροχή είναι στα δικά σας στοιχεία .
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία.»
Καμία αναφορά σε κάποια εκκρεμότητα από πλευράς μου σχετικά...
Αυτά τους απάντησα πάνω-κάτω και αναμένω...