- 30 Δεκ 2020, 23:47
#683677
KiloMeater έγραψε:Δεν υπαρχει τιποτα ανηθικο , ειναι το business model τους αυτο , στηριζεται στο volume
Εχω αγορασει 198 items μεσα στο 2020 (δε γραφω το ποσο γιατι θα εκτροχιαστει η κουβεντα) , εχω γυρισει ενα 5%-10%
Πολλες φορες πλεον το αμαζον οταν παω να δηλώσω επιστροφη σε αντικειμενα μου λεει 'αστο μη το στελενεις καθολου, item refunded '
τα πιο πολλα αντικειμενα απο οσα επσετραφησαν μπαινουν οπως ηρθαν, ανοιχθηκαν και δεν αρεσαν .
Καποια που εχουνε χρησιμοποιηθει , μπορουν ανετα να τα πουλησουν ως σχεδον καινουργια
(χαρη στο OCD μου κραταω ολα τα συσκευαστικα και κανω εξαιρετικο repackaging)
δε νομιζω να βγηκε χαμενος ο Μπεζος απο τα παραπανω
Επαναλαμβανω οτι δε θελω να σε προσβαλω. Απλα ειναι τι θεωρει ο καθενας ηθικο.
Για παραδειγμα πριν πολλα χρονια ειχα παρει την πρωτη μου DSLR, μια Canon 600D απο το Amazon, αν θυμαμαι καλα καμια 700αρια Ευρω. Εγινε το απιστευτο και μου στειλανε 2 μερες καπακι, 2 αποστολες την ιδια μηχανη. Γλυκο το διαολι που μπηκε μεσα μου. "Χωρις να κανω κατι κακο" θα μπορουσα να βγαλω χαλαρα κανενα 500αρικο την αλλη μερα αν ηθελα να τη σκοτωσω με αγγελια. Αλλα το βραδυ για να καταφερω να με παρει ο υπνος, πηρα αποφαση να την επιστρεψω (ναι, ηξερα ποσο πλουσιος ειναι ο Μπεζος!!!). Την αλλη μερα μιλαω με το chat του amazon και μου λεει μια |λογοκρισία| "στειλτε τη και θα σας βαλουμε τα μεταφορικα". Εκει μου γυρισανε τα ματια λιγο και τους ειπα οτι αν δεν τα βαλουν απο πριν, δεν τη στελνω πισω και τελικα τα βαλανε. Οποτε ετρεξα και ταχυδρομειο για την επιστροφη, αλλα κοιμομουνα σα πουλακι. Αλλος θα με πει |λογοκρισία| κι αλλος ηθικο αλλα δεν εχει σημασια. Το θεμα ειναι οτι καταφερα κι εκανα αυτο που πιστευα εγω οτι ειναι το σωστο.
Που λες κι εγω ντρεπομαι να πω τον αριθμο παραγγελιων που εχω κανει απο το Amazon και το ποσο που εχω ξοδεψει. Ασε μην το δει και η γυναικα μου και δεν προλαβω να δω το 2021!!! Αλλα "εκμεταλευομαι" το καλο τους service σε λογικα πλαισια. Σου λενε πχ 10 ευρω standard delivery ή 25 ευρω expedited delivery με εγγυηση να τα παρεις στις 23 του μηνος. Επειδη ειμαι κι ανυπομονος, σχεδον παντα τους τα σκαω για expedited. Αλλα αν περασουν 2 μερες και δεν το εχω στο χερι, στις 25 ζηταω πισω τα μεταφορικα εστω και με καμποση γκρινια. Γιατι 25 ευρω μεταφορικα για ενα πακετακι μια σταλια, ειναι πολλα λεφτα και γιατι δεν ηταν τελικα εγγυημενη η μερα παραδοσης οπως διαφημιζανε με εντονα πρασινα γραμματα πριν το κλικ της πληρωμης. 1-2 φορες ετυχε και μου στειλανε μικροπραγματα χαλασμενα out of the box. Αλλα ηταν του 5ευρου και δε γουσταριζα να φαω 2 ωρες για την επιστροφη. Εστω κι αν η πολιτικη τους ειναι να επιστραφει το χαλασμενο, με λιγη γκρινια απο μεριας μου... "που να τρεχω τωρα...", "δειτε στο προφιλ μου ποσο σοβαρος πελατης ειμαι..." παντα τελικα λεγανε να μην τα στειλω και μου κανανε full refund. Παιρνω κατι που δε μου αρεσει ή δε μου κανει? Το επιστρεφω απειραχτο με δικα μου επιπλεον εξοδα και δε βγαζω κιχ.
Οποτε ειμαι εγω οσο πιο σωστος μπορω απεναντι τους και δεν εχω κανενα παραπονο απο τον Μπεζο.