Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#775580 Δεν πιστευω να θελει αλλαγη καθε 5τια?
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#776247
PeterPan έγραψε:Βλέπω σχετικά με ένα φουσκωτό πως γράφει max μηχανή τους 140 hp.
Μου φαίνεται λίγο το όριο, τη στιγμή που άλλα φορούν 300+ ίππους. Γιατί αυτό; Μήπως η καρίνα του κ το φουσκωτό το ίδιο δεν αντέχει πολλή καταπόνηση; Φθηνότερα υλικά;
Πρόκειται για το σκαρί Salpa soleil 20.
https://www.salpa.com/2020/06/22/soleil-20/
'Ασχετα από τα πόσα χρειάζεται για να πάει καλά ανάλογα με το πόσο βαθύ V σχεδίασης γάστρα έχει το άνω όριο είναι θέμα κατασκευής. Δηλαδή πόσο ισχυρός είναι ο καθρέφτης (το πίσω μέρος του σκάφους από όπου κρέμεται ο κινητήρας) και η σύνδεσή του με την υπόλοιπη γάστρα. Και δεν είναι κάτι που θα σκεφτόμουν να ενισχύσω μετά την αγορά. Άρα είναι βασικό κριτήριο.
Πάντως χθες με πήγε φίλος με φουσκωτό rib 23 ετών περί τα 6,40μ με 200άρα μια χαρά πήγαινε. Και όπως μου είπε τόσα χρόνια και οι κολλήσεις στα μπαλόνια ακόμα κρατάνε άψογα και δεν έχει διαρροές. Έχει τελικά σημασία η κατασκευή. Αυτό είναι Marlin που είναι ιταλικής κατασκευής.
Το περίπου αντίστοιχο σύγχρονο μοντέλο της Marlin το 226 δηλώνει μέχρι 225 άλογα. Και είναι 780 κιλά αντί 650 του Salpa (αλλά έχει παραπάνω 10cm βασικό μήκος και 50cm συνολικό με επιπλέον πλατφόρμες κλπ). Εκεί είναι τα 130 κιλά ή έχει συνολικά πιο ενισχυμένη κατασκευή; Ή μπορεί να είναι σχεδίασης με πιο βαθύ V οπότε θέλει περισσότερο πλαστικό.
Πρέπει να βρεις δοκιμαστικά και συγκριτικά. Και σιγουρέψου ότι είναι για θάλασσα, αν είναι φτιαγμένο για τις ιταλικές λίμνες τότε ίσως δεν κάνει για θάλασσα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#776253 Deep V για θαλασσα εδώ. Το δικό μου Marshall 80, 4.50 μήκος με 60αρα, χθες πιάσαμε 27 κόμβους με λάδι στην Ιθάκη. Είναι του1989 και δεν έχει θέμα με καθρέφτη κλπ. Πλάι μας ήταν ένα oceanic 6.60 18 ετών με 150αρα και μιλώντας μας είπε οτι δεν έχει θέματα με μπαλόνια κλπ.
θελει καλό πλύσιμο στο τέλος της σεζόν και πέρασμα με υγρό για τα μπαλόνια. Εγώ έχω γαλακτομα σιλικονης.

.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#778376 Είναι εκνευριστικά αργή η διαδικασία online ανανέωσης άδειας, σχεδόν ένα μήνα περιμένω για τον έλεγχο εισφορών που είναι μια κατάθεση κι ένα ηλεκτρονικό παράβολο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#778386 Yπάρχει κάποια σχολή που να μπορεί να κάνει κάποιος το θεωρητικό κομμάτι εξ αποστάσεως;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#778398
drdino έγραψε:Yπάρχει κάποια σχολή που να μπορεί να κάνει κάποιος το θεωρητικό κομμάτι εξ αποστάσεως;
Δες το sgouros.trainingboat.gr, εχει καλό site φαίνεται οργανωμένος

.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#778412
drdino έγραψε:Yπάρχει κάποια σχολή που να μπορεί να κάνει κάποιος το θεωρητικό κομμάτι εξ αποστάσεως;
Πρακτικά όλες, αλλά μάθημα όπως το να βγάλεις στίγμα, που είναι παλούκι χωρίς πλάκα (γενικά οι χάρτες) θέλει δια ζώσης). 3 θεωρητικά είναι όλα κι όλα.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#778674 Αν επιτρέπεται Dodger πόσο σου ζητήσανε;
Σε φίλη στο Ηράκλειο της ζήτησαν 300 με τα παράβολα μέσα.
Εγώ 365€ στο Αγρίνιο
Άβαταρ μέλους
By 224v
#778693 Φροντίστε ο εκπαιδευτής να είναι σωστός με την πρακτική εκπαίδευση. Στη θάλασσα είσαι μόνος!!! με το νερό γύρω σου και τον καιρό, δεν είναι όπως το αυτοκίνητο που παρκάρεις στην άκρη και φωνάζεις την οδική

.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#779064
Thomas_C200K έγραψε:Αν επιτρέπεται Dodger πόσο σου ζητήσανε;
Σε φίλη στο Ηράκλειο της ζήτησαν 300 με τα παράβολα μέσα.
Εγώ 365€ στο Αγρίνιο


Το ίδιο και στην Αθήνα, 365 :lol:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#779089
Chris έγραψε:Στην τριχωνιδα κανεις την πρακτικη Θωμα?
Μεσολόγγι. Αν ήταν να είμαι του γλυκού νερού θα το έβγαζα Γερμανία στα βρωμονερα του Μάιν.
Από χθες διπλωματουχος