Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#748240
Dimitris_P έγραψε:Ήρθε εκκαθαριστικός κι έχει Ρήτρα Αναπροσαρμ. 57 , 69. Πώς γίνεται αυτό αφού είμαι στο myHome Enter ;;
Έχω όμως κι έκπτωση 52€
Η συνολική έκπτωση στο λογαριασμό περιλαμβάνει τις επιδοτήσεις από το κράτος και τις εκπτώσεις από τη ΔΕΗ

Αν δεν το είχες αλλάξει εγκαίρως, είναι λογικό.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#748284 Τι εννοείς εγκαίρως; Το είχα αλλάξει όταν ήταν διαθέσιμο, το φθινόπωρο
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#748286
Dimitris_P έγραψε:Τι εννοείς εγκαίρως; Το είχα αλλάξει όταν ήταν διαθέσιμο, το φθινόπωρο

Διαθέσιμο είναι εδώ και 2 χρόνια σχεδόν, όχι από το φθινόπωρο.
Αν η περίοδος κατανάλωσης, συμπεριλαμβάνει περίοδο πριν την ενεργοποίηση, θα έχει υπολογιστεί ρήτρα γι'αυτή την περίοδο, αφού αναφέρεται σε διαφορετικό συμβόλαιο. Απλό είναι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749603 :omg: :omg: :omg:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#749609 Έχουμε σε εξέλιξη αγώνα ΔΕΗ vs Serf με διαιτητή την ΡΑΕ. Δεν έχει υπαχθεί ο μετρητής στο myHome Online με τον τιμοκατάλογο Νοεμβρίου, ως όφειλαν, και εκκίνησα διαδικασία "διαιτησίας".

Η πρώτη τους απάντηση στην πλατφόρμα της ΡΑΕ είναι ότι «Δεν έχει ενεργοποιηθεί η επιλογή της μηνιαίας έκδοσης και αποστολής των λογαριασμών σας μέσω της υπηρεσίας του ebill, αλλά ούτε και η επιλογή μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής [...] Κατόπιν ολοκλήρωσης των ως άνω ενεργειών, θα χρειαστεί να επανέλθετε ηλεκτρονικά στη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας dei.gr, με εκ νέου αίτημά σας για την ένταξη της εν λόγω παροχής στο πρόγραμμα MyHome Online».

Όμως, πουθενά κατά τη διαδικασία της αίτησης δε μου ζητήθηκε "Τώρα πρέπει να τα ενεργοποιήσετε". Υπέθεσα ότι θα με ενημέρωναν όταν θα ερχόταν η ώρα.

Παράλληλα, στις 17.11.2021 με ενημέρωσαν με SMS ότι το αίτημά μου προωθήθηκε για εκτέλεση. Η κοινή λογική λέει ότι ένα αίτημα να προωθείται για εκτέλεση αφού έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος των όποιων προαπαιτούμενων για την υλοποίηση του αιτήματος, πόσο μάλλον όταν αυτά αποτελούν αιτία ακύρωσης της αίτησης χωρίς δυνατότητα ικανοποίησής τους εκ των υστέρων.

Επίσης, σε συνέχεια ερωτήσεων μου μέσω email για το status της αίτησης, στις 16.12.2021 μου απάντησαν μέσω email:

«Αγαπητέ πελάτη,
Σε συνέχεια της ηλεκτρονικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα σας έχει ολοκληρωθεί από 17/11/2021 και η παροχή είναι στα δικά σας στοιχεία .
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία.»

Καμία αναφορά σε κάποια εκκρεμότητα από πλευράς μου σχετικά...

Αυτά τους απάντησα πάνω-κάτω και αναμένω...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#749620 Εγώ το e-bill το επα-ενεργοποίησα μόνος μου . Είχα κρατήσει τους παλιούς κωδικούς και με έβαζε μέσα . από εκεί τους ζήτησα την αποστολή sms και λογαριασμού με mail. ίσως και κάποια άλλα πραγματάκια .
Να τους πεις οτι για την ένταξη στο myHome η αίτηση ζητούσε αριθμό ενεργής πιστωτικής κάρτας και όχι πάγια εντολή .Μάλιστα είχε σύνδεσμο link που τραβούσε 1 cent από την κάρτα για να δει αν είναι ενεργή.
Τον πρώτο φουσκωμένο λογαριασμό που ήρθε σε φάκελο τον πλήρωσα manual μέσω τραπέζης . Κι όταν τα "βρήκαμε" μετά από το claim που έκανα , μου έστειλαν mail ζητώντας πάγια εντολή . ευτυχώς ο (δευτερος) λογαριασμός ήταν πιστωτικός από την έκπτωση που μου έδωσαν από τον 1ο. Κι εμένα ο 1ο λογαριασμός για 2 βδομάδες στο Γ1 είχε ρήτρα 100e . Μου επέστρεψαν τα 74ε , πάλι καλά .

Εξάλλου η πάγια εντολή δεν παίζει κάποιο ρόλο . Δεν καθυστέρησες να πληρώσεις ούτε αρνήθηκες , έως τώρα.
Πάντως κακώς το άφησες να τραβήξει τόσο , εγώ μόλις είδα περίεργη καθυστέρηση στα mail που μου απαντούσαν με μισόλογα έκανα αμέσως δεύτερη αίτηση .
Η 1η αίτηση ανέφερε αλλαγή παρόχου και υπάγωγή στο myHomeOnline και η 2η μόνο υπαγωγή στο πρόγραμμα myHomeOnline αφού αρχικά με είχανε βάλει στο Γ1 από μπέρδεμα.

Ψάξε στα downloads το pdf της αρχικής αίτησης . είναι κάπως έτσι ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ-822045615-10-09-2021-1003A10(1).pdf

εγώ το βρήκα και τους το έστειλα ως απόδειξη όπως και τα mail που ανταλλάξαμε , τι έλεγαν και πότε.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#749623 Τους έχω στείλει το αποδεικτικό όταν υπέβαλα το ερώτημα μέσω ΡΑΕ... αφού δεν απαντούσε η ΔΕΗ για ένα μήνα σε ποιο πρόγραμμα με έχει ενεργοποιήσει... αφού της πήρε ένα μήνα να μου απαντήσει ότι έχει γυρίσει η παροχή σε αυτή...