https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... l_overview
https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... l_overview
mousatos έγραψε:https://www.msn.com/el-gr/money/economy/%CF%84%CE%BF-%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%82/ar-AA1c4fWz?ocid=msedgntp&cvid=20043b804030410e8943dc7e39eb8266&ei=30
Αγιο Ορος: Επιχειρηματίας φέρνει το νερό των καλόγερων στο ποτήρι μας
Μόνο το 5% των κερδών στη μονή;
vagmag έγραψε:mousatos έγραψε:
Αγιο Ορος: Επιχειρηματίας φέρνει το νερό των καλόγερων στο ποτήρι μας
Μόνο το 5% των κερδών στη μονή;
Φοβερό marketing , όμορφα πλασαρισμένη ιστορια , πολύ καλό design , πολύ καλή δουλειά !
Κάτι δεν πρέπει να δίνει κ στη Μονή ;
Δωρεάν έδωσαν την πηγή ;
Σε ποιον ανήκει η πηγή ;
Το 5% το γλιτώνει από τη συνολική φορολόγηση η εταιρία ; Θεωρείται έξοδο ; Υπάρχει κάποια φοροαπαλλαγή ;
Ακόμα χειρότερα , η Μονή , το έσοδο αυτό που θα παίρνει , με τι ποσοστό θα το φορολογηθεί ;
Εντάξει τρολαρω - σχολιάζω αυτά που λέγαμε σε άλλο θέμα .
Ας το δούμε σαν μια ακόμα καλή προσπάθεια , που μπορεί ίσως να γίνει κ εξαγωγή .
Το προπατορικό αμάρτημα και τα ερζάτς του
https://www.techiechan.com/?p=3823
[...]
Εγκαταλείποντας τον μύθο του προπατορικού αμαρτήματος το ανθρώπινο ον καταλήγει σε δύο πολύ προβλέψιμες και φριχτές καταστάσεις ύπαρξης. Ή τυφλωμένο από την ύβρη θεωρεί τον εαυτό του αλάθητο και παντοδύναμο· ή δυστυχισμένο, οικτίρει την προσωπική του αποτυχία να μετατραπεί σε υπεράνθρωπο. Ο 19ος αιώνας είναι γεμάτος από τέτοιους νεοτερικούς ανθρώπους που ω τι περίεργο αδυνατούν να φτάσουν την τελειότητα και δεν έχουν άλλο να κατηγορήσουν από τους ίδιους. Άνθρωποι με οξύτατο πνεύμα όπως ο βέμπερ και ο νίτσε δεν γλύτωσαν την κατάθλιψη και την τρέλα προσπαθώντας να φτάσουν ένα εντελώς απάνθρωπο στόχο.
Από αυτό το σισύφειο αδιέξοδο προσπάθησε να μας βγάλει ο φρόυντ επαναφέροντας την λειτουργία του προπατορικού αμαρτήματος από την πίσω πόρτα. Επιμένοντας πως η ανθρώπινη προσωπικότητα δομείται σε μια ηλικία τόσο μικρή που κανείς μας δεν θυμάται και κανείς μας δεν έχει τον παραμικρό έλεγχο, έφτιαξε έναν χώρο ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να είναι ατελείς χωρίς να πρέπει να κουβαλήσουν το βάρος της αποκλειστικής προσωπικής τους ευθύνης. Η ατέλεια ξαναέγινε κάτι που θα μπορούσε και να βρίσκεται έξω από εμάς, εκτός του ελέγχου μας, διότι ποιος μπορεί να κατηγορήσει ένα βρέφος?
Ο φρόυντ με εντελώς ξεδιάντροπο τρόπο ξαναβουτάει στους αρχαίους μύθους για να ανακαλύψει αλήθειες για την ανθρώπινη φύση και δεν αισχύνεται καθόλου γι’ αυτό (αν ντρεπόταν δεν θα το ονόμαζε οιδιπόδειο)· αλλά ως παιδί της εποχής του δεν μπορεί παρά να τοποθετήσει αυτές τις αλήθειες αποκλειστικά στο επίπεδο της βρεφικής και νηπιακής εμπειρίας. Αυτό το τέχνασμα του επιτρέπει να εισάγει τις παλιές αλήθειες για την ανθρώπινη φύση στο νέο μεταφυσικό πλαίσιο της νεοτερικότητας. Είναι σαν να διαχωρίζει την ανθρώπινη εμπειρία σε ένα “φυσικό” “ζωώδες” στάδιο που είναι η βρεφική και νηπιακή ηλικία και στο έλλογο στάδιο που είναι ο “πολιτισμένος” νεοτερικός άνθρωπος. Τα νηπιακά και βρεφικά τραύματα μπορούν να μεταφερθούν στον ώριμο πολιτισμένο άνθρωπο και να τον βασανίζουν κι άρα να του προσφέρουν μια εξήγηση για τις ατέλειες του που είναι έξω από τον ίδιο, με λίγα λόγια να άρουν το απάνθρωπο βάρος από πάνω του, ακριβώς όπως έκανε και ο μύθος του προπατορικού αμαρτήματος. Η αντίφαση είναι προφανής. Ο ενήλικας δεν (θα έπρεπε να) απασχολείται με αυτούς τους αρχαίους μύθους, παρά μόνο επειδή κάτι μπορεί να πήγε στραβά σε αυτό το νηπιακό ζωώδες στάδιο και τον βασανίζει μέχρι σήμερα.
[...]
Οκ, κάτι έκανε ο ξοφλημένος με το τεταρτοπέμπτο μο[…]
Πολύ συγκρατημένο το Ισραήλ, γιατί δεν είχε και πο[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]