Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#820169 https://www.msn.com/el-gr/money/economy ... 8266&ei=30

Αγιο Ορος: Επιχειρηματίας φέρνει το νερό των καλόγερων στο ποτήρι μας

Μόνο το 5% των κερδών στη μονή; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#820193 Πάντως, τον περασμένο Οκτώβριο που είχα πάει, δε δούλευε το εμφιαλωτήριο. Θα πάω φέτος και θα δω.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#820312
mousatos έγραψε:https://www.msn.com/el-gr/money/economy/%CF%84%CE%BF-%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%82/ar-AA1c4fWz?ocid=msedgntp&cvid=20043b804030410e8943dc7e39eb8266&ei=30

Αγιο Ορος: Επιχειρηματίας φέρνει το νερό των καλόγερων στο ποτήρι μας

Μόνο το 5% των κερδών στη μονή; :hmmm:


Φοβερό marketing , όμορφα πλασαρισμένη ιστορια , πολύ καλό design , πολύ καλή δουλειά !

Κάτι δεν πρέπει να δίνει κ στη Μονή ;
Δωρεάν έδωσαν την πηγή ;
Σε ποιον ανήκει η πηγή ;
Το 5% το γλιτώνει από τη συνολική φορολόγηση η εταιρία ; Θεωρείται έξοδο ; Υπάρχει κάποια φοροαπαλλαγή ;
Ακόμα χειρότερα , η Μονή , το έσοδο αυτό που θα παίρνει , με τι ποσοστό θα το φορολογηθεί ;
Εντάξει τρολαρω - σχολιάζω αυτά που λέγαμε σε άλλο θέμα .

Ας το δούμε σαν μια ακόμα καλή προσπάθεια , που μπορεί ίσως να γίνει κ εξαγωγή .
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#820326
vagmag έγραψε:
mousatos έγραψε:
Αγιο Ορος: Επιχειρηματίας φέρνει το νερό των καλόγερων στο ποτήρι μας

Μόνο το 5% των κερδών στη μονή; :hmmm:


Φοβερό marketing , όμορφα πλασαρισμένη ιστορια , πολύ καλό design , πολύ καλή δουλειά !

Κάτι δεν πρέπει να δίνει κ στη Μονή ;
Δωρεάν έδωσαν την πηγή ;
Σε ποιον ανήκει η πηγή ;
Το 5% το γλιτώνει από τη συνολική φορολόγηση η εταιρία ; Θεωρείται έξοδο ; Υπάρχει κάποια φοροαπαλλαγή ;
Ακόμα χειρότερα , η Μονή , το έσοδο αυτό που θα παίρνει , με τι ποσοστό θα το φορολογηθεί ;
Εντάξει τρολαρω - σχολιάζω αυτά που λέγαμε σε άλλο θέμα .

Ας το δούμε σαν μια ακόμα καλή προσπάθεια , που μπορεί ίσως να γίνει κ εξαγωγή .


Η πηγή ανήκει στη Μονή. Το Άγιο Όρος είναι χωρισμένο στις 20 μονές, δε γίνεται πώληση κανενός σημείου, επιτρέπονται μόνο οι ανταλλαγές μεταξύ των μοναστηριών. Επίσης, τα πάντα στο Άγιο Όρος είναι αφορολόγητα, δεν υπάρχει ΦΠΑ. Τώρα, τι έχει συμφωνηθεί μεταξυ του επιχειρηματία και της Μονής, μόνο η εφορία και η διοίκηση του Όρους τα ξέρουν.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#820330 και το Όρος ανήκει στο Ελ.κράτος -- προστατεύεται απ'τα F16 του Ελ.κράτους . θέλω το 20% του 5%.
Ειδάλλως να μεσολαβούσαν στον Κύριο να ρίξει σε ένα χρόνο όλα τα F16 των άπιστων. :rtfm:
Αλλά τέτοια θαύματα είναι ζόρικα :s_sarcastic , όπως το να φυτρώσει ξανά κάνα ποδαράκι , κάνα κομμένο χεράκι.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#820339 Αυτόνομη πολιτεία είναι το Όρος, αυτοδιοίκητο τμήμα του ελληνικού κράτους. Και πίστεψέ με, στα @@ τους αν πάει ή δε πάει ο Μητσοτάκης εκεί για να τους τρίξει :svivhaha: τα δόντια (για το κόμμα Νίκη).
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#821297 https://www.protothema.gr/world/article ... n-ipeiron/

"Το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης αποτελεί ταξιδιωτική εμπειρία από μόνο του "

Ήθελα να το επισκευτώ από τη στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία του., να δοκιμάσω και κάναν μπακλαβά :innocent: Αλλά φοβήθηκα και φοβάμαι μην αρπάξω κάναν εξωτικό κλώνο Covid ή κάτι στο οποίο δε θα έχω ανοσία.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#824264
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#832957
Το προπατορικό αμάρτημα και τα ερζάτς του
https://www.techiechan.com/?p=3823

[...]
Εγκαταλείποντας τον μύθο του προπατορικού αμαρτήματος το ανθρώπινο ον καταλήγει σε δύο πολύ προβλέψιμες και φριχτές καταστάσεις ύπαρξης. Ή τυφλωμένο από την ύβρη θεωρεί τον εαυτό του αλάθητο και παντοδύναμο· ή δυστυχισμένο, οικτίρει την προσωπική του αποτυχία να μετατραπεί σε υπεράνθρωπο. Ο 19ος αιώνας είναι γεμάτος από τέτοιους νεοτερικούς ανθρώπους που ω τι περίεργο αδυνατούν να φτάσουν την τελειότητα και δεν έχουν άλλο να κατηγορήσουν από τους ίδιους. Άνθρωποι με οξύτατο πνεύμα όπως ο βέμπερ και ο νίτσε δεν γλύτωσαν την κατάθλιψη και την τρέλα προσπαθώντας να φτάσουν ένα εντελώς απάνθρωπο στόχο.

Από αυτό το σισύφειο αδιέξοδο προσπάθησε να μας βγάλει ο φρόυντ επαναφέροντας την λειτουργία του προπατορικού αμαρτήματος από την πίσω πόρτα. Επιμένοντας πως η ανθρώπινη προσωπικότητα δομείται σε μια ηλικία τόσο μικρή που κανείς μας δεν θυμάται και κανείς μας δεν έχει τον παραμικρό έλεγχο, έφτιαξε έναν χώρο ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να είναι ατελείς χωρίς να πρέπει να κουβαλήσουν το βάρος της αποκλειστικής προσωπικής τους ευθύνης. Η ατέλεια ξαναέγινε κάτι που θα μπορούσε και να βρίσκεται έξω από εμάς, εκτός του ελέγχου μας, διότι ποιος μπορεί να κατηγορήσει ένα βρέφος?

Ο φρόυντ με εντελώς ξεδιάντροπο τρόπο ξαναβουτάει στους αρχαίους μύθους για να ανακαλύψει αλήθειες για την ανθρώπινη φύση και δεν αισχύνεται καθόλου γι’ αυτό (αν ντρεπόταν δεν θα το ονόμαζε οιδιπόδειο)· αλλά ως παιδί της εποχής του δεν μπορεί παρά να τοποθετήσει αυτές τις αλήθειες αποκλειστικά στο επίπεδο της βρεφικής και νηπιακής εμπειρίας. Αυτό το τέχνασμα του επιτρέπει να εισάγει τις παλιές αλήθειες για την ανθρώπινη φύση στο νέο μεταφυσικό πλαίσιο της νεοτερικότητας. Είναι σαν να διαχωρίζει την ανθρώπινη εμπειρία σε ένα “φυσικό” “ζωώδες” στάδιο που είναι η βρεφική και νηπιακή ηλικία και στο έλλογο στάδιο που είναι ο “πολιτισμένος” νεοτερικός άνθρωπος. Τα νηπιακά και βρεφικά τραύματα μπορούν να μεταφερθούν στον ώριμο πολιτισμένο άνθρωπο και να τον βασανίζουν κι άρα να του προσφέρουν μια εξήγηση για τις ατέλειες του που είναι έξω από τον ίδιο, με λίγα λόγια να άρουν το απάνθρωπο βάρος από πάνω του, ακριβώς όπως έκανε και ο μύθος του προπατορικού αμαρτήματος. Η αντίφαση είναι προφανής. Ο ενήλικας δεν (θα έπρεπε να) απασχολείται με αυτούς τους αρχαίους μύθους, παρά μόνο επειδή κάτι μπορεί να πήγε στραβά σε αυτό το νηπιακό ζωώδες στάδιο και τον βασανίζει μέχρι σήμερα.
[...]