Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#628107 Ναι, έκανε. Η στάση της στη συμφωνία των Πρεσπών ήταν αρκετά πέρα από το όριο της ξεφτίλας, ακόμα και της θεμιτής αντιπολίτευσης.

Κατά τα άλλα ΠΡΟΦΑΝΩΣ και η Τουρκία δεν έχει 100% άδικο, αλλά ποιος θα το πει στους Ελλημπάν; Περιμένανε οι νεοδημοκράτες να σκάσει η βόμβα στα χέρια των άλλων (δοκιμασμένη συνταγή: χρεωκοπία, 3ο μνημόνιο 2015, Πρέσπες κλπ) και τώρα τους ήρθε λίγο ανάποδα. Πιστεύω ότι είναι πίεση στην Ελλάδα να αναγκαστεί να κάτσει και να μιλήσει, γιατί μέχρι τώρα λέμε ότι θέλουμε, αλλά στην πράξη δεν...
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#628113 Το μόνο πρόβλημα είναι το πολιτικό κόστος => όχι ψηφαλάκια => σε κίνδυνο τα (πολλά) λεφτά και η κορυφή της εξουσίας.
Τίποτα άλλο δεν τους νοιάζει...
Ούτε η Ήπειρος, ούτε η Μακεδονία, ούτε η Πελοπόννησος, ούτε η Κρήτη, ούτε τίποτα...

Και ούτως ή άλλως προτεκτοράτο είμασταν, είμαστε και θα είμαστε, γιατί να γκρινιάζουμε λες και μπορεί να γίνει κάτι;
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 16 Φεβ 2020, 21:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#628114 Μα υπάρχει ποτε περίπτωση να μείνει εκτός νυμφωνος η Τουρκια από οποιοδηποτε μοιρασμα στην περιοχη; Περα από μη ρεαλιστικο, θα ηταν και άδικο.

Απλα ο δικος μας στόχος είναι να πάρουν όσο το δυνατόν λιγότερο. Και νομίζω ότι γενικα προς την ιδια κατεύθυνση κινείται η εξωτερική μας πολιτική σταθερα τα τελευταία 10+ χρόνια.

Η μοναδική ουσιώδης διαφοροποίηση ήταν το ότι οι Πρέσπες δεν στηριχτηκαν από την τότε αντιπολίτευση(η οποία όμως διεμήνυσε στους παντες οτι θα τις εφαρμόσει κανονικα).
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#628118
Corto Maltese έγραψε:Ναι, έκανε. Η στάση της στη συμφωνία των Πρεσπών ήταν αρκετά πέρα από το όριο της ξεφτίλας, ακόμα και της θεμιτής αντιπολίτευσης.


Αυτο το show δεν ηταν για εσωτερικη καταναλωση? Τις ιδιες βλακειες ελεγαν και εξω? Μου κανει εντυπωση γιατι ο Κουλης μου φαινεται πιο υποτακτικος ακομα κι απ τον Τσιπρα (βλεπε επισκεψη στις ΗΠΑ). Δεν τον εχω για να λεει τετοια στους εξω. Επισης απομονωθηκε και απο Γερμανια στα θεματα με την Τουρκια. Η Γερμανια δε νομιζω να χε καμια καουρα ιδιαιτερη για το Μακεδονικο. Αυτο που σκεφτομαι ειναι μηπως κατι Αδωνιδες, Βοριδηδες και Σια δινουν γραμμη απολυτης μη συνεννοησης και οι εξω λενε δε πηδιεστε, σας κλανουμε κιολας. Δεν ξερω αλλα μου φαινεται πολυ περιεργο ολο αυτο μεσα σε 8 μηνες κυβερνηση. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#628135 να αυξήσουμε σε 12 ν.μ. ή έχουμε άδικο?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#628137
MIXOStsi έγραψε:να αυξήσουμε σε 12 ν.μ. ή έχουμε άδικο?


Βασικά θα έχουμε άδικο αν πάμε στα 12 ΝΜ. Κι έχει δίκιο ο Ακάρ που λέει αυτά που λέει, διότι έχουμε χωρικά στα 6 ναυτικά και κάνουμε air control
- interceptions στα 12 (πλην ακτών Μικράς Ασίας που ισχύει το μισό της απόστασης από την ξηρά), πράγμα που δεν συμβαίνει σχεδόν πουθενά στον κόσμο (βάζω το "σχεδόν" γιατί δεν θυμάμαι άλλη τέτοια περίπτωση, αν και μπορεί να υπάρχει). Αυτή είναι δε η μεγάλη διαμάχη μεταξύ ΠΑ και ΠΝ. Οι αεροπόροι λένε ότι καλά κάνουμε και τους αναχαιτίζουμε στο FIR Αθηνών, οι δε ναυταίοι λένε ότι πρέπει να τους αναχαιτίζουμε όταν εισέρχονται στον εναέριο χώρο και μόνον. Εμείς, οι στραταίοι, απλά κοιτάμε τους άλλους δυο που μαλώνουν... :roll:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#628138 Γιατί θεωρείς το να πάμε άδικο στα 12 ν.μ.; Προφανώς η τωρινή κατάσταση είναι "κουλή", άλλος έλεγχος στον αέρα, άλλος έλεγχος στη θάλασσα.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#628139 By the way, επιτέλους και στην Ελλάδα το αυτονόητο:

Η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων έχει ήδη κινηθεί και για άλλα περιστατικά που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Λιμενικού. Σημειώνεται ότι το Αρχηγείο του Λιμενικού με σχετική διαταγή του προς τα κατά τόπους λιμεναρχεία είχε ζητήσει στις 22/01 την εφαρμογή σχετικών κανονισμών Λιμένα και διάθεσης μέσων σε τρίτους, που προβλέπει την καταβολή αποζημιώσεων προς το Ελληνικό Δημόσιο από άσκοπες κινητοποιήσεις μέσων και προσωπικού σε επιχειρήσεις Έρευνας - Διάσωσης λόγω υπαιτιότητας πολιτών .


https://www.news247.gr/koinonia/andros- ... 84669.html
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#628140 μπερδεύτηκα...
ο εναέριος δεν είναι στα 10? Το FIR είναι διάφορο του εναέριου χώρου και ορίζεται από τον ICAO... όπως και το ότι αναχαιτίζονται αεροσκάφη εντός του. Οι Τούρκοι δεν δίνουν σχέδιο πτήσης, όπως οφείλουν, όταν εισέρχονται στο FIR...
αυξάνοντας στα 12 την αιγιαλίτιδα, λύνεται και το θέμα του εναέριου...
που έχουμε άδικο?
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#628145
Serf έγραψε:By the way, επιτέλους και στην Ελλάδα το αυτονόητο:

Η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων έχει ήδη κινηθεί και για άλλα περιστατικά που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Λιμενικού. Σημειώνεται ότι το Αρχηγείο του Λιμενικού με σχετική διαταγή του προς τα κατά τόπους λιμεναρχεία είχε ζητήσει στις 22/01 την εφαρμογή σχετικών κανονισμών Λιμένα και διάθεσης μέσων σε τρίτους, που προβλέπει την καταβολή αποζημιώσεων προς το Ελληνικό Δημόσιο από άσκοπες κινητοποιήσεις μέσων και προσωπικού σε επιχειρήσεις Έρευνας - Διάσωσης λόγω υπαιτιότητας πολιτών .


https://www.news247.gr/koinonia/andros- ... 84669.html


Αυτή είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#628148 Άδικο δεν το λες, αλλα το να ελέγχει η Ελλάδα επιπλέον της Τουρκίας την έξοδο στην Μεσόγειο σίγουρα δεν είναι στα συμφέροντα καμίας μ. δύναμης.

Σε ότι αφορά την ΑΟΖ ένα δίκιο το έχουν οι Τούρκοι καθώς η ΑΟΖ μας λόγω Καστελόριζου είναι δυσανάλογα μεγάλη και θα πρέπει να τους δώσουμε ένα κομμάτι.
Βέβαια από αυτό μέχρι το να έχουν κοινή ΑΟΖ με την Λιβυη έχει τεράστια διαφορά.
Αυτό όμως για ένα κόμμα όπως η ΝΔ είναι δύσκολο να σερβιριστεί χωρίς να χαρακτηριστουν "εθνοπροδοτες" από τους ψηφοφόρους , οπότε πιστεύω με κάτι δηλώσεις από δω κι από κει, πχ Ντόρα, έχουν αρχίσει να προετοιμαζουν το έδαφος.

Απο την άλλη η στάση των Γερμανών δεν είναι καθόλου παράξενη, ανέκαθεν είχαν μεγαλύτερα συμφέροντα στην Τουρκία από ότι στην Ελλάδα, είναι πολλά τα λεφτά.
Διάβαζα πρόσφατα για τον σιδηρόδρομο Βαγδάτης-Κων/πόλης στις αρχές του αιώνα και πως κατάφεραν οι Γερμανοί να πάρουν το συμβόλαιο με πληρωμή τους φόρους των περιοχών που περνούσε η γραμμή σε ακτίνα 20χλμ της γραμμής
Η ιστορία επαναλαμβανεται, τίποτα δεν αλλάζει, το θέμα είναι αν παίρνουμε τα μαθήματα μας.

< >
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#628154
dimik έγραψε:Σε ότι αφορά την ΑΟΖ ένα δίκιο το έχουν οι Τούρκοι καθώς η ΑΟΖ μας λόγω Καστελόριζου είναι δυσανάλογα μεγάλη και θα πρέπει να τους δώσουμε ένα κομμάτι.


Γιατί θα πρέπει?
Ως ένδειξη καλή πίστης?

Άλλες χώρες με νησάκια τι έχουν κάνει σχετικά με την ΑΟΖ?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#628168 Ο Κρανιδιώτης κάποτε είχε πει ότι δεν είναι δυνατόν μία χώρα να βρέχεται από τρεις μεριές από τη θάλασσα και να μην της αφήνουμε ούτε τα πόδια της να πλύνει. Μετά, ξέχασε να δέσει τη ζώνη στο αεροπλάνο, κρίμα το παιδί.

Σε άλλες χώρες υπάρχουν παντού και πάντα διεκδικήσεις. πχ η Κροατία δεν έμπαινε στην ΕΕ μέχρι να εξασφαλίσει στη Σλοβενία ότι η μικρή της ακτογραμμή θα της εξασφαλίσει πρόσβαση στη θάλασσα. Στη Ρουμανία η Χάγη αποφάσισε ότι το νησί του ερπετού δε στοιχειοθετεί σημείο για τη μέση γραμμή με την Ουκρανία.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#628173
Corto Maltese έγραψε:Ο Κρανιδιώτης κάποτε είχε πει ότι δεν είναι δυνατόν μία χώρα να βρέχεται από τρεις μεριές από τη θάλασσα και να μην της αφήνουμε ούτε τα πόδια της να πλύνει. .

Ναι αλλά τόσα χρόνια εμείς ήμασταν αυτοί που δεν την αφήναμε; Τότε μπορούσαμε να το μπλοκάρουμε και τώρα δεν μπορούμε;; Ήμασταν ποτέ τόσο ισχυροί ή τώρα ενόψει εκμετάλλευσης υπεδάφους γίνονται αυτά ενώ παλιότερα υπήρχε απλά αδιαφορία;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#628174
Corto Maltese έγραψε:Στη Ρουμανία η Χάγη αποφάσισε ότι το νησί του ερπετού δε στοιχειοθετεί σημείο για τη μέση γραμμή με την Ουκρανία.


Άρθρο 121 Καθεστώς των νήσων

1. Νήσος είναι μια φυσικά διαμορφωμένη περιοχή ξηράς που περιβρέχεται από ύδατα και βρίσκεται πάνω από την επιφάνεια των υδάτων κατά τη μέγιστη πλημυρίδα.

2. Εκτός όπως προβλέπεται στην παράγραφο 3, η χωρική θάλασσα, η συνορεύουσα ζώνη, η αποκλειστική οικονομική ζώνη και η υφαλοκρηπίδα μιας νήσου καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας σύμβασης που εφαρμόζονται στις άλλες ηπειρωτικές περιοχές.

3. Οι βράχοι οι οποίοι δεν μπορούν να συντηρήσουν ανθρώπινη διαβίωση ή δική τους οικονομική ζωή, δεν θα έχουν αποκλειστική οικονομική ζώνη ή υφαλοκρηπίδα.


Σωστη αποφαση αφου το νησι ειναι μια ακατοικητη* βραχονησιδα..

Εικόνα




*Τα κτηρια ειναι απο στρατιωτικα...