Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Govus
#594553
georgetz έγραψε:https://www.kathimerini.gr/1033563/gallery/epikairothta/ellada/fonikh-adraneia-me-ton-ari8mo-112


Από το άρθρο που έβαλες:
Η περιπετειώδης πορεία του τηλεφωνικού αριθμού κρατάει από το 2010, όταν είχε υπογραφεί η αρχική συμφωνία για την αναβάθμισή του. Ακολούθησαν εννέα χρόνια γραφειοκρατικών αγκυλώσεων.

Πες μου ποιος πράσινος/μπλε/ροζ "υπεύθυνος" θέλησε να παλέψει με το Κράτος που δημιούργησε, ώστε να προχωρήσει επιτέλους ΓΡΗΓΟΡΑ κάτι στη Ρημαδοχώρα...;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#594554 Από το άρθρο που έβαλε, μερικές παρατηρήσεις:
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, σήμερα ο γεωεντοπισμός όσων καλούν σε βοήθεια μπορεί να γίνει μεταξύ τριών έως και 15 λεπτών. Πρέπει αρχικά να βρεθεί το στίγμα από κεραία κινητής τηλεφωνίας και έπειτα ο πάροχος να δώσει τα στοιχεία. Με την αναβάθμιση του 112, δεν θα μεσολαβεί αυτό το χρονικό διάστημα. Μόλις κάποιος καλεί σε βοήθεια, θα φαίνεται πού βρίσκεται.

Αυτό είναι ανακριβές και δεν πρόκειται με αυτό το σύστημα να μπορεί να εντοπιστεί κάποιος με ακρίβεια, απλώς θα γίνεται μια προσπάθεια τριγωνισμού σύμφωνα με την κεραία/σταθμό βάσης που επικοινωνεί το κινητό του. Δεν θα λειτουργεί σαν GPS δηλαδή.

Σήμερα αναμένεται να γίνουν δοκιμές της αποστολής προειδοποιητικών sms για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Δύο πειραματικές δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος στο Χαλάνδρι και άλλη μία στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στην Κατεχάκη. Οριοθετείται μια περιοχή σε πολύγωνο και όσα κινητά βρίσκονται μέσα σε αυτό λαμβάνουν το σχετικό μήνυμα. Το ίδιο σύστημα δίνει τη δυνατότητα προειδοποιητικών κλήσεων με ηχογραφημένο μήνυμα σε σταθερά τηλέφωνα εντός της ίδιας περιοχής. Εάν το σύστημα λειτουργούσε πέρυσι, θα μπορούσε να είχε εφαρμοστεί για τους πυρόπληκτους στο Μάτι και στον Νέο Βουτζά, οι οποίοι αντιλήφθηκαν τον κίνδυνο μόνοι τους, όταν πλέον η φωτιά έφτασε στις πόρτες τους.

Να θυμίσω πως πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ είναι κυβέρνηση, η ΝΔ έχει αυτοδυναμία, κανείς δεν τους κατηγόρησε για την καταστροφή στην Χαλκιδική και άλλη τυμβωρυχία δεν χρειάζεται;
:s_hang
Ήμαρτον τώρα που με το 112 θα λυθούν όλα τα προβλήματα σε τέτοιες καταστροφές και αν υπήρχε αυτό δεν θα θρηνούσαμε τόσα θύματα στην Μάνδρα, στο Μάτι ή στην Χαλκιδική.
Δεν χρειάζεται να το τερματίζουν διαρκώς και σε κάθε ευκαιρία. :s_omg
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#594555 Aυτο που ειναι εντυπωσιακο ειναι οτι το 112 ξεκίνησε να λειτουργεί από το 1991 και χρησιμοποιείται για άμεση επικοινωνία επί 24ώρου βάσεως με τις τοπικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (αστυνομία, ΕΚΑΒ, πυροσβεστική). Από το 1998 η Ευρωπαϊκή Ένωση υποχρεώνει τα κράτη-μέλη της να παρέχουν κλήση του «112» από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο και από τηλεφωνικό θάλαμο χωρίς τηλεφωνική χρέωση.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF ... E%B7%CF%82


Εμεις ξεκινησαμε τις διαδικασιες το 2010?? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#594571
Anonymous Founder έγραψε:Δεν βλέπω διαφορές, πού ακριβώς είναι το διαφορετικά; Το σίγουρο είναι πως το συγκεκριμένο έχει μακρά ιστορία και δεν επιλύθηκε ξαφνικά από ετούτη την κυβέρνηση, όπως αφήνει να εννοηθεί ο ΣΚΑΪ.
Δεν εξετάζω αν έξυναν τα @@ τους (πιθανότατα ναι, ή επίσης πιθανότατα να μην είχαν τα λεφτά και περίμεναν ξανά το ΕΣΠΑ), αλλά τέτοια συστήματα θέλουν μπόλικο σχεδιασμό, προετοιμασία και κόπο, και πουθενά στον κόσμο δεν γίνεται να επιλυθεί το όποιο πρόβλημα σε μερικές μέρες.
Μπορούμε να συμφωνήσουμε στα παραπάνω, ή έχεις διαφωνίες;


κάποια ψιλολόγια στις ημερομηνίες κ οι κατάλληλες μπηχτές (αρχές 2019 θα είναι έτοιμο είχε πει η Γεροβασίλη, 14 Φεβ υπέγραψε σύμβαση αναβάθμισης , δηλαδή μετά τη τραγωδία, δεν γινόταν επιτάχυνση για κάτι που είναι mandatory εδώ κ δεκαετίες κ μπασμένο στην ελληνική πραγματικότητα τουλάχιστον απο το 2010 ? )

Το ότι ο Κυριάκος το έκανε σημαια, καλά το έκανε , αν παραλείψει ο ίδιος να πει τις ενέργειες της Γεροβασίλη ή όποιας άλλης/αλλου όπως κ τις ολιγωρίες τους, για εμένα είναι λίγος κ του αξίζει κριτική.

Στα περι λεφτά απο επιδοτήσεις, μαθαίνεις αρκετά πιο πριν, τι μπορείς να βάλεις κ τι όχι , αρκεί να δουλέψεις κ να ενημερωθείς.
Αν είσαι κ κρατικός φορέας, θεωρητικά γνωρίζεις κ μια ώρα αρχύτερα αν θα γίνουν υπερδεσμεύσεις κονδυλίων απο συνδυαστικά ταμεία ΕΕ κ Ελλάδας , δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να μπουν περισσότερα προγράμματα ανα περιφέρεια.
Σαν κρατικός φορέας επίσης, σίγουρα έχεις τζιμάνια που σου υλοποιούν προγράμματα, άρα κάτι τέτοια τα παίζεις στα δάκτυλα....
Αυτό δεν πάει σε ΣΡΖΑ ή ΝΔ, πάει σε όλα τα ανωτέρω καθάρματα.

Δεν είπαμε για μέρες πάντως, το πρόβλημα , απο όλα τα άρθρα / αναλύσεις / νεκρούς κλπα, είναι οτι ένα τέτοιο σύστημα είναι το ελάχιστο δυνατό κ επείγει, οπότε κάθε καθυστέρηση είναι εγκληματική , είτε δεν μπήκε σε ΕΣΠΑ , είτε πετούν ανάποδα οι πεταλούδες στην Κίνα κλπα.

ΥΓ disclaimer : δεν διαφωνώ μαζί σου, δεν νομίζω οτι χαίρεσαι για τέτοιες καταστροφές ή οτι είσαι αντίθετος στο
να υπάρχουν συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης πολιτών όπως υπάρχουν κ λειτουργούν σε δεκάδες χώρες στο κόσμο.
Διαφωνείς με την παντιέρα που σηκώθηκε, ακούγεσαι κ έγραψες την άποψη σου. Σεβαστό απο εμένα.

ΥΓ @Govus , 2 πραγματάκια σε αυτό που λες, έχοντας μέχρι κ (αντικειμενικά, πολύ αξιόλογος κ γνώστης) καθηγητή μου κάποτε που μπήκε ΓΓ Ψηφιακής Πολιτικής, σε λίγους μήνες πήρε τα παπούτσια στο χέρι.
ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΝΕ :s_laughat
Επίσης , γνωστή ρήση πολιτικού φίλου, κ συγνώμη που το λέω αλλά πιστεύω οτι γίνεται κατανοητή η χροιά ώρες ώρες στην καθημερινότητα , "να κατέβω στις εκλογές ξανά? Για ποιο λόγο ? Για ποιο λαό?....." :roll:

Δηλαδή, έφτασαν άνθρωποι , διάφορων αποχρώσεων (ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ) , να θέλουν να ασχοληθούν, μπήκαν σε υπουργεία κ όταν ειδαν το ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ που είχαν να λύσουν, μπορεί κ να προσπάθησαν αλλά κάτι τέτοια γίνονται συλλογικά, αν κ εφόσον ακολουθούν κ άλλοι μπροστάρηδες ,αν αφομοιώσει κ ο λαός τι χρειάζεται κ.ο.κ

Άρα 0 εις το πηλίκο κ πάμε μαλακωσά σαραντατρίο σαραντατέσερο στη γνωστή συνταγή
"λίγο λίγο, ίσα να βλέπει η πεθερά , κάτι να γίνει αφού εκλογές έρχονται" κ προχωράμε....
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#594605 Και σ' εμένα τρία. Στο πρώτο περπατούσα στα Εξάρχεια και μέχρι να καταλάβω ότι ο συναγερμός ακουγόταν από το κινητό στην τσέπη μου, νόμιζα ότι κάπου γινόταν ληστεία :ninja:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#594632
kubiak έγραψε:Τι μορφή μηνύματος είναι; SMS;
cabala10 έγραψε:ews notification
μπορεις να τα δεις αμα πας στα settings των sms σε android
Σε παλαιότερα κινητά (όχι android, π.χ. Blackberry, Windows Mobile κλπ), υπάρχει αυτό;
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#594634
kubiak έγραψε:
kubiak έγραψε:Τι μορφή μηνύματος είναι; SMS;
cabala10 έγραψε:ews notification
μπορεις να τα δεις αμα πας στα settings των sms σε android
Σε παλαιότερα κινητά (όχι android, π.χ. Blackberry, Windows Mobile κλπ), υπάρχει αυτό;

δεν εχω ιδεα
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#594635
Anonymous Founder έγραψε:Από το άρθρο που έβαλε, μερικές παρατηρήσεις:
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, σήμερα ο γεωεντοπισμός όσων καλούν σε βοήθεια μπορεί να γίνει μεταξύ τριών έως και 15 λεπτών. Πρέπει αρχικά να βρεθεί το στίγμα από κεραία κινητής τηλεφωνίας και έπειτα ο πάροχος να δώσει τα στοιχεία. Με την αναβάθμιση του 112, δεν θα μεσολαβεί αυτό το χρονικό διάστημα. Μόλις κάποιος καλεί σε βοήθεια, θα φαίνεται πού βρίσκεται.

Αυτό είναι ανακριβές και δεν πρόκειται με αυτό το σύστημα να μπορεί να εντοπιστεί κάποιος με ακρίβεια, απλώς θα γίνεται μια προσπάθεια τριγωνισμού σύμφωνα με την κεραία/σταθμό βάσης που επικοινωνεί το κινητό του. Δεν θα λειτουργεί σαν GPS δηλαδή.

Σήμερα αναμένεται να γίνουν δοκιμές της αποστολής προειδοποιητικών sms για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Δύο πειραματικές δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος στο Χαλάνδρι και άλλη μία στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στην Κατεχάκη. Οριοθετείται μια περιοχή σε πολύγωνο και όσα κινητά βρίσκονται μέσα σε αυτό λαμβάνουν το σχετικό μήνυμα. Το ίδιο σύστημα δίνει τη δυνατότητα προειδοποιητικών κλήσεων με ηχογραφημένο μήνυμα σε σταθερά τηλέφωνα εντός της ίδιας περιοχής. Εάν το σύστημα λειτουργούσε πέρυσι, θα μπορούσε να είχε εφαρμοστεί για τους πυρόπληκτους στο Μάτι και στον Νέο Βουτζά, οι οποίοι αντιλήφθηκαν τον κίνδυνο μόνοι τους, όταν πλέον η φωτιά έφτασε στις πόρτες τους.

Να θυμίσω πως πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ είναι κυβέρνηση, η ΝΔ έχει αυτοδυναμία, κανείς δεν τους κατηγόρησε για την καταστροφή στην Χαλκιδική και άλλη τυμβωρυχία δεν χρειάζεται;
:s_hang
Ήμαρτον τώρα που με το 112 θα λυθούν όλα τα προβλήματα σε τέτοιες καταστροφές και αν υπήρχε αυτό δεν θα θρηνούσαμε τόσα θύματα στην Μάνδρα, στο Μάτι ή στην Χαλκιδική.
Δεν χρειάζεται να το τερματίζουν διαρκώς και σε κάθε ευκαιρία. :s_omg

η πλακα ειναι αλλη
καμια μεγαλη πολη περα απο την αθηνα δεν εχει ενα doppler radar για τον καιρο ακομη και αυτο της αθηνα ειναι ενα μικρο των 20χλμ που ισα ισα την καλυπτει αντε να σου δωσει 2-3 λεπτα ενημερωση..
στην κυριολεξια ειναι μια τρυπα στο νερο
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#594644
112 - ΟΛΗ Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΨΗΦΙΑ

Το 2009 με την εταιρία μου αναλάβαμε τη σύνταξη μελέτης για τον εκσυγχρονισμό της υποδομής της υπηρεσίας 112, που ήδη από τότε συνιστούσε πανευρωπαϊκή υποχρέωση των χωρών. Φυσικά, μεταξύ των υπόλοιπων λειτουργιών που προδιαγράψαμε, υπήρχε και η υπηρεσία μαζικών ειδοποιήσεων εντός γεωγραφικών περιοχών.

10 χρόνια μετά, και διαπιστώνοντας ότι τέτοιο σύστημα δεν δουλεύει ακόμη, δε μπορώ να αφήσω ασχολίαστο το θέμα, ειδικά βλέποντας μερικές πολύ ενδιαφέρουσες «κραυγές αγανάκτησης». Η αλήθεια, λοιπόν, είναι ότι τέτοιο σύστημα θα μπορούσαμε να είχαμε από τότε αν:

• Η πολιτική ηγεσία δεν πορευόταν με τη νοοτροπία (και δεν την εξέφραζε ρητά) ότι καλύτερα να πληρώνουμε και κανένα πρόστιμο στην ΕΕ παρά να μπαίνουμε σε κοπιώδη προσπάθεια (και αντιπαράθεση με συμφέροντα)

• Πολλές εταιρίες τηλεφωνίας δεν έδιναν λυσσώδη μάχη για να αποφύγουν να αναλάβουν οποιαδήποτε υποχρέωση σε σχέση με την υλοποίηση συναφών μηχανισμών για να υποστηρίξουν τα απαιτούμενα. Υπήρξαν εκπρόσωποι που ισχυρίστηκαν ότι δεν πρόκειται να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους αν δεν εξαναγκαστούν με νόμο!

• Οι «διαχειριστές» των «ΕΣΠΑ» θεωρούσαν υποχρέωσή τους να φέρουν κάποιο αποτέλεσμα άλλο από την κατανάλωση κονδυλίων για να υποστηρίξουν τη μισθοδοσία τους

• Οι επίδοξοι υλοποιητές της υπηρεσίας ενδιαφερόντουσαν να κάνουν το σωστό και όχι μόνο να μασουλήσουν έναν προϋπολογισμό δεκαπλάσιο από αυτόν που προδιαγράψαμε τότε.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά έναν διάλογο με Σουηδό μηχανικό τηλεφωνίας που είχα τότε όταν τον ρώτησα: «Εδώ με το σκεπτικό ότι τα δεδομένα θέσης των συνδρομητών είναι ευαίσθητα/προσωπικά, ακόμη και όταν υπάρχει έκτακτη ανάγκη, οι εταιρίες δηλώνουν ότι κωλύονται να μοιραστούν τέτοιες πληροφορίες. Στη Σουηδία έχετε περάσει κάποιο νόμο σχετικά;». Πήρα την εξής απάντηση: «Τι να σου πω ρε φίλε. Στη Σουηδία όταν το κράτος ζητάει κάποια δεδομένα από τις εταιρίες, θεωρούμε δεδομένο ότι για κάποιο καλό λόγο τα χρειάζεται!».

Πιο πολύ από όλα πάντως, βρίσκω ότι για την εν λόγω αποτυχία, όπως και για τόσες άλλες, ευθύνεται η συλλογική ανακήρυξη της απραξίας σε υπέρτατη αξία. Όταν τα χρήματα και η τεχνογνωσία υπάρχουν, το μόνο αίτιο που μπορεί να παρεμποδίζει την εξέλιξη είναι οι άνθρωποι!


Εντωμεταξύ όποτε αναμένονται έκτακτα καιρικά φαινόμενα, η Hellas Direct μου στέλνει αυτόματα ενημερωτικό SMS, το οποίο το θεωρώ πολύ καλό. Λογικά βέβαια, στέλνει μήνυμα με βάση την διεύθυνση κατοικίας σου και όχι το που βρίσκεσαι πραγματικά (π.χ. διακοπές στην Χαλκιδική).