Lap έγραψε:Η "τετοιου τυπου μορφωση" πο αναφερεις ρε συ dimik ειναι Ριτσος!!!!!!! Τι λες;;;
Μπορεις να ερμηνευσεις Ριτσο και να συζητησεις τα θεματα που θυγει ο ποιητης και να αφησεις να εχουν αντιλογο τα παιδια πανω ατην ποιηση του και να κρινεις την τυπολογια της γραφης του;;;;
Αυτα θελουν σπουδες ετων και μεγαλη εξειδικευση....μονκ ειδικοι μπορουν.
Τα μαθηματα αυτα οταν ημουν εγω ηταν υποχρεωρικα στο προγραμμα απο το υπουργιο παιδειας της χωρας.
Για παραδειγμα ο Καισαριωνας...θυμαμαι υπηρχε ενας ηλεκτρισμος στην ταξη. Η ομοφιλοφιλια διαδακοταν ως μια επιλογη ποιου;;;;; του ιδιου του Καβαφη. Ενος Μεγα Ελληνα....θυμαμαι χαρακτηριστικά πως δευτερη μερα που υπηρχε εννοιολογική ανάλυση του κειμενου πλεον ηταν κατι το αποδεκτο απο την ταξη.,..
Πως δηλαδη περναγε στα παιδια και συμμαθητες μου μεσω της υψηλης μορφωσης η διαφορετικότητα των ανθρωπων....διοτι αναλυοταν στην ταξη αυτο με αφορμη λεξη λεξη του ποιηματος...και ξεκινουσε η φιλοσοφια....και ακουγοντουσαν αποψεις λυτρωτικες ισως για καποιους ανθρωπους και συμμαθητες μου. Το εβλεπες πως μετα το μαθημα υπηρχε η αισθηαη της απολυτης αποδοχης στο διαφορετικο γενικως.
Αυτα ποιος γονιοςμ πορει να τα δωσει στα τεκνα του αν δεν υπαρχουν μορφωμενοι εξιδεικευμενοι φιλολογοι.....;;;;;
Αυτα δεν διδασκονται στα σπιτια....θελει εθνικο σχεδιο εκαπαιδευσης του πληθυσμου..
Για την Μελίνα έλεγα
Όπως έχουμε Ρίτσο εμείς έχουν αντίστοιχους και οι άλλες χώρες, όπως επίσης δεν χρειάζεται να είσαι φιλόλογος για να συζητήσεις πάνω σε οποιονδήποτε λογοτέχνη.
Για να μην αναφέρω για το πόσο "ειδικοί" είναι οι φιλόλογοι στα ελληνικά σχολεία