- 13 Μαρ 2019, 12:02
#571156
Νίκος Παππάς έγραψε:sknipper έγραψε:
Zorz αν έχεις όρεξη εξήγησέ μας και τι γίνεται με το "θεματάκι" με το χερσαίο σύνορο. Που από τη μία το θέλουμε ελεύθερο (από Ιρλανδία σε Ιρλανδία για να μην δημιουργηθούν εντάσεις) αλλά από την άλλη θα αποτελεί σύνορο ενωμένης Ευρώπης με τους απέξω οπότε θα πρέπει να είναι ελεγχόμενο;
Αν αυτο αποτελει προβλημα τι να πει κανεις;
Δηλαδη τι θελουν, να γινεται ο ελεγχος σε οσους πολιτες ΕΕ πανε στην Ιρλανδια που ανηκει στην Ενωση?
Ειναι παραλογο Ειναι αλλη χωρα!
Δώσε βάση στην πενιά όμως τώρα... Η συμφωνία που τερμάτισε τη βία δεκαετιών στη Βόρεια Ιρλανδία προβλέπει, έχει ως ΒΑΣΙΚΗ προϋπόθεση, τα ανοιχτά σύνορα με τη Δημοκρατία της Ιρλανδίας. Πράγμα που ήταν αυτονόητο όσο το UK ήταν στην ΕΕ. Εάν όμως το UK φύγει (και λέω εάν γιατί θεωρώ πως εν τέλει δεν θα φύγει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο), τότε bye bye συμφωνία και bye bye ειρήνη στη Βόρειο Ιρλανδία. Πολύ απλοϊκά βέβαια τα παραπάνω.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ... Πολλές εταιρείες λόγω ΕΕ δεν έχουν ξεχωριστή υποδομή για την Β. Ιρλανδία και τη Δημοκρατία της Ιρλανδίας. Τι εννοώ; Θέλεις να στήσεις δίκτυο διανομής στο νησί και είσαι εισαγωγική εταιρεία που εισάγεις από τρίτες (= μη ΕΕ) χώρες. ΟΚ, κάνεις μια αποθήκη πχ στο Μπέλφαστ, εισάγεις όλα σου τα προϊόντα εκεί, τα εκτελωνίζεις και τα διανέμεις ελεύθερα σε όλο το νησί, πιθανώς και στο παραδίπλα νησί (Βρετανία) = τελωνειακή ένωση + ελεύθερη διακίνηση αγαθών στην ένωση. Τώρα όμως πως θα γίνει ο διαχωρισμός;;;; Γίνεται προφανώς, αλλά θα υπάρξει από μικρή έως μεγάλη αναστάτωση και αρκετές μικρότερες εταιρείες θα έχουν πρόβλημα επιβίωσης.
Επίσης, προφανώς και ΔΕΝ γίνεται ένα κομμάτι του ΗΒ να είναι στην τελωνειακή ένωση και το υπόλοιπο ΗΒ να ΜΗΝ είναι... Θα δεχόσασταν εσείς για παράδειγμα να περνάνε τα φορτηγά τελωνείο στα Τέμπη;;;
Τι θα γίνει με την ελεύθερη μετακίνηση των Βορειοιρλανδών στην υπόλοιπη Ιρλανδία; Αν μείνει αυτό το καθεστώς που ισχύει σήμερα (ελεύθερη μετακίνηση), θα πρέπει να μπει σύνορο μεταξύ Β. Ιρλανδίας και του υπόλοιπου UK => σαν να λέμε σύνορα στα Τέμπη = αδύνατο.
Γενικά το UK έχει καταφέρει μέσω παροιμιώδους ανικανότητας που επιπλέει σε έναν ωκεανό λαϊκισμού και εθνικισμού να φέρει τον εαυτό του σε μία αδύνατη κατάσταση.
Όπου καμία από τις υπαρκτές λύσεις δεν είναι εφικτή για τον έναν ή τον άλλο λόγο...
Και επειδή θεωρώ πως σε περίπτωση που ζητηθεί παράταση στη διαδικασία, η Ισπανία (τουλάχιστον) θα κολλήσει το θέμα, ζητώντας ανταλλάγματα για το Γιβγαλτάρ (πιθανώς ζητώντας και την επιστροφή του), μιας και εκεί έχουν εκλογές και δεν θα βλάψει καθόλου μία τέτοια σκληρή στάση τα ποσοστά της κυβέρνησης και γενικά δεν υπάρχει χρόνος (2 βδομαδούλες έμειναν), πως είτε θα έχουμε 100% hard brexit είτε η βουλή θα το πάρει πίσω (όπως και μπορεί νομικά - για το ηθικό του πράγματος έχω αμφιβολίες βέβαια - μιας και το δημοψήφισμα ήταν εκ νόμου συμβουλευτικό). Θεωρώ τις πιθανότητες 70% να παραμείνουν και 25% να έχουμε hard brexit και ένα 5% για κάτι τόσο απίθανα βλακώδες που ούτε η δική μου νοσηρή φαντασία δεν μπορεί να σκεφτεί...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα